Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej do LG, będzie szybciej i LG nie robi problemów z wymianą czy naprawą. Ja już zgłaszałem 2 razy usterkę i naprawa była szybko rozpatrzona a przy drugim zgłoszeniu nowy TV. Ja usterkę zgłaszałem na stronie LG.
Ok dołączyć jakieś zdjęcie usterki czy tylko opis?

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok dołączyć jakieś zdjęcie usterki czy tylko opis?

Wysłane z Honor 9

Po pierwsze to nie "renkojmnia", a rękojmia :) Po drugie jak zgłosisz usterkę do LG to serwis zapyta o zdjęcia lub nie, więc proponuję od razu ich nie dołączać :)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Co w przypadku bo też mam gwarancję 5 Letnia jak wypali się matryca pół roku przed końcem rozszerzonej gwarancji? Dadzą nowy telewizor czy wygrzebie gdzieś taka stara matrycę i wymienia?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka


Poczytaj w warunkach rozszerzonej gwarancji czy w ogóle obejmuje wypalenie matrycy :) Skąd my mamy niby wiedzieć? :)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Puki jest gwaracja to reklamacja w LG. A nie tam ubezpieczenia które znając życie tylko przysporzą nam  dodatkowych nerwów.

Powatrzam jeszcze raz LG dba o swoich klientów i robi to naprawdę dość solidnie.

Warto mieć porobione zdjęcia , filmiki z wadą nowej technologii OLED jaka by nie była.

A pisze o tym gdyż sam przez to przechodziłem.

I na koniec pomimo tego wszystkiego jeśli nadal LG będzie tak podchodzić do swojego klienta to można spać spokojnie zakupując ich produkt.

Pozdr 

 

 

 

A co do rozszerzenej  gwarancji w przypadku oleda i wypaleń  boję się że to fikcja. Ponad 90% usterek w Oledzie to wypalenia, banding a mniej elektronika czy też uszkodzenia mechaniczne z nieszczęśliwego przypadku.

Ta gwarancja ma tyle dowolności w interpretacji że za każdym razem  rezygnuje z niej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem TV LG na IPSie, najgorsza obsługa serwisowa ever, w przypadku OLEDa zmiana 180*, więc mogę się zgodzić połowicznie jak LG dba o klienta :)

P.S. "Puki" nie ma takiego słowa ;)

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo

Jak nie będziesz uparty i konsekwentny to lipa taka prawda.

Ja byłem już na przegranej sytuacji LG Polska uznała że faktycznie moje roszczenia nie mają pokrycia z tym co było napisane przez lokalny serwis.

Ale kiedy odpisałem na maila i pojechałem po całości co myślę o opinie tzw technicznej serwisu lokalnego (dwukrotnie nieodbierałem tv) i wysłałem foty oraz filmik to Pan z serwisu aż sam zadzwonił i stwierdził że faktycznie coś jest na rzeczy .Poprostu napisałem że sprawy tak nie pozostawię a opinia serwisu to kpina i nic więcej.

Także w większości przypadków jak nie powalczysz o swoje to nikt nie będzie Tobie ręki podawał.

Wiem co piszę o 13lat walczę przed Sądami NSA w pewnej sprawie i uwierzcie mi trudny chleb nie ma co.

Pozdr

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, paszczak7005 napisał:

Ok dołączyć jakieś zdjęcie usterki czy tylko opis?

Wysłane z Honor 9
 

Lepiej dołączyć zdjęcie bo i tak będą chcieli zobaczyć usterkę, tak było w moim przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 31.12.2019 o 08:13, paszczak7005 napisał:

Witam jakiś czas temu zauważyłem wypalenia na moim oczywiście pasek tvn24 3 miesiące do końca gwarancji chociaż mam jeszcze wykupioną gwarancję plus w MediaMarkt czy zgłaszać ręnkojmie do sklepu czy do LG. Co będzie lepsze jak myślicie.


Wysłane z Honor 9
 

Pewnie już po frytkach, bo zgłosiłeś, ale moim zdaniem zawsze lepiej korzystać z rękojmi u sprzedawcy, czyli w sklepie. Nic w ten sposób nie tracisz, bo sprzedawca i tak wezwie serwis LG żeby do Ciebie przyjechał, natomiast zyskujesz jedną przewagę: jeżeli wymieniona matryca w TV będzie posiadała jakieś wady (np większy niż normalnie banding, albo zafarb) to możesz ją reklamować na rękojmi od razu ponownie w sklepie, ale tym razem możesz żądać odstąpienia od umowy, czyli zwrotu pieniędzy (reklamujesz ponownie tą samą wadę, czyli plamy na matrycy). Jeżeli sprzedawca uzna wadę TV, a będzie się bronił przed tym rękami i nogami, to musi oddać Tobie pełną kwotę którą zapłaciłeś za telewizor. Nie muszę pisać że dla Ciebie to jest najkorzystniejsza opcja, bo idziesz z tą gotówką od razu do sklepu i kupujesz nowszego o 2 lata OLEDa który ma zupełnie nową rękojmię, gwarancję i jest pewnie jeszcze tańszy niż ten którego kupowałeś 2 lata temu. Tak jak pisałem sklep będzie się bronił rękami i nogami przed uznaniem wady, ale prawo jest po Twojej stronie wtedy: jest rzecznik praw konsumenta, są rzeczoznawcy itp. Ktoś zdeterminowany jest w stanie wygrać w takim przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie już po frytkach, bo zgłosiłeś, ale moim zdaniem zawsze lepiej korzystać z rękojmi u sprzedawcy, czyli w sklepie. Nic w ten sposób nie tracisz, bo sprzedawca i tak wezwie serwis LG żeby do Ciebie przyjechał, natomiast zyskujesz jedną przewagę: jeżeli wymieniona matryca w TV będzie posiadała jakieś wady (np większy niż normalnie banding, albo zafarb) to możesz ją reklamować na rękojmi od razu ponownie w sklepie, ale tym razem możesz żądać odstąpienia od umowy, czyli zwrotu pieniędzy (reklamujesz ponownie tą samą wadę, czyli plamy na matrycy). Jeżeli sprzedawca uzna wadę TV, a będzie się bronił przed tym rękami i nogami, to musi oddać Tobie pełną kwotę którą zapłaciłeś za telewizor. Nie muszę pisać że dla Ciebie to jest najkorzystniejsza opcja, bo idziesz z tą gotówką od razu do sklepu i kupujesz nowszego o 2 lata OLEDa który ma zupełnie nową rękojmię, gwarancję i jest pewnie jeszcze tańszy niż ten którego kupowałeś 2 lata temu. Tak jak pisałem sklep będzie się bronił rękami i nogami przed uznaniem wady, ale prawo jest po Twojej stronie wtedy: jest rzecznik praw konsumenta, są rzeczoznawcy itp. Ktoś zdeterminowany jest w stanie wygrać w takim przypadku.
No po frytkach bo dziś rano zgłosiłem do lg Jeśli dostanę nową matrycę mam 24 miesiące jak się coś stanie w międzyczasie to i tak nowy tv przyjedzie więc na jedno wychodzi. Mniej stresu jakbym musiał walczyć ze sklepem szkoda czasu i zdrowia.

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.12.2019 o 22:42, klaus71 napisał:

wręcz przeciwnie niż LCD które degradują się dużo szybciej pod względem jasności a niby też "trwałość" 100000h

Myślę, że nie bardzo można wyciągać wnioski na podstawie tego jednego egzemplarza w tamtym teście, który prawdopodobnie miał wadę fabryczną - chyba bardziej matrycy niż podświetlenia, patrząc po obrazkach.

 

Edytowane przez raus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, raus napisał:

Myślę, że nie bardzo można wyciągać wnioski na podstawie tego jednego egzemplarza w tamtym teście, który prawdopodobnie miał wadę fabryczną - chyba bardziej matrycy niż podświetlenia, patrząc po obrazkach.

to jest moja opinia nie tylko wg tej testowej sztuki

w kilku notebookach, w telefonie - po 3 latach używania i wymianie na nowy tel widać jak słabo one świecą

fakt że zdarzyły się egzemplarze które po 3 latach dalej dają radę pod względem jasności ale obawa że OLED "przyciemni się jak przy wypalonej lampie projektor" jest bardziej standardem w podświetleniu LCD - zwłaszcza pewnie w tańszych LCDkach

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do rękojmi jak to wygląda to będzie pierwsze zgłoszenie opisać wadę no i są opcje do wybrania napraw, wymiana zwrot gotówki to co odrazu grubo i zwrot kasy zaznaczyć jak to wygląda. Może ktoś się wypowiedzieć co już przechodził przez tą rękojmie.

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tak poczytać trochę forum to z tytułu rękojmi bardzo mało jest reklamacji w stosunku do reklamacji  z tytułu gwarancji producenta(czytaj pozytywnie załatwionych i nie tylko).

Wypowiadam się z tego co udało mi się poczytać i dotyczy to jedynie oledów LG.

Pozdr

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak tak poczytać trochę forum to z tytułu rękojmi bardzo mało jest reklamacji w stosunku do reklamacji  z tytułu gwarancji producenta(czytaj pozytywnie załatwionych i nie tylko).
Wypowiadam się z tego co udało mi się poczytać i dotyczy to jedynie oledów LG.
Pozdr
 
 
 
Ogólnie to muszę wypełnić druk i zaznaczyć co chcę zaznaczę od razu nowy tv i zobaczymy jak to będzie ewentualnie zwrot gotówki bo to paranoja dać ponad 6.000 zł i już po 1.5 roku wypalenia. Zobaczymy jutro jadę nic nie mam do stracenia.

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym tak zrobił. Ale co z tego wyjdzie to zobaczysz. Ważne jest żeby wykorzystywać wszystkie możliwości. Nawet jak wrócisz do tego co koledzy piszą. Przynajmniej są przecierane szlaki. Trzymam kciuki.
Jak na razie mój prawie dwu latek mnie nie zawodzi. Ale jak długo? Pewnie po gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też bym tak zrobił. Ale co z tego wyjdzie to zobaczysz. Ważne jest żeby wykorzystywać wszystkie możliwości. Nawet jak wrócisz do tego co koledzy piszą. Przynajmniej są przecierane szlaki. Trzymam kciuki.
Jak na razie mój prawie dwu latek mnie nie zawodzi. Ale jak długo? Pewnie po gwarancji.
Hym to chyba dobrze jeśli matryca jest idealna to tylko uważaj na te loga paski itp to długo pożyje. Moja matryca się wypalila ale badingu pasów zero poprostu idealna. Pisałem wcześniej tutaj zamówiłem nawet kalibracje przyjechał otworzył bo nie było żadnej różnicy. Aż szkoda oddawać taką hehe.

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój też po kalibracji ( i tu też by było mi szkoda tego najbardziej). Używany w 80% do filmów. Reszta to motoryzacja, sport. Teraz jeszcze mniej będzie użytkowany ,bo jest projektor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, paszczak7005 napisał:

Ogólnie to muszę wypełnić druk i zaznaczyć co chcę zaznaczę od razu nowy tv i zobaczymy jak to będzie ewentualnie zwrot gotówki bo to paranoja dać ponad 6.000 zł i już po 1.5 roku wypalenia. Zobaczymy jutro jadę nic nie mam do stracenia.

Wysłane z Honor 9
 

Obawiam się że i tak sprawą zajmie się serwis LG Polska.

Czyli będzie wymiana matrycy na drugą nową. Tak przynajmniej mi się wydaje.

Zresztą zobaczysz co i jak.

Z mojego doświadczenia bardziej ufam producentowi niż sklepowi.

Mi udało się otrzymać nowy 65b9 od producenta a większość tu na forum doradzało mi iść w kierunku rękojmi czego nie zrobiłem ale też nie wykluczam że byłoby oki.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że w Polsce i tak to wszystko najlepiej działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obawiam się że i tak sprawą zajmie się serwis LG Polska.
Czyli będzie wymiana matrycy na drugą nową. Tak przynajmniej mi się wydaje.
Zresztą zobaczysz co i jak.
Z mojego doświadczenia bardziej ufam producentowi niż sklepowi.
Mi udało się otrzymać nowy 65b9 od producenta a większość tu na forum doradzało mi iść w kierunku rękojmi czego nie zrobiłem ale też nie wykluczam że byłoby oki.
 
 
Tak zgadza się tylko jest mała różnica jak nawet wymienią teraz matrycę lub dadzą nowy tv to gwarancja jest na sprzęt następne 24 miesiące i jeśli w tym czasie coś się stanie tv to jeszcze raz rękojmi i wtedy już sklepu musi zwrócić kasę. Chyba że się mylę.

Wysłane z Honor 9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie właśnie zaistniała taka sytuacja.

Wymieniona matryca w B7 przez serwis LG. Wypalenie

Nowa znowu banding i po niecałych 2 miesiącach ponowna reklamacja do LG.

Po 4 miechach przepychanek z serwisem lokalnym w serwisie LG Polska zapadła decyzja o wymianie na nowy i stąd mam 65b9.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nerwów sporo. Ale dopiołeś swego. Na szczęście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Juras Juras napisał:

U mnie właśnie zaistniała taka sytuacja.

Wymieniona matryca w B7 przez serwis LG. Wypalenie

Nowa znowu banding i po niecałych 2 miesiącach ponowna reklamacja do LG.

Po 4 miechach przepychanek z serwisem lokalnym w serwisie LG Polska zapadła decyzja o wymianie na nowy i stąd mam 65b9.

 

 

 

Z tego co wiem przy drugiej reklamacji w serwisie LG tego samego TV jest wymiana na nowy TV info od serwisanta LG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie były wypalenia w  55B7.Od razu wymiana na nowy telewizor 55B9.Całą procedura trwała 4 tygodnie.Z tego co powiedział serwisant,obecne   matryce mają być bardziej odporne.Z tego co zauważyłem B9 ma lepszy kontrast ale jakby było więcej koloru zielonego.

  • Plusik 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie. Dobrze,że LG staje na wysokości zadania. Ale tacy jak ja kupują taki tv do kina, robią profesjonalną kalibrację, która też kosztuje nie mało. I jak dla mnie co z tego, że dostanę nowy tv (w sumie bez łaski). Do tego strata kupe czasu. Jak znowu muszę wydać na kalibrację. Płacąc około 10tyś za telewizor (65") tak piszę w przybliżeniu to człowiek chcę mieć sprzęt premium. Ale to się niestety nie zawsze sprawdza. Jak pisałem wcześniej mój prawie dwuletni mnie nie zawodzi. Ale gdyby co już chyba kalibracji bym nie robił. Teraz projektor będzie po kalibracji do kina. Więc nawet nie wiem czy oleda bym kupił to UPC. Ach ta elektronika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, STELVIO napisał:

Wszystko fajnie. Dobrze,że LG staje na wysokości zadania. Ale tacy jak ja kupują taki tv do kina, robią profesjonalną kalibrację, która też kosztuje nie mało. I jak dla mnie co z tego, że dostanę nowy tv (w sumie bez łaski). Do tego strata kupe czasu. Jak znowu muszę wydać na kalibrację. Płacąc około 10tyś za telewizor (65") tak piszę w przybliżeniu to człowiek chcę mieć sprzęt premium. Ale to się niestety nie zawsze sprawdza. Jak pisałem wcześniej mój prawie dwuletni mnie nie zawodzi. Ale gdyby co już chyba kalibracji bym nie robił. Teraz projektor będzie po kalibracji do kina. Więc nawet nie wiem czy oleda bym kupił to UPC. Ach ta elektronika. emoji57.png

Tylko dlaczego akurat łączysz oled i utratę kalibracji. Telewizory różnych marek i technologii psują się z najróżniejszych powodów. I zwykle wtedy kasa w błoto :(

Trzy razy splunąłem przez prawe ramię zanim napisałem, że projektory też się psują i też są wymieniane ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...