Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, abart68 napisał:

Mam pytanie czy na pewno FZ950/FZ800 i AF8 mają te same matryce? to znaczy z 2017? bo C8 i AF9 mają 2018, myślałem, że FZ950 też ma nowszą. Dołączam się do pytana.

FZ950/FZ800 mają matryce 2018. Było o tym w wielu miejscach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, rpzem napisał:

FZ950/FZ800 mają matryce 2018. Było o tym w wielu miejscach.

Dziękuję za odpowiedż , widocznie gdzieś prześlepiłem n.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie Z uwagi na fatalne doświadczenia z wypaleniami w LG65G6 czy orientujecie się jak takie zjawisko traktuje serwis Panasa bo LG w tym względzie na razie działa wzorcowo a zastanawiam się czy zakupić Panasonica czy czy LGE8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, abart68 napisał:

Mam pytanie Z uwagi na fatalne doświadczenia z wypaleniami w LG65G6 czy orientujecie się jak takie zjawisko traktuje serwis Panasa bo LG w tym względzie na razie działa wzorcowo a zastanawiam się czy zakupić Panasonica czy czy LGE8

Jesli chodzi o serwis, to nie ma gorszego niz Panasonic. Tutaj chyba kazdy, kto ma jakies doswiadczenie w tym wzgledzie, musi sie zgodzic.  Serwis Panasa to niestety tragedia, wlasciwie nic nie chca uwzgledniac.

Chyba juz nawet z tego slyna.

Edytowane przez bubusia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, bubusia napisał:

Jesli chodzi o serwis, to nie ma gorszego niz Panasonic. Tutaj chyba kazdy, kto ma jakies doswiadczenie w tym wzgledzie, musi sie zgodzic.  Serwis Panasa to niestety tragedia, wlasciwie nic nie chca uwzgledniac.

Chyba juz nawet z tego slyna.

Ma bardzo dobre doświadczenia z ich serwisem. Wprawdzie tylko raz, bo nigdy nic się nie zepsuło, ale jest to jakieś doświadczenie. 

Konkretnie problem dotyczył odczuwalnej przeze mnie głośnej prac wiatraków chłodzących w plazmie 55VT60.

Było to problem znany na całym świecie, dotyczył najwyższych modeli VT i ZT, które miały szybsze procesory i wymagały wentylacji .

Wezwałem serwis, aby założyli pianki wygłuszające wewnątrz obudowy i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Użytkownicy modelu FZ950.
Zwracam się do Was z prośbą o sprawdzenie czy na swoich telewizorach występuję żółte plamy przy wyśietlaniu białych obrazów.

Ja zuważyłem na swoim telewizorze takie plamy: na środku i po lewj stronie ekranu.

Zgłosiłem reklamację do firmy panasonic i otrzymałe poradę z Działu Technicznego, że mam zrobić ... "ręczną kalibrację ekranu z MENU (OBRAZ) telewizora". Koniec maila.

 

20190131_171423.jpg

I jeszcze jedno zdjęcie.

 

20190129_194114.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz możliwość zwrotu tv to zwracaj ręczna kompensacja nic przy takim zafarbie nie pomoże.

obym tylko takiej matrycy nie dostał przy wymianie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy jest możliwe aby było naprawione lub wymienione przez Panasonic?

Ogólnie masakra. Telewizor za ponad 12 tys. a tu taka wpadka. Oglądać się nie da,

Zgodnie z Gwarancję jeżeli serwisowi nie uda się naprawić usterki powinni wymienić produkt na nowy.

 

14.1. Kupującemu przysługuje prawo wymiany Produktu na nowy poprzez Autoryzowany Serwis, jeżeli:

a) w terminie Gwarancji, o którym mowa w pkt. 8, Autoryzowany Serwis dokona pięciu napraw gwarancyjnych, a Produkt będzie wykazywał wady, które uniemożliwiają używanie go zgodnie z przeznaczeniem,

b) Autoryzowany Serwis stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pisz zgłaszaj możne się uda... ja w modelu niższym fz800 zgłosiłem jeden bad pixel, ku mojemu zaskoczeniu będą wymieniać matrycę na gwarancji tylko obym nie dostał takiej jak twoja bo obecna pod względem zafarbu i bandingu jest prawie idealna.

IMG_20181222_162721.jpg

Edytowane przez darekgra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wierzę w to, że Panasonic będzie robić jakieś problemy. Przecież to nie jakiaś chińszczyzna . Wymienią na nowy telewizor pozbawiony wady i będzie OK.

Ale odpowiedź, że mam wejść w menu Obraz i dokonać ręcznej kalibracji trochę mnie rozbawiła. Którym suwakiem? Którą opcją? Na jakie wartości mam ustawić? Mam tak ściemnić obraz żeby nie było widac plam?  Przecież nie o to chodzi.

Mam 3 telewizor Panasonic (poprzednie to plazmy) i nie było takiego zonku. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dyziek zrób zdjęcia pod kątem, z lewej i z prawej strony.

Popatrz na wprost ekranu z dość bliska na 100% białą planszę przesuwając się z lewej do prawej czy ten poziomy żółty pas nie "pojawia się" w innym miejscu ekranu. W zależności od tego z jakiego kąta patrzymy to biały zmienia odcienie w innej części ekranu. Myślę, że ma to związek z technologią i "konstrukcją" pikseli organicznych, w OLEDach piksel jest idealnie biały tylko wtedy jak patrzymy na niego dokładnie na wprost (nie sprawdzałem jak zachowują się inne kolory pod kątem)

U mnie jest podobnie jak u darekgra ale jak patrzę pod kątem to biały lekko zmienia odcienie. Taki żółty pasek jak u Ciebie przy miśku polarnym to ja widzę u siebie z lewej strony ekranu jak patrzę z lewego kąta ale na wprost jest elegancko, taki typowy delikatnie żółtawo-niebieskawy oledowy biały ?

Edytowane przez southorn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Southorn, te pasy widoczne są jak patrzę na wprost. I nie przemieszczają się. Są zawsze w tym samym miejscu.

Trochę znikają jak patrzę pod kątem, ale to sporym kątem - takim pod którym nikt już nie będzie oglądać.

Ewidentnie moja matryca ma wadę.

Edytowane przez Dyziek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Dyziek napisał:

Nie wierzę w to, że Panasonic będzie robić jakieś problemy. Przecież to nie jakiaś chińszczyzna . Wymienią na nowy telewizor pozbawiony wady i będzie OK.

Jeżeli to jest nowy telewizor i jesteś w okresie 14 dni to zwracaj do sprzedawcy, a nie oglądaj się na serwis. Z uwzględnianiem zafarbu na gwarancji jest generalnie loteria. Jedni użytkownicy na forum pisali, że im się udało zareklamować zafarb, inni raportowali że trafili na ścianę. 

Nie chcę Cię martwić, ale Panasonic nie ma dobrej opinii tu na forum, jeżeli chodzi o uwzględnianie reklamacji, dlatego jeżeli możesz TV zwrócić do sprzedawcy to jak najszybciej to zrób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

Czy ktoś może mi powiedzieć jak na tle dzisiejszych modeli wypada fz950? Szykuję się na zakup nowych konsol i chciałbym wiedzieć czy warto inwestować w nowy sprzęt czy może bardziej rozejrzeć się za kalibracją?

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...