mihau_ 6 Napisano 15 Listopada 2016 Dnia 13.11.2016 o 19:43, droopy napisał: Napisze ktoś jakiej długości jest przewód do dostawki z portami one connect? Przewód ma około 2m. 11 godzin temu, loky napisał: Ja bym się zes... ze strachu, że to się rozleje i oskarżą mnie o fizyczne uszkodzenie. Na twoim miejscu nie czekałbym ani chwili z wymianą. Napisz jak piksele. Wymieniłem na kolejnego. Chyba wreszcie udało mi się trafić egzemplarz bez wad matrycy. Pisałem też do Samsunga z pytaniem odnośnie niedawno ogłoszonej 10 letniej gwarancji na kropki kwantowe w SUHD, ale nie dowiedziałem się niczego konkretnego. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
droopy 1 Napisano 15 Listopada 2016 .Około 2m? Cholera słabo, coś mi się wydaje, że do wrzucenia kabla w ścianę i swobodnego podpinania będę potrzebował dłuższego. Myślicie że można to gdzieś kupić? Nie wiedziałem u nas kabla one connect luzem :-\Sent from my C6903 using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
starling4 1 Napisano 15 Listopada 2016 (edytowane) Tv już w domu:) ramka i matryca ok, jutro montaż na wieszaku (jak dojdzie) Też mam w scianie tunel na kable, 2m to az nadto, no chyba ze masz gdzies pod sufitem;] 2 minuty temu, droopy napisał: Około 2m? Cholera słabo, coś mi się wydaje, że do wrzucenia kabla w ścianę i swobodnego podpinania będę potrzebował dłuższego. Myślicie że można to gdzieś kupić? Nie wiedziałem u nas kabla one connect luzem :-\ Sent from my C6903 using Tapatal Edytowane 15 Listopada 2016 przez starling4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 16 Listopada 2016 No to gratulacje z okazji zrealizowanego zakupu i dużo zadowolenia z nowego nabytku Ponadto nie zapomnij zarejestrować zakupu tego TV do 23 listopad br. dzięki czemu uzyskasz pakiet multimedialnych korzyści o wartości ok. 500 zł: http://www.samsung.com/pl/promocje/smart-tv-promocja/#jak-skorzystac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafinio 0 Napisano 16 Listopada 2016 Witam wszystkich, po przewertowaniu trochę testów jestem zainteresowany opisywanym TV, jednak pechowo przegapiłem całkiem niezłą promocje w saturnie. Czy orientuje się ktoś kiedy można spodziewać się powtórzenia tego rabatu technologicznego lub podobnej promocji. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 16 Listopada 2016 Myślę, że podobna promocja na telewizory będzie w MM w miesiącu grudniu. Saturn zrobił akcje rabatu technologicznego we wrześniu oraz w listopadzie, a MM jak dotąd tylko w październiku w ramach akcji "wymień stare na nowe". Wydaje się więc, że w grudniu czas na MM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b-est 4 Napisano 17 Listopada 2016 Odpaliłem dziś po raz pierwszy na Ks7000 fife 17 na Ps4. Czułem że gram w inną grę, wszystko było tak płynne, ale niestety na ustawieniach film czy naturalny tv jakby nie nadążał wyostrzać murawy przez co na dole ekranu wydawała się ona rozmazana i dopiero po chwili łapał ostrość. Problem znika przy odpaleniu game Mode ale wtedy gra traci tą super płynność a powiedzmy raz na mecz ekran jakby odrywał się od gry, piłkarze zostawiają fioletowa smugę i przeskakuje dalej, po chwili to znika ale jest strasznie irytujące. Ktoś ma jakiś pomysł na czy to Ps4 coś kaszani czy tv? Na pus 7101 tego nie było, ale tam gra była cały czas jak w game Mode na Ks7000, brakowało jej płynności. Dzis była aktualizacja Ps4 ale brak głosów w sieci żeby u kogoś powodowała w.w problemy. PS. Gra w singlu także to nie wina neta Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moski81 2 Napisano 17 Listopada 2016 Czy ktoś może się pochwalić swoimi ustawieniami obrazu pod konsole PS4/XBO Też dużo kombinuje ale nie mam bazy od której ustawie pod swój TV OnePlus 3 + Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
starling4 1 Napisano 18 Listopada 2016 (edytowane) Ja z kolei chciałbym zapytać czy aplikacja YT na tizenie wspiera już HDR? i czy mozna gdzieś sciągnąć pliki video z HDR (dema, sample), które odtworzy wewnętrzny odtwarzacz tizena po USB? Ogolnie chce przetestować ten HDR a nie bardzo mam jak;] TV mam podłączony z amplituenrem denon avr-x2200w ktory niby wspiera hdr 10bit no ale chciałbym to sprawdzić również. Edytowane 18 Listopada 2016 przez starling4 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 18 Listopada 2016 YT jeszcze nie ma wsparcia HDR Demka na http://demo-uhd3d.com/categorie.php?tag=hdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
starling4 1 Napisano 18 Listopada 2016 2 godziny temu, Esko napisał: YT jeszcze nie ma wsparcia HDR Demka na http://demo-uhd3d.com/categorie.php?tag=hdr ściagnałem stąd, niestety po usb mam komunikat "ze format nieobslugiwany" :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
starling4 1 Napisano 18 Listopada 2016 poszło przez PLEX'a ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 18 Listopada 2016 (edytowane) 6 godzin temu, starling4 napisał: ściagnałem stąd, niestety po usb mam komunikat "ze format nieobslugiwany" :/ A co ściągałeś? Działa wszystko poza Lego i Mad Maksem które, co napisano na stronie, są w formacie obsługiwanym tylko przez telewizory Panasonica. Edytowane 18 Listopada 2016 przez Mierzwiak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 19 Listopada 2016 Dnia 17.11.2016 o 21:49, b-est napisał: niestety na ustawieniach film czy naturalny tv jakby nie nadążał wyostrzać murawy przez co na dole ekranu wydawała się ona rozmazana i dopiero po chwili łapał ostrość. Problem znika przy odpaleniu game Mode ale wtedy gra traci tą super płynność a powiedzmy raz na mecz ekran jakby odrywał się od gry, piłkarze zostawiają fioletowa smugę i przeskakuje dalej, po chwili to znika ale jest strasznie irytujące. Ktoś ma jakiś pomysł na czy to Ps4 coś kaszani czy tv? Na ile ostrość ustawiona w tym pierwszym przypadku? I czy w opcjach samej gry nie ma blura przypadkiem? Jeśli chodzi o to drugie, pisałem o tym wcześniej, w trybie gra występują takie właśnie artefakty. Najwyraźniej coś za coś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boksik16 0 Napisano 19 Listopada 2016 Właśnie parę dni temu zakupiłem ue60ks7000 i podłączyłem z siecią domową i internetem przez router tl-wr340gd. Tv niby pokazuje, że połączenie bezprzewodowe jest ok i na wszelki wypadek postawiłem router zaraz przy tv. Aplikacje z Smart Hub zacinają się i strasznie mulą. Na przykład youtube zacina się po kilku sekundach a player czy ipla pokazują błąd połączenia z serwerem. Po tych próbach wystarczy przywrócić połączenie bezprzewodowe w ustawieniach tv i nie z tym problemu ale aplikacje dalej nie działają. Natomiast przy połączeniu tego samego routera po kablu wszystko działa na tv ekspresowo. Dodam, że ten router obsługuje inne urządzenia w domu i działa bezproblemowo. Czy ktoś ma jakieś sugestie z czym problem, z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcio76r 44 Napisano 19 Listopada 2016 Uwalona karta wifi. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b-est 4 Napisano 19 Listopada 2016 Na ile ostrość ustawiona w tym pierwszym przypadku? I czy w opcjach samej gry nie ma blura przypadkiem? Jeśli chodzi o to drugie, pisałem o tym wcześniej, w trybie gra występują takie właśnie artefakty. Najwyraźniej coś za coś.Ostrość na 0, nie wiem czy fifa ma opcje blura, nie widzę jej w grzeWysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
starling4 1 Napisano 19 Listopada 2016 8 godzin temu, boksik16 napisał: Właśnie parę dni temu zakupiłem ue60ks7000 i podłączyłem z siecią domową i internetem przez router tl-wr340gd. Tv niby pokazuje, że połączenie bezprzewodowe jest ok i na wszelki wypadek postawiłem router zaraz przy tv. Aplikacje z Smart Hub zacinają się i strasznie mulą. Na przykład youtube zacina się po kilku sekundach a player czy ipla pokazują błąd połączenia z serwerem. Po tych próbach wystarczy przywrócić połączenie bezprzewodowe w ustawieniach tv i nie z tym problemu ale aplikacje dalej nie działają. Natomiast przy połączeniu tego samego routera po kablu wszystko działa na tv ekspresowo. Dodam, że ten router obsługuje inne urządzenia w domu i działa bezproblemowo. Czy ktoś ma jakieś sugestie z czym problem, z góry dziękuję. Ja od razu łączyłem przez kabel nawet nie bawilem sie w wifi...nie ma co sie szczypac jak masz taka możliwosc i szybki net (ja mam upc 250mb) to tylko kabel;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marten75 0 Napisano 20 Listopada 2016 Zaktualizowal juz ktos 60ks7000 do firmware 1150? Wyswietla mi info ze obecna wersja to 1142 a nowa 1150 ale nie chce sie aktualizowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mihau_ 6 Napisano 20 Listopada 2016 Ja pierwszy model aktualizowałem z pena, a drugi złapał mi już po sieci (49KS7000). 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marten75 0 Napisano 21 Listopada 2016 Ja pierwszy model aktualizowałem z pena, a drugi złapał mi już po sieci (49KS7000).Dzięki za podpowiedź. Poszło z pena. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mihau_ 6 Napisano 21 Listopada 2016 Kolejne pytanie do posiadaczy. Jak działa wam audio po bluetooth? Mam słuchawki Bluedio T3 i siedząc 3m od ekranu mam strasznie poszarpany głos. Jeżeli usiądę trochę w prawo (około 20-30 stopni od osi TV) to jakby połączenie zyskiwało na jakości. Dodam, że słuchawki bezproblemowo pracują z laptopem przez 2 ściany. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
starling4 1 Napisano 23 Listopada 2016 Witam Wczoraj kumpel przyniósł Xboxa One S. Podłączylismy go przez amplituner denon avr-x2200w ktory wspiera 4k HDR i 10 bitów. Niestety TV na poczatku wyswietal obraz tylko w FHD, potem juz calkolwicie TV zgłupiał i nie wykrywał obrazu. Wiec pozostało połaczenie bezpośrednie i optyk do ampli. Ktoś z kolegów może ma popawnie skonfigurowany zestaw TV-AMP-Xbox gdzie wszystko leci po hdmi? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mataman 55 Napisano 23 Listopada 2016 Skoro nie ma obrazu to winne są kable hdmi. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 23 Listopada 2016 W Korei dostępny jest już firmware 1152, który dodaje obsługę HDR w aplikacji YouTube. Europa powinna go dostać w ciągu dwóch tygodni. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach