Skocz do zawartości
hubio

SAMSUNG Q9FN W CODZIENNYM UŻYTKOWANIU

Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, escapers napisał:

Wiec śmiga po Xiaomi.. ale dla samego netflixa czy Prime video to nie ma sensu w takiego box’a inwestować,  smart TV lepiej wykorzystać..

Dokładnie. Poza tym na MiBoxie mam wrażenie, że na Netflixie literki/loga/obraz chyba też są  mniej ostre niż z appki którą mam bezpośrednio  w oledzie. @darekgra też tak masz?

Samo urządzenie jest świetne i mam je podczepione pod plazmę, gdzie jest doskonałym uzupełnieniem jako smart tv i odtwarzacz plików (z Kodi rewelacyjnie działa).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie przyglądałem się aż tak bardzo, standardowo mam pod oleda podpiętego shielda i tam jest bez różnic w obrazie. Mibox właśnie też pod stara plazmą daje jej drugie "smart życie" :). Jak znajdę trochę wolnego czasu to sprawdzę to.

1 godzinę temu, escapers napisał:

Wiec śmiga po Xiaomi.. ale dla samego netflixa czy Prime video to nie ma sensu w takiego box’a inwestować,  smart TV lepiej wykorzystać..

zależy jaki smart jest w TV... np wielką zaletą boxa jest kodi.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, darekgra napisał:

Skąd taka informacja???

Proszę bardzo sprawdziłem przed chwilą... mibox4k, pofatygowałem się aż przepiąć boxa spod plazmy na oleda.

Ooo... to bardzo cenna informacja... W zeszłym roku czytałem o cofnięciu certyfikacji dla Xiaomii przez Netflixa... Zastanawiałem się właśnie nad zmianą TV BOXA i bardzo chciałem kupić to Xiaomi i pisano, że tylko HD... Tak samo rozmawialiśmy o tym w wątku o Epsonie o każdy pisał tylko o Nvidia i o Apple TV...

W każdym razie bardzo cieszy mnie ta informacja... A czy jest to po prostu do ściągnięcia ze sklepu i od razu jest w 4K czy trzeba coś kombinować w stylu zmodyfikowana apka lub jakies obejścia ?

edit// być może wiem już skąd zamieszanie... Ja miałem na myśli wcześniejsze Mi Boxy, a Ty chyba pisałeś o Mi Box 4, który miał premierę pod koniec 2018r... A ja miałem na myśli te modele co były w połowie 2018 r. W każdym razie fajnie, że tu działa Netflix w 4K.

A czy działa na tym XIAOMI MI BOX S 4K w Netflixie Atmos i inne gęste formaty Audio ? Jeśli tak to bym kupił.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
56 minut temu, hubio napisał:

edit// być może wiem już skąd zamieszanie... Ja miałem na myśli wcześniejsze Mi Boxy, a Ty chyba pisałeś o Mi Box 4, który miał premierę pod koniec 2018r... A ja miałem na myśli te modele co były w połowie 2018 r. W każdym razie fajnie, że tu działa Netflix w 4K.

Nawet nie spojrzałeś na zdjęcie @darekgra, gdzie jest informacja o  modelu - Mibox3 (czyli Mibox 4K w zależności od rynku).

Mibox  4K (który wyświetla Netflixa w uhd hdr) ma już chyba ponad dwa lata. Ehhh...

Qrcze @hubio, a nie łatwiej powiedzieć "sorry pomyliłem się" zamiast uparcie   tłumaczyć się szerząc dalsze dezinformacje?

Spróbuj się kiedyś przyznać do błędu - tak dla odmiany! ;)

 

p.S.

Tytułem wyprostowania tematu.

Nowy Mibox S 4K  ten z końca 2018r, nie różni się specyfikacją od Miboxa 4K. Ma inny kształt i bardziej dopracowanego pilota. Wg recenzji działa  identycznie jak Mibox 4K. A czy tak faktycznie jest to już musisz poczytać  jak chcesz go kupić.

 

Edytowane przez Groszek
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
7 godzin temu, hubio napisał:

A czy działa na tym XIAOMI MI BOX S 4K w Netflixie Atmos i inne gęste formaty Audio ? Jeśli tak to bym kupił.

W aplikacji netflixa atmos nie dział, ogólnie urządzenie MiBox 4k (mibox3) obsługuje atmos i DTS HD. Mibox4k i najnowsza wersja S mają już preinstalowaną aplikację netflixa i jest ona dostępna w sklepie bez żadnych kombinacji.

 

6 godzin temu, Groszek napisał:

Nowy Mibox S 4K  ten z końca 2018r, nie różni się specyfikacją od Miboxa 4K. Ma inny kształt i bardziej dopracowanego pilota. Wg recenzji działa  identycznie jak Mibox 4K. A czy tak faktycznie jest to już musisz poczytać  jak chcesz go kupić.

Tak są to prawie identyczne urządzenia... Pod względem obrazu bo z dźwiękiem już niestety nie z najnowszej wersji S wycięto obsługę formatów DTS HD i trueHD.

Edytowane przez darekgra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie obsługuje Atmosa bo bym kupił. Panas mi tego nie obsługuje... Poza tym czytałem, że ten MiBox potrafi się bardzo mulić i to nie mówię nie wiadomo o jakiej ilości włączonych apek, ale nawet przy samym netflixie... Trzeba go ręcznie resetować wyjmując z prądu... To ja już wolę zostać ze swoim HiMedia, które mi się zawiesza raz na rok... Jednak urządzenie za 250zł nie może być dobre...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, hubio napisał:

Poza tym czytałem, że ten MiBox potrafi się bardzo mulić i to nie mówię nie wiadomo o jakiej ilości włączonych apek, ale nawet przy samym netflixie... Trzeba go ręcznie resetować wyjmując z prądu... To ja już wolę zostać ze swoim HiMedia, które mi się zawiesza raz na rok...

@hubio - tytułem sprostowania, bo jak zwykle płyniesz...

U mnie Mibox nie zawiesił się nawet raz przez rok, wiec jest lepiej niż HiMedia :).

Więc proponuje nie ferować wyroków w stylu

3 godziny temu, hubio napisał:

Jednak urządzenie za 250zł nie może być dobre... 

bo w tej cenie to jest bardzo dobre, uniwersalne urządzenie.

Mam na nim  kilka aplikacji  - m.in. Netflix, Kodi, Ipla, youtube.Działa jak burza, nic nie przycina, nie traci wifi, itp. Mówię to  na podstawie swoich doświadczeń z tym urządzeniem. 

@darekgra a u Ciebie -bardzo muli? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 hours ago, escapers said:

QLED 2018 mają pełne wsparcie i 4K jak i HDR - bitrate od Netflixa to 15,4Mb nawet chyba te z 2014 mają, a te z 2015 napewno, jedyny problem to HDR - chyba niepełne wsparcie jest dla nich.

Tak QLEDY 2018 mają pełne wsparcie 4k itd ale nie mają certyfikacji Netfilxa. Miały je QLEDy z 2017 i mają chyba obecne z 2019. W recenzji którą oglądałem padło stwierdzenie że urządzenia nie certyfikowane przez Netflixa nie wyświelą 4k (UHD). Stąd moje zapytanie. Nawiasem mówiąc zapytałem na czacie Netflixa i zamiast konkretnej odpowiedzi to jakieś pokrętne wypowiedzi. No nic po wakacjach pewnie wezmę Premium i sprawdzę. 

Co do TV Boxa to właśnie Xiaomi reckę oglądałem. 

14 hours ago, Groszek said:

Nowy Mibox S 4K  ten z końca 2018r, nie różni się specyfikacją od Miboxa 4K. Ma inny kształt i bardziej dopracowanego pilota. Wg recenzji działa  identycznie jak Mibox 4K.

 Mi Box 4K jest starszy i jest na systemie Android Tv 6.0 o ile pamiętam a nowsza wersja S jest na Andku 8.1.

 

7 hours ago, darekgra said:

Pod względem obrazu bo z dźwiękiem już niestety nie z najnowszej wersji S wycięto obsługę formatów DTS HD i trueHD.

A tego nie wiedziałem. Szkoda bo zamówiłem i rodzice już odebrali nowszą wersję Mi Box S 4K ale to ma przedłużyć życie starszego Tv więc w sumie niech będzie.  Ale gdybym wiedział wcześniej to mozę brałbym starszą wersję. Choć z drugiej strony siedzi już na dość starym Andku więc za rok czy 2 mogą pojawić się nowe apki które nie będą na nim śmigać a Antek 8.1 ma przed sobą dłuższy czas życia. 

On 5/4/2019 at 12:25 PM, escapers said:

TV z 2018 roku czeka jeszcze napewno jeden duży update, prawdopodobnie dopiero na jesieni, związany ze wsparcie Apple AirPlay oraz iTunes na TV z 2018 roku (napewno nasze Q9FN będzie to dotyczyć).

Mam nadzieje. Ale czy to pewne info. Potwierdzone przez Samsunga? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, borsuk2 napisał:

Mi Box 4K jest starszy i jest na systemie Android Tv 6.0 o ile pamiętam a nowsza wersja S jest na Andku 8.1.

MiBox 4k jest na Android 8.0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minutes ago, borsuk2 said:

Tak QLEDY 2018 mają pełne wsparcie 4k itd ale nie mają certyfikacji Netfilxa. Miały je QLEDy z 2017 i mają chyba obecne z 2019.

a gdzie to wyczytałeś, że nie mają certyfikacji? o jaką certyfikację chodzi?
Bo ja nigdzie nie znalazłem tego typu informacji - a Netflix w pełni wspiera Samsunga. Mówi o tym i Netflix i Samsung.
Zresztą jest pełna funkcjonalność - nawet 'streaming' z urządzeń Apple (iPad, iPhone) działa na Samsungu, mimo zatrzymaniu wsparcia przez Netflixa wcześniejszego dla Apple AirPlay..

 

Mam nadzieje. Ale czy to pewne info. Potwierdzone przez Samsunga? 

Tak, ta informacja jest potwierdzona i przez Samsunga (https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00082624/) i przez Apple na Keynote'cie w tym roku była potwierdzona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Groszek napisał:

@darekgra a u Ciebie -bardzo muli? 

W żadnym wypadku nic nie muli, jeszcze też ani razu sam z siebie się nie zresetował a ja nie musiałem wyciągać mu wtyczki aby orzył. Miał jedną dolegliwość... lecz też nie u wszystkich to występuje a chodzi o wybudzenie z pilota po długim uśpieniu, problem był lecz w moim wypadku po ostatniej aktualizacji (beta) już nie występuje.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
52 minutes ago, escapers said:

a gdzie to wyczytałeś, że nie mają certyfikacji? o jaką certyfikację chodzi?

https://devices.netflix.com/en/recommendedtv/2018/ w 2018 są tylko LG i Sony

https://devices.netflix.com/en/recommendedtv/2017/ w 2017 były też QLEDy i 3 inne serie samsunga

I w jakichs recenzjach mówili o certyfikacjach netflixa ze jednym z wymogów jest aby na pilocie był przycisk Netflix. Czytełam też jakiś artyków o tym. 

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

dzięki, rzeczywiście, ale to chodzi o rekomendacje Netflix'a na 2018... ale sam fakt że samsunga nie ma to dziwne, ja i tak co prawda wole Netflixa oglądać z wykorzystaniem Apple TV niż appki na SmartTV - i w obsłudze i w szybkości i jakości.. naprawdę jak człowiek się przyzwyczai to ciężko przerzucić się na takie SmartTV...

 

ale w sumie z tym pilotem to też to słyszałem, że to jest wymogiem rekomendacji przez Netflix.. no teraz w 2019 jest przycisk Netflix to pewnie też będą rekomendowane już :)

Edytowane przez escapers

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
Dnia 7.05.2019 o 18:58, LV426 napisał:

@Toma-San jaki to ma związek z tematem?

Załóż sobie inny o @hubio i tam pisz co ci się podoba. 

Jak nazwać teraz Twoje zachowanie?

Ja tu chcę czytać o tym tv, a nie takie durnoty bo się komuś nudzi i ktoś nie podoba. 

Kolega @Toma-San jest właścicielem telewizora SONY ZF9, a do tego wątku jak i innych wątków poświęconych naszym telewizorom wchodzi... No właściwie to nie wiem  po co... Chyba tylko po to, żeby zaśmiecać temat pisaniem wierszyków, które mają mnie obrazić... Co najśmieszniejsze w wątku o teście Q9FN zarzucał mi, że to ja zaśmiecam... Widać podwójne standardy...

To tak na marginesie apropos kolejnego frustrata - hejtera bo mnie do głowy by nie przyszło obrażać jakimiś wierszykami inne osoby z tego forum...

A teraz merytorycznie - temat mało poruszany - PILOT.

Wiemy jest srebrny, metalowy i wymiata te wszystkie tanie plastiki jak w Sony ZF9... ? Wiemy, że mamy do czynienia naprawdę z klasą PREMIUM... Genialna jest jednak funkcja sterowania innymi urządzeniami. Wczoraj wreszcie miałem czas i skonfigurowałem sobie tego pilota. Oczywiście bez problemu działa z Onkyo, ale też we WSZYSTKICH innych urządzeniach - zarówno tunerze SAT, Panasoniku jak i TV Boxie... Naprawdę bardzo fajna sprawa...

Edytowane przez hubio
  • Plusik 2
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Pilot jest OK choć wprzypadku dekoderów nie nauczyłem się go jeszcze obsługiwać i nie wiem na przykład co wcisnąć żeby zacząć nagrywanie. Przydało by się kilka dodatkowych przycisków jak Rec (nie mam tu na mysli przycisku do netflixa). 

A w ogóle oglądając kilka zagranicznych recenzji widziałem że w naszych QLEDach ludzie dostają 2 piloty. Ten nowoczesny i taki standardowy z wieloma przyciskami. Ciekawe dlaczego u nas dają tylko jeden? 

 

Edytowane przez borsuk2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, borsuk2 napisał:

Pilot jest OK choć wprzypadku dekoderów nie nauczyłem się go jeszcze obsługiwać i nie wiem na przykład co wcisnąć żeby zacząć nagrywanie. Przydało by się kilka dodatkowych przycisków jak Rec (nie mam tu na mysli przycisku do netflixa). 

Generalnie działa to tak, że różne klawisze działają z różnymi funkcjami... W dekoderze np działają mi kierunki, a przycisk zmiany kanałów, ale jak się wciska, a nie przełącza pokazuje EPG. Oczywiście zawsze działa przycisk rozwijający opcje i tam można wszystko uruchomić. Oczywiście nie zastępuje to wszystkiego, ale podstawowe rzeczy jak najbardziej.

24 minuty temu, borsuk2 napisał:

A w ogóle oglądając kilka zagranicznych recenzji widziałem że w naszych QLEDach ludzie dostają 2 piloty. Ten nowoczesny i taki standardowy z wieloma przyciskami. Ciekawe dlaczego u nas dają tylko jeden?

A to nie wiedziałem... Rzeczywiście do swojego pierwszego SUHD z zakrzywionym ekranem, czyli pierwsza generacja TV z kropką kwantową dostałem dwa piloty... Ja też lubię jak jest dużo przycisków...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj oglądałem "Imperium Słońca" na DVD. Jako, że ten film jakoś szczególnie utkwił mi w pamięci jak go oglądałem na Epsonie 9300 pokuszę się o porównanie. Na Epsonie byłem zachwycony tym filmem i odkryłem więcej szczegółów, których nie widziałem wcześniej, ale na Q9FN tych szczegółów było jeszcze więcej ! Niesamowita poprawa detali w czerniach i samych czerni. Na samochodzie w którym porusza się na początku bohater te wszystkie odcienie czerni od super ciemnego metalicznego po szarości ! Wymiata ! Oczywiście zachody słońca np odprawa Kamikadze przy zachodzie słońca - to słońce tak pięknie świeciło... Na projektorze tak się tego nie odczuwało. Ogromna poprawa jakości w jasnych scenach co jest oczywiste !

Jak mam w sygnaturce - projektory wyginą jak dinozaury... Hahaha. Już teraz QLED 82'' jest za ok 20 tyś, a za parę lat 100'' to będzie norma...

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, hubio napisał:

Wczoraj oglądałem "Imperium Słońca" na DVD. Jako, że ten film jakoś szczególnie utkwił mi w pamięci jak go oglądałem na Epsonie 9300 pokuszę się o porównanie. Na Epsonie byłem zachwycony tym filmem i odkryłem więcej szczegółów, których nie widziałem wcześniej, ale na Q9FN tych szczegółów było jeszcze więcej ! Niesamowita poprawa detali w czerniach i samych czerni. Na samochodzie w którym porusza się na początku bohater te wszystkie odcienie czerni od super ciemnego metalicznego po szarości ! Wymiata ! Oczywiście zachody słońca np odprawa Kamikadze przy zachodzie słońca - to słońce tak pięknie świeciło... Na projektorze tak się tego nie odczuwało. Ogromna poprawa jakości w jasnych scenach co jest oczywiste !

@hubio gratuluje entuzjazmu przy oglądaniu filmów. W końcu o to w tym chodzi. :) Może tylko  warto odrobinę stonować wypowiedzi, przecież jesteśmy na HD/UHD forum, a Ty oglądasz z DVD. Pewnych rzeczy z jakością się nie przeskoczy odnośnie tego nośnika (DVD) - to już dawna historia (również jakościowa). Dlatego takie pochwalne peany i porównanie przy nośniku dvd,   mogą być odebrane jako "odrobinę" przesadzone i mogą rzutować na wiarygodność Twoich postów. ;)

Zachowaj jakieś stopniowanie na materiały FHD i UHD HDR  (tu uzyskasz naprawdę dobrą jakość, kolory, itd.), bo Ci skali zabraknie! :)

P.S.

Odnośnie jakości to ze "staroci", to duże wrażenie zrobił na mnie Helikopter w Ogniu, Hannibal i  Hellboy II w UHD HDR. Tu faktycznie jest jakościowe wow!

P.p.S

Nie zauważyłem, że umieściłeś ten post w dwóch tematach , myślałem ze nie opublikował mi się post - stąd też moja podwójna taka sama odpowiedź. ;)

Edytowane przez Groszek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Osoby takie jak kolega Groszek (który zresztą nie wiem co tam znowu nasmędził - jest w ignorowanych, ale dziękuję mu jako wiernemu "fanowi" mojej osoby hahahaha :), że mu się chce mnie tropić codziennie... ) proszone są o niezabieranie głosu BO NIE MIAŁY PROJEKTORA EPSON 9300 ani TV Samsung Q9FN więc nie mają pojęcia o czym piszą... Zakładam, że kolejny hejt/wyśmiewanie/obrażanie... Hahahaha :)

Edytowane przez hubio
  • Plusik 1
  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do pilota jest naprawdę dobry, ale niestety jego wadą jest brak klawiszy numerycznych. Posiadam Sky Q gdzie niestety ale praeie po każdej zmianie kanału muszę wpisać cztero cyfrowy kod "rodzicielski" i z tym pilotem niestety jest to dość męczące. 

 

@Groszek jak zwykle zaśmiecasz temat 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, hubio napisał:

Osoby takie jak kolega Groszek (który zresztą nie wiem co tam znowu nasmędził - jest w ignorowanych, ale dziękuję mu jako wiernemu "fanowi" mojej osoby hahahaha :), że mu się chce mnie tropić codziennie... ) proszone są o niezabieranie głosu BO NIE MIAŁY PROJEKTORA EPSON 9300 ani TV Samsung Q9FN więc nie mają pojęcia o czym piszą... Zakładam, że kolejny hejt/wyśmiewanie/obrażanie... Hahahaha :)

Oj @hubio, @hubio - doskonale wiem, że czytasz wszystko co tu  piszę I stawiasz później "testowe" hahaha mordki. :) A pod przykrywką  dodania do ignorowanch, jednostronnie obrażasz/dogryzasz osobą takim jak m,in.  @Kmicic13, czy @binary,które obnażają bez pronblemu Twoją niewiedzę. Nieładnie...

 

39 minut temu, Oni napisał:

@Groszek jak zwykle zaśmiecasz temat 

@Oni odczep się z łaski swojej ode mnie. Dopóki będzie mi się chciało, będę wskazywał wszelkie bulshit'y, które wypisuje @hubio. Ku przestrodze dla innych. :)

 

  • Plusik 3
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.05.2019 o 12:30, hubio napisał:

Co najśmieszniejsze w wątku o teście Q9FN zarzucał mi, że to ja zaśmiecam... Widać podwójne standardy...

Nawet w tak podstawowej sprawie, jak sprawdzenie, kto był autorem wspomnianych wyżej słów zawodzisz na całej linii, ponieważ nie ja je pisałem... Jak możesz pisać o podwójnych standardach, kiedy sam chodzisz od tematu do tematu i wszędzie te same farmazony wypisujesz?

Dnia 9.05.2019 o 12:30, hubio napisał:

Chyba tylko po to, żeby zaśmiecać temat pisaniem wierszyków, które mają mnie obrazić... To tak na marginesie apropos kolejnego frustrata - hejtera bo mnie do głowy by nie przyszło obrażać jakimiś wierszykami inne osoby z tego forum...

Dawno nie spotkałem większego egocentryka... Twoje merytoryczne przygotowanie do dyskusji jest żadne, a psycho-fanowskie opisywanie rzeczywistości - drażniące.

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, Groszek napisał:

 

@Oni odczep się z łaski swojej ode mnie. Dopóki będzie mi się chciało, będę wskazywał wszelkie bulshit'y, które wypisuje @hubio. Ku przestrodze dla innych. :)

Co nie zmienia faktu że zaśmiecasz temat.

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Oni napisał:

Co nie zmienia faktu że zaśmiecasz temat.

Zupełnie jak Ty.... :)

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...