Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam energetyczną i "reklamę" 4K luzem z instrukcją.

Na panelu nic widocznego nie ma, jutro spróbuję lekko paznokcie podotykać czy coś się podważa...

Już liczyłem że może folia robi mi lekką zieleń, szkoda by mi było oddać/wymieniać TV bo jednolitość na szarym 5% wygląda bardzo dobrze jak porównuję do innych zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie może być zwrotek... Zwłaszcza jeśli coś z tą zielenią zauważyłeś.

Wrzuć zdjęcie białej planszy.

Edytowane przez darekgra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy nowy Oled od LG ma na ekranie folię ochronną. Od innych producentów też.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kazdy, Panasonic oryginalnie takiej foli z przodu niema.

Edytowane przez darekgra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

biała próbka 1:
https://i.imgur.com/bAd9Uiy.jpg

biała próbka 2:
https://i.imgur.com/JrcECAD.jpg

i jeszcze 5% w tych samych warunkach i ustawieniach:
https://i.imgur.com/zmoPKBh.jpg
https://i.imgur.com/ROQoJXJ.jpg

 

Odpaliłem teraz telewizję (NC+) to obraz wygląda ok, twarze, biel...

Sam już nie wiem kto mnie okłamuje, OLED? Stary TV? Ekran iMac'a?

Edytowane przez pociej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie na białym przy bokach widać sporo zielonego. Chyba że to tylko aparat przekłamuje.

Banding wcale taka rewelka nie jest, powiedziałbym że średniak. Te zdjęcia w miarę dobrze oddają to co widzisz naprawdę?

 

Edytowane przez darekgra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włączyłem plansze jeszcze raz i tak...

Na białej oczami nie widzę zieleni ale za to przy górnej krawędzi lekko żółty. (na zdjęciu trochę to widać)

Na 5% szarej na żywo wygląda mi to lepiej, dlatego mam wrażenie że trafiłem dość równą sztukę...

Edytowane przez pociej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może na dzisiaj dajmy już spokój planszom...

Niech tv trochę się "wygrzeje" przepracuje 4 h, zrobi pierwsza kompensację i wtedy sobie jeszcze raz spojrzysz na plansze. No i sprawdzisz czy masz tą folię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie kazdy, Panasonic oryginalnie takiej foli z przodu niema.
Ma. Sam taka folię zrywałem z 55 calowego FZ950

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja w fz800 i dwóch innych użytkowników których o to pytałem nie miało. Pytałem również serwis to też powiedział że oryginalnie nie mają.

Ale co ciekawe jak mi dwa razy wymieniali matrycę w fz800 to one już ją miały. Z tymi paskami w dolnych rogach do zerwania.

Ciekawa sprawa.

Edytowane przez darekgra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, chwila oglądania TV i spać, może jutro coś się wyjaśni odnośnie zieleni czy samej folii.

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie folia była zintegrowana z naklejkami. Próbowaliście zerwać delikatnie jedną z naklejek?

Folia powinna być z przodu i z tyłu tv, w nowych egzemplarzach jest tak idealnie naklejona, że może sprawiać wrażenie iż jej nie ma.

Edytowane przez Kmicic13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie folia była zintegrowana z naklejkami. Próbowaliście zerwać delikatnie jedną z naklejek?
Folia powinna być z przodu i z tyłu tv, w nowych egzemplarzach jest tak idealnie naklejona, że może sprawiać wrażenie iż jej nie ma.
Przed chwilą próbowałem i zdejmowałem naklejki. Albo jednak nie mam folii, albo nie potrafię jej zdjąć. Naklejki schodzą bardzo łatwo, a w żadnej instrukcji nie ma mowy o folii na ekranie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie dyskusja o foliach się rozwija, nie skończy się na kilkudziesięciu stronach, jak w wątku B7.. :-).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

55C8 kupiony w euro rtv, produkcja 03.2019 soft 04.10.30. Folia była naklejona na ekran z przodu i z tyłu, łatwa do zerwania ponieważ 2 dolne rogi były czerwone ze strzałkami. Nie da się przeoczyć tej folii. Reszta naklejek w kartonie. 

Edytowane przez Ketsurui
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Ketsurui napisał:

55C8 kupiony w euro rtv, produkcja 03.2019 soft 04.10.30. Folia była naklejona na ekran z przodu i z tyłu, łatwa do zerwania ponieważ 2 dolne rogi były czerwone ze strzałkami.

Ja w B8 ale zrywałem folię ochronną z matrycy dwukrotnie (na matrycy oryginalnej , a później wymienionej przez serwis) w obu przypadkach tak jak kolega napisał na foli znajdowały się jeszcze czerwone rogi z strzałkami w 2 narożnikach, nie ta się tego przeoczyć...

Edytowane przez Zykfyr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Ketsurui napisał:

55C8 kupiony w euro rtv, produkcja 03.2019 soft 04.10.30. Folia była naklejona na ekran z przodu i z tyłu, łatwa do zerwania ponieważ 2 dolne rogi były czerwone ze strzałkami. Nie da się przeoczyć tej folii. Reszta naklejek w kartonie. 

Mój z 01/2019 Miał folie z czerwonymi strzałkami w dolnych rogach a naklejki były na foli i mogłem je zdjąć łatwo... Wiec jak dla mnie TV bez tej folii jest mocno podejrzany tzn zwrotka musiała być.... chociaż egzemplarze 03/2019 moze i nie mają.... musiało by sie więcej osób wypowiedzieć... ale to dziwne.

Edytowane przez CeZaR83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój z 01/2019 Miał folie z czerwonymi strzałkami w dolnych rogach a naklejki były na foli i mogłem je zdjąć łatwo... Wiec jak dla mnie TV bez tej folii jest mocno podejrzany tzn zwrotka musiała być....

Hm... Zapakowany był idealnie, nie ma szans, żeby tak go spakowali w markecie. Chyba, że teraz LG "recertyfikuje" zwroty z MM. Nie wydaje mi się. Napisałem do supportu.

 

Mój też 01/2019.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, chmiel2k napisał:
7 minut temu, CeZaR83 napisał:
Mój z 01/2019 Miał folie z czerwonymi strzałkami w dolnych rogach a naklejki były na foli i mogłem je zdjąć łatwo... Wiec jak dla mnie TV bez tej folii jest mocno podejrzany tzn zwrotka musiała być....

Hm... Zapakowany był idealnie, nie ma szans, żeby tak go spakowali w markecie. Chyba, że teraz LG "recertyfikuje" zwroty z MM. Nie wydaje mi się. Napisałem do supportu.

Ja jak sprzedawałem swojego złomka 7letniego Samsunga ES8000, tak go spakowałem w oryginalny karton i tez wyglądał jak z fabryki bo folie miałem nie rozerwane ;) wiec bym sie pakowaniem nie sugerował... :) bo w marketach mogą to zrobić jeszcze dokładniej. 

Te plastikowe naklejki łatwo sie nakleja i odkleja wiec jak klient zwrócił to pewnie nawet nie musieli szukać nowych ....

Edytowane przez CeZaR83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dziś godziny: 4, czyli tyle co wczoraj popatrzyłem na niego...
Także kolejna przesłanka że mój to nie zwrot no chyba że ktoś po 10 minutach go spakował z powrotem i zrobił to idealnie przy tym nie otwierając nic z akcesoriów ani nie rozwijając kabla zasilającego...

Ciekawie się robi bo w sumie wygląda że tylko ja i @chmiel2k mamy zupełnie odmienną sytuację niż reszta ale nic nie sprawia wrażenie podejrzanego.
Daj znać co odpisze support.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, pociej napisał:

Sprawdziłem dziś godziny: 4, czyli tyle co wczoraj popatrzyłem na niego...
Także kolejna przesłanka że mój to nie zwrot no chyba że ktoś po 10 minutach go spakował z powrotem i zrobił to idealnie przy tym nie otwierając nic z akcesoriów ani nie rozwijając kabla zasilającego...

Ciekawie się robi bo w sumie wygląda że tylko ja i @chmiel2k mamy zupełnie odmienną sytuację niż reszta ale nic nie sprawia wrażenie podejrzanego.
Daj znać co odpisze support.

Sprawdzałeś godziny w menu serwisowym? Niestety można je wyzerować. W moim wypadku też miałem folię na ekranie. W dolnych rogach zaraz obok naklejek HDR i tej drugiej widniały kolejne w ciemnym różu. Ponoć był czas, w którym LG nie oklejał matryc, a klejone były tylko te  wymieniane. Potem wrócili do oklejania, możliwe że teraz znowu przestali. Przede wszystkim nie aktualizujcie do wersji 4.10.31. LG wyłączył w niej część funkcji obniżając model do funkcjonalności B8!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem w tym menu co wywołuje się przyciskiem InStart (np. z Logitech Harmony).

Przeważnie właśnie widzę te ciemne czerwone naklejki ze strzałką których nie dało by się przeoczyć, zobaczę dziś pod światło czy widać krawędź folii bo nie chcę skrobać rogu matrycy skoro by jej nie było...

Soft 04.10.30 (prod. 02/2019).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, pociej napisał:

Sprawdziłem dziś godziny: 4, czyli tyle co wczoraj popatrzyłem na niego...
Także kolejna przesłanka że mój to nie zwrot no chyba że ktoś po 10 minutach go spakował z powrotem i zrobił to idealnie przy tym nie otwierając nic z akcesoriów ani nie rozwijając kabla zasilającego...

Ciekawie się robi bo w sumie wygląda że tylko ja i @chmiel2k mamy zupełnie odmienną sytuację niż reszta ale nic nie sprawia wrażenie podejrzanego.
Daj znać co odpisze support.

Nie mam innego pilota, tylko ten oryginalny, jest inny sposób żeby sprawdzić przebieg? Poniżej odpowiedź z obsługi klienta.

Bez tytułu.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, chmiel2k napisał:

Poniżej odpowiedź z obsługi klienta.

Czyli masz potwierdzenie tego co pisaliśmy

ET

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎2019‎-‎04‎-‎01 o 14:08, Rafal Plotka napisał:

Daj znac jaka odpowiedz uzyskales.

PS: proponuje wlascicielom c8 pisac reklamacje o wylaczeniw funkcjonalnosci jaka jedt de-contouring. Zastanawiam sie, ze w mediach branzowych cicho na ten temat. Panowie z hdtv tez milcza. 

Ponizej obraz z Oled 65 c8. Katastrofa 

20190330_235232.jpg

Ukradli MPEG de-contouring? Ale jak wypniesz zasilanie z gniazdka tematu nie ma - przecież TV to jak komputer i trzeba go twardo zresetowac po zmianie systemu. Co do maksymalnej jasności to zmian na swoim Spyder 5 Express nie widze wiec nikt tu jasności nam nie zabrał, co najwyżej skorygowała się krzywa jasności ale dokładniej obczaję to wieczorem, teraz ruszam w plener. Dla mnie ogólnie obraz jeśli chodzi o reprodukcje w obszarze czerni jest lepszy - nadrabia ubytki niskiej jakosci streamingu z mojich kont a'la premium tylko z kwoty na fakturze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...