Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym pytaniem lepiej jakbyś poszedł gdzie indziej!

na forum jest test Sony TU < możesz w tym temacie zadać sobie dowolne pytanie na temat Odtwarzaczy.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Chcicałbym kupić nowego c8 w morele. Myślicie, że warto, czy teraz to tylko zwroty?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, puatki napisał:

Cześć. Chcicałbym kupić nowego c8 w morele. Myślicie, że warto, czy teraz to tylko zwroty? 

Najlepiej napisać do nich. Jak szukasz okazji to na olx coś takiego znalazłem. Tyle że jak to przy OLX, najlepiej jechać na odbiór osobisty. Nie warto ryzykować płatności z góry i wysyłki bo trafiają sie oszuści na tym portalu.

https://www.olx.pl/oferta/lg-oled-55c8-4k-uhd-nowy-CID99-IDA3FUe.html#5b7db32bef

Edytowane przez Waldo94

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po rozmowie z konsultantem i wysyłaniu dwuch zdjęć obrazujących problem umówiłem sie z serwisem na 28.05.2019
Podczas wstępnej rozmowy telefonicznej serwisant stwierdził że  nie wiele widać na tych zdjeciach
Zdjęciach które zamieściłem kilka postów wcześniej na tym forum, dzisiaj postanowiłem przesłać jeszcze te fotki i poprosiłem konsultanta aby wysłał je do serwisantów. 
20190524_234954.thumb.jpg.aa9faa5c6bbecaca4d0f26bfb72d4daf.jpg
20190524_235014.thumb.jpg.5bdddd80900b5d8af99ce2b2705e9045.jpg
20190524_234952.thumb.jpg.076dbfe75e722455c70049d7a136fb02.jpg
Witam,jestem po wizycie serwisanta, oczywiście nie mogłem mu zaprezentować przy świetle dziennym problemu poza zdjęciami na telefonie.
Sprawdził na planszach testowych i kontrolnych obraz,stwierdził że nie ma się do czego przyczepić, telewizor jest nowy i ma dopiero 7h pracy.
Trzeba dać mu trochę czasu ponieważ matryca potrzebuje ponad stu godzin pracy żeby się dostosować, skrócił czas po jakim mają się odbywać kompensacje.
Stanęło na tym że jeżeli po 2-3tygodniach obraz się nie zmieni lub pogorszy to wtedy wymieni matrycę.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opuźni to tylko profesjonalną kalibracje na którą się zdecydowałem i nie ma puki co sensu dzwonić i umawiać się na termin.
Dodał jeszcze że matryca którą wymieni może wcale nie być lepsza ponieważ problem jest masowy.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.05.2019 o 16:15, Barnaba napisał:

Ten tv prześle (po HDMI ARC) ci atmosa zakodowanego w Dolby Digital+. To taki uboższy atmos, np z netflixa. Amplituner musi go potrafić rozkodować, a nie każdy to potrafi.

Za to prawie każdy potrafi obsłużyć "prawdziwego" atmosa "zaszytego" w kodeku Dolby TrueHD ze źródeł typu player UHD czy odtwarzacz sieciowy

A na co zwrócić uwagę przy zakupie amplitunera , żeby być pewnym, że prawidłowo zdekoduje atmosa z DD+?

Jestem przed zakupem, ale chciałbym w miarę budżetowy model, który obsłuży mi atmosa z netflixa. 

Może znasz(znacie) jakiś przykładowy model, który na pewno zadziała.

Edytowane przez JAWER1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, JAWER1 napisał:

Może znasz(znacie) jakiś przykładowy model, który na pewno zadziała.

Sprawdzone na Denon AVR-X3500H. Nowe Denony prawdopodobnie wszystkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, JAWER1 napisał:

Może znasz(znacie) jakiś przykładowy model, który na pewno zadzia.

Denon 6300

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Barnaba napisał:

Denon 6300

6300 - to na pewno model budżetowy ?

A modele 1400 i 1500 też obsłużą?

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak prawidłowo podłączyć blu ray z tv i soundbarem ? Teraz mam podłączony soundabar do tv poprzez hdmi arc. Dokupie  odtwarzacz blu ray czy powiedzmy  xboxa to hdmi od boxa wtedy idzie do tv czy do soundbara ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, JAWER1 napisał:

6300 - to na pewno model budżetowy ?

A modele 1400 i 1500 też obsłużą?

Bez problemu

6 godzin temu, Adrian oled fan napisał:

Panowie jak prawidłowo podłączyć blu ray z tv i soundbarem ? Teraz mam podłączony soundabar do tv poprzez hdmi arc. Dokupie  odtwarzacz blu ray czy powiedzmy  xboxa to hdmi od boxa wtedy idzie do tv czy do soundbara ???

Skoro masz podlaczone przez Arc, to podlacz pod Hdmi w Tv, jezeli Soundbar ma wejscie Hdmi to mozesz w Soundbarze podlaczyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2019 o 19:04, Dariusz Misiałkiewicz napisał:

U mnie na B8 nierówne podświetlenie matrycy wygląda, jak na zdjęciu. W tym tygodniu zgłaszam problem do serwisu, zobaczymy, jak się ustosunkują, bo banding bandingiem, ale takie podświetlenie podświetlenie, to już przesada.

56917888_561059497747354_7304108025952862208_n.jpg

Serwis bezproblemowo wymienił matrycę. Nowa na początku też mnie nie zachwycila, ale o dziwo po kilku godzinach "grania" teraz wygląda tak...

20190601_225934.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Adrian oled fan napisał:

Czyli obojętnie gdzie podłączę to będzie dobrze tak ?

Tak, masz tylko 2 mozliwosci, wiec podlacz i sam sie przekonasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Serwis bezproblemowo wymienił matrycę. Nowa na początku też mnie nie zachwycila, ale o dziwo po kilku godzinach "grania" teraz wygląda tak...
20190601_225934.thumb.jpg.f7cf446631ab3d1e3e1b7082c6185d1f.jpg
Jeszcze czekam tydzień, jeżeli nic się nie zmieni dzwonię zgodnie z umową i wymieniają.
Co powiesz na to hehehe5c4cca2160bb2a7b65a5b8fbdbfbade.jpg

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Serwis bezproblemowo wymienił matrycę. Nowa na początku też mnie nie zachwycila, ale o dziwo po kilku godzinach "grania" teraz wygląda tak...
20190601_225934.thumb.jpg.f7cf446631ab3d1e3e1b7082c6185d1f.jpg
Jeszcze chciałem zapytać na jakie wartości miałeś ustawiony obraz?
Chodzi o jasność i poziom czerni to ważne.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Serwis bezproblemowo wymienił matrycę. Nowa na początku też mnie nie zachwycila, ale o dziwo po kilku godzinach "grania" teraz wygląda tak...
20190601_225934.thumb.jpg.f7cf446631ab3d1e3e1b7082c6185d1f.jpg
Jeszcze chciałem zapytać na jakie wartości miałeś ustawiony obraz?
Chodzi o poziom jasności i poziom czerni,przed wrzuceniem planszy 5%szarości.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2019 o 19:04, Dariusz Misiałkiewicz napisał:

U mnie na B8 nierówne podświetlenie matrycy wygląda, jak na zdjęciu. W tym tygodniu zgłaszam problem do serwisu, zobaczymy, jak się ustosunkują, bo banding bandingiem, ale takie podświetlenie podświetlenie, to już przesada.

56917888_561059497747354_7304108025952862208_n.jpg

Serwis bezproblemowo wymienił matrycę. Nowa na początku też mnie nie zachwycila, ale o dziwo po kilku godzinach "grania" teraz wygląda tak...

 

Tryb ekspert ciemne pomieszczenie, jasność 52, poziom czerni-niski

Edytowane przez Dariusz Misiałkiewicz
Błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Serwis bezproblemowo wymienił matrycę. Nowa na początku też mnie nie zachwycila, ale o dziwo po kilku godzinach "grania" teraz wygląda tak...
 
Tryb ekspert ciemne pomieszczenie, jasność 52, poziom czerni-niski
Podobnie u mnie, teraz nie mam wątpliwości co do wymiany matrycy,daje jeszcze tydzień...

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, poncio napisał:

Są już jakieś polskie testy C9?

Kiki ostatnio testował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, poncio napisał:

Są już jakieś polskie testy C9?

https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/c9-oled
https://www.rtings.com/tv/tools/compare/lg-c8-vs-lg-c9/600/802

Generalnie zmiana dotyczy tylko:

The LG C9 and LG C8 OLED are extremely similar overall. The C9 we tested had less temporary image retention, but this varies between units, and might not be indicative of the full lineup. The biggest difference between these TVs is the inputs. The C9 has 4 HDMI 2.1 inputs, which for the moment, doesn't add much, if anything at all. Once there are HDMI 2.1 sources, the C9 should support a 4k @ 120 Hz input, even at full chroma. The C9 also supports eARC, and supports the HDMI 2.1 variable refresh rate technology, which is currently only supported by the Xbox One.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To taki facelifting na plus , jedynie na cenę trzeba trochę poczekać - jakby 77C9  stał dziś za 25 tys brałbym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2018 o 20:07, fuze napisał:

Jak już dajesz nic nie wnoszące zdjęcie pudełka, to mogłeś podzielić się również kilkoma planszami. Chętnie byśmy ocenili, czy faktycznie jest tak nieźle :D 

O co chodzi z tymi planszami do testowania TV ,skad je pobrac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...