Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, czym wy testujecie swoje telewizory (te kolorowe tła) to są zwyczajne np z youtuba czy specjalne pliki np w jakieś super jakości czy kontraście ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja przez sieć to porażka, po to jest soft do pobrania na stronie żeby z tego korzystać :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aktualizacja przez sieć to porażka, po to jest soft do pobrania na stronie żeby z tego korzystać

A warto do najnowszej, czy bede żałował?
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc chyba nigdy nie zauważyłem żadnej różnicy, ale mam wrażenie że ostatnio (ale może to tylko wrażenie) że podczas oglądania HDR telewizor dłużej utrzymuje jasność podczas vardzo jasnych scen i ściemnianie się podświetlenia nie jest aż tak widoczne jak kiedyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.12.2017 o 09:08, lis22 napisał:

Tyle, że mi nie naprawili tej usterki, bo nie produkują już matryc, więc zabrali tv, a Saturn oddał mi gotówkę, więc przygotuj się na podobną drogę.

Jutro mam umówionego serwisanta w sprawie prześwietlenia o którym pisałem stronę wcześniej. 
Poinformuje Was niezwłocznie w jakiej formie przebiegła gwarancja czy wymienili matrycę i tym podobne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po wizycie serwisantów. Telewizor został przez nich zabrany w celu wymiany wadliwej matrycy.  Jeśli okaże się, że nie będzie dostępnych na ten moment matryc, wtedy będzie albo wymiana telewizora do wartości zakupu lub zwrot pieniędzy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Donnie_Darko napisał:

Jestem już po wizycie serwisantów. Telewizor został przez nich zabrany w celu wymiany wadliwej matrycy.  Jeśli okaże się, że nie będzie dostępnych na ten moment matryc, wtedy będzie albo wymiana telewizora do wartości zakupu lub zwrot pieniędzy. 

Do mnie serwisant dzwonił we wtorek, że zamawiają dla mnie matrycę i tylną obudowę. W piątek zadzwonił ponownie, że już zamówione części dojechały i w poniedziałek wpadnie do mnie wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do mnie serwisant dzwonił we wtorek, że zamawiają dla mnie matrycę i tylną obudowę. W piątek zadzwonił ponownie, że już zamówione części dojechały i w poniedziałek wpadnie do mnie wymienić.
To matryce są jeszcze dostępne?


Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi jakiś miesiąc temu też wymienili matrycę w 49KS7000 nie było problemu z zamówieniem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie serwisant stwierdził, że matryc już nie produkują a ponowne otworzenie linii produkcyjnej trwałoby daw miesiące, więc zabrali mi tv i oddali kasę i musiałem dołożyć 1600 zł do Sony XE 93.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie serwisant stwierdził, że matryc już nie produkują a ponowne otworzenie linii produkcyjnej trwałoby daw miesiące, więc zabrali mi tv i oddali kasę i musiałem dołożyć 1600 zł do Sony XE 93.
Ja już jestem po wymianie matrycy (pazdziernik) i akcja z przeswitleniem na dolnej krawędzi znowu się powtarza.

Gwarancja kończy mi się w maju tego roku.
Za[beeep]iscie co?

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie @Floras tego się obawiam jak przyjdzie TV do mnie. Nie ukrywam, że w przedziale na ten moment między 4-5 tys pln KS7000 nie ma sobie równych (nówki).
Ewentualnie też zostaje opcja by dołożyć do Sony XE93 jak to zrobił @lis22 bo nic innego sensownego już nie ma. A nie ma co ukrywać ten Soniak to kozak i mocarz jak pokazują testy i specyfikacja. ^_^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie [mention=159155]Floras[/mention] tego się obawiam jak przyjdzie TV do mnie. Nie ukrywam, że w przedziale na ten moment między 4-5 tys pln KS7000 nie ma sobie równych (nówki).
Ewentualnie też zostaje opcja by dołożyć do Sony XE93 jak to zrobił [mention=107296]lis22[/mention] bo nic innego sensownego już nie ma. A nie ma co ukrywać ten Soniak to kozak i mocarz jak pokazują testy i specyfikacja.
Jestem po pro kalibracji i naprawdę szkoda mi wymieniać znowu matrycę. 500 zapłaciłem za ustawienie obrazu..

Tv mam w kredycie 0%.. Splacilem już połowę.. Jak nawet oddadzą mi kasę to jestem w plecy. Plus kasa za konfigurację przepadnie.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@Floras Czy przy aktualnym prześwietleniu masz podobnie jak poprzednio czy na tej matrycy bardziej jest to widoczne? 
Widoczne mniej, dolny lewy róg, środek i lekko prawy dolny róg. W paź zaczynało się podobnie a po kilku tygodniach było gorzej.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie najpierw był lewy, dolny róg, ale potem zaczęły dochodzić kolejne i zrobiło ich się osiem w ciągu dwóch miesięcy. Spokój był tylko od marca do lipca 2017.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchacie, udało mi się uchwycić co u mnie ponownie ma miejsce. Wcześniej zaczęło się tak samo.

Zgłaszać do serwisu? W maju kończy mi się gwarancja. Powoli mam dosyć tego tv...nie kosztował 2000 tylko 5000!deb530c76224ad66e35cc0b0cea7f0b1.jpg8eb335bcf15d218cb51fd67392ad403f.jpg01f338dd11b36f58e50df888692585d6.jpg

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, byli u mnie serwisanci z nową matrycą i tylną obudową bo stara sie u mnie odklejała i były szpary. Szybki montaż, włączyli czy gra i poszli. Ja sobie po ich wizycie sprawdziłem dokładnie tv i tak:

  1. Mam kilka paprochów pod matrycą, nie są to raczej bad/stuck pixele bo miewają nieregularne kształty, na ten moment naliczyłem ich 6.
  2. Do tego w 2 miejscach nadal mam szpary w obudowie mimo nowej matrycy i całej tylnej klapy, miejsca identyczne co wcześniej.
  3. No i na koniec dziwny czarny pas lecący przez całą prawą część podczas podświetlenia oraz jeden skośny odciśnięty pasek też widoczny na czarnym tle przy krawędziowym podświetleniu.

1 zgłoszenie było z tytułu rękojmi w Saturnie. Jak myślicie, z tymi defektami zaakceptują 2 zgłoszenie? No i przy drugim razie chyba konsument decyduje jak chce rozwiązać reklamacje z tytułu rękojmi? Zaznaczę zwrot gotówki i jak serwis stwierdzi defekt to już idzie po mojemu?

 

 

IMG_0162.jpg

IMG_0163.jpg

IMG_0164.jpg

IMG_0165.jpg

IMG_0166.jpg

IMG_0167.jpg

IMG_0168.jpg

IMG_0344.jpg

IMG_0347.jpg

IMG_0350.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@Floras

Nawet się nie zastanawiaj, od razu wal rękojmie. Właśnie moja sztuka poleciała na gwarancje z tego powodu. 
20171119_083308.thumb.jpg.0f94561a0811b2a89ac20266f80333e0.jpg
Rękojmie? Tzn? Ostatnio zgłaszałem tel.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Z tytułu rękojmi kupujący może żądać obniżenia ceny, wymiany rzeczy na nową – wolną od wad, naprawy rzeczy wadliwej, czy też może odstąpić od umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji wskazane są w dokumencie gwarancyjnym, w szczególności obowiązkiem gwaranta może być zwrot zapłaconej ceny, jej wymiana, naprawienie lub zapewnienie innych usług.

 

Rękojmia to sposób ochrony kupujących. 

Edytowane przez Donnie_Darko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Z tytułu rękojmi kupujący może żądać obniżenia ceny, wymiany rzeczy na nową – wolną od wad, naprawy rzeczy wadliwej, czy też może odstąpić od umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji wskazane są w dokumencie gwarancyjnym, w szczególności obowiązkiem gwaranta może być zwrot zapłaconej ceny, jej wymiana, naprawienie lub zapewnienie innych usług.
 
Rękojmia to sposób ochrony kupujących. 

Jak będę dzwonić na infolinię to zgłosić że chciałbym z rękojmi skorzystać tak? Wcześniej zgłaszałem bezpośrednio do serwisu samsunga, nie przez infolinię.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

 Z tytułu rękojmi kupujący może żądać obniżenia ceny, wymiany rzeczy na nową – wolną od wad, naprawy rzeczy wadliwej, czy też może odstąpić od umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji wskazane są w dokumencie gwarancyjnym, w szczególności obowiązkiem gwaranta może być zwrot zapłaconej ceny, jej wymiana, naprawienie lub zapewnienie innych usług.
 
Rękojmia to sposób ochrony kupujących. 

Jak będę dzwonić na infolinię to zgłosić że chciałbym z rękojmi skorzystać tak? Wcześniej zgłaszałem bezpośrednio do serwisu samsunga, nie przez infolinię.

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jak testujecie telewizor to na jakiś konkretnych ustawieniach obrazu? Dynamiczny, film, naturalny? Pobijacie kontrast czy coś? Czy tak jak przy codziennym użytkowaniu ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...