Gambit 007 2 Napisano 17 Sierpnia 2018 Dnia 15.08.2018 o 12:04, rooland napisał: Czy podczas zgłaszania reklamacji dzwonicie/piszecie do sprzedawcy (saturn/mediamarkt) czy od razu do samsunga? Czy może jest jakiś mail? Oczywiście będę reklamować z tytułu rękojmi. Dzieki Sorka, za post po postem ale nie mogę edytować. Czy może spakować telewizor do pudełka jechać do starego Saturna nowego Media Markt i powiedzieć, że reklamacja z tytułu rękojmi? Dołącząc jakieś zdjęcia czy coś ? Niestety po sześciu miesiącach pojawiły się prześwietlenia matrycy w dolnej części ekranu to już drugie moje zgłoszenie , jak nie ciemne plamy to prześwietlenie ,zaczynam mieć już dosyć tego sprzętu ,czekam na serwisanta . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 17 Sierpnia 2018 U mnie dzisiaj został wymieniony panel, również przeswietlenia (to już druga wymiana na gwarancji) No to teraz 2 lata gwarancji i czekamy na kolejne problemy... Aktualnie juz na starcie jest jedno przeswietlenie ale co ciekawe znika po kilkunastu minutach jak tv sie nagrzeje... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 17 Sierpnia 2018 Czyli z tego co piszesz, to po każdej wymianie panelu na nowy ,objęty on jest dwuletnią gwarancją ?Dobrze zrozumiałem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 17 Sierpnia 2018 Dokładnie, potwierdzone przez serwis i chyba gdzies czytalem ze przez Samsunga. Zawsze mozna przedzwonic i zapytac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 17 Sierpnia 2018 To świetna wiadomość ,biorąc pod uwagę fakt jak szybko padają panele to przynajmniej nie zostaniemy ze szmelcem za sporo pieniędzy . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nionio.kj 2 Napisano 13 Września 2018 Z moim panelem cos zaczyna sie dziac niestety...podswietlenie w jednym miejsccu jest ewidentnie jasniejsze. Powiedzcie mi proszę, czy kierowac sie do sklepu w kturym zakupilem (Saturn) czy kontaktować się z samsung polska? Moj panel to 60 cali. PozdrawiamWysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 13 Września 2018 Miałem podobny problem z panelem i od razu zgłosiłem usterkę do Samsunga ,umówili serwisanta i po tygodniu miałem nowy panel ,więc moim zdaniem zglaszaj do producenta . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nionio.kj 2 Napisano 13 Września 2018 Zgloszenie zrobilem bezposrednio do samsunga, serwis umówiony na wtorek. Zobaczymy co z tego wyniknieWysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 13 Września 2018 Wymienią na nowy ,tylko pamiętaj na nowy panel masz dwa lata gwarancji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin881 1 Napisano 14 Września 2018 Jest nowa aktualizacja z 12 września ver 1230.5 , czy wie jakie zmiany wnosi ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 15 Września 2018 Tutaj macie informacje odnośnie najnowszej aktualizacji Model : MU6000, MU7000, MU8000, MU9000, Q6, Q7, Q8, Q9, LS003 Series- Version : 1230.0- Purpose . Improved usability . Improved browser performance . Improved app performance . Improved stability . Improved usability of input devices Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin881 1 Napisano 17 Września 2018 HLG - nadal bez wsparcia PORAŻKA SAMSUNG !!! 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nionio.kj 2 Napisano 24 Września 2018 Ekran wymieniony na nowy...Jestem w szoku, dwóch panów zrobilo to w 15 minut z demontażem i ponownym zamontowaniem na ścianie.Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
itepe 0 Napisano 23 Października 2018 A propos nowej wersji oprogramowania, przyszło mi do głowy, ze kiedy pierwszy raz wyciągnąłem ten TV z pudła i zaprogramowałem kanały, to widoczne były logo kanałów. Od jakiegoś czasu ich nie ma. Nie, żeby mi to przeszkadzało, ale kiedyś jednak były. Macie z tym jakieś doświadczenia? K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WinterX 14 Napisano 25 Października 2018 Panowie, Posiada ktoś podłączony KS7000 do PC/laptopa? Ma problem w tej konfiguracji. Telewizor nie chce wyświetlić więcej niż 30 Hz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 26 Października 2018 (edytowane) Pewnie w PC/laptopie masz jeszcze stare hdmi. Ostatnio na pclab ktoś miał taki problem tez i o to chodziło. Do jakiej karty graficznej podpinasz? I jaki kabel hdmi? U siebie kiedyś do RXa 470, później do GTXa 1060 6GB, a teraz do GTXa 1070 Ti mam podpietego KSa na 3840x2160 @ 60Hz bez problemów. Za kabel dałem trochę więcej bo 60 zł ale to 7.5m aż. Ten sam 2m to kosztuje ze 20-25 zł. Kabel 1.4 Highspeed jednakże powinien wystarczyć nawet. Nie musi być 2.0, ale w karcie graficznej 2.0 musi być. "To gain the benefits of HDMI 2.0, and output 4K/60Hz. you need a video card that can handle the specification. In summary, here’s what you need for 4K resolution at 60Hz — a video card and a monitor capable of HDMI 2.0, and a High Speed HDMI cable." Edytowane 26 Października 2018 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WinterX 14 Napisano 26 Października 2018 HDMI 1.4. Musiałem UHD Color wyłączyć na tym HDMI. HDMI obsługiwane jest przez integrę, nie przez kartę dedykowaną, więc mam nieco mniej opcji. Tak, czy tak gram w FullHD, bo laptop nie ogarnąłby w 4k. Chciałem dla testu pograć w Wiedźmina 3 z opcjami High i zobaczyć różnicę między PS4 Pro. Ustawiłem HDMI na Konsol do gier i włączyłem Tryb Gry. Obraz jest jakiś bardzo ziarnisty, bardzo ostry. Jak dałem na PC to wydaje się OK, ale input lag jest sporo większy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adawro 37 Napisano 29 Października 2018 Dnia 15.09.2018 o 15:08, Gambit 007 napisał: Model : MU6000, MU7000, MU8000, MU9000, Q6, Q7, Q8, Q9, LS003 Series- Version : 1230.0- Purpose . Improved usability . Improved browser performance . Improved app performance . Improved stability . Improved usability of input devices Czyżby samsung po raz pierwszy napisał z grubsza co poprawił? (na ogół nie pisze NIC.) Z jakiej strony masz info co poprawili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 29 Października 2018 Jeśli mnie pamięć nie myli to znalazłem info .na stronie Samsunga ,jest tam forum użytkowników tego modelu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 28 Listopada 2018 (edytowane) Był 1230, teraz już w telewizorze wyskoczyła mi informacja o możliwości aktualizacji do 1231 ale na razie tego nie zrobiłem. Czy w obrazie widzicie jakieś różnice pomiędzy tymi aktualizacjami? Łapię się za głowę jak widzę co ludzie wypisują. Przykładowo gość po aktualizacji z 1230 na 1231 pisze, że poprawiła mu się znacznie czerń oraz jasność. Inny, że kolory teraz są lepsze. Inny natomiast twierdzi, że 1231 popsuła mu całkiem HDR itd. To jest w ogóle możliwe? Osobiście nie widzę żadnych różnic w obrazie jak aktualizowałem. Tak naprawdę jakby nie to, że 1220 dodała w końcu osobne profile dla Gra HDR i Gra SDR to nawet do tego bym nie aktualizował. @Maciej KoperZ Twojego doświadczenia - Faktycznie aktualizacja może zmieniać "parametry" obrazu? Wydaje mi się to abstrakcyjne. I jeśli tak to jak to się ma w sumie do kalibracji? Istnieje taka możliwość, że jak się skalibruje TV na powiedzmy aktualizacji nr 1150, po czym wgra się update do 1231, to odczyty i zalecanie ustawienia obrazu będą inne? O_o Na YT to jakieś filmy są nawet i porównują side-by-side poprzednią i nową aktualizację pod kątem obrazu xD I do tego komentarze oglądających w stylu: "i personally think the black levels were better on 1230" "This update was proven by a few reviews, and YouTubers that some changes were made to Dynamic Contrast (Now properly displays HDR material),motion, and Smart LED (breathing effect now gone)." "It does seem like a picture improvement. How much I can’t Say. But black levels seem better." "I used to have the backlight at around 18 to 20 , now i have it around 14 -15 mark and its still bright af. Props to samsung for finally doing some decent updates." Tyle, żeby nie spamować za bardzo. Temu ostatniemu gościowi to nawet aktualizacja podobnież poprawiła znacznie jasność. Przed musiał używać 18-20, a teraz po aktualizacji na 14-15 ma wystarczająco jasny ekran. O_o Edytowane 28 Listopada 2018 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 4 Grudnia 2018 Jest juz wersja 1239 z obsluga HDR HLG - wgralem, jedyna roznica jaka widze to ze teraz TV dziala duzo szybciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ik26 5 Napisano 6 Grudnia 2018 (edytowane) Dnia 5.12.2018 o 00:12, Esko napisał: Jest juz wersja 1239 z obsluga HDR HLG - wgralem, jedyna roznica jaka widze to ze teraz TV dziala duzo szybciej Na stronie oficjalnej samsunga brak aktualizacji o której piszesz do serii KS7000 Edytowane 6 Grudnia 2018 przez ik26 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 6 Grudnia 2018 (edytowane) Tak, Samsung rozesłał ją na pendrive do niektórych osób i wyciekła Nowy link czynny przez 7 dni Edytowane 6 Grudnia 2018 przez Esko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 6 Grudnia 2018 (edytowane) Dnia 5.12.2018 o 00:12, Esko napisał: Jest juz wersja 1239, jedyna roznica jaka widze to ze teraz TV dziala duzo szybciej Przesiadales się z 1230 na 1239 czy z 1231 na 1239? Edytowane 6 Grudnia 2018 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 8 Grudnia 2018 Z 1230, od kilku dni mam ten soft i wszystko działa prawidłowo. Zauważyłem że nie przywraca mi już nazw HDMI na domyślne więc coś tam poprawili. Jedyny problem jaki mam już od 2 lat to że źródlo TV podpisane mam jako PC i nie idzie tego zmienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach