tzunasarada 0 Napisano 2 Stycznia 2020 27 minut temu, Jasiek_31 napisał: A wyświetliłeś sobie na ekranie z jaką jakością film jest wyświetlany? Z~ moich obserwacji wynika że aplikacja od Netflixa dostosuwuje jakość do dostępnej w danym momencie szybkości łącza i niestety nie da się wymusić odtwarzania z najlepszą możliwą jakością, więc pomimo tego że wybrałeś film UHD to na ekranie miałeś coś z jakością 480p bo taka była szybkość łącza w tym momencie. W między czasie wyświetlałem też inne filmy UHD i były odtwarzane bardzo dobrze. Będę musiał pojawić się ponownie w którymś markecie i puścić ten sam film na innych telewizorach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommek82 0 Napisano 2 Stycznia 2020 W dniu 31.12.2019 o 09:28, novy66 napisał: Kabel można wymienić. Z tyłu masz klapkę którą odkręcasz i wymieniasz kabel na dłuższy. Pytałem się serwisanta jak był na wymianie matrycy i można samemu śmiało wymienić kabel na inny. Dzięki za info, pytanie tylko czy po odkręceniu klapki jest tam wtyk typowy "ósemka"? LINK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian Kochanowski 1 Napisano 2 Stycznia 2020 Jest dobra promocja na oleda 65cali c9 przy dodaniu do koszyka 2 rzeczy tv wychodzi ponizej 8tysiecy ale macie 2 produkt za darmo ja brałem lg oled c9 65 cali plus telefon xaoim 128gb mi 9 t pro i zaplacilem 9350 wiec mysle ze dobra oferta:) rtv agd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Picek_LBN 0 Napisano 2 Stycznia 2020 Dopóki się nie dowiem w jak dużym stopniu występuje problem z trumotion I artefaktami tak C9 nie zagości u mnie. Jestem w stanie przeboleć problem przyszłego wypalenia lub powidoków. Ale dziwne artefakty i problem płynności dyskafilikuje taki TV. Dlatego chciałbym uzyskać opinie użytkowników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gmeru 2 225 Napisano 2 Stycznia 2020 Opinię uzyskasz tylko w jeden sposób: pojechanie do sklepu i sprawdzenie. Inaczej nie da rady. Każdy napisze Ci co chce. Moim zdaniem jest ok np. ale skoro się boisz to musisz to zobaczyć na własne oczy. Te LG stoją w każdym większym elektromarkecie. Dla takiej sumy chyba warto zrobić wycieczkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Picek_LBN 0 Napisano 2 Stycznia 2020 9 minut temu, Gmeru napisał: Opinię uzyskasz tylko w jeden sposób: pojechanie do sklepu i sprawdzenie. Inaczej nie da rady. Każdy napisze Ci co chce. Moim zdaniem jest ok np. ale skoro się boisz to musisz to zobaczyć na własne oczy. Te LG stoją w każdym większym elektromarkecie. Dla takiej sumy chyba warto zrobić wycieczkę... Zgadzam się w 100% tylko testy w sklepie inaczej to nie ma sensu. Bardziej chodziło mi czy problem jest bardziej globalny czy pojedynczy i czy ktoś coś takiego zaobserwował u siebie. Dziś znalazłem film na YT z wiedźmina na netflix jak gość prezentuje cyrk z działaniem trumotion... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrueGrand 51 Napisano 2 Stycznia 2020 Ale ja oglądam na Netflix Wiedźmina w tej chwili i wsytko jest idelanie.W sklepie masz różne połączenia sieciowe, słabe wifi i nie zawsze ten obraz będzie w takich warunkach optymalny, podobnie jak połączenie sieciowe. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CeZaR83 53 Napisano 2 Stycznia 2020 Ludzie w marketach nie testuje sie materiałów prosto ze streamingu, bo nigdy nie masz pewności jakie jest to łącze. Jedynie własne materiały na dysku przenośnym mogą być miarodajne! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrueGrand 51 Napisano 2 Stycznia 2020 A ja wlasnie skasowałem swoją kalibracje. Da się to jakąś z papierów przywrócić?Pozatym mam coś dziwnego, wszelkie ustawienia zmieniają się w zależności od materiału który oglądam Netflix mam standard (użytkownika) inne ustawienia IPTV standard inne ustawienia, 4k w iptv w jescze inne ustawienia standard . O co chodzi?Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 2 Stycznia 2020 A ja wlasnie skasowałem swoją kalibracje. Da się to jakąś z papierów przywrócić?Po to właśnie masz raport. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrueGrand 51 Napisano 2 Stycznia 2020 Jest ktoś, kto ogarnia raport i pomoże mi go rozszyfrować na whatsapp ?Oczywiście odwdzięczę się stawiając piwo (wysyłka na skrill lub PayPal) Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin255 4 Napisano 2 Stycznia 2020 ktoś instalował ze strony lg Software_File(Version_04.71.05) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 2 Stycznia 2020 3 minuty temu, marcin255 napisał: ktoś instalował ze strony lg Software_File(Version_04.71.05) Ja instalowałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin255 4 Napisano 2 Stycznia 2020 przez usb ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 2 Stycznia 2020 Teraz, marcin255 napisał: przez usb ? Aha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin255 4 Napisano 2 Stycznia 2020 Jakieś zmiany ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donsego 5 Napisano 2 Stycznia 2020 16 minut temu, marcin255 napisał: Jakieś zmiany ? - 04.71.05 - see below - Dec 2019 Featuring NVIDIA G-Sync Compatible. Apple TV App–Supported Devices. includes Magic Remote update Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmiel2k 171 Napisano 2 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Donsego napisał: - 04.71.05 - see below - Dec 2019 Featuring NVIDIA G-Sync Compatible. Apple TV App–Supported Devices. includes Magic Remote update Nie do końca tak. 1. Improvement 1) Featuring NVIDIA G-Sync Compatible. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
novy66 11 Napisano 2 Stycznia 2020 9 godzin temu, tommek82 napisał: Dzięki za info, pytanie tylko czy po odkręceniu klapki jest tam wtyk typowy "ósemka"? LINK Nie, zwykłe zakończenie kabla przykręcone śrubkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekm 6 Napisano 3 Stycznia 2020 8 godzin temu, chmiel2k napisał: Nie do końca tak. 1. Improvement 1) Featuring NVIDIA G-Sync Compatible. Kolega wcześniej pisał dobrze. Mimo, że w EU changelogu nie są wpisane pozostałe rzeczy to firmware je zawiera. Pilot np. się aktualizuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys_72 5 Napisano 3 Stycznia 2020 12 godzin temu, novy66 napisał: Nie, zwykłe zakończenie kabla przykręcone śrubkami 12 godzin temu, novy66 napisał: Nie, zwykłe zakończenie kabla przykręcone śrubkami Raczej nie zwykłe https://lewandowscy.pl/kabel-zasilajacy-2-00m-czarny-lg-ead64007414.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bcpl 34 Napisano 3 Stycznia 2020 W Euro jak się wrzuci do koszyka 55 i 65 C9 wychodzi sympatyczna cena za obydwa tv, ktoś chętny? Zachodniopomorskie 😅 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak84 3 Napisano 3 Stycznia 2020 W dniu 2.01.2020 o 16:08, Picek_LBN napisał: Zgadzam się w 100% tylko testy w sklepie inaczej to nie ma sensu. Bardziej chodziło mi czy problem jest bardziej globalny czy pojedynczy i czy ktoś coś takiego zaobserwował u siebie. Dziś znalazłem film na YT z wiedźmina na netflix jak gość prezentuje cyrk z działaniem trumotion... A czy takie problemy to czasem nie powinna wyeleminować profesjonalna kalibracja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrueGrand 51 Napisano 3 Stycznia 2020 Mam telewizor kalibrowany w trybie " expert widne POMIESZCZENIE" .Ale ten tryb nie występuje w contencie HDR Dolby Vision czy nawet HDR na canal plus 4K. MOŻNA ten tryb w jakiś sposób WYMUSIĆ także z HDR? A jeśli nie, to który tryb jest podobny aby można było przepisać te ustawienia?Bardzo proszę o pomoc Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys_72 5 Napisano 3 Stycznia 2020 W dniu 30.12.2019 o 09:25, Rafał Bejszczuk napisał: Raczej jak wyłączasz telewizor, to nie włączasz go szybciej niż za kilkanaście minut. A jeśli chodzi o wypalenia obrazu, to nic tak bardzo nie katuje matrycy jak HDR i wysokie podświetlenie OLED w SDR. Ludzie siedzą w jasnych pomieszczeniach i ustawiają podświetlenie na 80-100, bo fajnie obraz wygląda a później zdziwienie jak pojawiają się wypalenia. Lubisz obraz, który świeci się jak psu jajca i nie chcesz wypaleń??. Nie kupuj OLED. Osobiście mam podświetlanie na 70, według mnie to minimum niżej nie ma sensu. Rtings sugeruje 100 ... . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach