rooland 1 Napisano 9 Stycznia 2018 Panowie, czym wy testujecie swoje telewizory (te kolorowe tła) to są zwyczajne np z youtuba czy specjalne pliki np w jakieś super jakości czy kontraście ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 10 Stycznia 2018 Aktualizacja przez sieć to porażka, po to jest soft do pobrania na stronie żeby z tego korzystać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hipke 1 Napisano 10 Stycznia 2018 Aktualizacja przez sieć to porażka, po to jest soft do pobrania na stronie żeby z tego korzystać A warto do najnowszej, czy bede żałował? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 10 Stycznia 2018 Szczerze mówiąc chyba nigdy nie zauważyłem żadnej różnicy, ale mam wrażenie że ostatnio (ale może to tylko wrażenie) że podczas oglądania HDR telewizor dłużej utrzymuje jasność podczas vardzo jasnych scen i ściemnianie się podświetlenia nie jest aż tak widoczne jak kiedyś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donnie_Darko 34 Napisano 11 Stycznia 2018 Dnia 13.12.2017 o 09:08, lis22 napisał: Tyle, że mi nie naprawili tej usterki, bo nie produkują już matryc, więc zabrali tv, a Saturn oddał mi gotówkę, więc przygotuj się na podobną drogę. Jutro mam umówionego serwisanta w sprawie prześwietlenia o którym pisałem stronę wcześniej. Poinformuje Was niezwłocznie w jakiej formie przebiegła gwarancja czy wymienili matrycę i tym podobne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donnie_Darko 34 Napisano 12 Stycznia 2018 Jestem już po wizycie serwisantów. Telewizor został przez nich zabrany w celu wymiany wadliwej matrycy. Jeśli okaże się, że nie będzie dostępnych na ten moment matryc, wtedy będzie albo wymiana telewizora do wartości zakupu lub zwrot pieniędzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CptPusheen 7 Napisano 13 Stycznia 2018 23 godziny temu, Donnie_Darko napisał: Jestem już po wizycie serwisantów. Telewizor został przez nich zabrany w celu wymiany wadliwej matrycy. Jeśli okaże się, że nie będzie dostępnych na ten moment matryc, wtedy będzie albo wymiana telewizora do wartości zakupu lub zwrot pieniędzy. Do mnie serwisant dzwonił we wtorek, że zamawiają dla mnie matrycę i tylną obudowę. W piątek zadzwonił ponownie, że już zamówione części dojechały i w poniedziałek wpadnie do mnie wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 13 Stycznia 2018 Do mnie serwisant dzwonił we wtorek, że zamawiają dla mnie matrycę i tylną obudowę. W piątek zadzwonił ponownie, że już zamówione części dojechały i w poniedziałek wpadnie do mnie wymienić.To matryce są jeszcze dostępne? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gret2013 18 Napisano 13 Stycznia 2018 Mi jakiś miesiąc temu też wymienili matrycę w 49KS7000 nie było problemu z zamówieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 13 Stycznia 2018 U mnie serwisant stwierdził, że matryc już nie produkują a ponowne otworzenie linii produkcyjnej trwałoby daw miesiące, więc zabrali mi tv i oddali kasę i musiałem dołożyć 1600 zł do Sony XE 93. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 13 Stycznia 2018 U mnie serwisant stwierdził, że matryc już nie produkują a ponowne otworzenie linii produkcyjnej trwałoby daw miesiące, więc zabrali mi tv i oddali kasę i musiałem dołożyć 1600 zł do Sony XE 93.Ja już jestem po wymianie matrycy (pazdziernik) i akcja z przeswitleniem na dolnej krawędzi znowu się powtarza. Gwarancja kończy mi się w maju tego roku. Za[beeep]iscie co? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donnie_Darko 34 Napisano 13 Stycznia 2018 Właśnie @Floras tego się obawiam jak przyjdzie TV do mnie. Nie ukrywam, że w przedziale na ten moment między 4-5 tys pln KS7000 nie ma sobie równych (nówki). Ewentualnie też zostaje opcja by dołożyć do Sony XE93 jak to zrobił @lis22 bo nic innego sensownego już nie ma. A nie ma co ukrywać ten Soniak to kozak i mocarz jak pokazują testy i specyfikacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 13 Stycznia 2018 Właśnie [mention=159155]Floras[/mention] tego się obawiam jak przyjdzie TV do mnie. Nie ukrywam, że w przedziale na ten moment między 4-5 tys pln KS7000 nie ma sobie równych (nówki). Ewentualnie też zostaje opcja by dołożyć do Sony XE93 jak to zrobił [mention=107296]lis22[/mention] bo nic innego sensownego już nie ma. A nie ma co ukrywać ten Soniak to kozak i mocarz jak pokazują testy i specyfikacja. Jestem po pro kalibracji i naprawdę szkoda mi wymieniać znowu matrycę. 500 zapłaciłem za ustawienie obrazu.. Tv mam w kredycie 0%.. Splacilem już połowę.. Jak nawet oddadzą mi kasę to jestem w plecy. Plus kasa za konfigurację przepadnie.Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donnie_Darko 34 Napisano 13 Stycznia 2018 @Floras Czy przy aktualnym prześwietleniu masz podobnie jak poprzednio czy na tej matrycy bardziej jest to widoczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 13 Stycznia 2018 @Floras Czy przy aktualnym prześwietleniu masz podobnie jak poprzednio czy na tej matrycy bardziej jest to widoczne? Widoczne mniej, dolny lewy róg, środek i lekko prawy dolny róg. W paź zaczynało się podobnie a po kilku tygodniach było gorzej.Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lis22 13 Napisano 13 Stycznia 2018 U mnie najpierw był lewy, dolny róg, ale potem zaczęły dochodzić kolejne i zrobiło ich się osiem w ciągu dwóch miesięcy. Spokój był tylko od marca do lipca 2017. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 14 Stycznia 2018 Słuchacie, udało mi się uchwycić co u mnie ponownie ma miejsce. Wcześniej zaczęło się tak samo. Zgłaszać do serwisu? W maju kończy mi się gwarancja. Powoli mam dosyć tego tv...nie kosztował 2000 tylko 5000!Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donnie_Darko 34 Napisano 15 Stycznia 2018 @Floras Nawet się nie zastanawiaj, od razu wal rękojmie. Właśnie moja sztuka poleciała na gwarancje z tego powodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CptPusheen 7 Napisano 15 Stycznia 2018 Panowie, byli u mnie serwisanci z nową matrycą i tylną obudową bo stara sie u mnie odklejała i były szpary. Szybki montaż, włączyli czy gra i poszli. Ja sobie po ich wizycie sprawdziłem dokładnie tv i tak: Mam kilka paprochów pod matrycą, nie są to raczej bad/stuck pixele bo miewają nieregularne kształty, na ten moment naliczyłem ich 6. Do tego w 2 miejscach nadal mam szpary w obudowie mimo nowej matrycy i całej tylnej klapy, miejsca identyczne co wcześniej. No i na koniec dziwny czarny pas lecący przez całą prawą część podczas podświetlenia oraz jeden skośny odciśnięty pasek też widoczny na czarnym tle przy krawędziowym podświetleniu. 1 zgłoszenie było z tytułu rękojmi w Saturnie. Jak myślicie, z tymi defektami zaakceptują 2 zgłoszenie? No i przy drugim razie chyba konsument decyduje jak chce rozwiązać reklamacje z tytułu rękojmi? Zaznaczę zwrot gotówki i jak serwis stwierdzi defekt to już idzie po mojemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gret2013 18 Napisano 15 Stycznia 2018 Masakra jakaś, zgłaszaj to ponownie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donnie_Darko 34 Napisano 15 Stycznia 2018 @gret2013 dobrze radzi, nawet się nie zastanawiaj. Przecież to jakaś sztukateria a nie naprawa pochodzą wprost z serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 15 Stycznia 2018 @Floras Nawet się nie zastanawiaj, od razu wal rękojmie. Właśnie moja sztuka poleciała na gwarancje z tego powodu. Rękojmie? Tzn? Ostatnio zgłaszałem tel. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donnie_Darko 34 Napisano 15 Stycznia 2018 (edytowane) Z tytułu rękojmi kupujący może żądać obniżenia ceny, wymiany rzeczy na nową – wolną od wad, naprawy rzeczy wadliwej, czy też może odstąpić od umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji wskazane są w dokumencie gwarancyjnym, w szczególności obowiązkiem gwaranta może być zwrot zapłaconej ceny, jej wymiana, naprawienie lub zapewnienie innych usług. Rękojmia to sposób ochrony kupujących. Edytowane 15 Stycznia 2018 przez Donnie_Darko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 15 Stycznia 2018 Z tytułu rękojmi kupujący może żądać obniżenia ceny, wymiany rzeczy na nową – wolną od wad, naprawy rzeczy wadliwej, czy też może odstąpić od umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji wskazane są w dokumencie gwarancyjnym, w szczególności obowiązkiem gwaranta może być zwrot zapłaconej ceny, jej wymiana, naprawienie lub zapewnienie innych usług. Rękojmia to sposób ochrony kupujących. Jak będę dzwonić na infolinię to zgłosić że chciałbym z rękojmi skorzystać tak? Wcześniej zgłaszałem bezpośrednio do serwisu samsunga, nie przez infolinię. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Z tytułu rękojmi kupujący może żądać obniżenia ceny, wymiany rzeczy na nową – wolną od wad, naprawy rzeczy wadliwej, czy też może odstąpić od umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji wskazane są w dokumencie gwarancyjnym, w szczególności obowiązkiem gwaranta może być zwrot zapłaconej ceny, jej wymiana, naprawienie lub zapewnienie innych usług. Rękojmia to sposób ochrony kupujących. Jak będę dzwonić na infolinię to zgłosić że chciałbym z rękojmi skorzystać tak? Wcześniej zgłaszałem bezpośrednio do serwisu samsunga, nie przez infolinię. Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 15 Stycznia 2018 Czy jak testujecie telewizor to na jakiś konkretnych ustawieniach obrazu? Dynamiczny, film, naturalny? Pobijacie kontrast czy coś? Czy tak jak przy codziennym użytkowaniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach