Skocz do zawartości
pr0t0m

SERWIS LG OLED - duże rozczarowanie

Rekomendowane odpowiedzi

49 minut temu, klaus71 napisał:

a wiesz może jak to jest - 2 razy oddałem ekspres kawowy w MM na naprawę (więc poszło z tytułu gwarancji).

za trzecim razem jak padł mi ponownie spieniacz zrobiłem reklamację z tytułu rękojmi - i chciałem wymiany na nowy lub zwrot kasy

odmówiono mi bo ponoć pierwsza naprawa speiniacza była na gwarancji a druga na rękojmię - więc z punktu widzenia rękojmi byłą to pierwsza naprawa i nie przysługuje mi prawo do wymiany na nowy.

Nie rozumiem przypadku. Z tego co napisałeś 3 razy Ci się zepsuł?:

  1. na gwarancji
  2. na rękojmi
  3. na rękojmi

Ten trzeci przypadek to jest druga reklamacja z tytułu rękojmi i wtedy masz prawo żądać zwrotu kasy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, klaus71 napisał:

czyli ile już upłynęło czasu od zakupu tv? więcej niż 2 lata?

TV kupiłem w 20 maja 2020. Więc nawet pół roku jeszcze nie minęło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, efel napisał:

Nie rozumiem przypadku. Z tego co napisałeś 3 razy Ci się zepsuł?:

  1. na gwarancji
  2. na rękojmi
  3. na rękojmi

Ten trzeci przypadek to jest druga reklamacja z tytułu rękojmi i wtedy masz prawo żądać zwrotu kasy. 

  1. na gwarancji - młynek - ponoć regulacja tylko
  2. na gwarancji - spieniacz - wymiania
  3. na rękojmi - znowu spieniacz - i znowu wymiana

w sumie to już bym się pogodził z tym by na spieniacz była nowa gwarancja (na 2 lata) bo to koszt pewnie połowy ekspresu

48 minut temu, pr0t0m napisał:

TV kupiłem w 20 maja 2020. Więc nawet pół roku jeszcze nie minęło.

i już 2 razy był na gwarancji w serwisie?

ja bym zadzwonił do Rzecznika konsumenta - w Poznaniu mi szybko i konkretnie odpowiadali - tel. 61 8785870

mi jak spytałem że kolejną reklamację chcę zrobić wg rękojmi a poprzednie miałem na gwarancji to nic nie mówili że rękojmia nie będzie możliwa

 

za to w MM mi od razu nie chcieli przyjąć na rękojmię bo mówili że nie można bo już był na gwarancji

a ja po prostu powiedziałem że składam reklamację z tytułu rękojmi i niech oni już kombinują co z tym zrobić

przyszedł szef serwisu i oczywiście dało radę tak zrobić

Edytowane przez klaus71
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, klaus71 napisał:
  1. na gwarancji - młynek - ponoć regulacja tylko
  2. na gwarancji - spieniacz - wymiania
  3. na rękojmi - znowu spieniacz - i znowu wymiana

w sumie to już bym się pogodził z tym by na spieniacz była nowa gwarancja (na 2 lata) bo to koszt pewnie połowy ekspresu

Obojętnie co Ci się zepsuło ponownie. Jak reklamujesz drugi raz ten sam sprzęt na rękojmi masz prawo żądać odstąpienia od umowy. Jeżeli tylko uznają wadę - tzn przyznają że faktycznie jest popsute, to muszą Ci oddać kasę. To jest na zasadzie że drugi raz się popsuło i nie chcesz już się użerać z dziadostwem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.09.2020 o 12:46, klaus71 napisał:
  1. i już 2 razy był na gwarancji w serwisie?

Tak, ja miałem 2 razy panel zmieniany w czerwcu, więc ten Tv w ciągu 1,5 miesiąca od zakupu miał nma sobie 3 panele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi w związku z niejednolitą bielą tzw zafarbem w LG OLED65B7

Zażądałem zwrotu gotówki, sklep zaproponował wymianę matrycy

Zastanawiam się czy wymieniać, żeby nie trafiła się gorsza sztuka

Poza zafarbem na jednolitych jasnych tłach nic mu nie jest

 

 

IMG_0663 (1).jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.10.2020 o 22:57, jaczar napisał:

Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi w związku z niejednolitą bielą tzw zafarbem w LG OLED65B7

Zażądałem zwrotu gotówki, sklep zaproponował wymianę matrycy

Zastanawiam się czy wymieniać, żeby nie trafiła się gorsza sztuka

Poza zafarbem na jednolitych jasnych tłach nic mu nie jest

 

 

IMG_0663 (1).jpeg

Jaki sklep?

Ja bym zaryzykował i wymienił, ile masz TV? Pamiętaj ze dostaniesz nową gware na panel. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, jaczar napisał:

Euro

tv kwiecień 2018

A to rękojmia jeszcze Ci przysługuje? Ona nie jest rok? Ja bym brał jak chcą wymienić bo tragiczny masz ten zafarb, ja mam tylko lewą strone ekranu i to irytuje, a Ty połowe panelu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

rękojmia = wada w ciągu 2 lat od zakupu + rok na zgłoszenie 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przypadku rękojmi trzeba dostarczyć im produkt i zgłaszać na miejscu, czy weryfikują to na podstawie opisu i zdjęć? Chodzi mi o to czy jak to zgłoszę to stracę TV na jakiś czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wysłałem zdjęcia, serwis przyjechał do domu zweryfikować 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, jaczar napisał:

Wysłałem zdjęcia, serwis przyjechał do domu zweryfikować 

O no to duży fart ze o tint chcą Ci wymienić panel, bo zazwyczaj odpisują ze to specyfika panelu i zjawisko normalne. Chyba ze przyjechał serwis jakiś sklepowy a nie autoryzowany LG. Do mnie przyjedzie ten stary dziad znowu pewnie i stwierdzi ze wszystko ok, bo niedowidzi i niedosłyszy.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.10.2020 o 22:57, jaczar napisał:

Zastanawiam się czy wymieniać, żeby nie trafiła się gorsza sztuka

Poza zafarbem na jednolitych jasnych tłach nic mu nie jest

Jeżeli ten zafarb Cię wkurza to wymieniaj. Szansa że dostaniesz w zamian np banding w szarościach jest bardzo duża, ale w tym momencie od razu reklamuj na rękojmi ponownie i żądaj zwrotu gotówki. Za drugim razem jak tylko uznają wadę to muszą oddać kasę. Będziesz miał na nowy TV. Oczywiście ciężko będzie zmusić sklep do potwierdzenia wady, ale jak się uprzesz i odpowiednio rozegrasz sprawę to masz nowy TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, jaczar napisał:

No i zgłosiłem jeszcze wadę produkcyjna modułu zasilającego, tym razem do LG

https://spidersweb.pl/2020/10/lg-oled-tv-usterka.html

 

 

Godzinę temu, Grafii napisał:

Przecież tam pisze ze modele z 2016-2017


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Panowie - temat wymiany układu zasilania jest tu:

Dotyczy on tych modeli:

2016: OLED65G6, OLED77G6, OLED65E6
2017: OLED65W7, OLED77W7, OLED65G7, OLED77G7, OLED65E7, OLED65C7, OLED65B7
2018: OLED65W8, OLED77W8, OLED65G8, OLED77C8
2019: OLED65W9, OLED77W9, OLED77C9, OLED77B9

wyprodukowanych przed październikiem 2019 roku

 

Edytowane przez Eleonor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Wymienili mi matryce w b7

jesli chodzi o zafarb jest lepiej, ale nie idealnie 

bandigu na razie nie widzę żadnego 

matryca była w kartonie  LG z folia z przodu niż tylu 

serwisant mowil ze nowa, ale tego nie sprawdzę 

jeszcze wymiana modułu zasilającego mnie czeka 

mowil ze LG profilaktycznie wymienia wszystkim, którzy się zgłoszą z modelami z listy

kalibracja niestety przepadła 

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A karton miałeś zamknięty czy już otwarty i jak z ta srebrna folia próżniowa w której był ekran? Tez miałeś już wszystko otwarte ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie podepnę się do tematu bo jestem w podobnej sytuacji zakupiłem w sierpniu 2019 na firmę nowego oleda 55 B8 za dobre pieniądze bo się trafiła okazja.  Gwarancja w moim przypadku jest tylko na 12 miesięcy producenta bo zakup na firmę i rekojmi brak chyba 😕 Podczas zamknięcia nas w domach  miałem więcej czasu na oglądanie tv i w okolicach marca kwietnia 2020 zauważyłem banding na swoim telewizorze. Usterki nie mogłem zgłosić do sklepu bo były zamknięte wiec zgłosiłem telefonicznie do serwisu LG i na początku maja 2020 została mi wymieniona matryca. Lecz zauważyłem że znowu problem się pojawia z bandingiem. Czy w moim przypadku przysługuje mi prawo do wymiany na nowy telewizor skoro jest to drugi raz ta sama usterka w ramach trwającej już gwarancji na nowa matryce którą mam od maja 2020 mimo tego że gwarancja na telewizor była do sierpnia 2020? CZy znowu mi zostaniewymieniona nowa matryca ? Rozumiem że w moim przypadku gwarancja jest znowu tylko na nią na 12 miesięcy ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.11.2020 o 14:36, Pabloe65@wp.pl napisał:

Panowie podepnę się do tematu bo jestem w podobnej sytuacji zakupiłem w sierpniu 2019 na firmę nowego oleda 55 B8 za dobre pieniądze bo się trafiła okazja.  Gwarancja w moim przypadku jest tylko na 12 miesięcy producenta bo zakup na firmę i rekojmi brak chyba 😕 Podczas zamknięcia nas w domach  miałem więcej czasu na oglądanie tv i w okolicach marca kwietnia 2020 zauważyłem banding na swoim telewizorze. Usterki nie mogłem zgłosić do sklepu bo były zamknięte wiec zgłosiłem telefonicznie do serwisu LG i na początku maja 2020 została mi wymieniona matryca. Lecz zauważyłem że znowu problem się pojawia z bandingiem. Czy w moim przypadku przysługuje mi prawo do wymiany na nowy telewizor skoro jest to drugi raz ta sama usterka w ramach trwającej już gwarancji na nowa matryce którą mam od maja 2020 mimo tego że gwarancja na telewizor była do sierpnia 2020? CZy znowu mi zostaniewymieniona nowa matryca ? Rozumiem że w moim przypadku gwarancja jest znowu tylko na nią na 12 miesięcy ? 

Gwarancja przysługuje Ci na sam panel od jego wymiany na kolejne 24 miesiące gwarancja producenta. Pytanie jak duży miałeś ten banding? Był widoczny również przy 20% plaszy szarej?
Nowy TV dostać od producenta jest mega cięzko, co pokazuje mój przypadek, woleli 2 razy wymieniać panel, który kosztuje 80% nowego TV, niż dać mi raz nowy TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może jak wygląda sprawa z rękojmią w przypadku zakupu na raty ?

Naprawa ,wymiana sprzętu ok....a jak to wygląda w przypadku  gdy chciałbym otrzymać zwrot pieniędzy za sprzęt (np. po 2 awarii) ?

Edytowane przez Fabs
błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Fabs napisał:

Wiecie może jak wygląda sprawa z rękojmią w przypadku zakupu na raty ?

Jedno nie ma nic wspólnego z drugim. To są dwa całkowicie ze sobą nie związane tematy. Sklep może  Ci zwrócić gotówkę a Ty spłacasz raty jednorazowo, albo zgodnie z harmonogramem i kupujesz coś innego za gotówkę i to tyle.

Edytowane przez Nygus
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.11.2020 o 00:46, pr0t0m napisał:

Gwarancja przysługuje Ci na sam panel od jego wymiany na kolejne 24 miesiące gwarancja producenta. Pytanie jak duży miałeś ten banding? Był widoczny również przy 20% plaszy szarej?
Nowy TV dostać od producenta jest mega cięzko, co pokazuje mój przypadek, woleli 2 razy wymieniać panel, który kosztuje 80% nowego TV, niż dać mi raz nowy TV.

Mam tylko jedno pytanie - jak sie u ciebie skończyła "przygoda" z LG?   Od tej odpowiedzi zależy, czy kupię 65cx3 czy jednak wrócę do pomysłu zakupu jakieś szajsunga (z szajsungami żyję od dawna i nigdy jeszcze nie przydarzyło mi się cierpieć z ich powodu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...