Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, medzik1992 napisał:

Żadnego papierka nie dostałem. Jest na to jakaś gwarancja?

Tak jest. 24 miesiące na nową matrycę. Powinieneś dostać wpis z datą w książce gwarancyjnej. Ponieważ LG się ostatnio dopieprza do papierologii i biurokracji radzę Tobie zadzwonić do serwisu który Ci wymieniał panel i poprosić go o potwierdzenie wymiany na piśmie. Nie daj sobie wmówić że mają to w systemie, bo oni może mają, ale następnym razem jak będziesz chciał reklamować tą matrycę to może się okazać że nagle 'wyparowało' z tego systemu. 

No i kurczę weź się w garść, bo dawno nie widziałem na forum tak nierozgarniętego i niezaradnego człowieka.

  • Plusik 2
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, efel napisał:

No i kurczę weź się w garść, bo dawno nie widziałem na forum tak nierozgarniętego i niezaradnego człowieka.

W Twoim rozumowaniu jestem baranem bo się o wszystko pytam ? Od tego przepraszam nie jest forum ? By odpowiadać i dzielić się z ludźmi wiedzą i spostrzeżeniami. Mogłeś już sobie odpuścić te docinki. 

  • Plusik 2
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W Twoim rozumowaniu jestem baranem bo się o wszystko pytam ? Od tego przepraszam nie jest forum ? By odpowiadać i dzielić się z ludźmi wiedzą i spostrzeżeniami. Mogłeś już sobie odpuścić te docinki. 
W sumie zasadne, przecież Ci już pisałem, że na matrycę po wymianie są 24 m-ce gwarancji... Co do wpisów w książce to też kilka słów dorzuciłem... Także tego, zamiast ponownie pytać wystarczy cofnąć się i poszukać co już zostało Ci wcześniej napisane :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z innej beczki. Tv mam podłączone do amplitunera kina domowego. Jeśli włączam UPC Horizon to w ustawieniach tv dźwięki wszystkie włączone, dostępne. Jak zarzucę Youtube albo Netflix to już nic nie jest aktywne. Na ampli nie idzie oryginalny dźwięk. Amplituner nie dostaje np Atmosa z Netflixa. Ma ktoś z Was tak?

Zauważyłem, że jak wszystko puszczam bez ampli to jest ok. Mogę zmieniać ustawienia dźwięku. Ale jak włączam amplituner to wszystko po wyłączane i po blokowane. Brak możliwości zmiany. Może coś jednak w amplitunerze muszę zmienić.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy jeśli już drugi raz reklamuję z rękojmi tv i żądam zwrotu gotówki to muszą oddać pieniądze czy mogą sobie naprawić mimo że żądam zwrotu gotówki ?

Edytowane przez mxmxm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie czy jeśli już drugi raz reklamuję z rękojmi tv i żądam zwrotu gotówki to muszą oddać pieniądze czy mogą sobie naprawić mimo że żądam zwrotu gotówki ?
Czy używanie Googla Cię boli?

http://www.kodekscywilny.pl/artykul,1688,11953,gdy-klient-sklada-druga-i-kolejna-reklamacje.html

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.04.2020 o 16:52, mxmxm napisał:

Mam pytanie czy jeśli już drugi raz reklamuję z rękojmi tv i żądam zwrotu gotówki to muszą oddać pieniądze czy mogą sobie naprawić mimo że żądam zwrotu gotówki ?

Nie mogą zmienić Twojego żądania, ale problemem w tym wypadku jest samo uznanie wady. Sprzedawcy często kombinują i jeżeli minął ponad rok od zakupu, korzystają z tego że to na kupującym spoczywa obowiązek udowodnienia że wada istniała już w momencie zakupu. Wiąże się to z opinią rzeczoznawcy, którą trzeba samemu zdobyć, co jest dość kłopotliwe. 

Dlatego warto samemu pokombinować i w zgłoszeniu reklamacyjnym podać datę zauważenia wady np tydzień przed upłynięciem tego magicznego roku od zakupu. Na zgłoszenie wady po jej zauważeniu ma się równo rok, więc tak naprawdę przez 2 lata można korzystać z rękojmi na preferencyjnych warunkach.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 4.05.2020 o 08:58, efel napisał:

Nie mogą zmienić Twojego żądania, ale problemem w tym wypadku jest samo uznanie wady. Sprzedawcy często kombinują i jeżeli minął ponad rok od zakupu, korzystają z tego że to na kupującym spoczywa obowiązek udowodnienia że wada istniała już w momencie zakupu. Wiąże się to z opinią rzeczoznawcy, którą trzeba samemu zdobyć, co jest dość kłopotliwe. 

Dlatego warto samemu pokombinować i w zgłoszeniu reklamacyjnym podać datę zauważenia wady np tydzień przed upłynięciem tego magicznego roku od zakupu. Na zgłoszenie wady po jej zauważeniu ma się równo rok, więc tak naprawdę przez 2 lata można korzystać z rękojmi na preferencyjnych warunkach.

A co jeśli juz byla wymiana matrycy z rękojmi i media markt wyslał serwisanta z LG a gwarancja rekojmia konczy sie lipiec 2020r

Tv zakupiony Lipiec 2018r, naprawa z rękojmi sierpień 2019r wymiana matrycy no i teraz znów bedzie wymiana matrycy 2 miesiace przed końcem gwarancji rękojmi .... czyli MM może odrzucić rękojmie ?

Edytowane przez mxmxm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.05.2020 o 06:39, mxmxm napisał:

Tv zakupiony Lipiec 2018r, naprawa z rękojmi sierpień 2019r wymiana matrycy no i teraz znów bedzie wymiana matrycy 2 miesiace przed końcem gwarancji rękojmi .... czyli MM może odrzucić rękojmie ?

Jeżeli już raz miałeś wymienianą matrycę to teraz mogłeś żądać odstąpienia od umowy, czyli zwrot gotówki.

Jeżeli sprzedawca uzna wadę (tzn potwierdzi się że wada nie wynika z Twojej winy) to nie może zmienić żądania i musi oddać kasę. Ale sprzedawca zawsze może odrzucić rękomię i stwierdzić że TV się popsuł bo go np źle użytkowałeś: niezgodnie z instrukcją. Gdyby to był pierwszy rok użytkowania to byłbyś wygrany, bo wtedy istnieje domniemanie że wada jest z winy producenta. Ale to jest drugi rok, a z tego co piszesz nie możesz zbytnio 'zakombinować' z datami bo TV był naprawiany rok temu. W tym momencie to jest loteria - albo uznają albo nie. Tak naprawdę to zależy od producenta sprzętu, bo on finansuje tą imprezę pt 'Reklamacje i rękojmie'. Bądź dobrej myśli bo LG staje póki co murem za swoimi produktami.

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie rzućcie fachowym okiem na zdjęcia. Już sam nie wiem czy jestem wyczulony na tym punkcie czy rzeczywiście są powidoki. W zeszłym roku miałem wymieniana matryce na nowa...

7D6349B8-42C9-4CCD-80AA-5E17D24E21D8.jpeg

04B0AA2D-B89D-4502-9F8E-E29C2A683F5C.jpeg

202CF59F-F461-4832-9DB9-3923DE31EEEC.jpeg

  • Plusik 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powidoki znikają, a jak nie znikną to... masakra.

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
11 godzin temu, MaciekZywiec napisał:

Witam. Panowie rzućcie fachowym okiem na zdjęcia. Już sam nie wiem czy jestem wyczulony na tym punkcie czy rzeczywiście są powidoki. W zeszłym roku miałem wymieniana matryce na nowa...

Wypalenie permanentne matrycy. Ekran do wymiany/wyrzucenia.

Edytowane przez Alwyn
  • Plusik 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, MaciekZywiec napisał:

Witam. Panowie rzućcie fachowym okiem na zdjęcia. Już sam nie wiem czy jestem wyczulony na tym punkcie czy rzeczywiście są powidoki. W zeszłym roku miałem wymieniana matryce na nowa...

Czy mi się wydaje czy widzę tam 'Pytanie na śniadanie?'. Jeżeli wypaliłeś to po roku to faktycznie słabo. Nawet jeżeli byś oglądał ten chłam prawie codziennie to tygodniowo wychodzi około 10h, przez rok to około 500h czyli o 500 za mało żeby się pojawiły wypalenia. No chyba że TV był odłączany od prądu albo po wymianie matrycy nawaliła funkcja kompensacji. Reklamuj ponownie, nic z tym nie zrobisz. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z chłamu oglądany jest tylko dzień dobry TVN przez moja żonę j to max 1,5 godziny dziennie. Odpaliłem odświeżanie pixeli i zniknęły te przebarwienia.Bede się temu przyglądał ale czarno widzę ta sprawe.

A tak wyglądało wypalenie na poprzedniej matrycy. Pomimo tych przygód to i tak jestem zadowolony z jakości obrazu czy funkcjonalności tego tv.

79A786BF-268D-4D66-A0F8-CFA545189047.jpeg

  • Plusik 1
  • Haha 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanie do was forumowiczów , TV kupiony 09.2017. wadę ( wypalenie ) zauważyłem 07.2019 rękojmię w MM złożyłem wczoraj. Czy są jakieś szanse ?.

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, zibi1969 napisał:

Witam mam takie pytanie do was forumowiczów , TV kupiony 09.2017. wadę ( wypalenie ) zauważyłem 07.2019 rękojmię w MM złożyłem wczoraj. Czy są jakieś szanse ?.

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
 

Prawie rok czekałeś by zgłosić wypalenie? I nic z tym nie zrobiłeś ?

Edytowane przez mxmxm
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo prawie rok nie było mnie w kraju.

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, zibi1969 napisał:

Bo prawie rok temu nie było mnie w kraju, gdy pokazało się wypalenie. Gdy wróciłem było 1 miesiąc po gwarancji. 

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
 

 

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.05.2020 o 17:15, zibi1969 napisał:

Witam mam takie pytanie do was forumowiczów , TV kupiony 09.2017. wadę ( wypalenie ) zauważyłem 07.2019 rękojmię w MM złożyłem wczoraj. Czy są jakieś szanse ?.

Oczywiście że są.

W świetle prawa masz rok na zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi po zauważeniu wady. Niestety w tym wypadku to na Tobie ciąży obowiązek udowodnienia że wada istniała już w momencie zakupu, co się wiąże co najmniej z opinią rzeczoznawcy. Sprawa jest do wygrania, ale jeżeli sklep będzie chciał to mocno utrudni Ci to, albo wręcz zniechęci do podejmowania kolejnych kroków. Oczywiście moją rekomendacją jest walka i napisz jak się sprawa potoczyła.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie tego modelu względem nowej generacji konsol. Szukałem interfejsu HDMI, który posiada ten telewizor i czy będzie on w stanie przetworzyć obraz w 4K 60 fps, w który będzie celować następna generacja konsol. Czy ktoś ma jakieś informacje na ten temat i może się podzielić?

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście że są.
W świetle prawa masz rok na zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi po zauważeniu wady. Niestety w tym wypadku to na Tobie ciąży obowiązek udowodnienia że wada istniała już w momencie zakupu, co się wiąże co najmniej z opinią rzeczoznawcy. Sprawa jest do wygrania, ale jeżeli sklep będzie chciał to mocno utrudni Ci to, albo wręcz zniechęci do podejmowania kolejnych kroków. Oczywiście moją rekomendacją jest walka i napisz jak się sprawa potoczyła.
Dzisiaj był serwis LG i wymienili matrycę. Od razu przyjechali z nową matrycą. Duże brawa dla serwisu LG z Katowic.

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

24 minuty temu, zibi1969 napisał:

Dzisiaj był serwis LG i wymienili matrycę. Od razu przyjechali z nową matrycą. Duże brawa dla serwisu LG z Katowic.

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
 

No i masz teraz 24msc gwarancji na ekran 🙂

Edytowane przez mxmxm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...