Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

W jaki sposób najlepiej zgłosić tą usterkę do serwisu, tak żeby załatwić sprawę jak najszybciej? Telefon, czat, zgłoszenie przez ich www?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, patek1982 napisał:

W jaki sposób najlepiej zgłosić tą usterkę do serwisu, tak żeby załatwić sprawę jak najszybciej? Telefon, czat, zgłoszenie przez ich www?

Na czacie od 10. Tak będzie najszybciej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jeszcze pytanie, skoro serwis się na mnie wypiął. Jeśli po dwóch latach mam już trochę tych martwych pikseli to jak rozumiem z czasem będzie ich przybywać więcej? 

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[mention=120342]patek1982[/mention]
Identyczne wypalenia jak u mnie, wrzucałem zdjęcia jakoś w listopadzie. U mnie wypaliło po 18 miesiącach, a gwarancja LG na rok tylko. Z tym, że ja żyję w kraju który ma swoje zasady co do gwarancji na elektronikę i ma w 4 literach unijne wytyczne co do 2 letniej gwarancji na np. tv.
Mówię tu o Irlandii, moja sprawa się ciągnie i ciągnie w sądzie i końca nie widać.
Ale z tego co czytam tu to bez problemu masz wymianę matrycy czy wręcz nowy TV.
Powodzenia.
Myslicie, że jest szansa na wymianę na nowy TV przy pierwszym wypaleniu?

Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1
  • Zmieszany 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Myslicie, że jest szansa na wymianę na nowy TV przy pierwszym wypaleniu?

Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka

Pytanie typu: czy jest szansa zajścia w ciążę przy pierwszym razie? Odp.: Tak, jest szansa :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hah, a u mnie nic z tego. Gwarancja kończy się za 3 dni, a ja nie mam podbitej karty gwarancyjnej, której żąda serwis LG. Także lipa, nawet jakbym wysłał kuriera do firmy, która mi sprzedała tv i podbiła kartę gwarancyjną to i tak nie zdążę. 

Pytałem sympatycznego Pana z serwisu o martwe piksele. LG dopuszcza 8 pikseli na matrycy. Ja mam 9 na czerwonym tle. Mianowicie czy z dalszym użytkowaniem pikseli martwych może przybywać. Odpowiedział, że to wcale nie jest powiedziane. Mogę użytkować telewizor kolejne lata i żaden nowy nie dojdzie. A jakie jest wasze zdanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, medzik1992 napisał:

Hah, a u mnie nic z tego. Gwarancja kończy się za 3 dni, a ja nie mam podbitej karty gwarancyjnej, której żąda serwis LG. Także lipa, nawet jakbym wysłał kuriera do firmy, która mi sprzedała tv i podbiła kartę gwarancyjną to i tak nie zdążę. 

Pytałem sympatycznego Pana z serwisu o martwe piksele. LG dopuszcza 8 pikseli na matrycy. Ja mam 9 na czerwonym tle. Mianowicie czy z dalszym użytkowaniem pikseli martwych może przybywać. Odpowiedział, że to wcale nie jest powiedziane. Mogę użytkować telewizor kolejne lata i żaden nowy nie dojdzie. A jakie jest wasze zdanie ?

Z martwymi pikselami to loteria . Koleżanka z pracy na Samsungu miała jeden martwy piksel na srodku ekranu przez rok nie pojawiło się nic  nowego więc trzeba być dobrej myśli .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hah, a u mnie nic z tego. Gwarancja kończy się za 3 dni, a ja nie mam podbitej karty gwarancyjnej, której żąda serwis LG. Także lipa, nawet jakbym wysłał kuriera do firmy, która mi sprzedała tv i podbiła kartę gwarancyjną to i tak nie zdążę. 
Pytałem sympatycznego Pana z serwisu o martwe piksele. LG dopuszcza 8 pikseli na matrycy. Ja mam 9 na czerwonym tle. Mianowicie czy z dalszym użytkowaniem pikseli martwych może przybywać. Odpowiedział, że to wcale nie jest powiedziane. Mogę użytkować telewizor kolejne lata i żaden nowy nie dojdzie. A jakie jest wasze zdanie ?
Dziwne, wydaje mi się, że czytałem tu opinie osób które korzystały z gwarancji, mówiące o tym, że podbita karta gwarancyjna nie była wymagana. Ktoś nawet pisal, że gwarancje miał w piwnicy, wiec zrezygnowal z propozycji dokonania wpisu o naprawie i serwisant nie miał z tym problemu.

Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, MaciekZywiec napisał:

Ja specjalnie jechałem do MM bo niby była wymagana karta a serwisant nawet na nia nie spojrzał

ważny jest dowód zakupu, udokumentowanie daty zakupu; paragon, faktura, wyciąg z konta

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, medzik1992 napisał:

Hah, a u mnie nic z tego. Gwarancja kończy się za 3 dni, a ja nie mam podbitej karty gwarancyjnej, której żąda serwis LG. Także lipa, nawet jakbym wysłał kuriera do firmy, która mi sprzedała tv i podbiła kartę gwarancyjną to i tak nie zdążę. 

To reklamuj u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Tam masz na to rok po zauważeniu wady i wymagają jedynie dowodu zakupu. Serwis łaski nie robi wymagając podbitej karty gwarancyjnej, której żaden sklep nie podbija, bo musiałby otwierać pudło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale serwis LG odpisał serwisantowi, że wymagają podbitej karty gwarancyjnej. Faktura zakupu nie starczy. Zapewne może i zrobili to specjalnie skoro za 4 dni kończy mi się gwarancja. No i też na pewno wiele zależy od serwisu. Akurat Wam się udało 😊 Gratuluję. A do siebie mogę mieć tylko pretensje , że nie zauważyłem tego wcześniej. A sklep gdzie zamawiałem na pewno by mi nie podbił gwarancji z tego tytułu, iż minęły już dwa lata od daty zakupu.

Edytowane przez medzik1992

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale serwis LG odpisał serwisantowi, że wymagają podbitej karty gwarancyjnej. Faktura zakupu nie starczy. Zapewne może i zrobili to specjalnie skoro za 4 dni kończy mi się gwarancja. No i też na pewno wiele zależy od serwisu. Akurat Wam się udało Gratuluję. A do siebie mogę mieć tylko pretensje , że nie zauważyłem tego wcześniej. A sklep gdzie zamawiałem na pewno by mi nie podbił gwarancji z tego tytułu, iż minęły już dwa lata od daty zakupu.
Karta gwarancyjna nie jest wymagana, jest wymagany dowód zakupu i to o niego dwa razy kiedy zgłaszałem wady pytał serwis na Marynarskiej w Warszawie, to jest centrum serwisowe LG Electronics Polska, zadzwoń do nich, zgłoś problem 801 545 545, powiedz, że serwisant wola od Ciebie karty gwarancyjnej podbitej pod rygorem nie wykonania usługi...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak serwisant mówi, że to właśnie centrum serwisowe LG żąda podbitej karty gwarancyjnej.
Ode mnie nie wołali w ogóle karty gwarancyjnej, nawet jak wymieniali TV, tak w ogóle to została razem z dowodem zakupu :) Oczywiście niepodbita przez sklep :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, JohnnyCash napisał:

Ode mnie nie wołali w ogóle karty gwarancyjnej, nawet jak wymieniali TV, tak w ogóle to została razem z dowodem zakupu :) Oczywiście niepodbita przez sklep :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 

To dobrze trafiłeś. U mnie nie jest tak łatwo 😋 Trudno...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To dobrze trafiłeś. U mnie nie jest tak łatwo Trudno...
Ale jak rok temu wymieniali mi matryce to też nie wołali karty, jedynie dowód zakupu...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, JohnnyCash napisał:

Ale jak rok temu wymieniali mi matryce to też nie wołali karty, jedynie dowód zakupu...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 

No widzisz... to widocznie dużo zależy od serwisu, który przyjmuje zgłoszenie. Szczecin czy Warszawa to dwa różne serwisy i może tam nie przykładają do tego wagi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, medzik1992 napisał:

To dobrze trafiłeś. U mnie nie jest tak łatwo 😋 Trudno...

No trudno, najlepiej wyrzuć ten TV na śmietnik i kup nowy za 8 tys bo pechowo trafiłeś na serwisanta który wymaga jakiejś niczym nieuzasadnionej biurokracji. Ech...gdyby tylko istniała jakaś inna, łatwiejsza ścieżka reklamacji, dobrze umocowana prawnie i wymagająca tylko dowodu zakupu...

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po rozmowie jeszcze z LG co do nie posiadania podbitej karty gwarancyjnej. 

Zgodnie z warunkami gwarancji producenta w punkcie 4 jest to wyraźnie zapisane lg.com/pl/wsparcie/gwarancja. Jeśli nie są spełnione warunki producent może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej.

Także niestety ale źle trafiłem z serwisem. Trudno. Mam nauczkę na przyszłość, żeby zawsze mieć podbitą kartę gwarancyjną. 

Zgłoszono reklamację i mam czekać na odpowiedź na oficjalne stanowisko z działu reklamacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz to reklamować u sprzedawcy z tytułu rękojmi :) Chopie ogarnij temat bo świeży OLED odjeżdża Ci prawdopodobnie spod nosa...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sklep w którym zamawiałem telewizor nie odpowiada ani na emaile, ani na telefony. Spodziewam się, że nie pracują lub już nie istnieją :D także teraz wszystko w gestii działu reklamacji LG co z tym fantem zrobią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, medzik1992 napisał:

Sklep w którym zamawiałem telewizor nie odpowiada ani na emaile, ani na telefony. Spodziewam się, że nie pracują lub już nie istnieją :D także teraz wszystko w gestii działu reklamacji LG co z tym fantem zrobią.

Dobrze mówiłem... tego sklepu już nie ma i wchłonął go inny sklep. Na szczęście udało mi się zdobyć zdjęcie wypełnionej karty gwarancyjnej... Ciekawe czy to wystarczy ? Podesłałem zdjęcie do serwisanta, ciekawe co na to odpowie. Spodziewam się raczej odpowiedzi w sensie, że nie mam tego namacalnie tylko wirtualnie, więc się nie liczy. No ale model i wszystko jest wypisane, razem z numerem seryjnym. W niedzielę kończy mi się gwarancja więc jak do jutra nic się z tym nie ruszy to będzie koniec :P 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...