Skocz do zawartości
tybul

LG 55 C7 piękne wypalenie ;(

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro czytanie umów sprawia ci trudność, zrobiłem to za ciebie
I znalazłem fragment, który cię, być może, interesuje w Ogólnych Warunkach http://easyprotect.pl/pliki/OWOS.pdf
Zakres dodatkowej ochrony serwisowej nie obejmuje również:.......
l) wad telewizorów plazmowych, wynikających z wypalania luminoforu – „zamieranie obrazu”, .........
No i to jest meritum takich gwarek zewnętrznych :) Znane i powszechne usterki nie podpadają pod naprawę ;) Reszta to po prostu zakład, z klientem, że sprzęt się nie popsuje :)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, JohnnyCash napisał:

No i to jest meritum takich gwarek zewnętrznych :) Znane i powszechne usterki nie podpadają pod naprawę ;) Reszta to po prostu zakład, z klientem, że sprzęt się nie popsuje :)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

diabeł tkwi w szczegółach ;) nie wiem, czy zauważyłeś, że temat jest o OLED, a nie o plazmach?

przydałaby się opinia kogoś znającego się na takich zapisach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
diabeł tkwi w szczegółach  nie wiem, czy zauważyłeś, że temat jest o OLED, a nie o plazmach?
przydałaby się opinia kogoś znającego się na takich zapisach...
Jeśli nie aktualizują regulaminu to jakaś amatorka w takim razie...

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
diabeł tkwi w szczegółach  nie wiem, czy zauważyłeś, że temat jest o OLED, a nie o plazmach?
przydałaby się opinia kogoś znającego się na takich zapisach...
Jeśli nie aktualizują regulaminu o nowe technologie to jakaś amatorka w takim razie...

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, JohnnyCash napisał:

Co mówią warunki? Dopytywałeś czy uwzględniają wypalenie?

już do końca nie pamiętam - wychodziło z odpowiedzi że serwisują w autoryzowanym serwisie a nie jak ubezpieczalnie w jakichś własnych serwisach

i zakres taki sam jak daje producent - ale na infolinii nie są fachowcy od takich tematów - nie rozróżniają plazmy od lcd

ja odpowiedź zrozumiałem że zależy co serwis uznaje a co nie - czyli LG powinien uznać wypalenie a Sony/Panas już pewnie nie

a plazmy nigdy nie miały gwarancji na wypalenia więc nie dziwi mnie ten zapis

więc światełko w tunelu jest jakby co odpukać mi się wypaliło

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spojrzcie na te wypalenia z mojego pierwszego postu, jesli serwis LG mialby nie uznac tego za wade objeta gwarancja, to jaki sens kupowac ich TV?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2019 o 17:40, tybul napisał:

Spojrzcie na te wypalenia z mojego pierwszego postu, jesli serwis LG mialby nie uznac tego za wade objeta gwarancja, to jaki sens kupowac ich TV?

Spokojnie. Ja mój problem zgłosiłem kilka dni przed końcem gwarancji (opis problemu na str. 3 tematu). Mój problem z tv to pikuś w porównaniu do Twojego. Wracając do tematu. Zgłoszenie 10.11. e-mail, 11.11. odpowiedź LG Center. Wykonanie zaleceń tzn. 5 odświeżeń pikseli. Problem nie naprawił się. Dzisiaj telefon z serwisu z decyzją wymiany panelu na nowy.  Dadzą znać jak ściągną nowy panel i umówią na wymianę. 

Edytowane przez zbycho45
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź z LG.

Wymiana na nowy OLED55B97LA.

Chyba się zdecyduję, tylko nie wiem czym się różni B9 od C9 (przepraszam za niewiedzę).

Nie mogę edytować postu, ale już wiem: różni się kolorem ramki. Chyba, że jeszcze czymś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OLED55B97LA jest tansza linia OLEDow, kaz im wymieniac na C9 albo oddaja kase - nie moga proponowac gorszego.

  • Haha 1
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby tak, ale między C9, oprócz koloru ramki, nie widzę różnic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W B9 jest procesor Alpha 7  2 generacji a w C9 jest Apha 9 również 2 generacji i chyba w C9 jest lepszy HDR w porównaniu do B9.

Tu jest porównanie w liczbach parametrów ze strony RTING.COM  C9 VS B9 .  

https://www.rtings.com/tv/tools/compare/lg-c9-vs-lg-b9/802/915 

Edytowane przez XMAREKK30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B7 był jeszcze na poprzednim SOC'u wiec nawet B9 ma lepszy procesor plus nowszej generacji matryce, jak nie kombinować B9 jest lepszym TV od całej serii "7"

  • Plusik 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2019 o 12:57, Caution napisał:

Pytanie? Na jaką matrycę wymienią w tv 55B7V? B7V czy na najnowsza.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na taką samą, chyba, że nie mają to nowy TV
Zgłosiłeś w końcu rękojmię czy do LG?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na taką samą, chyba, że nie mają to nowy TV
Zgłosiłeś w końcu rękojmię czy do LG?

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłosiłem wypłatę z rękojmi - zero odzewu od firmy Sonex oraz do LG.

LG odezwał się z taką właśnie propozycją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgłosiłem wypłatę z rękojmi - zero odzewu od firmy Sonex oraz do LG.
LG odezwał się z taką właśnie propozycją.
Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do roszczenia :)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, po potwierdzeniu przez LG Center wymiany matrycy właśnie wczoraj wymieniona matryca w LG55B7. Pierwsze wrażenia super. Zero verticale i jak na razie równomierność matrycy bez uwag. Zobaczymy jak będzie później, ale z tego co wiadomo oledy się wyrównują i może być tylko jeszcze lepiej. 

Pozdrawiam walczących ale puki co LG Center bez uwag!!!!!!!

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, po potwierdzeniu przez LG Center wymiany matrycy właśnie wczoraj wymieniona matryca w LG55B7. Pierwsze wrażenia super. Zero verticale i jak na razie równomierność matrycy bez uwag. Zobaczymy jak będzie później, ale z tego co wiadomo oledy się wyrównują i może być tylko jeszcze lepiej. 
Pozdrawiam walczących ale puki co LG Center bez uwag!!!!!!!
Matryca wymieniona u mnie w maju tego roku, też 55B7 i była idealna, aktualnie mam już widoczne wertykalne pasy na niej... Więc niestety ale z czasem nie jest lepiej, a gorzej...

P.S. póki, nie "puki" :)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że LG w swoich telewizorach serii 9 nie podał w instrukcji listy kanałów danego kraju, które można oglądać bez strachu. Zastanawiam się, aby kupić OLED i go nie oglądać, (zresztą cholera wie) wtedy ryzyko spadnie do zera.

A tak na serio, bez sarkazmu, nigdy nie sądziłem, że na forum exoerckim ktoś z takim przekonaniem będzie pisał , oglądałeś kanał x, to co się dziwisz, że Tv się zepsuł, ahhhh ten agresywny konsupcjonizm default_biggrin.png

 

 

 

  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.11.2019 o 07:57, JohnnyCash napisał:

Matryca wymieniona u mnie w maju tego roku, też 55B7 i była idealna, aktualnie mam już widoczne wertykalne pasy na niej... Więc niestety ale z czasem nie jest lepiej, a gorzej...

P.S. póki, nie "puki" :)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka
 

Fakt póki co masz rację. Technik który montował nową matrycę poinformował, że mają od LG robić przekaz klientom wymienianych matryc, żeby częściej włączali wymuszone czyszczenie. Wg LG przedłuża to żywotność matryc i jest mniejsze zagrożenie wypaleniami i oczywiście wertikale też eliminuje. Myślę, że warto spróbować.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, zbycho45 napisał:

że mają od LG robić przekaz klientom wymienianych matryc, żeby częściej włączali wymuszone czyszczenie.

No ale to serwisanci nie mogą w takim przypadku sami przestawić liczby godzin między kompensacjami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, raus napisał:

No ale to serwisanci nie mogą w takim przypadku sami przestawić liczby godzin między kompensacjami?

Serwisant wchodził do menu ale niczego nie przestawiał. Sprawdzał jedynie ile było robionych kompensacji do chwili wymiany matrycy. Wymuszonych było kilka i w tedy przekazał mi to zalecenie z LG Center. Myślę że co kilka miesięcy ( 2-3 ) można włączyć. Zresztą zależy, właśnie co się ogląda i jak długo. Niestety paski info tej technologii nie służą. U mnie wypalił się pasek a oglądam to bardzo rzadko.  

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...