Skocz do zawartości
Maciej Koper

Philips POS9002 TEST najnowszego OLED 2017 z Ambilight i Android TV!

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety ten Philips działa ślamazarnie i dużo wolniej od np. Mi Boxa 3, który dostał też już Androida 8.0. 

Szkoda że nie ma wersji OLED z klasycznym szybkim OS i Ambilight. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2018 o 20:00, lukcinek napisał:

Jakby ktoś był zainteresowany nowe tylne obudowy są już dostępne na magazynie producenta i można ją na gwarancji wymienić by ambilight nie świecił na sufit (taką informację dostałem dzisiaj od serwisu).

Zaproponowali mi usługę wymiany, ale pytali sie przy okazji czy mam karton do TV bo pewnie zabiorą do serwisu. No nie wiem czy chce mi się pozbywać TV tylko po to żeby wymienić tylną obudowę... Ktoś się zdecydował?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej REESPL Ja już mam zamówioną usługę wymiany i serwis z Wrocka obiecał mi, że wymieni mi tą obudowę w mieszkaniu. To był w sumie mój warunek bo też nie chciało mi się pakować i wysyłać Tv do serwisu. Minął już tydzień od pierwszego kontaktu - czekam na kontakt serwisanta (bo pewnie jeszcze różnie może być:) Będę informował...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej REESPL Ja już mam zamówioną usługę wymiany i serwis z Wrocka obiecał mi, że wymieni mi tą obudowę w mieszkaniu. To był w sumie mój warunek bo też nie chciało mi się pakować i wysyłać Tv do serwisu. Minął już tydzień od pierwszego kontaktu - czekam na kontakt serwisanta (bo pewnie jeszcze różnie może być:) Będę informował...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy tu było juz pytanie ale - czy pos9002 wspiera hdr10+? Był jakiś update? jestem zainteresowany zakupem tego tv (ambi przeważył nad b7). Dziękuję za informację

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Póki co nie wspiera. Aktualizacje dostały telewizory Philipsa z roku 2018. Nic więcej nie wiadomo na temat aktualizacji modeli z roku 2017. Na tej stronie są najświeższe informacje na temat TV Pilipsa - https://toengel.net/philipsblog/
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2018 o 10:25, lukcinek napisał:

Hej REESPL Ja już mam zamówioną usługę wymiany i serwis z Wrocka obiecał mi, że wymieni mi tą obudowę w mieszkaniu. To był w sumie mój warunek bo też nie chciało mi się pakować i wysyłać Tv do serwisu. Minął już tydzień od pierwszego kontaktu - czekam na kontakt serwisanta (bo pewnie jeszcze różnie może być:) Będę informował...

Hej dzięki za info. Koniecznie daj znać jak się uda wymienić i wrzuć fotkę z ambi :) To może też się zdecyduję...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mój post do @KIKIEGO (sprzedawcy) na innym forum.

@KIKI

Oddałem instrukcję tego tv adwokatowi, może Ty wskażesz gdzie jest napisane ile można dziennie grać? U Ciebie NIESTETY kupiłem, po zakupie zlewka totalna, pracownik ma czas po 20 min przez telefon pieprzyć głupoty, a 5min nie miał na sprawdzenie wyjścia słuchawkowego.

PRZED zakupem jako Sprzedawca NIE informowałeś mnie ile dziennie i w jaki sposób używać tego cuda.  Sąsiad kupił no name za 1500zł i przez ostanie 2 lata - MOŻE kilka godzin był wyłączony (brak prądu). Na zmianę dzieciaki, starzy, dziadki...24/h, NIC się nie dzieje. Może Ty masz tego Phillipsa, żeby oglądać 1-2 godziny dziennie, a potem pisać głupoty, że u Ciebie wszystko super i 1 na 100.000 się psuje. Mam już 17 udokumentowanych serwisów, w PL sprzedało się MOŻE kilkaset tych tv. (przyznaj jak człowiek, że są zwroty, kłopot z wypalaniem i górnym świeceniem, wspomagaj radą i bądź pomocny. Kiedyś na innym Forum broniłem Cię jak lew....żałuję, bo wszystko co o Tobie piszą to prawda.)

Zostań przy swoim zachwalaniu promocji dla niebieskich, bo nie dość, że nie jesteś pomocny jako Sprzedawca czy doradca - to smalisz złośliwe wypociny jak dziecko. Pewnie TEN post zniknie za chwilę. U Ciebie kupiłem i od Ciebie będę prawnie dochodził naprawy/zwrotu/rekompensaty.

TO wypalenie u mnie z PS4, grane po 2-4 godziny dziennie, pozostałe 5 godzin to oglądanie tv. Czyszczenie obrazu MINIMUM 3 razy w tygodniu, tyle.

Grafika na iFotos.pl
tvjpg_qenanes.jpg

 

Cytat
Cytat

 

 

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, tomitoja napisał:

To mój post do @KIKIEGO (sprzedawcy) na innym forum.

@KIKI

Oddałem instrukcję tego tv adwokatowi, może Ty wskażesz gdzie jest napisane ile można dziennie grać? U Ciebie NIESTETY kupiłem, po zakupie zlewka totalna, pracownik ma czas po 20 min przez telefon pieprzyć głupoty, a 5min nie miał na sprawdzenie wyjścia słuchawkowego.

PRZED zakupem jako Sprzedawca NIE informowałeś mnie ile dziennie i w jaki sposób używać tego cuda.  Sąsiad kupił no name za 1500zł i przez ostanie 2 lata - MOŻE kilka godzin był wyłączony (brak prądu). Na zmianę dzieciaki, starzy, dziadki...24/h, NIC się nie dzieje. Może Ty masz tego Phillipsa, żeby oglądać 1-2 godziny dziennie, a potem pisać głupoty, że u Ciebie wszystko super i 1 na 100.000 się psuje. Mam już 17 udokumentowanych serwisów, w PL sprzedało się MOŻE kilkaset tych tv. (przyznaj jak człowiek, że są zwroty, kłopot z wypalaniem i górnym świeceniem, wspomagaj radą i bądź pomocny. Kiedyś na innym Forum broniłem Cię jak lew....żałuję, bo wszystko co o Tobie piszą to prawda.)

Zostań przy swoim zachwalaniu promocji dla niebieskich, bo nie dość, że nie jesteś pomocny jako Sprzedawca czy doradca - to smalisz złośliwe wypociny jak dziecko. Pewnie TEN post zniknie za chwilę. U Ciebie kupiłem i od Ciebie będę prawnie dochodził naprawy/zwrotu/rekompensaty.

TO wypalenie u mnie z PS4, grane po 2-4 godziny dziennie, pozostałe 5 godzin to oglądanie tv. Czyszczenie obrazu MINIMUM 3 razy w tygodniu, tyle.

Grafika na iFotos.pl
tvjpg_qenanes.jpg

 

 

Od dawna już wiadomo, że ten cały KiKi to żaden fachowiec ;) ale obwinianie sprzedawcy za to, że wypaliłeś sobie Oleda to już jakieś kuriozum. Skoro recenzje i ostrzeżenia o ryzyku wypaleń sobie przed zakupem podarowałeś i chcesz teraz koniecznie kogoś do sądu pozwać to raczej zrób to z Philipsem lub domagaj się naprawy gwarancyjnej. Jest to bardzo mało prawdopodobne że cokolwiek zadziałasz ale mimo wszystko powodzenia ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Damiano85 napisał:

Od dawna już wiadomo, że ten cały KiKi to żaden fachowiec ;) ale obwinianie sprzedawcy za to, że wypaliłeś sobie Oleda to już jakieś kuriozum. Skoro recenzje i ostrzeżenia o ryzyku wypaleń sobie przed zakupem podarowałeś i chcesz teraz koniecznie kogoś do sądu pozwać to raczej zrób to z Philipsem lub domagaj się naprawy gwarancyjnej. Jest to bardzo mało prawdopodobne że cokolwiek zadziałasz ale mimo wszystko powodzenia ;)

Zgadzam się z kolegą Damiano. Kupiłem w sklepie X, dochodź naprawy / wymiany u producenta i serwisów. Inaczej też tego nie widzę. A swoją drogą ja się ciągle zastanawiam co trzeba zrobić żeby wypalić elementy HUDa na matrycy bądź logotypy stacji. O ile jestem w stanie sobie wyobrazić pozostawienie włączonego TV z kanałem telewizyjnym na 5-10 h (tylko po co?) , tak zostawienie na ekranie gry z hudem na ileś godzin przekracza moje granice rozumienia abstrakcji. To takie czekanie na nieuniknone. Gram od października 2017 na tym TV dosyć dużo - 2-3 dziennie w tygodniu i po kilka dobrych sesji  w weekendy i wolne i nawet jak robię przerwy na fajka / picie i inne czynności to wyłączam ekran (opcja wyłącz ekran w tym tv w opcjach) lub załączam screensavera po 2-4 minutch bezczynności. Co kilka dni czyszczę matrycę (usuwanie pozostałości obrazu) i nie widzę żadnych skaz.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, reespl napisał:

Gram od października 2017 na tym TV dosyć dużo - 2-3 dziennie w tygodniu i po kilka dobrych sesji  w weekendy i wolne i nawet jak robię przerwy na fajka / picie i inne czynności to wyłączam ekran (opcja wyłącz ekran w tym tv w opcjach) lub załączam screensavera po 2-4 minutch bezczynności. Co kilka dni czyszczę matrycę (usuwanie pozostałości obrazu) i nie widzę żadnych skaz.

U ciebie jest ok, bo ty traktujesz oleda jak oleda. Czyli uwazasz na wypalenia i robisz tak zeby do nich nie doszlo. Tylko nie kazdy tak robi. Nie kazdy jest świadom ułomności tej technologii i tego ze obraz moze sie wypalic, no i sa ludzie co uzywaja oleda tak jak kazdego innego wczesniejszego telewizora. I wypalenia beda nieuniknione. Bo niestety oled jako uniwersalny odbiornik dla kowalskiego nie sprawdzi sie nigdy. To technologia ktora trzeba uzywac z głową zeby byc zadowolonym.

  • Dzięki 1
  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Damiano85 napisał:

Od dawna już wiadomo, że ten cały KiKi to żaden fachowiec ;) ale obwinianie sprzedawcy za to, że wypaliłeś sobie Oleda to już jakieś kuriozum. Skoro recenzje i ostrzeżenia o ryzyku wypaleń sobie przed zakupem podarowałeś i chcesz teraz koniecznie kogoś do sądu pozwać to raczej zrób to z Philipsem lub domagaj się naprawy gwarancyjnej. Jest to bardzo mało prawdopodobne że cokolwiek zadziałasz ale mimo wszystko powodzenia ;)

Jeśli Philips odrzuci roszczenia w ramach gwarancji, to zgodnie z polskim prawem można się zgłosić do sprzedawcy w ramach rękojmii o usunięcie usterki, wymianę TV lub o zwrot gotówki. Jeśli i sprzedawca odrzuci roszczenia, to wtedy pozostaje UOKIK, a w ostateczności droga sądowa, w której stroną nie będzie jednak producent, ale sprzedawca i kupujący i tu @tomitoja akurat ma rację żadając od kikiego naprawy/zwrotu/rekompensaty. Pytanie jednak czy te roszczenia są zasadne - tu ważne są zapisy w instrukcji obsługi.

2 godziny temu, reespl napisał:

A swoją drogą ja się ciągle zastanawiam co trzeba zrobić żeby wypalić elementy HUDa na matrycy bądź logotypy stacji. O ile jestem w stanie sobie wyobrazić pozostawienie włączonego TV z kanałem telewizyjnym na 5-10 h (tylko po co?) , tak zostawienie na ekranie gry z hudem na ileś godzin przekracza moje granice rozumienia abstrakcji. To takie czekanie na nieuniknone. Gram od października 2017 na tym TV dosyć dużo - 2-3 dziennie w tygodniu i po kilka dobrych sesji  w weekendy i wolne i nawet jak robię przerwy na fajka / picie i inne czynności to wyłączam ekran (opcja wyłącz ekran w tym tv w opcjach) lub załączam screensavera po 2-4 minutch bezczynności. Co kilka dni czyszczę matrycę (usuwanie pozostałości obrazu) i nie widzę żadnych skaz.  

Wypalenia nie pojawia się od razu, nawet po kilku miesiącach. Problem może się natomiast pojawić nagle po przekroczeniu pewnej "krytycznej" liczby godzin w który dany statyczny element świecił w tym samym miejscu. Jeśli te mechanizmy w matrycy OLED nie są już w stanie rekomensować spadku jasności danych subpikseli, to zaczynają być widoczne wypalenia. Przykład -  na rtings egzemplarz C7 na którym nadawany był na okrągło kanał CNN Live na maksimum jasności (ok 400 cd/m2) zaczeły być widoczne ewidetne efekty wypalenia po ok. 18 tygodniach (tj. po ok. 2500 godzinach). Wcześniej były widoczne jedynie niewielkie efekty nierównomierności spowodowane działaniem mechanizmu kompensacyjnego. 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Subman - oj ostro przesadziłeś. Efekty wypalenia na fioletowym widać już spokojnie w 4 tygodniu. Idę o zakład o twojego domowego Oleda, że kolega @tomitoja nie grał 2500 godzin żeby uzyskać zaprezentowany na jego zdjęciu efekt. Strzelam, że nastąpiło to po około 250 godzinach.

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Toma-San napisał:

@Subman - oj ostro przesadziłeś. Efekty wypalenia na fioletowym widać już spokojnie w 4 tygodniu. Idę o zakład o twojego domowego Oleda, że kolega @tomitoja nie grał 2500 godzin żeby uzyskać zaprezentowany na jego zdjęciu efekt. Strzelam, że nastąpiło to po około 250 godzinach.

Zdecydowanie nie zgodzę się z tym. O wypaleniach można mówić jedynie w przypadku, gdy miejsce w którym był wyświetlany statyczny element jest ciemniejsze. Taka sytuacja ma miejsce dopiero po ok. 16-18 tygodniach w przypadku C7 na Live CNN. I takie ciemniejsze obszary były zgłaszane przez wszystkich użytkowników wypalonych OLEDów tu na forum, w tym również w przypadku OLEDa @tomitoja, a nigdy w przypadku sytuacji jak w 4 tygodniu. To co widzisz, to wynik działania zbyt mocnej kompensacji (overcompensation) i to rtings potwiedził po konsultacji z inżynierami LG. Zresztą sam rtings potwierdza, że pierwsze niewielkie efekty wypaleń w rzeczywistych materiałach zaczęli widzieć właśnie dopiero po 16 tygodniach i trzeba ich specjalnie wypatrywać:

Cytat

Week 16: (05/17/2018): (...) Uniformity issues continue to develop on the two TVs displaying live CNN, and this is slightly visible in normal content when looking for it. 

 

Cytat

The image retention was not visible when viewing normal content, although now its starts to become slightly visible on the TVs displaying CNN. In a future update we will post pictures and give more details.

May 24, 2018

A co do ilości godzin - tak jak pisałem wcześniej - nie wiem dokładnie jakie mechanizmy zabezpieczające działają na Philipsie, której generacji jest tam matryca, a są przecież różnice w konkretnych egzemplarzach i tego, czy automatyczny mechanizm kompensacji w ogóle działał.

Edytowane przez Subman
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Toma-San napisał:

@Subman - oj ostro przesadziłeś. Efekty wypalenia na fioletowym widać już spokojnie w 4 tygodniu. Idę o zakład o twojego domowego Oleda, że kolega @tomitoja nie grał 2500 godzin żeby uzyskać zaprezentowany na jego zdjęciu efekt. Strzelam, że nastąpiło to po około 250 godzinach.

Ja strzelam że 500 godzin na podstawie testów na rtings.com ;) Oczywiście 500 godzin musiałbyć wyświetlany ten HUD, który wypalił matrycę. Kolega musiał więc ostro młócić w to coś przez conajmniej 5 miesięcy.

  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Subman - nadkompensacja, czy wypalenie - jak dla mnie bez różnicy, ponieważ efektem jest stałe zniszczenie matrycy. 

@Damiano85 - wystarczyło grać w kilka różnych gier, gdzie hudy byłyby mniej więcej w tym samym miejscu. Część wspólna wszystkich hudów ulegnie wypaleniu/nadkompensacji.

@tomitoja - możesz napisać, jaka gra/gry spowodowały taki efekt i ile czasu na nie poświęciłeś?

  • Plusik 2
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wypalone ikonki z gry Fortnite Ratowanie Świata. Na tunerze NC+ tylko mecze, Netflix 2 odcinki serialu więc na 100% to od PS4. Nie było grane TYLKO w 1 grę przez te pół roku, to 3-5 różnych gierek, dzieciaki pograły max godzinę w jedną i zmiana. DOKŁADNA kontrola czasu gry więc jakieś potajemne granie odpada  To MASAKRA jakaś jest, nawet w Fortnite runda trwała od 8 do 15min, potem menu, więc jakim cudem...

niemal codziennie między 15-a a 17 gra na PS4, w weekendy łącznie 6 godzin, 2-3 rózne gry, ale Fortnite przede wszystkim, przerwy w grze. Od 20-ej do 24-ej, na zmianę mecz w NC+, informacje, film, Netflix, YT. Na noc "czyszczenie", tv zawsze w trybie standby.

Edytowane przez tomitoja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dosyć niepokojące jest  o czym piszesz kolego Tomitoja. To może jak się zaczne przyglądać jednostajnej białejl planszy to też zobaczę pół menu PS4 albo innego HUDa na ekrniae w tle... Bo w sumie dużo gier jest teraz w HDR i jasność elementów na ekranie (np. Uncharted 4 i sekcja na morzu między wysepkami gdzie słońce po prostu oślepia)  jest bardzo wysoka w pewnych losowych fragmentach ekranu. Nie wiem czy chcę to badać, z 2 metrów nic nie widzę oprócz ambilighta :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

W dniu dzisiejszym serwis Philipsa we Wrocławiu wymienił (bezpłatnie) mi w warunkach domowych tylną obudowę. Ambilight nie świeci już na sufit (no może troszeczkę  - tyle, że ja mam Tv dosyć daleko od ściany i jeszcze lekko pod kątem w dół). Niestety ciężko jest idealnie  usytuować wszystkie ledy i dlatego też górne podświetlenie nie jest idealnie równomierne  - jednak da się przeżyć. 

Póki co jest widno...przetestuje wieczorem i dam jeszcze znać.

Z innych informacji - w dniu dzisiejszym wyszła aktualizacja do aplikacji YT...niestety dalej nie ma HDR ale w końcu działają (w dodatku płynnie) filmy 4K60fps co w poprzedniej wersji było całkowicie wyłączone (wszystkie filmy, które były w 60fps otwierały się w 720p). Brawo YT! Jeszcze tylko HDR i będzie pięknie:)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniono z serwisu, że w poniedziałek między 12-13 zabierają tv, żeby nie pakować - oni tylko na żywo zerkną na to masakrystyczne wypalenie. Sami pakują i zabierają. Zapytam co z tym dalej, wymienią i co? za pół roku to samo? To jak mam użytkować tv za 8500 (tyle dałem)? Godzina gry, wyłączyć na pół dnia, potem 2 godziny tv i tyle?.....................

11 minut temu, tomitoja napisał:

Dzwoniono z serwisu, że w poniedziałek między 12-13 zabierają tv, żeby nie pakować - oni tylko na żywo zerkną na to masakrystyczne wypalenie. Sami pakują i zabierają. Zapytam co z tym dalej, wymienią i co? za pół roku to samo? To jak mam użytkować tv za 8500 (tyle dałem)? Godzina gry, wyłączyć na pół dnia, potem 2 godziny tv i tyle?.....................

Zliczyłem liczniki 3-4 gier na PS4 czasu w grze, wyszło 570+czas w menu PS4 = ok 700 godzin. Do tego jakieś 800 to Netflix, Youtube, tuner NC+ = i co po 1500 godzinach się wypalił tv ?!!! W tym czasie MINIMUM 100 czyszczeń obrazu i po 700 godzinach w róznych grach na PS4 takie wypalenia?!!! już pojawiają się następne, nowe...

Mam go dopiero niecałe 300 dni

Edytowane przez tomitoja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak czytam "fachowców, znawców i ekspertów" pokroju Damiano, to odechciewa mi się informować innych czy przestrzegać. Albo po zapytaniu sprzedawcy jak zacząć rękojmię u niego dostaję info - NIE WIEM i sprzedawca jest ok...Wszystko toczy się po mojej myśli, zainteresowanych, czytających ze zrozumieniem bez idiotycznych poglądów, że po 500 - 1500 godzinach oled za 8,5 k może się wypalać (i to ma nie być nic dziwnego), albo, ze przez 5 miesięcy siedzę i ostro gram - zapraszam na PW.

  • Plusik 2
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, tomitoja napisał:

Jak czytam "fachowców, znawców i ekspertów" pokroju Damiano, to odechciewa mi się informować innych czy przestrzegać. Albo po zapytaniu sprzedawcy jak zacząć rękojmię u niego dostaję info - NIE WIEM i sprzedawca jest ok...Wszystko toczy się po mojej myśli, zainteresowanych, czytających ze zrozumieniem bez idiotycznych poglądów, że po 500 - 1500 godzinach oled za 8,5 k może się wypalać (i to ma nie być nic dziwnego), albo, ze przez 5 miesięcy siedzę i ostro gram - zapraszam na PW.

Ah dzięki za komplement. Już dawno tak ciepło nikt o mnie nie pisał. Być może mnie trochę poniosło z tymi 500 godzinami ale tyle właśnie wytrzymał najsłabszy egzemplarz z testów, wyświetlający cnn. Prawdopodobnie nie ma też znaczenia czy robisz jakąś przerwę w wyświetlaniu tego samego obrazu czy nie. Liczyć może się sumaryczny czas wyświetlania. Nie trzeba być ekspertem, by domyślać się iż kompensacja nie będzie trwać wiecznie... Niektórzy użytkownicy mają problemy z kanałami informacyjnymi i do tego grona można zaliczyć też powtarzalne, kilku godzinne sesje z tą samą grą przez np kilka miesięcy w połączeniu zazwyczaj z wysoko ustawionym oświetleniem Oled. Większość użytkowników, która miała problemy używała takiej właśnie kombinacji.

Czytałem już w wielu wątkach o wypalonym TVN po kilku miesiącach użytkowania i po pewnym czasie zacząłem już reagować na tego typu przypadki śmiechem. Sorry ;)

https://www.rtings.com/tv/learn/real-life-oled-burn-in-test

Dnia 24.07.2018 o 22:02, tomitoja napisał:

To mój post do @KIKIEGO (sprzedawcy) na innym forum.

@KIKI

Oddałem instrukcję tego tv adwokatowi, może Ty wskażesz gdzie jest napisane ile można dziennie grać? U Ciebie NIESTETY kupiłem, po zakupie zlewka totalna, pracownik ma czas po 20 min przez telefon pieprzyć głupoty, a 5min nie miał na sprawdzenie wyjścia słuchawkowego.

PRZED zakupem jako Sprzedawca NIE informowałeś mnie ile dziennie i w jaki sposób używać tego cuda.  Sąsiad kupił no name za 1500zł i przez ostanie 2 lata - MOŻE kilka godzin był wyłączony (brak prądu). Na zmianę dzieciaki, starzy, dziadki...24/h, NIC się nie dzieje. Może Ty masz tego Phillipsa, żeby oglądać 1-2 godziny dziennie, a potem pisać głupoty, że u Ciebie wszystko super i 1 na 100.000 się psuje. Mam już 17 udokumentowanych serwisów, w PL sprzedało się MOŻE kilkaset tych tv. (przyznaj jak człowiek, że są zwroty, kłopot z wypalaniem i górnym świeceniem, wspomagaj radą i bądź pomocny. Kiedyś na innym Forum broniłem Cię jak lew....żałuję, bo wszystko co o Tobie piszą to prawda.)

Zostań przy swoim zachwalaniu promocji dla niebieskich, bo nie dość, że nie jesteś pomocny jako Sprzedawca czy doradca - to smalisz złośliwe wypociny jak dziecko. Pewnie TEN post zniknie za chwilę. U Ciebie kupiłem i od Ciebie będę prawnie dochodził naprawy/zwrotu/rekompensaty.

TO wypalenie u mnie z PS4, grane po 2-4 godziny dziennie, pozostałe 5 godzin to oglądanie tv. Czyszczenie obrazu MINIMUM 3 razy w tygodniu, tyle.

Grafika na iFotos.pl
tvjpg_qenanes.jpg

 

 

Jeśli chodzi natomiast o ten post do Kikiego to podtrzymuje to co napisałem wcześniej. Równie dobrze mogłeś kupić ten egzemplarz w jakimś markecie a potem mieć pretensje do sklepu, że nikt Tobie nie dał instrukcji, jak posługiwać się tym cudem. Instrukcje zapewne dostałeś z telewizorem to trzeba było sobie przeczytać... Rozumiem, że w razie problemów można się wkurzyć i próbować rozwiązać sprawę bezpośrednio ze sprzedawcą ale argumenty które tu padają są po prostu żałosne. Trzeba było kupić sobie tego LCD za 1500 zł jak Twój sąsiad i nie byłoby tego całego problemu;) 

Edytowane przez Damiano85
  • Zmieszany 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2018 o 21:11, Damiano85 napisał:

Ah dzięki za komplement. Już dawno tak ciepło nikt o mnie nie pisał. 

Czytałem już w wielu wątkach o wypalonym TVN po kilku miesiącach użytkowania i po pewnym czasie zacząłem już reagować na tego typu przypadki śmiechem. Sorry ;)

 

Jest takie przysłowie, że głupiemu pluje się w twarz, a on się cieszy, że deszcz pada...Do tego śmieszy cię sytuacja ludzi, którzy wywali sporo kasy na tv i po "chwili" mają z nimi problemy. Te 85 w nicku to twój iloraz IQ? Nie tylko ciepła ci brakuje. NIE dyskutuje z idiotą, bo sprowadzi mnie do swojego poziomu - a tam pokona doświadczeniem. Tyle.

  • Plusik 1
  • Lubię 1
  • Zmieszany 2
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, tomitoja napisał:

Jest takie przysłowie, że głupiemu pluje się w twarz, a on się cieszy, że deszcz pada...Do tego śmieszy cię sytuacja ludzi, którzy wywali sporo kasy na tv i po "chwili" mają z nimi problemy. Te 85 w nicku to twój iloraz IQ? Nie tylko ciepła ci brakuje. NIE dyskutuje z idiotą, bo sprowadzi mnie do swojego poziomu - a tam pokona doświadczeniem. Tyle.

No i znowu komplementy. Jeśli chodzi o mój iloraz inteligencji to mylisz się... Aż tak wysoki to on nie jest... Gbybym był mądrzejszy to nie zaczynałbym z Tobą tematu... 

Dobra koniec zaśmiecania tematu ;)

  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...