Skocz do zawartości
mbak48

Pomoc w wyborze sprzętu 7.1.4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam w piwnicy pomieszczenie 11mx6m i chcę tam zrobić pokój "muzyczny" lub "kinowy" jak zwał tak zwał.

Strefa nagłośnienia będzie 6mx5m bo pomieszczenie jest w takim kształcie.

Jestem kompletnym laikiem więc nie krytykujcie tylko doradźcie.

Ma tam być duży telewizor 85 lub większy i bardzo dobre nagłośnienie do oglądania filmów, ale również do słuchania muzyki.

Jestem na etapie remontu i mam poprowadzone już przewody na centralny, 2x Frontowe i 2x z tyłu i przewód do suba aktywnego(bo myślałem że to będzie ok)

Ale weszłem z ciekawości na to forum i okazało się że jestem sporo do tyłu....i teraz chciałbym zestaw 7.1.4 jeszcze mogę rozprowadzić przewody do kolumn sufitowych oraz stereo.

Dodam że pomieszczenie (w piwnicy domu jednorodzinnego) jest dość niskie 240cm. i chciałbym zapytać czy nie będzie to problemem?

Proszę o poradę w co iść, gdzie szukać ..budżet  do 20k, chyba że ktoś mnie przekona że wydanie dodatkowych kilka k da lepszy efekt to ok.

Ale nie chcę płacić tylko za markę, tylko chcę mieć super efekt.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, poczytałem trochę i popatrzyłem na ceny i widzę że w tym budżecie nic super mieć nie będę miał...

Co polecacie żeby było przyzwoicie i efekt w miarę fajny...Może jednak zrobić 5.1.4  lub 5.1.2 ?

Prosze o opinnie doświadczonych kolegów jakie marki byście polecili i jakie modele, nakierować mnie na coś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To "muzyczny" czy "kinowy"? Bo raczej nie pożenisz obu przy swoich wymaganiach.

Domyślam się, że 7.1.4 wyznacza jednak kierunek kinowy?

Więc...

Nowy wzmacniacz 11 kanałowy to koszt ok 10.000 zł Np od AVR-X6300H do 6700. Zalecam poszukać najlepszego muzycznie 6300 w używanych - wtedy zostanie coś na resztę.

11 satelit  KEF serii 2005 lub 3005. Tu ceny za używki od 200 zł/szt