loky 68 Napisano 1 Lipca 2018 Serio nikogo nie rusza, że nowy soft prawdopodobnie rozwala kalibrację? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter20020 60 Napisano 1 Lipca 2018 Wg LG naprawili tylko jeden błąd związany z ustawianiem głośności. Później postaram się zrobić aktualizację z pendrive'a i dam znać czy coś się pozmieniało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loky 68 Napisano 1 Lipca 2018 Ok, super, będę czekał. Ten soft oficjalnie pojawił się najpierw w Korei i tam był spory ten changelog. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 1 Lipca 2018 A kiedy koledzy będzie w Polsce do OLED b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loky 68 Napisano 1 Lipca 2018 1 godzinę temu, oliver rondel napisał: A kiedy koledzy będzie w Polsce do OLED b6 Jest na stronie LG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 1 Lipca 2018 Bo telewizor nie znalazł w systemie nowej, jak to pobrać proszę o pomoc i jaki nr ma to oprogramowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loky 68 Napisano 1 Lipca 2018 https://www.lg.com/pl/wsparcie/oprogramowanie?search=OLED55B6J&pageVisibleFlag=2 05.30.25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 1 Lipca 2018 Dzięki śliczne bo mam wersja oprogramowania 05.30.03 muszę z pendrive to zrobić Piter proszę napisz co wnosi aktualizacja 05.30.25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loky 68 Napisano 2 Lipca 2018 Już piszą ludzie na innym forum, że 05.30.25 na skalibrowanych b6 daje różowy odcień, więc nie mam omamów ? Nie aktualizujcie skalibrowanych b6, przynajmniej do czasu aż ktoś znajdzie sposób, żeby wrócić do starszego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 2 Lipca 2018 Loky proszę napisz co wnosi aktualizacja 05.30.25, lub daj link co tam dodano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loky 68 Napisano 2 Lipca 2018 Cytat ⓐ Fixed bug related to season (magnifying glass) Ⓑ April MR execution Ver. Ⓒ Fixed video related bugs (Dolby HDR popup problem / No video on YouTube) Ⓓ Fixed problem that white pattern can not enter Ⓔ HDR playback and SW update (volume position correction / voice interruption improvement) 대응 Improved Lip Sync problem when watching RF 개선 Improved response to Bluetooth initialization message 개선 Improved voice interruption with sound bar connection 대응 Correcting the occurrence of no blood signal when changing TV CH Ⓙ SONY PS4-pro HDCP2.2 Fail (no signal) ⓚ 70UH8730 / 8750 Correction for face color abnormalities Ⓛ during video playback SDR in Korea toward T7 HDR Shop Equipment Color teuleojim 음성 Fixed the problem that the speaker caused voice noise (OLED B6K model is recognized) Ⓝ HDR Input Rack (Supports HDR game mode) Ⓞ the App termination of service on the pop-up guidance applicable (05.30.03) Ⓟ No signal Change screen background picture (05.30.03) Ⓠ Change to Amazon HDR mode (05.30.03) Ⓡ Bluetooth headset volume complaint response (05.30.15) Ⓢ Bug fix (05.30.25) To jest changelog z koreańskiej strony LG przetłumaczony translatorem, poza tym jest tylko to co @piter20020 podał. Jak nie masz skalibrowanego telewizora to użyj tego fw, myślę, że ma fajniejsze szarości i jest mniej śmieci na obrazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vorlon16 0 Napisano 4 Lipca 2018 Jeśli chodzi o kalibrację. To po w graniu tego fw, są resetowaniu stawienia w „Systemie zarządzania kolorami” dla sytemu HD i SD. Dla HDR10 i Dolby pozostają nie ruszone. Przywróciłem ustawienia z raportu kalibracji i kolory mam Ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loky 68 Napisano 4 Lipca 2018 To dziwne, mi się nic nie zresetowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter20020 60 Napisano 5 Lipca 2018 Na nowym sofcie zauważyłem jedynie poprawę w ogólnym działaniu systemu i zmianę koloru niektórych elementów z różowego na transparentny. Postaram się jeszcze obejrzeć jakiś film z Blu-Ray. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loky 68 Napisano 5 Lipca 2018 To mnie chyba jakiś pech prześladuje, bo od razu zauważyłem, że mam za różowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_JeRRy_ 3 Napisano 30 Lipca 2018 Dnia 21.05.2018 o 11:13, _JeRRy_ napisał: Czas dopisać epilog to mojego przypadku. Parę dni po tym poście złożyłem powtórną reklamację. Tuż przed upływem 30 dniowego terminu na jej rozpatrzenie zadzwoniła do mnie miła Pani z serwisu LG, i poinformowała że w ramach gwarancji został mi przyznany nowy telewizor 65B7V. Proszą tylko o parę dni na jego dostawę. Koniec końców, dzisiaj podjechali Panowie serwisanci z nowym (oryginalnie zapakowanym) B7, i nawet go zamontowali na ścianie. Dostałem również nową dwuletnią gwarancję Cheapeau bas LG! Pozdrawiam wszystkich _JeRRy_ Nie jestem pewien czy pisać w tym wątku czy raczej w tym poświęconym już B7. Jednak jest to poniekąd kontynuacja mojej sprawy opisanej tutaj we wcześniejszych postach. Niewątpliwie użytkowanie nowego B7 jest przyjemniejsze. "balans" (nie wiem jak inaczej to określić) między białym, i czarnym w bardzo kontrastowych obrazach zdecydowanie lepszy. Również biały jak gdyby mniej "kremowy" Oczywiście, nauczony doświadczeniem zmniejszyłem jasność panelu do 45, i rzeczywiście nie wpływa to jakoś istotnie na wrażenia. Niemniej zauważyłem pewien problem..... Proszę spojrzeć na załączone screeny - Czy to już znacząca wada panelu? Widać to zwłaszcza na drugim zdjęciu zrobionym pod duzym kątem. Zdjęcia oczywiście nie oddają w pełni tego co widać. Pionowe cienie (takie jak pod kątem) widać również w widoku na wprost z podobną intensywnością Będę wdzięczny za komentarze bardziej biegłych kolegów i koleżanek. Pozdrawiam _JeRRy_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fuze 397 Napisano 31 Lipca 2018 12 godzin temu, _JeRRy_ napisał: Proszę spojrzeć na załączone screeny - Czy to już znacząca wada panelu? Miałem to samo. Taka "cecha technologii". LG na pewno nie uzna tego na gwarancji. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denny4 6 Napisano 9 Sierpnia 2018 Witam !!! Z tego co się dopatrzyłem nie są to cienie tylko pasy z widocznie ostrymi krawędziami. Miałem takie same pasy kilka miesięcy temu. Widoczne były na szarym tle szczególnie na wygaszaczu z dekodera NC+ (ten z gwiazdkami). Po pewnym czasie zniknęły i teraz tło jest jednolite choć na krawędziach widać lekką poświatę. Domyślam się że efekt został usunięty po głębokim czyszczeniu matrycy wykonanym po wyłączeniu TV albo po którejś aktualizacji softu. Mam za to inny problem jaki od tygodnia mnie denerwuje. Mianowicie przy włączaniu TV zapala mi się jeden lub dwa piksele na czerwono i to w maksymalnej jasności tuż przed pojawieniem się obrazu. Gdy obraz się pojawi piksele gasną. Podczas wyświetlania obrazu nic nie widać na kolorach jednak gdy w danym obszarze ekranu trafi się ciemny-czarny kolor to piksele zaczynają lekko świecić na czerwono. Wygląda mi to na przebicie między ścieżkami. Gdy piksele mają być wygaszone to zaczyna świecić czerwony, a gdy mają tworzyć kolor to czerwone się nie zapalają. Co o tym myślicie ?? Software-owo raczej tego nie wyeliminuję ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter20020 60 Napisano 9 Sierpnia 2018 Jak na moje oko to panel do wymiany. Ciekawe czy jeszcze mają coś na stanie czy dostaniesz B7. W każdym razie — daj znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjasinsk 162 Napisano 10 Sierpnia 2018 chyba lepiej to widac na żółtym czerwonym lub szarym. Oczywiście do reklamacji, nie ma co przesądzać co powie serwis. Prawa konsumenckie są szerokie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuku1 4 Napisano 27 Sierpnia 2018 Mój 65B6V przed chwilą zaktualizował się do wersji oprogramowania 05.30.40 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oliver rondel 0 Napisano 27 Sierpnia 2018 Zuku1 proszę napisz co wnosi aktualizacja 05.30.40, lub daj link co tam dodano. Potwierdzam jest dostępne firmware Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz81 2 Napisano 27 Sierpnia 2018 ktoś zauważył jakie zmiany wprowadza firmware 05.30.40 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter20020 60 Napisano 27 Sierpnia 2018 Chyba po raz pierwszy OTA pojawiła się szybciej niż na stronie LG, bo tam nadal najnowszą wersją jest 05.30.25 . Także na listę zmian będziemy musieli poczekać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Malibu 9 Napisano 27 Sierpnia 2018 Ja z 05,30,03 cofnąłem się do 4,31 warto instalować najnowszego softa lub chociaż by 5,30,25? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach