blackdeath 1 Napisano 9 Grudnia 2016 MIERZWIAK planuje wydać max 8 tys ale wolałbym do 6 tys się zmieścić. Pokój mam maly bo koło 18-20 m Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin881 1 Napisano 9 Grudnia 2016 31 minut temu, blackdeath napisał: MIERZWIAK planuje wydać max 8 tys ale wolałbym do 6 tys się zmieścić. Pokój mam maly bo koło 18-20 m W tej chwili proponuję kupować tak duże matryce jak się da, aż dojdziemy do granicy 2.1cm/cal , w Twoim wypadku proponuje jakieś 65 cali będzie optymalne. Sam kupiłem 60 cali do pokoju 4x4 i gdyby nie przepaść 1.5k do 65 pewnie kupił bym większy A tak na końcu już dostępna jest aktualizacja 1154 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lamparcicho 4 Napisano 9 Grudnia 2016 15 godzin temu, Immortallord napisał: Na prawdę nikt nie wie jak pozmieniać w tych ustawieniach żeby po podłączeniu komputera szło wybrać tryb film i gra po podłączeniu komputera mam tylko do wyboru tryb standardowy albo dynamiczny Wyłącz tryb PC, jak podłączyłeś pod HDMI 1 to zmień oznaczenie (nazwę) dla HDMI 1 na np. SAT, kabel, gra czy co tam jest do wyboru i będą dostępne wszystkie tryby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 9 Grudnia 2016 3 godziny temu, blackdeath napisał: MIERZWIAK planuje wydać max 8 tys ale wolałbym do 6 tys się zmieścić. Pokój mam maly bo koło 18-20 m Nikomu nie będę mówić jaki TV ma kupić. Opanuj się --- Czy tylko u mnie aplikacja Netflix dziwnie się zachowuje? Przedwczoraj bez żadnej aktualizacji zmienił się interfejs (na taki jak na PS4 - nieco inne są czcionki, po wciśnięciu pauzy w lewym górnym rogu są trzy ikony - powrót, dźwięk/napisy oraz wyjście), wczoraj wrócił poprzedni interfejs a dzisiaj znowu mam taki sam jak na PS4. What the hell? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris6 8 Napisano 9 Grudnia 2016 Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia dotyczącego akcji marketingowej Samsung - „CashBack TV”. Informujemy, iż Państwa zgłoszenie nie może zostać poprawnie zweryfikowane z powodu niepoprawnego numeru seryjnego. Prosimy o przesłanie zdjęcia tabliczki znamionowej bezpośrednio z zakupionego produktu, na której znajduje się numer seryjny. W przeciwnym razie nie będziemy mieli możliwości aby dokonać poprawnej weryfikacji Państwa zgłoszenia. Ostatnio czytałem na Facebook że ludzi w konia robią z tą promocja zwracania gotówki. Że też człowiek daje się tak robić najpierw w Media mi sprzedawca mówi 600 zł na konto do 7 dni potem po zakupie okazuje się że to jest 500 zł i do końca stycznia ale nie w 100% a teraz dostaje maila tak jak ludzie pisali że niby niepoprawny nr. Nawet nie ma informacji gdzie mam ten nr wysłać a mail jest z automatu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackdeath 1 Napisano 9 Grudnia 2016 MARDZEWIAK -Dla mnie jesteś dziwnym człowiekiem nie prosiłem, żebyś mi wybierał tylko doradził. Nieważne szkoda mojego czasu na polomikę z Tobą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackdeath 1 Napisano 9 Grudnia 2016 MARDZEWIAK -Dla mnie jesteś dziwnym człowiekiem nie prosiłem, żebyś mi wybierał tylko doradził. Nieważne szkoda mojego czasu na polomikę z Tobą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 9 Grudnia 2016 (edytowane) Ale co mam ci doradzić? Skąd mam wiedzieć jaki telewizor TOBIE BARDZIEJ ODPOWIADA? Chcesz 49 cali to bierz 49 cali, chcesz 75 to bierz 75. Trzeba wiedzieć czego się chce. Edytowane 9 Grudnia 2016 przez Mierzwiak 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierownik hdtv 4 Napisano 9 Grudnia 2016 cris6 kupiłeś tv czy chcesz uzyskać informacje? z tyłu obudowy jest nakleja zrób zdjęcie i umieść na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TrissFall 0 Napisano 9 Grudnia 2016 cris6 kupiłeś tv czy chcesz uzyskać informacje? z tyłu obudowy jest nakleja zrób zdjęcie i umieść na forum. Te dane również widnieją w menu>pomoctechniczna>kontakt z firmą samsung.Wysłane za pomocą Szajsunga SN -GF930F Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujekSams 1 Napisano 9 Grudnia 2016 Witam czy może ktoś się orientuje jak bezpiecznie usuwa się pendrive z telewizora Samsung KS7000, będę wdzięczny za podpowiedź. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 55 Napisano 9 Grudnia 2016 Delikatnie wyciąga się z gniazda USB 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_1988_KrK 473 Napisano 9 Grudnia 2016 2 godziny temu, wujekSams napisał: Witam czy może ktoś się orientuje jak bezpiecznie usuwa się pendrive z telewizora Samsung KS7000, będę wdzięczny za podpowiedź. Podobnie jak w laptopie, 'zakończ' i wyświetli Ci się komunikat teraz możesz bezpiecznie wysunąć urządzenie. Nie zalecane jest bezpośrednie wysuwanie, tak samo jest z kartami SD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris6 8 Napisano 9 Grudnia 2016 (edytowane) 2 godziny temu, Kierownik hdtv napisał: cris6 kupiłeś tv czy chcesz uzyskać informacje? z tyłu obudowy jest nakleja zrób zdjęcie i umieść na forum. Ja wiem gdzie jest naklejka. Wypełniłem ankietę kilka dni temu wpisałem nr seryjny itd. Dziś dostałem odpowiedz z automatu że nr seryjny jest nieprawidłowy Mam dać zdjęcie naklejki ale komu mam go dać na maila nie odpowiem bo to autoresponder. Tv 65 trzeba ściągać ze ściany nie ma problemu wyśle zdjęcie naklejki ale komu ? Też nie rozumiem to co na pudełku jest inny nr niż na tv ? Podałem dokładnie ten nr z kodu kreskowego Edytowane 9 Grudnia 2016 przez cris6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierownik hdtv 4 Napisano 9 Grudnia 2016 Cris6 tu masz wszystko wyjaśnione przeczytaj regulamin Cris6 tylko nie z kartonu nr.serii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris6 8 Napisano 9 Grudnia 2016 (edytowane) 38 minut temu, Kierownik hdtv napisał: Cris6 tu masz wszystko wyjaśnione przeczytaj regulamin Cris6 tylko nie z kartonu nr.serii No to gdzie tu jest jakiś inny nr na naklejce jest taki sam Dobra na naklejce jest jeszcze jedna dodatkowa litera. Formularz wypelniłem od nowa Edytowane 9 Grudnia 2016 przez cris6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 9 Grudnia 2016 A teraz kto chce ma S/N tv kolegi cris6 ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cris6 8 Napisano 9 Grudnia 2016 33 minuty temu, Xisiek napisał: A teraz kto chce ma S/N tv kolegi cris6 ... No i co z tego wynika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fallen93 12 Napisano 9 Grudnia 2016 Czy ten Samsung fabrycznie ma folię na ekranie założoną czy nie? (Nówka, sztuka, z magazynu). Boję się drapać jakby tam jednak żadnej folii na ekranie nie było. ;x A różnie z tym bywa w sumie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mihau_ 6 Napisano 10 Grudnia 2016 Jedyne co miałem na ekranie to pianka, taka jaką wieki temu wszyscy kładli pod panele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 10 Grudnia 2016 Ramka i tył powinny być pokryte folią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujekSams 1 Napisano 10 Grudnia 2016 16 godzin temu, Robert_1988_KrK napisał: Podobnie jak w laptopie, 'zakończ' i wyświetli Ci się komunikat teraz możesz bezpiecznie wysunąć urządzenie. Nie zalecane jest bezpośrednie wysuwanie, tak samo jest z kartami SD Dziękuję za odpowiedź ,właśnie wiem że trzeba tak zrobic ale problem polega na tym że nie mogę znaleźc funkcji "zakończ" po włożeniu pendrive u góry ekranu wyskakuje "przeglądaj" i "anuluj" ale później w opcjach pendrive nie ma nic o odłączeniu pendrive. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Immortallord 0 Napisano 10 Grudnia 2016 Dnia 9.12.2016 o 12:08, lamparcicho napisał: Wyłącz tryb PC, jak podłączyłeś pod HDMI 1 to zmień oznaczenie (nazwę) dla HDMI 1 na np. SAT, kabel, gra czy co tam jest do wyboru i będą dostępne wszystkie tryby. Dzięki wielkie za pomoc, zmieniłem na odtwarzacz blu-ray i chodzi jak złoto jeszcze raz wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lamparcicho 4 Napisano 11 Grudnia 2016 Proszę bardzo, cieszę się że się udało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fallen93 12 Napisano 11 Grudnia 2016 (edytowane) Zdecydowałem się na KS7000 i mam problemy z ustawieniem odpowiedniego dla mnie obrazu. inb4: Nie zdecyduję się na profesjonalną kalibrację, bo mieszkam w Polsce wschodniej i musiałbym wydać za sam jeden profil 560 zł z dojazdem + HDR 149 zł = 709 zł. Na Philipsie 6561 mimo iż miał beznadziejny banding, niejednolite tlo, brak płynności (PNM do niczego się nie nadawał) i pasy widoczne na jasnym tle, jakoś udało mi się ustawić obraz satysfakcjonujący w filmach. Tutaj jednak ustawienie takie jakby się wydawało być powinno, czyli Kolory Warm2 + Movie, wszystkie dodatki Off itd. sprawia, że dosłownie na ekranie jest pikseloza i wszystko jest pomarańczowe, nawet biała ściana jest pomarańczowa, a jestem przyzwyczajony do trybów 'Warm', wiem, że na standardowych jest za dużo niebieskiego i stąd tam biała w pełni biel, ale tutaj nawet w 4K i nawet z 1m widać piksele. Nie wiem z czego to wynika, na Philu nie ma takich pikseli. Jak ustawiłem zupełnie inaczej niż zalecane jest i inaczej niż tam z kalibracji ludziom wychodzi, czyli zamiast Warm2 to Warm1 lub nawet Cool; Sharpness na 20 zamiast 0; Backlight 12 zamiast proponowanego 4 (Boże, jakby mi ktoś w profesjonalnej kalibracji ustawił Backlight na 4, to bym zabił. Przy takim podświetleniu w grze może nawet przedmiot z zadania leżeć tuż obok Ciebie, a i tak go nie dojrzysz, po prostu za przeproszeniem g**** na telewizorze widać) to już jest lepiej, coś widać, ale nadal są piksele nawet przy 4K z Netflixa. Czy jest możliwe, że Netflix mimo pakietu najwyższego przechodzi automatycznie na 1080p ze względu na jakieś problemy z internetem? Mogę jakoś sprawdzić w czasie nadawania czy 4K faktycznie odtwarza? W Menu przy wyborze filmu jest naturalnie 4K 5.1. Edytowane 11 Grudnia 2016 przez Fallen93 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach