Jump to content

pr0t0m

Użytkownik
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

18 Good

About pr0t0m

  • Rank
    S-VHS

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Do mnie jak przyjechał dziadek z serwisu LG, to się skończyło na rzeczniku praw konsumenta i prawnikach. Każda kolejna matryca, którą mi montowali miała wady większe niż poprzednia. Jakieś szroty, może odnowione... Wal od razu rękojmie do sklepu.
  2. Miałem podobnie, wymieniali mi 3 razy panel i każdy kolejny był jeszcze gorszy, same szroty. Po moich przygodach mogę doradzić, żeby nie bawić się z serwisy LG, tylko rękojmia i nara. Bo ja musiałem bujać się z rzecznikiem praw konsumenta, prawnikiem itd. Szkoda czasu Szrot zwracać z tyt. rękojmi i po sprawie.
  3. Mój kolega pracujący w sklepie ze sprzętem elektro, że musi się zgadzać tylko zwartość opakowania, karton może być rozwalony, wszystko może być osobno, tv od kartonu, kable itd, a sprzedawca ma obowiązek przyjąć to wszystko i skompletować. Oczywiście od niego usłyszysz to samo, bo oklamie cię tak samo jak konsultanci na infolinii.
  4. pr0t0m

    LG C9 gwarancja

    Daj znać obowiązkowo jak to się zakończy, mi szmelcownicy 3 razy zmieniali panel zamiast dać nowy tv
  5. A ekran miałeś zapakowany w pudle i w hermetycznej złocistej próżniowej folii , czy ona była już otwarta ?
  6. pr0t0m

    LG C9 gwarancja

    Cx jest ciemniejszy, 170 nitów na oledzie to bardzo dużo i zdecydowanie c9 to najlepszy wybór. A mogą Ci zaoferować c9 , a jeśli nie to odpowiadający model z nowszego roku, czyli cx. Ja bym wziął zwrot kasy i poszedł w panasa lub phillipsa z ambi.
  7. Tzw. Szrotowy panel, który nigdy nie powinien opuścić fabryki. Zwracaj tej szrot, bez podania przyczyny. Takie masz prawo. A z konsultantami nie gadaj bo już mi padalce doradzili żeby reklamować u producenta bezpośrednio i teraz bujam się z rzecznikami praw konsumenta...
  8. Niedługo dam znać jak się wszystko zakończyło
  9. Hej, 1. 20 cm od subpixeli to info od serwisanta - mierzył u mnie z linijka; 2. Chyba, że znajdują się w centralnej części ekranu to może być ich mniej ów tedy decyzje podejmuje serwisant. 3. Infoliniia to podnajęte callcenter, które nie ma pojęcia o tych tv, klepią wyuczone formułki - info od serwisanta tez który na nich napierdzielał 4. Ja finalnie zostałem z pośrednik panelem. 1 był najlepszy ale miał 2 stuck, ale jasny torpeda i banding idealny czyli jego brak. 2 ciemny jak cholera i tak źle skalibrowanego nie widziałem nigdy, 3. Jasny , 3 martwe sub, tint i banding i z nim zostałem, tragedii takiej jak z drugim nie ma.
  10. A jakieś jeszcze plusy na korzyść AG8 były ? Jasność HDR może ?
  11. Bardzo konstruktywna odpowiedź. Weź już przestań udzielać tych pseudo porad o wygrzewaniu matryc. Jak to działa, to otwórz taki biznes, kup 3 suszarki i śmigaj po domach ludzi. A i weź wreszcie kup tego OLEDA i nie posługuj się zdjęciami z neta.
  12. No podobna akcja jak u mnie i tak jak efel pisze. Zamiast rękojmie i rzucić ten szrot w sklepie im to sie bawiłem w jakieś gwarancje z dziadkiem, któremu mówię, że TV piszczy , wszyscy to słyszą, ale chłop mówi że nic takiego nie słyszy. Nie dziwie się, miał z 65+ lat.
  13. No serwisanci, to temat osobny temat, ale już spędziłem z jednym tyle czasu, że nawet nie chce mi się wypowiadać na ten temat.
  14. Tam tylko piszą jak stoisz z suszarką i wygrzewasz matryce ( jednocześnie z odpalonym demem LG, gdzie połowa ekranu nie świeci bo eksponuje czerń XD ).
  15. Ta różnica w jasności wynika z tego, że trafiłeś na tzw. szrotowy panel, wiem bo na swoim LG B9 miałem 3 razy wymieniany panel i druga sztuka była tak cholernie ciemna, że widzieli to nawet laicy, którzy nie patrzą pedantycznie na obraz a ja nic nie sugerowałem. Pierwszy sklepowy, który miałem był najjaśniejszy ze wszystkich moich, ale cóż nie moge do niego wrócić bo mi go wymienili o stuck pixele. A tego typa co wygrzewa matryce przez kilkanaście godzin nie słuchaj, bo gadałem z kilkoma serwisantami i mówili, że nie ma kompletnie takiego zalecenia u nich i praktyki. Tym bardziej, że gość wysyła Ci demo LG, które ukazują piękno czerni, czyli pixele wtedy w ogóle nie świecą, to jak niby miały by się wygrzewać. Bardzo dobrze że oddałeś ten szrot. Mnie najbardziej bawią twoje teorie o wygrzewaniu matrycy. Rozmawiałem z kilkoma serwisantami i żaden nie potwierdził tej teorii. Wysyłasz materiały demo, które ukazują piękną czerń = pixele na 60% ekranu nie świecą, wiec na logike jak one miałyby wygrzać matryce XD. Weź chłopaku się otrząśnij i udowodnij coś na podstawie swoich zdjęć i zakupów a nie ciągle zdjęć z neta i przestań bronić szrot ( chyba, że nie robisz tego za darmo ).
×
×
  • Create New...