Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 65B6J Test - młodszy brat OLED'a E6

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 28.12.2017 o 11:43, reddeath napisał:

Sorry za zaśmiecanie forum moim tematem ale w tym wątku jest najwięcej odpowiedzi. Ja mam pytanie ponieważ podczas oglądania filmów 4k z płyty na konsoli xboz one x która jest podłączona do Oleda B6 narzuca mi z miejsca tryby obrazu: hdr standard, gra i jasny. Da się to zmienić? Na PlayStation Pro można było nawet grać w trybie film i wszystkie tryby miałem aktywne.

Ale co w tym dziwnego i czemu chciałbyś to zmieniać...? Zakładam że skoro odtwarzasz filmy 4K HDR to w TV uaktywniają się profile obrazu HDR. To prawidłowa reakcja telewizora zapewniająca najlepszą możliwą jakość takiego materiału źródłowego. Co do podanego przez Ciebie przykładu dotyczącego gier na PS4 PRO to jeżeli grasz w grę która nie obsługuje HDR to normalne że się takowy tryb nie aktywuje. Wyjątkiem może być sytuacja że grasz w grę wspierającą HDR ale u ustawieniach konsoli nie masz aktywowanego HDR-u, wtedy również profile HDR się nie aktywują. Nie dysponuję XBOX One X ale zakładam że w menu ustawień można HDR wyłączyć (co z perspektywy posiadanego przez Ciebie telewizora byłoby raczej bez sensu bo nie wykorzystujesz w tedy jego pełni możliwości). Z tego co pamiętam Gmeru robił tutorial dotyczący ustawień UHD i HDR przy okazji recenzji Forzy Horizon: https://hdtvpolska.com/forza-horizon-3-hdr-test-i-recenzja-trybu-hdr-na-xbox-one-s-wideo/

Co prawda to dotyczy XBOX One S ale zakładam że te ustawienia w obu konsolach wyglądają podobnie. Przewiń sobie do czasu 7m:30s zaczyna się to o czym piszę.

Konkludując, z tego co piszesz Twój TV reaguje prawidłowo i tylko się z tego cieszyć...

Dnia 26.12.2017 o 00:24, Maciej Koper napisał:

W czasie gdy pisałem recenzję B6 to nikt nie marzył jeszcze o remuxach uhd bd :) Z odtwarzaczy mogę na pewno polecić eGreat A5.

Maćku swoją drogą fajnie by było gdybyście z Piotrkiem "reaktywowali" dział testów dotyczący nowszych odtwarzaczy sieciowych wspierających UHD HDR. Ostatnie testy tam są chyba z 2013 roku ;)

Przypuszczam że takie testy cieszyłyby się wśród forumowiczów nie małą popularnością, zwłaszcza teraz, w dobie popularyzowania nowego formatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązałem problem odtwarzania plików UHD. Wystarczy zainstalować serwer Plex na PC/Mac i udostępnić folder z filmami. LG widzi taki serwer w aplikacji "Zdjęcia i wideo" i odtwarza wszystko bez problemu. Byłem pewien, że Plex nie wspiera 4K HDR, a tu taka miła niespodzianka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, piter20020 napisał:

Rozwiązałem problem odtwarzania plików UHD. Wystarczy zainstalować serwer Plex na PC/Mac i udostępnić folder z filmami. LG widzi taki serwer w aplikacji "Zdjęcia i wideo" i odtwarza wszystko bez problemu. Byłem pewien, że Plex nie wspiera 4K HDR, a tu taka miła niespodzianka :)

Plex to po prostu kolejny media serwer umożliwiający udostępnianie po sieci domowej plików z PC. On nie ma za wiele wspólnego ze "wspieraniem" 4K HDR gdyż rolę odtwarzacza de facto pełni TV. Możesz również skorzystać z oryginalnej aplikacji od LG "SmartShare", działa bez zarzutów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Plex to po prostu kolejny media serwer umożliwiający udostępnianie po sieci domowej plików z PC. On nie ma za wiele wspólnego ze "wspieraniem" 4K HDR gdyż rolę odtwarzacza de facto pełni TV. Możesz również skorzystać z oryginalnej aplikacji od LG "SmartShare", działa bez zarzutów.


Niestety nie mogę, bo jest dostępna tylko dla Windows - brak wsparcie macOS. Co ciekawe Smart Share Media Link już jest dostępny, ale po kliknięciu na przycisk pobierania ze strony LG...


... pobiera się Plex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, piter20020 napisał:

Rozwiązałem problem odtwarzania plików UHD. Wystarczy zainstalować serwer Plex na PC/Mac i udostępnić folder z filmami. LG widzi taki serwer w aplikacji "Zdjęcia i wideo" i odtwarza wszystko bez problemu. Byłem pewien, że Plex nie wspiera 4K HDR, a tu taka miła niespodzianka :)

Plex (jako cała platforma, a nie tylko pojedyńcze elementy) dopiero zaczyna wspierać HDR. Serwer od dawna 'wspierał' HDR bo tak naprawdę on nie robi nic poza serwowaniem oryginalnego pliku który leży na dysku. Natomiast jeżeli chodzi o transkodowanie, to HDR nie jest i pewnie jeszcze długo nie będzie wspierany.  Co do aplikacji 'Zdjęcia i wideo' zaczyna być gorzej, jeżeli chcesz odtwarzać zewnętrzne napisy. Mnie na B7 nie udała się taka sztuka (napis wbudowane w film działają, zewnętrzne nie). Rozwiązaniem jest zakup ruskiej aplikacji Xplay (koszt to około 30 zeta). Tam działa wszystko. Napisy zewnętrzne i HDR.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Plex (jako cała platforma, a nie tylko pojedyńcze elementy) dopiero zaczyna wspierać HDR. Serwer od dawna 'wspierał' HDR bo tak naprawdę on nie robi nic poza serwowaniem oryginalnego pliku który leży na dysku. Natomiast jeżeli chodzi o transkodowanie, to HDR nie jest i pewnie jeszcze długo nie będzie wspierany.  Co do aplikacji 'Zdjęcia i wideo' zaczyna być gorzej, jeżeli chcesz odtwarzać zewnętrzne napisy. Mnie na B7 nie udała się taka sztuka (napis wbudowane w film działają, zewnętrzne nie). Rozwiązaniem jest zakup ruskiej aplikacji Xplay (koszt to około 30 zeta). Tam działa wszystko. Napisy zewnętrzne i HDR.


Mówisz o Xplay na webOS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, piter20020 napisał:

 


Mówisz o Xplay na webOS?

 

Tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, efel napisał:

Tak

Niestety okazuje się, że Wi-Fi AC 5GHz nie radzi sobie ze strumieniowaniem plików UHD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, piter20020 napisał:

Niestety okazuje się, że Wi-Fi AC 5GHz nie radzi sobie ze strumieniowaniem plików UHD.

Generalnie WiFi to jest mocno niepewne połączenie, zależne od bardzo wielu czynników, różnych zakłóceń itp. Teoretycznie WiFi 5Ghz bez problemu powinno dać radę filmom w 4K. Te co są dostępne w sieci nie mają bitrate większego niż 60-80 Mbit, co dla sieci AC nie jest szczególnym wyzwaniem. No ale mogą być zakłócenia, słaby sygnał i tu już prędkość leci lawinowo w dół. Zawsze lepiej kablem podłączać, jak coś nie działa to można wykreślić z podejrzeń słabe połączenie z routerem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Generalnie WiFi to jest mocno niepewne połączenie, zależne od bardzo wielu czynników, różnych zakłóceń itp. Teoretycznie WiFi 5Ghz bez problemu powinno dać radę filmom w 4K. Te co są dostępne w sieci nie mają bitrate większego niż 60-80 Mbit, co dla sieci AC nie jest szczególnym wyzwaniem. No ale mogą być zakłócenia, słaby sygnał i tu już prędkość leci lawinowo w dół. Zawsze lepiej kablem podłączać, jak coś nie działa to można wykreślić z podejrzeń słabe połączenie z routerem.


MacBook leży pół metra od routera Archer C8. Niestety nie mam w nim złącza RJ45, także kabelek odpada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A TV masz podłączone kablem? Nie wiem czy wiesz, ale zbyt bliska odległość od routera też może być problemem, na pewno w paśmie 2.4 Ghz. Nie wiem jak jest z 5 Ghz. Do tego macbooka nie ma jakiejś magicznej przejściówki która by miała RJ45? Podejrzewam że jak to u Apple nie byłaby tania, ale problem z głowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam internet UPC 120Mbit, karta sieciowa na 5GHz i filmy zajmujące ponad 50GB już przycinają. 120Mb/s teoretycznie powinno dać radę przy takim bitrate filmów, ale okazuje się że to nie wystarcza. W przyszłym roku jak skończy mi się umowa, będzie pewnie trzeba zmienić na 250Mb/s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, gh0st666 napisał:

Ja mam internet UPC 120Mbit, karta sieciowa na 5GHz i filmy zajmujące ponad 50GB już przycinają. 120Mb/s teoretycznie powinno dać radę przy takim bitrate filmów, ale okazuje się że to nie wystarcza. W przyszłym roku jak skończy mi się umowa, będzie pewnie trzeba zmienić na 250Mb/s

Co ma teoretyczna szybkość łącza operatora do prędkości z jaką łączysz się żeby obejrzeć te 50 GB filmy? W ogóle skąd takie coś da się oglądać? Wystarczy że serwer z którym łączysz się ma upload na poziomie np 10 Mbit i możesz mieć internet nawet 1 Gbit i nic to nie pomoże...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.01.2018 o 10:35, efel napisał:

Co ma teoretyczna szybkość łącza operatora do prędkości z jaką łączysz się żeby obejrzeć te 50 GB filmy? W ogóle skąd takie coś da się oglądać? Wystarczy że serwer z którym łączysz się ma upload na poziomie np 10 Mbit i możesz mieć internet nawet 1 Gbit i nic to nie pomoże...

Dokładnie... :)

Z tego co zrozumiałem koledzy mają na myśli streaming po sieci domowej z zasobów zgromadzonych np na swoich PC. Wtedy oczywiście szybkość łącza jakie udostępnia operator nie ma żadnego znaczenia a jedynie jakość/klasa routera oraz ewentualny rodzaj połączenia (kabel/WiFi).

U mnie po połączeniu telewizora kablem z routerem (dwuzakresowy router Media BOX od UPC, obsługuje pasma zarówno 2,4 jak i 5 Ghz) nie zauważyłem jakiejś istotnej zmiany w komforcie w stosunku do połączenia bezprzewodowego.

Owszem, minimalnie sprawniej to działa (ok sekundy różnicy) ale i tak ok 2 sekund potrzeba aby przeskoczyć z jednego do drugiego punktu odtwarzania materiału w jakości UHD HDR.

Odtwarzam głównie remuxy UHD HDR o wadze średnio od 30-70 GB i przy bitrate nawet do 70 Mb/s i moja B6 nie ma z tym problemu niezależnie czy po kablu czy po wi-fi.

Problemy miałem przy remuxach UHD HDR o wadze powyżej 80GB gdzie jednocześnie bitrate sięgał powyżej 80 Mb/s (np. Billy Lynns który jest w 60FPS). Wtedy przy niektórych scenach TV krztusił się do tego stopnia że oglądanie nie było już przyjemne. Co ciekawe przy kliku podejściach do takich plików TV krztusił się w zupełnie różnych miejscach więc sam nie wiem czym to tłumaczyć: czy za słabym prockiem w B6 czy ograniczeniami związanymi ze sposobem transferu danych.

Swoją drogą ciekaw byłbym jak by to wyglądało przy modelach C6 i wyżej... tam silniejsze procki siedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie...
Z tego co zrozumiałem koledzy mają na myśli streaming po sieci domowej z zasobów zgromadzonych np na swoich PC. Wtedy oczywiście szybkość łącza jakie udostępnia operator nie ma żadnego znaczenia a jedynie jakość/klasa routera oraz ewentualny rodzaj połączenia (kabel/WiFi).
U mnie po połączeniu telewizora kablem z routerem (dwuzakresowy router Media BOX od UPC, obsługuje pasma zarówno 2,4 jak i 5 Ghz) nie zauważyłem jakiejś istotnej zmiany w komforcie w stosunku do połączenia bezprzewodowego.
Owszem, minimalnie sprawniej to działa (ok sekundy różnicy) ale i tak ok 2 sekund potrzeba aby przeskoczyć z jednego do drugiego punktu odtwarzania materiału w jakości UHD HDR.
Odtwarzam głównie remuxy UHD HDR o wadze średnio od 30-70 GB i przy bitrate nawet do 70 Mb/s i moja B6 nie ma z tym problemu niezależnie czy po kablu czy po wi-fi.
Problemy miałem przy remuxach UHD HDR o wadze powyżej 80GB gdzie jednocześnie bitrate sięgał powyżej 80 Mb/s (np. Billy Lynns który jest w 60FPS). Wtedy przy niektórych scenach TV krztusił się do tego stopnia że oglądanie nie było już przyjemne. Co ciekawe przy kliku podejściach do takich plików TV krztusił się w zupełnie różnych miejscach więc sam nie wiem czym to tłumaczyć: czy za słabym prockiem w B6 czy ograniczeniami związanymi ze sposobem transferu danych.
Swoją drogą ciekaw byłbym jak by to wyglądało przy modelach C6 i wyżej... tam silniejsze procki siedzą.


Jaki masz soft w B6, że odtwarza Ci wszystko bez problemu? U mnie na najnowszym często wywala, że plik nie obsługiwany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.01.2018 o 14:30, gh0st666 napisał:

Ja mam internet UPC 120Mbit, karta sieciowa na 5GHz i filmy zajmujące ponad 50GB już przycinają. 120Mb/s teoretycznie powinno dać radę przy takim bitrate filmów, ale okazuje się że to nie wystarcza. W przyszłym roku jak skończy mi się umowa, będzie pewnie trzeba zmienić na 250Mb/s

Prędkość Internetu z UPC 120 Mbit/s oznacza w praktyce, że taką maksymalną prędkość osiągniesz przy połączeniu bezpośrednim komputera z modemem po kablu i szybkość będziesz sprawdzał łącząc się z serwerem UPC. Natomiast przy WiFi to już jest wiele czynników, które potrafią obniżyć szybkość tego Internetu nawet do kilku mb/s. Pierwsze to router, który może być zwyczajnie słaby, nie obsługujący AC; drugie to złe ustawienia WiFi, tłok i zakłócenia w eterze (może być konieczna zmiana kanału i/lub zmiana lokalizacji routera), karta sieciowa urządzeń odbiorczych nie obsługująca AC, brak obsługi MIMO, Dual Band itp.itd. Przykładowo: mam obecnie Internet światłowodowy 1 Gb/s, szybki router Asus RT-AC 87u i na różnych urządzeniach mam prędkości po WiFi rzędu 80 - 500 mb/s na 5G i 50-90 mb/s na 2,4 GHz pomimo zoptymalizowania ustawień na maksa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, piter20020 napisał:

 


Jaki masz soft w B6, że odtwarza Ci wszystko bez problemu? U mnie na najnowszym często wywala, że plik nie obsługiwany.

Mój soft to: 05.30.03

W zasadzie ostatnimi czasy wszystko co jest oznaczone jako UHD HDR REMUX mój telewizor odtwarza bez problemu ale pamiętam że na początku jak go kupiłem (okolice wakacji 2017) był z tym problem. Nie wiem jakie materiały próbujesz odtwarzać ale pierwsze "scenowe relaeasy" filmów UHD z przed kilku m-cy u mnie nie chciały ruszyć. Unikam w związku z tym starszych materiałów które w tytule realesu posiada frazę: "10 bit" albo pochodzi od "NCPX" - te nigdy nie chciały działać. Jeśli dobrze kojarzę miało to związek (chyba) z chromą 4.2.2. której B6 nie obsługuje.

Edytowane przez zuku1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a czy macie taki problem że po aktualizacji TV do najnowszej wersji aplikacja Netflix potrafi się przyciąć i zaczyna buforować film? W konfiguracji sieci nic nie zmienialem. Internet po kablu. Co więcej na apple TV 4K które podpięte ejst do tej samej sieci nie ma tego problemu. Netflix nawet się nie zająknie :( Dam głowę sobie uciąć że przed aktualizacją TV nie było tego problemu z Netflix.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy a czy macie taki problem że po aktualizacji TV do najnowszej wersji aplikacja Netflix potrafi się przyciąć i zaczyna buforować film? W konfiguracji sieci nic nie zmienialem. Internet po kablu. Co więcej na apple TV 4K które podpięte ejst do tej samej sieci nie ma tego problemu. Netflix nawet się nie zająknie  Dam głowę sobie uciąć że przed aktualizacją TV nie było tego problemu z Netflix.


U mnie wszystko w porządku. Spróbuj przywrócić fabryczne ustawienia TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.01.2018 o 18:42, piter20020 napisał:

 


U mnie wszystko w porządku. Spróbuj przywrócić fabryczne ustawienia TV.

 

Już próbowałem i to nie jeden raz i dalej to samo.

 

Pytanie czy może z jakiegoś tajnego menu serwisowego da się zrobić taki HARD reset?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da z SM i z tego co kojarzę da się też z przycisków z obudowy..., chyba trzeba przytrzymać wyłączanie kilkadziesiąt sekund po wyłączeniu TV z pilota, powinno być słychać taki trzy "puknięcia" przekaźnika...

Ale w serii 6 robiłem to dość dawno...

Edytowane przez ma_ko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, PadrePioo napisał:

Już próbowałem i to nie jeden raz i dalej to samo.

 

Pytanie czy może z jakiegoś tajnego menu serwisowego da się zrobić taki HARD reset?

Ja miałem ciągłe problemy z Netflixem. Okazało się, że to aplikacja lubiła się bardzo często przywiesić i albo buforowała albo były paskudne spadki jakości. Wpadłem na pomysł, żeby wyłączyć funkcję szybki start w menu TV i faktycznie pomogło. Od tamtej pory śmiga aż miło, nic nie buforuje. Po prostu aplikacja całkowicie się zamyka przy każdym wyłączniu TV. Przy szybkim starcie włączonym, zawsze działała w tle, jak na androidzie, nawet jak TV był wyłączony (w stanie czuwania)

Dnia 12.01.2018 o 08:57, Snookerman napisał:

Prędkość Internetu z UPC 120 Mbit/s oznacza w praktyce, że taką maksymalną prędkość osiągniesz przy połączeniu bezpośrednim komputera z modemem po kablu i szybkość będziesz sprawdzał łącząc się z serwerem UPC. Natomiast przy WiFi to już jest wiele czynników, które potrafią obniżyć szybkość tego Internetu nawet do kilku mb/s. Pierwsze to router, który może być zwyczajnie słaby, nie obsługujący AC; drugie to złe ustawienia WiFi, tłok i zakłócenia w eterze (może być konieczna zmiana kanału i/lub zmiana lokalizacji routera), karta sieciowa urządzeń odbiorczych nie obsługująca AC, brak obsługi MIMO, Dual Band itp.itd. Przykładowo: mam obecnie Internet światłowodowy 1 Gb/s, szybki router Asus RT-AC 87u i na różnych urządzeniach mam prędkości po WiFi rzędu 80 - 500 mb/s na 5G i 50-90 mb/s na 2,4 GHz pomimo zoptymalizowania ustawień na maksa.

No ale mnie chodziło o łączności w sieci domowej, gdzie po wifi przy 5GHz stale mi pokazuje prędkość 120Mb/s. Jak wysyłam taki plik 4k do telewizora np. 60GB, to upload jest na poziomie np. 9MB/s, więc przy 120Mb/s (14 MB/s) jest jeszcze spory zapas. A router od UPC jest podłączony do telewizora kablem, więc karta wifi w telewizorze na pewno nie jest wąskim gardłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja też dorzucę coś od siebie. 

Posiadam NAS firmy QNAP TS-228 najprostsze co może być. Podpięty do routerka LTE z dwuzakresowym WiFi na 2.4GHz i 5GHz. NAS po RJ24 do routerka, a TV przez WiFi na 5GHz. Odległość od routera do TV to 4 metry.

Wszystkie filmy w 4k z HDR lub bez chodzą pięknie. Nigdy nic się nie zacinało Doctor Strange w HDR 10bit. Wiadomo że przy "tłustszych" plikach przewijanie czy przeskakiwanie trwa o wiele dłużej ale to normalne. Łączność WiFi zestawia mi się na poziomie 350 - 470 Mbit/s. Nawet filmy na NETFLIX-ie chodzą płynnie choć z HDR i 4k jest czasami problem bo to tylko LTE. Problemy z transferem mogą pochodzić z kiepskiej jakości routera. Pamiętajmy że to co w katalogu to jedno, a to co w pudełku to drugie. Nie mam markowego routera bo jakaś firma krzak z Afryki "Cell" ale na procesorach Qualcomma i tutaj bym upatrywał tych problemów z transferem.

Mam najnowszy soft w TV i nic nie grzebane w ustawieniach prócz korekcji kolorów i trybów wyświetlania obrazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam założyłem  osobny temat, który dotyczył załamania  barw. Nie rozwiazalem  swojego problemu ponieważ oddałem  go na serwsi, ale w seriwisie nie stwierdzili tej usterki  którą miała  miejsce u mnie  na ekranie. Na razie żadnej  poświaty nie zauważyłam, ale nie używałem go jakoś dłużej. Zauważyłem  też, że  mój tv  nie może wykonać  testu obrazu prawidłowo  może ktoś  wie  dlaczego  tak się dzieje? Podeślę  wam zdjęcia raportu  z serwiu, tej usterki  oraz tego komunikatu który  się  wyświetla podczas  robienia  testu obrazu. Proszę o pomoc. 20180218_015516.thumb.jpg.027a450550752894a8055b2de6eab659.jpg20180226_173738.thumb.jpg.588a0a0cbce13995e209446f1397c8b8.jpg

20180228_013258.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy znacie przypadek aby komuś w B6 wymieniano ekran ?

Był wczoraj u mnie serwisant i stwierdził że ekran do wymiany (wypalenie) i zamówią nowy u LG. Zastanawiam się czy autentycznie LG przyśle do serwisu ekran czy jednak będzie wymiana TV (sprawa dzieje się w Niemczech)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...