Sebastian_G 0 Napisano 29 Grudnia 2021 Witam, Panowie mam podobny problem jak większość z was z matrycą OLED Philips model 803/12 , kupiłem go w 28.12.2018 roku i na początku listopada 2021 zauważyłem poziome smugi w dolnej części TV. Po pierwszej reklamacji odpisali że złe użytkowanie, chyba jak każdemu. Ponownie się odwołałem od ich decyzji i otrzymałem kalkulator czasu pracy TV w którym jak tłumaczą się ostatnia pozycja powinna być 10 a jest 14.82 i twierdzą że przekroczyłem tą normę o 50% i dalej nici z odwołania. Mam rozszerzoną gwarancje na 5 lat a TV kupiłem w Media Markt. Rozszyfruje ktoś ten kalkulator czasu pracy ?? Bo patrząc na to to nie do końca go rozumiem. Z góry dzięki za pomoc. 110398 Kalkulator czasu pracy OLED.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 499 Napisano 29 Grudnia 2021 (edytowane) Ewidentne wypalenie z ... jakiejś gry, która była na nim katowana. Odpisz im, że nie wiesz co oznaczają przytoczone przez nich parametry, a ty reklamujesz wypalenie matrycy. Znając podejście Philipsa będzie ci baaardzo ciężko. Oni maja klientów w doopie. Te 5 lat w MM nic ci nie da bo to nie jest gwarancja producenta tylko ubezpiecznie zewnętrzego ubezpiczyciela. Przeczytaj dokładnie warunki i co tam jest napisane, może cos znajdziesz. Edytowane 29 Grudnia 2021 przez pmcomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian_G 0 Napisano 29 Grudnia 2021 Jak do tej pory jeszcze nikt nie grał.na nim. Zazwyczaj to filmy z kablówki i netflixa. Niby w tej gwarancji opiera się na warunkach gwarancji producenta. Zastanawia mnie to że w tym kalkulatorze podają dane luty 2019 a kupiłem w grudniu 2018 i w zasadzie odrazy zacząłem go używać. I czy liczba dni 1006 a faktyczne 1062 dni ma wpływ na ich wyliczenia. I jak mam rozumieć resztę tych parametrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 375 Napisano 29 Grudnia 2021 (edytowane) 14 minut temu, Sebastian_G napisał: Jak do tej pory jeszcze nikt nie grał.na nim. Zazwyczaj to filmy z kablówki i netflixa. Niby w tej gwarancji opiera się na warunkach gwarancji producenta. Zastanawia mnie to że w tym kalkulatorze podają dane luty 2019 a kupiłem w grudniu 2018 i w zasadzie odrazy zacząłem go używać. I czy liczba dni 1006 a faktyczne 1062 dni ma wpływ na ich wyliczenia. I jak mam rozumieć resztę tych parametrów. pdf, który podłączyłeś jest niedostępny, wiec... ciężko powiedzieć cokolwiek o jakichkolwiek cyferkach... Edytowane 29 Grudnia 2021 przez Nygus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian_G 0 Napisano 30 Grudnia 2021 8 godzin temu, Nygus napisał: pdf, który podłączyłeś jest niedostępny, wiec... ciężko powiedzieć cokolwiek o jakichkolwiek cyferkach... Dodaje jeszcze raz. 110398 Kalkulator czasu pracy OLED.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 375 Napisano 30 Grudnia 2021 Godzinę temu, Sebastian_G napisał: Dodaje jeszcze raz. 110398 Kalkulator czasu pracy OLED.pdfNiedostępne nic się nie zmieniło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian_G 0 Napisano 30 Grudnia 2021 12 godzin temu, Nygus napisał: pdf, który podłączyłeś jest niedostępny, wiec... ciężko powiedzieć cokolwiek o jakichkolwiek cyferkach... Dodaje jeszcze raz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrzej Kowalski 0 Napisano 30 Stycznia 2023 Moja 803 zakupiona w grudniu 2018 roku miała to same po nie całych 2 latach. Wymienili matrycę bez problemu. Teraz mam to samo. Oddany na rozszerzoną gwarancję. Wynik ? Padła matryca tv do wymiany zwracają w bonach 40% wartości tv w dniu zakupu. Ehh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 548 Napisano 1 Lutego 2023 (edytowane) W dniu 29.12.2021 o 20:54, pmcomp napisał: Ewidentne wypalenie z ... jakiejś gry, która była na nim katowana. Odpisz im, że nie wiesz co oznaczają przytoczone przez nich parametry, a ty reklamujesz wypalenie matrycy. Znając podejście Philipsa będzie ci baaardzo ciężko. Oni maja klientów w doopie. Te 5 lat w MM nic ci nie da bo to nie jest gwarancja producenta tylko ubezpiecznie zewnętrzego ubezpiczyciela. Przeczytaj dokładnie warunki i co tam jest napisane, może cos znajdziesz. To nie jest wypalenie z gry tylko z czestego ogladania kanalu tvn... dzien dobry tvn.W czasie trwania tego programu przez caly czas wyswietlana jest jaskrawa grafika.Mozna porownac na filmie..Miejsce wyplenia grafiki na ekranie sie zgadza. Edytowane 1 Lutego 2023 przez grundig 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 548 Napisano 13 Lutego 2023 Proponuje wyslac pytanie do kanalu tvn... komu jest potrzebna grafika ekranowa w czasie programu..dzien dobry tvn.? Kontakt do stacji e -mail nizej i na internetowej stronie. widzowie@tvn.pl https://tvn.pl/kontakt Moze ktos dostanie od tvn odpowiedz. bedzie to sensacja.Najlepiej unikac kanalu tvn..pytanie na sniadanie i oczywiscie niszczyciela telewizorow OLED czyli tvn 24 Kanaly telewizyjne kopiuja pomysly jeden od drugiego... jesli na innym kanale w czasie trwania telewizji sniadaniowej jest grafika ekranowa i zegar to na innym tez musi. przyklad tvn.. dzien dobry tvn, tvp pytanie na sniadanie. Podobnie w przypadku tvn 24 i tvp info. Odysylam zainteresowanych do watku,niebezpieczne logo https://hdtvpolska.com/forum/topic/53168-niebezpieczne-logo/page/2/ Odsylam zainteresowanych do watku,niebezpieczne logo .Do listu do stacji mozna oczywiscie dolaczyc link do hdtv POLSKA https://hdtvpolska.com/forum/topic/53168-niebezpieczne-logo/ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian_G 0 Napisano 12 Marca 2023 Temat zakończył się w sposób zadowalający. Po kilu odmowach ze strony MM zaczęły pojawiać się martwe pixele i za reklamowałem jeszcze raz jako inną usterkę. W dwa tygodnie miałem zwrot 40% wartości TV , dołżemy różnice i kupiłem nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kilka Liter 2 Napisano 30 Listopada 2023 Cześć, to ja trochę odkopie temat. Posiadam OLED803 z 05.2019 roku i pojawiły mi się powidoki. Telewizji standardowej nie oglądamy tylko Twitch, Netflix, Prime, HBO i inne streamingi. Najbardziej telewizor był używany do jakiegoś 2021 później przez to żę pojawiły się dzieci to telewizor był nieużywany i dopiero niedawno zauważyłem że są powidoki. Z tego co rozpoznałem to są powidoki po tym jak oglądaliśmy grę Hearthstone... tylko no nie ma tam statycznego obrazu, gra nie jest może dynamiczna ale czyszczenie nie było pomijane nigdy. Mam wykupione ubezpieczenie w ergo hestia które było ogarnięte przy kupnie telewizora w Euro RTV AGD. I pojawia się pytanie czy coś z tym tematem można zrobić. Fotki powidoków i czasu oglądania (chyba to to) poniżej: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kilka Liter 2 Napisano 1 Grudnia 2023 Jednak sprawdziłem i operating hours jest gdzieś indziej - jest 8880 godzin nalotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 548 Napisano 4 Grudnia 2023 Możesz uruchomić na pełnym ekranie Plasma OLED Screen Burn Fix i sprawdzić czy będzie poprawa ale gwarancji czy będzie ok nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zibek07 1 Napisano 14 Grudnia 2023 Cała prawda o telewizorach Philips Oled. Telewizory bardzo dobre ,ale tylko do czasu tzn. już po 1 roku na panelu widać wypalenia. Firma Philips nawet w ramach gwarancji nic z tym nie robi twierdząc że to winna użytkownika. Cytat z ekspertyzy: Informujemy, że zjawisko to powstało na skutek niewłaściwego użytkowania produktu, niezgodnie z wytycznymi przedstawionymi w instrukcji obsługi, rozdziały: „Ochrona ekranu OLED” oraz „Zaawansowane ustawienia obrazu” Już po raz drugi spotkał mnie ten problem mimo moich wyjaśnień że przestrzegałem instrukcji użytkowania, a zwółaszcza zalecanych czyszczeń ekranu OLED.Zastanów się nim kupisz !!!!!! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 692 Napisano 16 Grudnia 2023 Jeżeli serwis/producent/gwarant chce odrzuci reklamacje powołując się na „niewłaściwe użytkowanie produktu” musi to UDOWODNIĆ. Jeżeli tylko sobie tak napisał, jest to typowa próba oszukania konsumenta i spokojnie jest do obalenia w każdym sądzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 548 Napisano 16 Grudnia 2023 (edytowane) W dniu 14.12.2023 o 23:48, Zibek07 napisał: Cała prawda o telewizorach Philips Oled. Telewizory bardzo dobre ,ale tylko do czasu tzn. już po 1 roku na panelu widać wypalenia. Firma Philips nawet w ramach gwarancji nic z tym nie robi twierdząc że to winna użytkownika. Cytat z ekspertyzy: Informujemy, że zjawisko to powstało na skutek niewłaściwego użytkowania produktu, niezgodnie z wytycznymi przedstawionymi w instrukcji obsługi, rozdziały: „Ochrona ekranu OLED” oraz „Zaawansowane ustawienia obrazu” Już po raz drugi spotkał mnie ten problem mimo moich wyjaśnień że przestrzegałem instrukcji użytkowania, a zwółaszcza zalecanych czyszczeń ekranu OLED.Zastanów się nim kupisz !!!!!! Aby było mniej wypaleń logo lub oprawy graficznej w przyszłości zachęcam do wysyłania skarg do KRRiT i nadawców na kanałach których jest jaskrawe logo.Można też wysyłać skargi do UOKIK. LINK NIŻEJ https://hdtvpolska.com/forum/topic/71001-niebezpieczne-logo-grafiki-programów-informacyjnych/page/5/#comments Można pomyśleć że niektóre stacje telewizyjne robią to celowo .Przykładowo gdy były wysyłane skargi do Kanału Eurosport , kanał zmienił logo na półprzezroczyste.Obecnie ktoś zwiększył intensywność świecenia logo. W 2015 logo było półprzezroczyste.Obecnie jest bardzo białe. odpowiedz od kanału Eurosport przed zmiana logo w 2015 roku. Dzień dobry, Dziękujemy za zwrócenie uwagi na tę kwestię. Nasi graficy podjęli już prace nad wdrożeniem półprzezroczystego logotypu. W najbliższym czasie powinno się ono pojawić antenie naszych kanałów. Z poważaniem, Eurosport Polska W innym kraju kanał EUROSPORT nadaje program z półprzezroczystym logo a dla mniej wymagających i jaskrawym logo. TO NIEUCZCIWE PRAKTYKI RYNKOWE. WYSYŁAJCIE SKARGI DO KANAŁU EUROSPORT. Robią z nas frajerów. eurosport@eurosport.pl Edytowane 16 Grudnia 2023 przez grundig Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pingwineczek 72 Napisano 16 Grudnia 2023 Cała prawda o telewizorach Philips Oled. Telewizory bardzo dobre ,ale tylko do czasu tzn. już po 1 roku na panelu widać wypalenia. Firma Philips nawet w ramach gwarancji nic z tym nie robi twierdząc że to winna użytkownika. Cytat z ekspertyzy: Informujemy, że zjawisko to powstało na skutek niewłaściwego użytkowania produktu, niezgodnie z wytycznymi przedstawionymi w instrukcji obsługi, rozdziały: „Ochrona ekranu OLED” oraz „Zaawansowane ustawienia obrazu” Już po raz drugi spotkał mnie ten problem mimo moich wyjaśnień że przestrzegałem instrukcji użytkowania, a zwółaszcza zalecanych czyszczeń ekranu OLED.Zastanów się nim kupisz !!!!!!Popatrz mam oleda philipsa od 5 lat i.... Zero wypaleń. Oglądam TVN 24 i inne kanały z paskami. Chyba mnie oszukali i to nie jest OLED.Wysłane z mojego Pixel 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 548 Napisano 16 Grudnia 2023 (edytowane) Popatrz na tego Philipa , są wypalenia z kanału TVN- dzien dobry tvn Albo na ten przykład, wypalenia z kanalu tvn 24 Albo na ten przykład. Edytowane 16 Grudnia 2023 przez grundig 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pingwineczek 72 Napisano 16 Grudnia 2023 Popatrz jeden jeździ autem 10 lat i nic inny po miesiącu jeździe do serwisu. I jaki z tego wniosek? To , że OLED może się wypalić to wszyscy wiedzą. To, że może to nie nastąpić przez wiele lat też. Jak się wypali w czasie rękojmi to do wymiany. To, że ktoś wymyśla i odrzuca reklamacje to też nic nowego. Jeszcze jedno nigdy się nie oddaje produktu do gwaranta to do sprzedawcy. Chyba, że gwarancja jest dłuższa niż rękojmia. Wysłane z mojego Pixel 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 548 Napisano 16 Grudnia 2023 (edytowane) JESTEM PO STRONIE KONSUMENTÓW.TO STACJA TELEWIZYJNA POWINNA SPEŁNIAĆ OCZEKIWANIA TELEWIDZÓW.Teraz zdanie administraora avforums w sprawie każdego jaskrawego logo.Mam takie same zdanie na ten temat... Nie potrzebujemy logo,wiemy jakie kanały oglądamy.W telewizorze lub tunerze satelitarnym jest EPG. Informacja o kanale do epg.Znika problem wypaleń. Edytowane 16 Grudnia 2023 przez grundig 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kilka Liter 2 Napisano 16 Grudnia 2023 24 minutes ago, Pingwineczek said: Popatrz mam oleda philipsa od 5 lat i.... Zero wypaleń. Oglądam TVN 24 i inne kanały z paskami. Chyba mnie oszukali i to nie jest OLED. Wysłane z mojego Pixel 5 przy użyciu Tapatalka No ale widzisz, zerknij na fotki wyżej i u mnie widać. Oglądałem gry które nie mają statyczne go obrazu wcale - ale przez to że dynamiczny obraz można powiedzieć że się w pętli wyświetla to wypalenie też się pojawiło... A nie ma nawet 10k godzin za 4.5 roku. To jest ekwiwalent oglądania tv 5h dziennie przez ten czas. Tylko teraz pytanie czy oddawać na ubezpieczenie i czy to się kwalifikuje czy szkoda zachodu w ogóle. Jeśli mieliby zabrać tv i dać zniżkę 40% na nowy to dziękuję za taki interes... 😕 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grundig 548 Napisano 16 Grudnia 2023 (edytowane) Dajcie mi tydzień lub dwa to załatwię sprawę z logo EUROSPORT. Z TVN 24 raczej nie ma szans , tam beton od lat. WYSYŁAJCIE też SKARGI DO KANAŁU EUROSPORT. Robią z nas frajerów. eurosport@eurosport.pl W innym kraju kanał EUROSPORT nadaje program z półprzezroczystym logo a dla mniej wymagających z jaskrawym logo. TO NIEUCZCIWE PRAKTYKI RYNKOWE. Edytowane 16 Grudnia 2023 przez grundig 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zibek07 1 Napisano 21 Grudnia 2023 (edytowane) Philips Polska Brak kontaktu. Philips postanowił chyba nie reagować na moje zapytania dotyczące, uzasadnienia na piśmie mojch win w nieprzestrzeganiu instrukcji obsługi i czyszczenia matrycy.Pewnie sądzą że w ten sposób pozbędą się natręta ,który domga sie od firmy Philips zwykłej przyzwoitości. Edytowane 21 Grudnia 2023 przez Zibek07 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pingwineczek 72 Napisano 21 Grudnia 2023 Rzecznik konsumenta, potem pismo przedądowe. Droga długa jednak sprawa praktycznie wygrana.Wysłane z mojego Pixel 5 przy użyciu Tapatalka 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach