Skocz do zawartości
Gmeru

Testujemy nowy LG OLED C9. Pierwsze wrażenia!

Rekomendowane odpowiedzi

27 minut temu, Jasiek_31 napisał:

A wyświetliłeś sobie na ekranie z jaką jakością film jest wyświetlany?
Z~ moich obserwacji wynika że aplikacja od Netflixa dostosuwuje jakość do dostępnej w danym momencie szybkości łącza i niestety nie da się wymusić odtwarzania z najlepszą możliwą jakością, więc pomimo tego że wybrałeś film UHD to na ekranie miałeś coś z jakością 480p bo taka była szybkość łącza w tym momencie.

W między czasie wyświetlałem też inne filmy UHD i były odtwarzane bardzo dobrze. Będę musiał pojawić się ponownie w którymś markecie i puścić ten sam film na innych telewizorach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 31.12.2019 o 09:28, novy66 napisał:

Kabel można wymienić. Z tyłu masz klapkę którą odkręcasz i wymieniasz kabel na dłuższy. Pytałem się serwisanta jak był na wymianie matrycy i można samemu śmiało wymienić kabel na inny.

Dzięki za info, pytanie tylko czy po odkręceniu klapki jest tam wtyk typowy "ósemka"? LINK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest dobra promocja na oleda 65cali c9 przy dodaniu do koszyka 2 rzeczy tv  wychodzi ponizej 8tysiecy ale macie 2 produkt za darmo ja brałem lg oled c9 65 cali plus telefon xaoim 128gb mi 9 t pro i zaplacilem 9350 wiec mysle ze dobra oferta:) rtv agd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopóki się nie dowiem w jak dużym stopniu występuje problem z trumotion I artefaktami tak C9 nie zagości u mnie. Jestem w stanie przeboleć problem przyszłego wypalenia lub powidoków. Ale dziwne artefakty i problem płynności dyskafilikuje taki TV. Dlatego chciałbym uzyskać opinie użytkowników. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opinię uzyskasz tylko w jeden sposób: pojechanie do sklepu i sprawdzenie. Inaczej nie da rady. Każdy napisze Ci co chce. Moim zdaniem jest ok np. ale skoro się boisz to musisz to zobaczyć na własne oczy. Te LG stoją w każdym większym elektromarkecie. Dla takiej sumy chyba warto zrobić wycieczkę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Gmeru napisał:

Opinię uzyskasz tylko w jeden sposób: pojechanie do sklepu i sprawdzenie. Inaczej nie da rady. Każdy napisze Ci co chce. Moim zdaniem jest ok np. ale skoro się boisz to musisz to zobaczyć na własne oczy. Te LG stoją w każdym większym elektromarkecie. Dla takiej sumy chyba warto zrobić wycieczkę...

Zgadzam się w 100% tylko testy w sklepie inaczej to nie ma sensu. Bardziej chodziło mi czy problem jest bardziej globalny czy pojedynczy i czy ktoś coś takiego zaobserwował u siebie. Dziś znalazłem film na YT z wiedźmina na netflix jak gość prezentuje cyrk z działaniem trumotion...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja oglądam na Netflix Wiedźmina w tej chwili i wsytko jest idelanie.
W sklepie masz różne połączenia sieciowe, słabe wifi i nie zawsze ten obraz będzie w takich warunkach optymalny, podobnie jak połączenie sieciowe.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie w marketach nie testuje sie materiałów prosto ze streamingu, bo nigdy nie masz pewności jakie jest to łącze. 

Jedynie własne materiały na dysku przenośnym mogą być miarodajne!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wlasnie skasowałem swoją kalibracje. Da się to jakąś z papierów przywrócić?

Pozatym mam coś dziwnego, wszelkie ustawienia zmieniają się w zależności od materiału który oglądam
Netflix mam standard (użytkownika) inne ustawienia
IPTV standard inne ustawienia, 4k w iptv w jescze inne ustawienia standard . O co chodzi?


Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



A ja wlasnie skasowałem swoją kalibracje. Da się to jakąś z papierów przywrócić?


Po to właśnie masz raport.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś, kto ogarnia raport i pomoże mi go rozszyfrować na whatsapp ?
Oczywiście odwdzięczę się stawiając piwo (wysyłka na skrill lub PayPal)

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, marcin255 napisał:

ktoś instalował ze strony lg Software_File(Version_04.71.05)

Ja instalowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, marcin255 napisał:

Jakieś zmiany ?

- 04.71.05 - see below - Dec 2019

  • Featuring NVIDIA G-Sync Compatible.
  • Apple TV App–Supported Devices.
  • includes Magic Remote update

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Donsego napisał:

- 04.71.05 - see below - Dec 2019

  • Featuring NVIDIA G-Sync Compatible.
  • Apple TV App–Supported Devices.
  • includes Magic Remote update

 

 

 

Nie do końca tak.

1. Improvement 
 1) Featuring NVIDIA G-Sync Compatible.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, tommek82 napisał:

Dzięki za info, pytanie tylko czy po odkręceniu klapki jest tam wtyk typowy "ósemka"? LINK

Nie, zwykłe zakończenie kabla przykręcone śrubkami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, chmiel2k napisał:

 

Nie do końca tak.

1. Improvement 
 1) Featuring NVIDIA G-Sync Compatible.

Kolega wcześniej pisał dobrze. Mimo, że w EU changelogu nie są wpisane pozostałe rzeczy to firmware je zawiera. Pilot np. się aktualizuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Euro jak się wrzuci do koszyka 55 i 65 C9 wychodzi sympatyczna cena za obydwa tv, ktoś chętny? Zachodniopomorskie 😅

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 2.01.2020 o 16:08, Picek_LBN napisał:

Zgadzam się w 100% tylko testy w sklepie inaczej to nie ma sensu. Bardziej chodziło mi czy problem jest bardziej globalny czy pojedynczy i czy ktoś coś takiego zaobserwował u siebie. Dziś znalazłem film na YT z wiedźmina na netflix jak gość prezentuje cyrk z działaniem trumotion...

A czy takie problemy to czasem nie powinna wyeleminować profesjonalna kalibracja? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam telewizor kalibrowany w trybie " expert widne POMIESZCZENIE" .
Ale ten tryb nie występuje w contencie HDR Dolby Vision czy nawet HDR na canal plus 4K.
MOŻNA ten tryb w jakiś sposób WYMUSIĆ także z HDR?
A jeśli nie, to który tryb jest podobny aby można było przepisać te ustawienia?
Bardzo proszę o pomoc

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.12.2019 o 09:25, Rafał Bejszczuk napisał:

Raczej jak wyłączasz telewizor, to nie włączasz go szybciej niż za kilkanaście minut.

A jeśli chodzi o wypalenia obrazu, to nic tak bardzo nie katuje matrycy jak HDR i wysokie podświetlenie OLED w SDR. Ludzie siedzą w jasnych pomieszczeniach i ustawiają podświetlenie na 80-100, bo fajnie obraz wygląda a później zdziwienie jak pojawiają się wypalenia. Lubisz obraz, który świeci się jak psu jajca i nie chcesz wypaleń??. Nie kupuj OLED.

Osobiście mam podświetlanie na 70, według mnie  to minimum niżej  nie ma sensu. Rtings sugeruje 100 ... .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...