Gambit 007 2 Napisano 23 Marca 2019 Wczoraj zgłosiłem usterkę to już trzeci raz z powodu plam na matrycy ,dzisiaj padła decyzja ,tv na serwis .Do trzech razy sztuka ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek666b 0 Napisano 31 Marca 2019 Dnia 5.12.2018 o 00:12, Esko napisał: Jest juz wersja 1239 z obsluga HDR HLG - wgralem, jedyna roznica jaka widze to ze teraz TV dziala duzo szybciej Kolego podesłał byś nowego linka do tego firmware 1239? Byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianlorencki 3 Napisano 2 Kwietnia 2019 (edytowane) Dnia 10.03.2019 o 09:57, beniasp napisał: Witam, Mój zakup TV Samsung KS7000 w roku 2017 i jak widać na załączonym obrazku(dolna część ramki) problem o którym czytałem na forum trafił się też w moim TV. Kosztował 4500 pln i po dwóch latach taka niespodzianka. Co radzicie? niestety gwarancja skończyła się w styczniu 2019. Chyba to moja ostatnia przygoda z Samsungiem... Co może być powodem tak szybko podającej matrycy ? Jaki jest koszt wymiany? czy to jest opłacalne ? Boziu a ja myślałem że u mnie były duże prześwietlenia... Przecież to jakaś masakra. Ja dałem za 49KS7000 4800 zł. w 2016 r. i siadła na gwarancji matryca, potem płyta główna, a dziś padł drugi raz pilot, niestety już po gwarancji, a nowy 180 na Allegro. Przy wymianie matrycy gadałem z serwisantem i powiedział, że matryca to średnio 80% wartości telewizora, w przypadku starszych modeli koło 60%. Nigdy już nie kupię nic od Samsunga, bo to przepłacone i przereklamowane g... P.S. Spróbuj uderzyć do supportu Samsunga, może ci pójdą na rękę, ja zawsze kontaktowałem się z nimi za pomocą opcji "prośba o pomoc techniczną" w menu TV Edytowane 2 Kwietnia 2019 przez damianlorencki 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 8 Kwietnia 2019 (edytowane) Nie uważam aby Samsung był marką przereklamowaną. Korzystam z mojego KS7000 60" i problemów nie ma. Dokupiłem 55" nowszej serii MU i też chodzi bez problemu ale obraz jest mniej efektowny niż w KS 7000. Nie uważam abym wyrzucił pieniądze w błoto a minęło już trochę czasu od zakupu. Piloty są traktowane brutalnie i nie ma z nimi najmniejszych problemów. Na początku trzeba tylko trochę czasu aby się do nich przyzwyczaić. Na początku szlag mnie trafiał a teraz nie wyobrażam sobie posługiwać się innym pilotem niż to maleństwo bezklawiszowe (prawie). Przy LG na 3 (47",47" i 32") kupione telewizory (z niższej półki cenowej) dwa (47" i 32") wylądowały w serwisie w tym jeden (32 calowy) w koszu. Padło podświetlenie i w przypadku mniejszego nie opłacało się naprawiać. Nie dotykam natomiast takiej marki jak Toshiba. Kiedyś ta marka była na fali. Potem ich komputery a potem telewizory zrobiły się, w mojej opinii "wybitną padaką". Jedną 52" również wylądowała w koszu. Dodam jedynie, że mój pierwszy płaski telewizor, Samsung 32", kupiony kilkanaście lat temu też trafił do kosza ale w tym roku, jako sprawny i ciągle wyświetlający obraz. Zepsuł się tylko zewnętrzny tuner DVBT i nie było sensu trzymać tej staroci. Obraz był już kiepski ale..... TV ciągle działał. Edytowane 8 Kwietnia 2019 przez X-Rite Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel1810 0 Napisano 19 Kwietnia 2019 Posiadam ks7000 od grudnia 2016. Niestety 3 miesiące po gwarancji tv zaczął się buntować. Obecnie mam problem z migotaniem obrazu. Niezależnie od źródła tv (moduł cam) czy netflix lub multimediago pojawia się ten sam problem. Dźwięk działa cały czas. Zarówno na soundbarze jaki głośnikach wbudowanych. Odwołano mnie do serwisu płatnego. Myślicie że jest sens się w to bawić. Jestem wielkim fanem tej marki ale te 3 mc po gwarancji nadwyrezaja moje uczucie 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 482 Napisano 19 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, Daniel1810 napisał: Posiadam ks7000 od grudnia 2016. Niestety 3 miesiące po gwarancji tv zaczął się buntować. Obecnie mam problem z migotaniem obrazu. Niezależnie od źródła tv (moduł cam) czy netflix lub multimediago pojawia się ten sam problem. Dźwięk działa cały czas. Zarówno na soundbarze jaki głośnikach wbudowanych. Odwołano mnie do serwisu płatnego. Myślicie że jest sens się w to bawić. Masz też prześwietlenia na krawedziach matrycy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel1810 0 Napisano 19 Kwietnia 2019 2 hours ago, Waldo94 said: Masz też prześwietlenia na krawedziach matrycy ? Sama matrtca działa ok. Teraz na antenie naziemnej nie znajduje kanałów. Moze to ten modul conect? Chyba bez serwisu sie nie obejdzie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 482 Napisano 19 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, Daniel1810 napisał: Sama matrtca działa ok. Teraz na antenie naziemnej nie znajduje kanałów. Moze to ten modul conect? Chyba bez serwisu sie nie obejdzie ? Ja mam KS9000 który za 2 miesiące kończy 2 lata i narazie jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 19 Kwietnia 2019 Ja swojego ks 7000 już trzykrotnie serwisowałem na przeswietlenia matrycy ,zobaczymy jak będzie tym razem . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo23 2 Napisano 20 Kwietnia 2019 (edytowane) Cześć, a z moim stało się coś takiego. Pionowe smugi idące od dolnej krawędzi do góry. Przy jasnych scenach wygląda to fatalnie. Co może być usterką? Niestety gwarancja minęła w zeszłym roku. Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez matteo23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 482 Napisano 20 Kwietnia 2019 (edytowane) 13 minut temu, matteo23 napisał: Cześć, a z moim stało się coś takiego. Pionowe smugi idące od dolnej krawędzi do góry. Przy jasnych scenach wygląda to fatalnie. Co może być usterką? Niestety gwarancja minęła w zeszłym roku. Podświetlenie w matrycy powoli sie kończy. Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez Waldo94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo23 2 Napisano 20 Kwietnia 2019 6 minut temu, Waldo94 napisał: Podświetlenie w matrycy powoli sie kończy. Po niecałych 3 latach użytkowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 482 Napisano 20 Kwietnia 2019 Przed chwilą, matteo23 napisał: Po niecałych 3 latach użytkowania? tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo23 2 Napisano 20 Kwietnia 2019 Przed chwilą, Waldo94 napisał: tak jest. Ok, ale jak to możliwe i co masz na myśli, że się kończy? Wypaliła się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 482 Napisano 20 Kwietnia 2019 Przed chwilą, matteo23 napisał: Ok, ale jak to możliwe i co masz na myśli, że się kończy? Wypaliła się? Pomiędzy podświetleniem a pikselami jest taka specjalna powłoka i ona sie przepala. Ta wada dotyczy modeli JS z 2015 oraz KS z 2016 roku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo23 2 Napisano 20 Kwietnia 2019 11 minut temu, Waldo94 napisał: Pomiędzy podświetleniem a pikselami jest taka specjalna powłoka i ona sie przepala. Ta wada dotyczy modeli JS z 2015 oraz KS z 2016 roku. Masakra. Wydałem 6k na ten TV. Miał być na kilka lat... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 482 Napisano 20 Kwietnia 2019 (edytowane) 4 minuty temu, matteo23 napisał: Masakra. Wydałem 6k na ten TV. Miał być na kilka lat... Odczytaj pw. Jeszcze jakiś czas ci posłuży, to sie psuje powoli, Nie z dnia na dzień. Możesz też wymienić matryce. Edytowane 20 Kwietnia 2019 przez Waldo94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 8 Maja 2019 Informacyjnie: Pojawiła się nowsza wersja firmware 1233. https://www.samsung.com/pl/support/model/UE65KS7000SXXH/ U mnie TV wgrał nowy firmware automatycznie, co nie zdarzało się od dłuższego czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 8 Maja 2019 U mnie podobnie tv .sam się zaktualizował ,wiecie może jakie są zmiany ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek666b 0 Napisano 8 Maja 2019 A ma ktoś to sławne firmware 1239? Nie działa mi CEC z ampli, mam nadzieję że to pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek_Nowak 0 Napisano 12 Maja 2019 U mnie podobnie tv .sam się zaktualizował ,wiecie może jakie są zmiany ??Dokładnie. Wie ktoś co się zmieniło?Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 16 Maja 2019 Nie zauważyłem zmian. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianlorencki 3 Napisano 21 Maja 2019 Mam info dla wszystkich zainteresowanych, na wymienioną matrycę przysługują od nowa 24 miesiące gwarancji, mnie chcieli zbyć jak po roku od zakończenia normalnej gwarancji wymieniona matryca znowu zaczęła siadać, twierdząc, że mam tylko 3 dodatkowe miesiące gwarancji na usługę serwisową. Ale po zagłębieniu się w temat: Zgodnie z art. 581. k.c. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. I nagle okazało się, że i owszem, serwis Samsunga przyznaje, że należą mi się pełne 24 miesiące od wymiany matrycy ? W piątek przyjedzie pan z serwisu i zobaczymy co powie na śliczne prześwietlenia na moim TV. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
X-Rite 51 Napisano 25 Maja 2019 (edytowane) Jedna rzecz mnie irytuje. Jak wiadomo na pasku menu pojawiają się promowane strony www lub filmów na YT natomiast ostatnio zaczęła pojawiać się reklama McDonalds. Czy ktoś wie jak się tego gów...a (nie znajduję delikatniejszego określenia) pozbyć? Oczywiście mam na myśli sytuację kiedy TV będzie ciągle mógł korzystać z internetu. Edytowane 25 Maja 2019 przez X-Rite Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aerofan 12 Napisano 25 Czerwca 2019 Pojawiło się firmware 1240 no ale mam generalnie z tym jeden problem. To już nie pierwszy raz i mam wrażenie, że TV nie aktualizuje się właściwie. TV pokazuje info, że znalazł firmware, po czym jak klikam zainstaluj wyłącza się tylko na chwilę i włącza i tyle. Pokazuje, że niby jest aktualizacja wykonana i jest nowy numer oprogramowania w menu, ale jak pamiętam robiłem to przez USB to trwało to kilka/kilkanaście minut ! Co jest więc nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach