Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

LX? To jakiś cudo model ;)

5% wygląda OK aczkolwiek powinieneś to w ciemności zrobić na dużej ekspozycji, wtedy wyjdzie wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witajcie 

podpowiedzcie mi jak ochronić mojego 65CX przed wypaleniem znaczków 

PLAYER + oznaczenie wiekowe 😕  oglądam po ok 3 godziny dziennie seriali tam , wczesniej głównie netflix ale teraz jak wskoczyłem na Player to mam stresa 

Ustawienia mam na Ekspert- widne pomieszczenie, oszczędzianie energi auto, włączone czyszczenie matrycy przy wyłaczeniu i Sterowanie siłą luminacji  - niskie 

 

czy coś zmienić - czy coś przestawić ?? ( oczywiście po za hasłem - przestań oglądac Player :)  ) 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziala wam player.pl w 4k? U mnie obraz szarpie jak nie wiem co. 

Jest mozliwosc zresetowania apki? Wyczyszczenia danych? 

Na nvidia shield player.pl w 4k smiga bez zajakniecia. 

 

Szybkosc neta 500mb

Netflix w 4k smiga, amaxon tez a tu z playerem klopoty

Edytowane przez mufek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, mufek napisał:

Dziala wam player.pl w 4k? U mnie obraz szarpie jak nie wiem co. 

Jest mozliwosc zresetowania apki? Wyczyszczenia danych? 

Na nvidia shield player.pl w 4k smiga bez zajakniecia. 

 

Szybkosc neta 500mb

Netflix w 4k smiga, amaxon tez a tu z playerem klopoty

Mam dokładnie taki sam problem z player.pl w 4k. Wygląda jakby film był nagrany w 15 fps. Masakra. Problem u mnie występuje od około 2 tygodni od momentu wejścia aktualizacji oprogramowania 3.21.61. Możesz sprawdzić jaką masz wersję oprogramowania?

 

Czy u kogoś również występuje taki problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wersja opr ta sama

Napisalem do pomocy player. 

Napisz tez. Jak nie pomoże to trzeba do lg pisac. 

 

Podlinkuj w wiadomosci do pomocy temat tu na forum. 

Edytowane przez mufek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, mufek napisał:

Wersja opr ta sama

Napisalem do pomocy player. 

Napisz tez. Jak nie pomoże to trzeba do lg pisac. 

 

Podlinkuj w wiadomosci do pomocy temat tu na forum. 

wysłane do obsługi player.pl 

Ciekawe czy wina po stronie aplikacji czy oprogramowania w tv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wysłane do obsługi player.pl 
Ciekawe czy wina po stronie aplikacji czy oprogramowania w tv.

Wg LG na pewno po stronie aplikacji, wg Player.pl na pewno po stronie LG

Wiem ze jestem pomocny, nie dziękuj


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej, czy się dowiem od kogoś co lepiej ustawić na filmy z logiem stacji 

Logo Luminance Adjustment - niski czy wysoki ? 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, 87brzoza napisał:

Mam dokładnie taki sam problem z player.pl w 4k. Wygląda jakby film był nagrany w 15 fps. Masakra. Problem u mnie występuje od około 2 tygodni od momentu wejścia aktualizacji oprogramowania 3.21.61. Możesz sprawdzić jaką masz wersję oprogramowania?

 

Czy u kogoś również występuje taki problem?

U mnie identycznie po ostatniej aktualizacji LG CX65

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A da się wymusić w player 4k ? Bo u mnie tylko da się ustawić jakość auto/najwyższa/itd., bez konkretnych opisów. I strzelam, że ta najwyższa to nie jest 4k, bo nie wygląda jak 4k. Przy czym u mnie nic nie przycina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, plast napisał:

A da się wymusić w player 4k ? Bo u mnie tylko da się ustawić jakość auto/najwyższa/itd., bez konkretnych opisów. I strzelam, że ta najwyższa to nie jest 4k, bo nie wygląda jak 4k. Przy czym u mnie nic nie przycina.

Masz w kategoriach materialy 4k. 

 

"odkryj magie obrazu w 4k"

Edytowane przez mufek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK, znalazłem, pokazuje mi jeden serial i jeden film w 4K :D

Ale te które są w 4K to faktycznie wyglądają jak w 10-15 fps (LG CX).

Jutro sprawdzę na NV Shieldzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę do mojego pytania - bo jakoś zostałem olany 😉

znalazłem połowiczne rozwiązanie problemu - LIVE ZOOM 

niestety nie jest to rozwiązanie super - ale zapewne załatwia temat wypalania logo 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast psuć sobie obraz zoomem po prostu przestań się przejmować, 3h dziennie to poczekasz parę lat nim coś się w ogóle będzie chciało wypalić. Używaj normalnie tv do różnych rzeczy i będzie dobrze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, może pytanie nie do końca związane z TV, ale zwiększył mi się nieco dystans pomiędzy telewizorem i konsolą, przez co są od siebie oddalone o 3.7m. Czy ktoś używa kabla HDMI 2.1 dłuższego niż 3 metry i mógłby go polecić?

Edytowane przez saif3r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, plast napisał:

z drogich to MagicLink

Dziękuję.

Szukałem MagicLink 2.1 ale takowego nie znalazłem. Czy 2.0b jest wystarczający do 4k120hz? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie nie, bo za mała przepustowość (18Gbps), podczas gdy pełne 2.1 to 32 a nawet 40 Gbps.

W praktyce nikt tego chyba jeszcze nie sprawdził oraz wymagana przepustowość zależy jeszcze od innych czynników.

Ogólnie nie ma jeszcze chyba kabli hdmi z przepustowością taką dużą, no chyba że jakieś optyczne hdmi, ale to pewnie po 2000 zł sztuka.

Edytowane przez plast

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe pytanko. Jak odpalam Netflixa zmienia mi się tryb na "kino domowe" (materiały dolby vision) niby wszystko jest okej ale nie da się wyłączyć upłynniacza. I znikają mi inne tryby filmowe np. ekspercki. Też tak macie? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.02.2021 o 18:17, 87brzoza napisał:

wysłane do obsługi player.pl 

Ciekawe czy wina po stronie aplikacji czy oprogramowania w tv.

Hej,

zgłaszałem ten problem zarówno do LG, jak i do playera.

LG "straszy" mnie, że owszem mogą wysłać do mnie technika, ale na mój koszt.

W playerze, zapewniają, że zajmą się problemem.

Player 6.4.0.

WebOS 3.21.16

Generalnie to każdy umywa ręce, ale w playerze przynajmniej zapewnili, że na to zerkną.

Założyłem nawet na to osobny wątek. Macie pomysł co z tym dalej zrobić? Może należy zgłosić to jakoś zbiorowo, ponieważ przez telefon w LG usłyszałem, że oni słyszą o tym po raz pierwszy i nikt nigdy wcześniej tego nie zgłaszał.

W dniu 3.02.2021 o 17:58, 87brzoza napisał:

Mam dokładnie taki sam problem z player.pl w 4k. Wygląda jakby film był nagrany w 15 fps. Masakra. Problem u mnie występuje od około 2 tygodni od momentu wejścia aktualizacji oprogramowania 3.21.61. Możesz sprawdzić jaką masz wersję oprogramowania?

 

Czy u kogoś również występuje taki problem?

Tak, u mnie,

tutaj odpowiedź z playera:

Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i korzystanie z serwisu player.pl.

Uprzejmie Pana proszę o ponowną instalację naszej aplikacji według poniższych instrukcji:

- odinstalowanie aplikacji Player,
- wyłączenie TV z prądu na ok. 5 min (ta czynność pozwoli usunąć pamięć podręczną aplikacji),
- ponowne pobranie i zainstalowanie aplikacji

Jeśli powyższa instrukcja nie rozwiąże objawów prosimy o przesłanie zdjęcia 'Danych diagnostycznych' dostępnych w ustawieniach naszej aplikacji - dokonamy wszelkich starań by rozwiązać napotkane niedogodności.

Wykonałem kroki z tej instrukcji kilka razy bez powodzenia, zatem możesz sobie nie zadawać trudu, bo to porada niczym zrestartuj komputer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez to dostalem. Przeslalem im zdjecie z danych diagnostycznych i odpowiedzieli ze przekazali do dzialu technicznego. Na razie odp brak.

Do lg pisales czy dzwoniles? 

Podaj jakies namiary

Edytowane przez mufek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do CX dokupiłem soundbar LG SL8Y. Obsługuje on DTS, jednak dźwięku w filmach z tym kodekiem nadal nie ma. Co mam zrobić, aby dźwięk z filmami z DTS-em był odtwarzany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kablem hdmi rozumiem masz podlaczonego soundbara do tv? 

Przez optyka jest lipa z dts. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, mufek napisał:

Kablem hdmi rozumiem masz podlaczonego soundbara do tv? 

Przez optyka jest lipa z dts. 

Tak, specjalnie kupiłem kabel HDMI, żeby mieć Atmos i DTS: X.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...