efel 1 394 Napisano 25 Września 2020 49 minut temu, klaus71 napisał: a wiesz może jak to jest - 2 razy oddałem ekspres kawowy w MM na naprawę (więc poszło z tytułu gwarancji). za trzecim razem jak padł mi ponownie spieniacz zrobiłem reklamację z tytułu rękojmi - i chciałem wymiany na nowy lub zwrot kasy odmówiono mi bo ponoć pierwsza naprawa speiniacza była na gwarancji a druga na rękojmię - więc z punktu widzenia rękojmi byłą to pierwsza naprawa i nie przysługuje mi prawo do wymiany na nowy. Nie rozumiem przypadku. Z tego co napisałeś 3 razy Ci się zepsuł?: na gwarancji na rękojmi na rękojmi Ten trzeci przypadek to jest druga reklamacja z tytułu rękojmi i wtedy masz prawo żądać zwrotu kasy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 25 Września 2020 Godzinę temu, klaus71 napisał: czyli ile już upłynęło czasu od zakupu tv? więcej niż 2 lata? TV kupiłem w 20 maja 2020. Więc nawet pół roku jeszcze nie minęło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 688 Napisano 25 Września 2020 (edytowane) 59 minut temu, efel napisał: Nie rozumiem przypadku. Z tego co napisałeś 3 razy Ci się zepsuł?: na gwarancji na rękojmi na rękojmi Ten trzeci przypadek to jest druga reklamacja z tytułu rękojmi i wtedy masz prawo żądać zwrotu kasy. na gwarancji - młynek - ponoć regulacja tylko na gwarancji - spieniacz - wymiania na rękojmi - znowu spieniacz - i znowu wymiana w sumie to już bym się pogodził z tym by na spieniacz była nowa gwarancja (na 2 lata) bo to koszt pewnie połowy ekspresu 48 minut temu, pr0t0m napisał: TV kupiłem w 20 maja 2020. Więc nawet pół roku jeszcze nie minęło. i już 2 razy był na gwarancji w serwisie? ja bym zadzwonił do Rzecznika konsumenta - w Poznaniu mi szybko i konkretnie odpowiadali - tel. 61 8785870 mi jak spytałem że kolejną reklamację chcę zrobić wg rękojmi a poprzednie miałem na gwarancji to nic nie mówili że rękojmia nie będzie możliwa za to w MM mi od razu nie chcieli przyjąć na rękojmię bo mówili że nie można bo już był na gwarancji a ja po prostu powiedziałem że składam reklamację z tytułu rękojmi i niech oni już kombinują co z tym zrobić przyszedł szef serwisu i oczywiście dało radę tak zrobić Edytowane 25 Września 2020 przez klaus71 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 25 Września 2020 59 minut temu, klaus71 napisał: na gwarancji - młynek - ponoć regulacja tylko na gwarancji - spieniacz - wymiania na rękojmi - znowu spieniacz - i znowu wymiana w sumie to już bym się pogodził z tym by na spieniacz była nowa gwarancja (na 2 lata) bo to koszt pewnie połowy ekspresu Obojętnie co Ci się zepsuło ponownie. Jak reklamujesz drugi raz ten sam sprzęt na rękojmi masz prawo żądać odstąpienia od umowy. Jeżeli tylko uznają wadę - tzn przyznają że faktycznie jest popsute, to muszą Ci oddać kasę. To jest na zasadzie że drugi raz się popsuło i nie chcesz już się użerać z dziadostwem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 29 Września 2020 W dniu 25.09.2020 o 12:46, klaus71 napisał: i już 2 razy był na gwarancji w serwisie? Tak, ja miałem 2 razy panel zmieniany w czerwcu, więc ten Tv w ciągu 1,5 miesiąca od zakupu miał nma sobie 3 panele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 3 Października 2020 Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi w związku z niejednolitą bielą tzw zafarbem w LG OLED65B7 Zażądałem zwrotu gotówki, sklep zaproponował wymianę matrycy Zastanawiam się czy wymieniać, żeby nie trafiła się gorsza sztuka Poza zafarbem na jednolitych jasnych tłach nic mu nie jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 4 Października 2020 W dniu 3.10.2020 o 22:57, jaczar napisał: Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi w związku z niejednolitą bielą tzw zafarbem w LG OLED65B7 Zażądałem zwrotu gotówki, sklep zaproponował wymianę matrycy Zastanawiam się czy wymieniać, żeby nie trafiła się gorsza sztuka Poza zafarbem na jednolitych jasnych tłach nic mu nie jest Jaki sklep? Ja bym zaryzykował i wymienił, ile masz TV? Pamiętaj ze dostaniesz nową gware na panel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Października 2020 Euro tv kwiecień 2018 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 5 Października 2020 14 minut temu, jaczar napisał: Euro tv kwiecień 2018 A to rękojmia jeszcze Ci przysługuje? Ona nie jest rok? Ja bym brał jak chcą wymienić bo tragiczny masz ten zafarb, ja mam tylko lewą strone ekranu i to irytuje, a Ty połowe panelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Października 2020 rękojmia = wada w ciągu 2 lat od zakupu + rok na zgłoszenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 5 Października 2020 W przypadku rękojmi trzeba dostarczyć im produkt i zgłaszać na miejscu, czy weryfikują to na podstawie opisu i zdjęć? Chodzi mi o to czy jak to zgłoszę to stracę TV na jakiś czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 5 Października 2020 Wysłałem zdjęcia, serwis przyjechał do domu zweryfikować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 5 Października 2020 25 minut temu, jaczar napisał: Wysłałem zdjęcia, serwis przyjechał do domu zweryfikować O no to duży fart ze o tint chcą Ci wymienić panel, bo zazwyczaj odpisują ze to specyfika panelu i zjawisko normalne. Chyba ze przyjechał serwis jakiś sklepowy a nie autoryzowany LG. Do mnie przyjedzie ten stary dziad znowu pewnie i stwierdzi ze wszystko ok, bo niedowidzi i niedosłyszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 6 Października 2020 W dniu 3.10.2020 o 22:57, jaczar napisał: Zastanawiam się czy wymieniać, żeby nie trafiła się gorsza sztuka Poza zafarbem na jednolitych jasnych tłach nic mu nie jest Jeżeli ten zafarb Cię wkurza to wymieniaj. Szansa że dostaniesz w zamian np banding w szarościach jest bardzo duża, ale w tym momencie od razu reklamuj na rękojmi ponownie i żądaj zwrotu gotówki. Za drugim razem jak tylko uznają wadę to muszą oddać kasę. Będziesz miał na nowy TV. Oczywiście ciężko będzie zmusić sklep do potwierdzenia wady, ale jak się uprzesz i odpowiednio rozegrasz sprawę to masz nowy TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 6 Października 2020 No i zgłosiłem jeszcze wadę produkcyjna modułu zasilającego, tym razem do LG https://spidersweb.pl/2020/10/lg-oled-tv-usterka.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grafii 44 Napisano 7 Października 2020 Przecież tam pisze ze modele z 2016-2017Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 248 Napisano 7 Października 2020 (edytowane) 18 godzin temu, jaczar napisał: No i zgłosiłem jeszcze wadę produkcyjna modułu zasilającego, tym razem do LG https://spidersweb.pl/2020/10/lg-oled-tv-usterka.html Godzinę temu, Grafii napisał: Przecież tam pisze ze modele z 2016-2017 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Panowie - temat wymiany układu zasilania jest tu: Dotyczy on tych modeli: 2016: OLED65G6, OLED77G6, OLED65E6 2017: OLED65W7, OLED77W7, OLED65G7, OLED77G7, OLED65E7, OLED65C7, OLED65B7 2018: OLED65W8, OLED77W8, OLED65G8, OLED77C8 2019: OLED65W9, OLED77W9, OLED77C9, OLED77B9 wyprodukowanych przed październikiem 2019 roku Edytowane 7 Października 2020 przez Eleonor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Napisano 12 Października 2020 (edytowane) Wymienili mi matryce w b7 jesli chodzi o zafarb jest lepiej, ale nie idealnie bandigu na razie nie widzę żadnego matryca była w kartonie LG z folia z przodu niż tylu serwisant mowil ze nowa, ale tego nie sprawdzę jeszcze wymiana modułu zasilającego mnie czeka mowil ze LG profilaktycznie wymienia wszystkim, którzy się zgłoszą z modelami z listy kalibracja niestety przepadła Edytowane 12 Października 2020 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 12 Października 2020 A karton miałeś zamknięty czy już otwarty i jak z ta srebrna folia próżniowa w której był ekran? Tez miałeś już wszystko otwarte ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 13 Listopada 2020 Update, leci rękojmia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pabloe65@wp.pl 0 Napisano 14 Listopada 2020 Panowie podepnę się do tematu bo jestem w podobnej sytuacji zakupiłem w sierpniu 2019 na firmę nowego oleda 55 B8 za dobre pieniądze bo się trafiła okazja. Gwarancja w moim przypadku jest tylko na 12 miesięcy producenta bo zakup na firmę i rekojmi brak chyba 😕 Podczas zamknięcia nas w domach miałem więcej czasu na oglądanie tv i w okolicach marca kwietnia 2020 zauważyłem banding na swoim telewizorze. Usterki nie mogłem zgłosić do sklepu bo były zamknięte wiec zgłosiłem telefonicznie do serwisu LG i na początku maja 2020 została mi wymieniona matryca. Lecz zauważyłem że znowu problem się pojawia z bandingiem. Czy w moim przypadku przysługuje mi prawo do wymiany na nowy telewizor skoro jest to drugi raz ta sama usterka w ramach trwającej już gwarancji na nowa matryce którą mam od maja 2020 mimo tego że gwarancja na telewizor była do sierpnia 2020? CZy znowu mi zostaniewymieniona nowa matryca ? Rozumiem że w moim przypadku gwarancja jest znowu tylko na nią na 12 miesięcy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pr0t0m 24 Napisano 17 Listopada 2020 W dniu 14.11.2020 o 14:36, Pabloe65@wp.pl napisał: Panowie podepnę się do tematu bo jestem w podobnej sytuacji zakupiłem w sierpniu 2019 na firmę nowego oleda 55 B8 za dobre pieniądze bo się trafiła okazja. Gwarancja w moim przypadku jest tylko na 12 miesięcy producenta bo zakup na firmę i rekojmi brak chyba 😕 Podczas zamknięcia nas w domach miałem więcej czasu na oglądanie tv i w okolicach marca kwietnia 2020 zauważyłem banding na swoim telewizorze. Usterki nie mogłem zgłosić do sklepu bo były zamknięte wiec zgłosiłem telefonicznie do serwisu LG i na początku maja 2020 została mi wymieniona matryca. Lecz zauważyłem że znowu problem się pojawia z bandingiem. Czy w moim przypadku przysługuje mi prawo do wymiany na nowy telewizor skoro jest to drugi raz ta sama usterka w ramach trwającej już gwarancji na nowa matryce którą mam od maja 2020 mimo tego że gwarancja na telewizor była do sierpnia 2020? CZy znowu mi zostaniewymieniona nowa matryca ? Rozumiem że w moim przypadku gwarancja jest znowu tylko na nią na 12 miesięcy ? Gwarancja przysługuje Ci na sam panel od jego wymiany na kolejne 24 miesiące gwarancja producenta. Pytanie jak duży miałeś ten banding? Był widoczny również przy 20% plaszy szarej? Nowy TV dostać od producenta jest mega cięzko, co pokazuje mój przypadek, woleli 2 razy wymieniać panel, który kosztuje 80% nowego TV, niż dać mi raz nowy TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fabs 2 Napisano 26 Grudnia 2020 (edytowane) Wiecie może jak wygląda sprawa z rękojmią w przypadku zakupu na raty ? Naprawa ,wymiana sprzętu ok....a jak to wygląda w przypadku gdy chciałbym otrzymać zwrot pieniędzy za sprzęt (np. po 2 awarii) ? Edytowane 26 Grudnia 2020 przez Fabs błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 374 Napisano 26 Grudnia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Fabs napisał: Wiecie może jak wygląda sprawa z rękojmią w przypadku zakupu na raty ? Jedno nie ma nic wspólnego z drugim. To są dwa całkowicie ze sobą nie związane tematy. Sklep może Ci zwrócić gotówkę a Ty spłacasz raty jednorazowo, albo zgodnie z harmonogramem i kupujesz coś innego za gotówkę i to tyle. Edytowane 26 Grudnia 2020 przez Nygus 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaxKN 1 Napisano 28 Grudnia 2020 W dniu 18.11.2020 o 00:46, pr0t0m napisał: Gwarancja przysługuje Ci na sam panel od jego wymiany na kolejne 24 miesiące gwarancja producenta. Pytanie jak duży miałeś ten banding? Był widoczny również przy 20% plaszy szarej? Nowy TV dostać od producenta jest mega cięzko, co pokazuje mój przypadek, woleli 2 razy wymieniać panel, który kosztuje 80% nowego TV, niż dać mi raz nowy TV. Mam tylko jedno pytanie - jak sie u ciebie skończyła "przygoda" z LG? Od tej odpowiedzi zależy, czy kupię 65cx3 czy jednak wrócę do pomysłu zakupu jakieś szajsunga (z szajsungami żyję od dawna i nigdy jeszcze nie przydarzyło mi się cierpieć z ich powodu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach