Skocz do zawartości
Maciej Koper

Sony KD-65ZF9 | TEST | Bravia MASTER Series LCD z podświetleniem Direct LED

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą, Tomek398 napisał:

Ale takie ceny są w Sony Centre więc po co brać z Allegro?  

Pisze orientacyjnie. Na dzień dzisiejszy nie ma żadnego sensu rozważać zakup X95G. Dopiero pod koniec roku w okolicach "Black Friday" ceną bedą satysfakcjonujące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu zgoda. Dużo będzie zależało od tego jak długo pozostaną w ofercie ZF9 i X900F. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, Tomek398 napisał:

Tu zgoda. Dużo będzie zależało od tego jak długo pozostaną w ofercie ZF9 i X900F.  

X900F zejdzie niebawem, bo X95G go zastąpił na linii produkcyjnej. ZF9 powinien być do końca trzeciego kwartału bieżącego roku, chyba że Sony nie zaprezentuje następcy na targach IFA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, Waldo94 napisał:

X900F zejdzie niebawem

A czy przypadkiem Sony po #CES nie ogłosiło że X900f jest dalej produkowany, i zostanie w ofercie na 2019 r. :)

X95G to taka ''zapchaj dziura'' na ten rok, a wiadomo że musieli coś wypuścić. Większe zmiany, tz. obrazowo - konstrukcyjnie będą na 2020 rok. W tym roku już nic ciekawego nie będzie, wszystko na teraz to tylko mały tuning z strony Sony i tyle.

Zresztą kto dokładnie śledzi poczynania Sony, ten wie że oni duże kroki stawiają co 2,5 - 3 lata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Robert_1988_KrK napisał:

Zresztą kto dokładnie śledzi poczynania Sony, ten wie że oni duże kroki stawiają co 2,5 - 3 lata.

Zgadza sie, tylko tu pytanie czy są jeszcze w stanie zrobić duży krok ?

Razem z Panasonikiem są w odwrocie od dobrych kilku lat.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Robert_1988_KrK napisał:

A czy przypadkiem Sony po #CES nie ogłosiło że X900f jest dalej produkowany, i zostanie w ofercie na 2019 r. :)

Różne informacje na ten temat czytałem, czasem takie które sobie przeczą ?

 

Cytat

 X95G to taka ''zapchaj dziura'' na ten rok, a wiadomo że musieli coś wypuścić.

 

Dokładnie. To X900F po face-liftingu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy ktoś z Was miał taki problem że co jakiś czas telewizor traci połączenie z WiFi , i można je przywrócić dopiero po ponownym 

uruchomieniu telewizora  bo inaczej albo nie widzi sieci albo twierdzi że jest ona poza zasięgiem .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy problem występuje na 2.4GHz  czy na 5GHz czy też na obu pasmach? Czy nazwa sieci jest ukryta czy widoczna?

Edytowane przez Tomek398

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam
Czy ktoś z Was miał taki problem że co jakiś czas telewizor traci połączenie z WiFi , i można je przywrócić dopiero po ponownym 
uruchomieniu telewizora  bo inaczej albo nie widzi sieci albo twierdzi że jest ona poza zasięgiem .
U mnie 0 problemów na sieci 5 GHz, ale router 3m od TV. Dzieje się tak nawet jak TV jest włączony czy jak wyłączysz?

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Tomek398 napisał:

Czy problem występuje na 2.4GHz  czy na 5GHz czy też na obu pasmach? Czy nazwa sieci jest ukryta czy widoczna?

Problem jest na obu pasmach , a nazwa sieci nie jest ukryta , inne urządzenia wyszukują i łączą się w tym samym czasie bez problemu .

1 godzinę temu, misiek_to_ja napisał:

U mnie 0 problemów na sieci 5 GHz, ale router 3m od TV. Dzieje się tak nawet jak TV jest włączony czy jak wyłączysz?

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
 

Router u mnie 5-6m od telewizora a potrafi nagle zamulić łącze np przy oglądaniu z Netflixa i tak aż do zerwania połączenia .

Nie ma znaczenia czy był wyłączony czy nie , muszę go ponownie uruchomić z poziomu ustawień i w tedy jest jakiś czas ok , powiedzmy dwa dni 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy czegoś takiego nie miałem. Najlepiej jakbyś sprawdził na jakimś innym routerze WiFi (może mobilny?) i jeśli tam jest identyczny problem to znaczy, że coś jest nie tak z modułem WiFi w TV. Podejrzewam, że jest łatwo wymienialny, wezwiesz serwisanta to Ci pewnie w domu od ręki zrobi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, misiek_to_ja napisał:

Nigdy czegoś takiego nie miałem. Najlepiej jakbyś sprawdził na jakimś innym routerze WiFi (może mobilny?) i jeśli tam jest identyczny problem to znaczy, że coś jest nie tak z modułem WiFi w TV. Podejrzewam, że jest łatwo wymienialny, wezwiesz serwisanta to Ci pewnie w domu od ręki zrobi.

Dzięki sprubuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zf9 był po 13tys do końca marca mi udało się kupić jestem zachwycony obrazem android szybko działa  filmy na netflix  kozak wyglądają w 4 k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, Polane napisał:

android szybko działa  filmy na netflix  kozak wyglądają w 4 k

Pod względem Androida ZF9 jest lepiej przygotowany na przyszłość ze względy na większą ilość pamięci RAM tzn. 4GB. W modelu X95G jest jej tylko 2.5GB. To pokazuje jak dziwną politykę prowadzi SONY....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedynie zf9 jak jest czarny ekran i wgrywa się gra i jakiś jest bialypunkt jest to robi się wokół niego biała luna świata nie wiem jak to się fachowo nazywa ale hdr  za to bije po oczach super 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , jak u was z prędkością swobodnego poruszania się po android TV w ZF9 ? jestem o krok od kupienia tego TV , lecz obawiam się ,że nie jest w stanie zasuwać po kanałach, opcjach itp. tak szybko jak ma to miejsce w Tizenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Dominik Domin napisał:

Witam , jak u was z prędkością swobodnego poruszania się po android TV w ZF9 ? jestem o krok od kupienia tego TV , lecz obawiam się ,że nie jest w stanie zasuwać po kanałach, opcjach itp. tak szybko jak ma to miejsce w Tizenie.

Jako, że miałem przyjemność używania Tizen w Q9FN i Andka w ZF9 to mogę tylko powiedzieć, że jest bardzo porównywalnie. Na obu sprzętach bardzo płynnie, bez żadnych czkawek, niektóre akcje szybciej zrobisz na Tizen, niektóre na Andku (w sensie szybka zmiana jakiegoś ustawienia). Nie wiem jak to jest z zasuwaniem po kanałach, bo mam podłączony dekoder, który włączam kilka razy w ciągu miesiąca. U mnie głównie Netflix, HBO Go, YouTube, filmy/serialy z dysku i gry wideo.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2019 o 15:10, misiek_to_ja napisał:

Nigdy czegoś takiego nie miałem. Najlepiej jakbyś sprawdził na jakimś innym routerze WiFi (może mobilny?) i jeśli tam jest identyczny problem to znaczy, że coś jest nie tak z modułem WiFi w TV. Podejrzewam, że jest łatwo wymienialny, wezwiesz serwisanta to Ci pewnie w domu od ręki zrobi.

Sprawdziłem i jak już telewizor utraci sygnał to sieć którą zapamiętał pokazuje jako niedostępną a innej mobilnej nawet nie widzi .

dopiero po restarcie jest znowu normalnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.03.2019 o 07:51, abart68 napisał:

Sprawdziłem i jak już telewizor utraci sygnał to sieć którą zapamiętał pokazuje jako niedostępną a innej mobilnej nawet nie widzi .

dopiero po restarcie jest znowu normalnie .

serwis w drodze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam
Jestem od niedawna właścicielem 75ZF9 (zachwyconym właścicielem!!).
Mam pytanie dotyczące jego ustawień:
Jeżeli ten TV na Netflix ma dedykowane ustawienia Sony ("tryb kalibracji aplikacji NETFLIX"), to czy indywidualny balans bieli (np. wg strony rtings) można tu wykonać? Czy ustawienia balansu bieli nie zakłócą  tych ustawień?
Serdecznie pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz widzieć treści zgodnie z zamierzeniami tworców to oczywiście nie jest zalecane zmienianie ustawień w trybie kalibracji Netflix.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry, wypowiedzi powyżej przeczą właściwie jedna drugiej.
Misiek_to_ja: na czym opierasz swoją opinię, jeśli można?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...