kapusta7 51 Napisano 25 Marca 2018 Piszecie że nie ma matryc do tego tv.Ja właśnie jestem po wymianie matrycy 65".To druga matryca w przeciągu tygodnia, pierwsza była pofalowana, miała wady podświetlenia, i co najgorsze to ramka była wygięta, prawa strona tv, wyglądało to tak jakby ktoś na kolanie gął tv. Oczywiście w tym miejscu na całej wysokości matrycy był taki clouding że nie szło oglądać ciemnych scen. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalmisiek 4 Napisano 1 Kwietnia 2018 A ja mam pytanie. Czy ktoś próbował składać oficjalna reklamacje na źle działający tryb auto motion plus (judder)? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Somebody101 373 Napisano 1 Kwietnia 2018 A źle działa? 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalmisiek 4 Napisano 4 Kwietnia 2018 Dnia 1.04.2018 o 12:40, Somebody101 napisał: A źle działa? Jak dla mnie i wielu innych osób to źle działa. Częste szarpanie obrazem jest na różnych kanałach TV. Możesz sprawdzić jak działa u Ciebie. Tu jest nagrane telefonem jak problem u mnie wygląda: Dobrze widać je licząc od 46 sekundy. Jeszcze lepiej widać od 1:49https://drive.google.com/file/d/15fq...ew?usp=sharing A tu ten sam materiał no może troszkę jest go więcej nagrany na moim HTPC z kartą SAT. (na dekoderze jest tak samo).https://drive.google.com/file/d/1s3o...ew?usp=sharing Ściągnijcie oba filmy na dysk. Oglądając przez youtube ten efekt mniej widać. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bonezzi 1 Napisano 12 Kwietnia 2018 Witam szczęśliwych i tych troszkę mniej zadowolonych posiadaczy KS7000. Podpinam się do tematu wymiany matrycy z wadą prześwietlenia od spodu ekranu.U mnie ta sama sytuacja, tv mam trochę ponad rok i niedawno zaczęło się pojawiać to samo. Telefon do serwisu, tydzień czekania i już jedzie do mnie nowa matryca.Ciekawe jak to jest że niektórym z nas powiedzieli że matryc już nie ma a dla innych są.... Jak sądzicie od czego to zależy??? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 13 Kwietnia 2018 Soft 1220.7 dostępny do pobrania na stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 13 Kwietnia 2018 18 minut temu, Mierzwiak napisał: Soft 1220.7 dostępny do pobrania na stronie. Dzięki za info 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moski81 2 Napisano 13 Kwietnia 2018 Ktoś wie co dali/zabrali w tej aktualizacji?Ja znalazłem coś takiego Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 13 Kwietnia 2018 Według forum neogaf Europa też to dostała w ostatniej aktualizacji, swoją drogą mieli to naprawić już w zeszłym roku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekoka 4 Napisano 13 Kwietnia 2018 Według forum neogaf Europa też to dostała w ostatniej aktualizacji, swoją drogą mieli to naprawić już w zeszłym roku... Naprawili dopiero w tej. Odpaliłem właśnie Wipeout, zawsze musiałem podświetlenie zwiększać samemu, teraz nie ma takiej potrzeby 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 13 Kwietnia 2018 Będę mógł sprawdzić dopiero wieczorem ale dobrze wiedzieć, irytujące to było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin Izydorek 0 Napisano 16 Kwietnia 2018 Przede wszystkim znikło ziarno pojawiające się np w Netflix filmach bluray , teraz w miarę jest gładko co cieszy oko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapusta7 51 Napisano 22 Lipca 2018 4 miesiące po wymianie matrycy, na dole ekranu jasne prześwietlenie. Druga reklamacja z tytułu rękojmi zgłoszona, czekam na ruch sklepu. Macie może jakaś wiedze czy są dalej matrycę do tego tv w wersji 65"? Ewentualnie jakim tv mógłbym zastąpić swojego KS7000? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 22 Lipca 2018 W tym momencie zauwazylem ze matryca wymieniona 9 miesiecy temu znowu ma przebicia podswietlenia na dolnej krawedzi. Zgloszone - czekam na info z serwisu na temat dostepnosci matryc. Co w przypadku jezeli nie ma juz matryc? TV kupiony w Saturnie ale gwarancje realizowalem zawsze bezposrednio w serwisie Samsunga (1 raz ramka, 2 raz matryca, teraz bedzie 3 naprawa) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donnie_Darko 34 Napisano 22 Lipca 2018 Przy 3 zgłoszonej reklamacji nie masz już prawa do zwrotu pieniędzy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 22 Lipca 2018 (edytowane) 57 minut temu, Donnie_Darko napisał: Przy 3 zgłoszonej reklamacji nie masz już prawa do zwrotu pieniędzy? Przez sklep tak, ale tutaj Esko bezpośrednio z Samsungiem się kontaktował więc nie. Jak podświetlenie na dole przebija, to wymieniana jest cała matryca? ? Teraz to w sumie strach jakby mieli wymienić jednak matrycę po 2 latach od premiery, bo diabli wiedzą czy nie wrzucą jakiegoś odrzutu magazynowego "byle było". Edytowane 22 Lipca 2018 przez Fjubens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 22 Lipca 2018 Tak z tego co wiem to cała matryca jest wymieniana ,tylko właśnie, czy matryce do tego modelu jeszcze są dostępne . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał Sniper 1 Napisano 1 Sierpnia 2018 Witam. Dziś mija ustawowy 14 dzień gdzie sprzedawca powinien usunąć wadę lub oddać pieniądze.Ze strony sklepu cisza. Moglibyście podpowiedzieć co teraz czynić? Dzwonić do Media czy pójść osobiście? Jak to dalej się odbywa? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Somebody101 373 Napisano 1 Sierpnia 2018 A dostałeś jakąkolwiek informację od sprzedawcy co dalej robią? Zglaszales reklamację z tytułu rękojmi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał Sniper 1 Napisano 1 Sierpnia 2018 Trzy dni od wysłania pisma, dostałem maila ze sprawa została przekazana odpowiedniemu marketowi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Somebody101 373 Napisano 1 Sierpnia 2018 1 minutę temu, Rafał Sniper napisał: Trzy dni od wysłania pisma, dostałem maila ze sprawa została przekazana odpowiedniemu marketowi. Z twojej odpowiedzi nic nie wynika. Konretnie: zglaszales usterkę z tytułu rękojmi czy gwarancji producenta? Jakie konkretnie pismo dostałeś po 3 dniach co w nim pisało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał Sniper 1 Napisano 1 Sierpnia 2018 Oczywiście ze reklamacja z tytułu rękojmi. To co dostałem od Media napisałem wyżej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin881 1 Napisano 10 Sierpnia 2018 (edytowane) Czy ktoś ma wiedze czy KS7000 dostanie wsparcie dla HLG ?? Obecnie go nie obsługuje, telewizor z 2016r a Samsung wypiął się na wsparcie....porażka.... Edytowane 10 Sierpnia 2018 przez marcin881 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapusta7 51 Napisano 10 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam, z tytułu drugiej reklamacji, Media Markt zwróciło mi całą kwotę za zakupiony tv oraz pieniądze za dodatkowe ubezpieczenie 500 zł z 700zł. Edytowane 10 Sierpnia 2018 przez kapusta7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 15 Sierpnia 2018 Czy podczas zgłaszania reklamacji dzwonicie/piszecie do sprzedawcy (saturn/mediamarkt) czy od razu do samsunga? Czy może jest jakiś mail? Oczywiście będę reklamować z tytułu rękojmi. Dzieki Sorka, za post po postem ale nie mogę edytować. Czy może spakować telewizor do pudełka jechać do starego Saturna nowego Media Markt i powiedzieć, że reklamacja z tytułu rękojmi? Dołącząc jakieś zdjęcia czy coś ? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach