Subman 1 061 Napisano 5 Października 2017 (edytowane) @Yoszek To jest faktycznie prawdopodobnie wypalenie, choć ponownie dość nietypowe. Zgłaszaj to do LG Polska w ramach gwarancji - LG nikomu jeszcze nie odmówiło wymiany matrycy OLED nawet w przypadku wypalenia . Z drugiej strony rozmawiając z LG nie używaj słowa "wypalenie". Daj nam oczywiście znać co odpowie LG. 3 minuty temu, reddeath napisał: nie kojarzysz jak taki pilot się nazywa? Dowolny pilot "Logitech Harmony" (np. model 350) ma przycisk Info, a dodatkowo będziesz miał możliwość wejścia do menu serwisowego. Edytowane 5 Października 2017 przez Subman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yoszek 15 Napisano 5 Października 2017 Przed chwilą, Subman napisał: @Yoszek To jest faktycznie prawdopodobnie wypalenie, choć ponownie dość nietypowe. Zgłaszaj to do LG Polska w ramach gwarancji - LG nikomu jeszcze nie odmówiło wymiany matrycy OLED nawet w przypadku wypalenia . Z drugiej strony rozmawiając z LG nie używaj słowa "wypalenie". Daj nam oczywiście znać co odpowie LG. Ok w takim razie tak zrobię. Najlepiej zgłaszać do nich to poprzez maila i załączyć zdjęcia z opisem problemu czy dzwonić? I jak to wygląda,oni jak przyjmą to przyjadą do mnie po ten tv? Serio jeszcze u nas nie było odmowy?Jak spędziłem 2 dni na czytaniu po forach jak właśnie avs to każdy niemal pisał że nie ma bata że wymienią... Oczywiście napiszę o czarnych plamach bo dla mnie tym właśnie to jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 5 Października 2017 (edytowane) 6 minut temu, Subman napisał: @Yoszek To jest faktycznie prawdopodobnie wypalenie, choć ponownie dość nietypowe. Zgłaszaj to do LG Polska w ramach gwarancji - LG nikomu jeszcze nie odmówiło wymiany matrycy OLED nawet w przypadku wypalenia . Z drugiej strony rozmawiając z LG nie używaj słowa "wypalenie". Daj nam oczywiście znać co odpowie LG. Dowolny pilot "Logitech Harmony" - np. model 350 ma przycisk Info, a dodatkowo będziesz miał możliwość wejścia do menu serwisowego. ale taki pilot wyświetli mi jakość wyświetlanego obrazu?taki np? http://allegro.pl/logitech-harmony-350-control-uniwersalny-pilot-fv-i6778483282.html czy model ten? http://allegro.pl/pilot-logitech-harmony-ultimate-one-nowy-fv23-i6957860148.html Edytowane 5 Października 2017 przez reddeath dodanie tesktu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 5 Października 2017 Przed chwilą, Yoszek napisał: Ok w takim razie tak zrobię. Najlepiej zgłaszać do nich to poprzez maila i załączyć zdjęcia z opisem problemu czy dzwonić? I jak to wygląda,oni jak przyjmą to przyjadą do mnie po ten tv? Serio jeszcze u nas nie było odmowy?Jak spędziłem 2 dni na czytaniu po forach jak właśnie avs to każdy niemal pisał że nie ma bata że wymienią... Oczywiście napiszę o czarnych plamach bo dla mnie tym właśnie to jest. Mi się LG nie zepsuło więc nie wiem, ale najlepiej będzie jak zadzwonisz do nich, bo to zbyt poważna sprawa, aby załatwiać ją przez maila. Serwisant LG powinien do Ciebie przyjechać, obejrzeć OLEDa, poczym jeśli zakwalifikują matrycę do wymiany to pewnie jeszcze przyjadą drugi raz i wtedy na miejscu w przeciągu 30 minut wymienią Ci matrycę. 3 minuty temu, reddeath napisał: ale taki pilot wyświetli mi jakość wyświetlanego obrazu? Mam C7 i też nie mogłem sprawdzić rozdzielczości pod Netflixem, bo standardowy pilot Magic Control nie ma przycisku Info. Logitech Harmony rozwiązał ten problem i mogę sprawdzać z jaką rozdzielczością idą materiały na Netflixie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yoszek 15 Napisano 5 Października 2017 2 minuty temu, Subman napisał: Mi się LG nie zepsuło więc nie wiem, ale najlepiej będzie jak zadzwonisz do nich, bo to zbyt poważna sprawa, aby załatwiać ją przez maila. Serwisant LG powinien do Ciebie przyjechać, obejrzeć OLEDa, poczym jeśli zakwalifikują matrycę do wymiany to pewnie jeszcze przyjadą drugi raz i wtedy na miejscu w przeciągu 30 minut wymienią Ci matrycę. Rozumiem,dzięki za pomoc,jutro po pracy wykonam do nich telefon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 5 Października 2017 2 minuty temu, Subman napisał: Mi się LG nie zepsuło więc nie wiem, ale najlepiej będzie jak zadzwonisz do nich, bo to zbyt poważna sprawa, aby załatwiać ją przez maila. Serwisant LG powinien do Ciebie przyjechać, obejrzeć OLEDa, poczym jeśli zakwalifikują matrycę do wymiany to pewnie jeszcze przyjadą drugi raz i wtedy na miejscu w przeciągu 30 minut wymienią Ci matrycę. Mam C7 i też nie mogłem sprawdzić rozdzielczości pod Netflixem, bo standardowy pilot Magic Control nie ma przycisku Info. Logitech Harmony rozwiązał ten problem i mogę sprawdzać z jaką rozdzielczością idą materiały na Netflixie. a jaki masz dokładnie model? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 5 Października 2017 5 minut temu, Yoszek napisał: Serio jeszcze u nas nie było odmowy?Jak spędziłem 2 dni na czytaniu po forach jak właśnie avs to każdy niemal pisał że nie ma bata że wymienią... Problemem jest LG w USA i UK - tam faktycznie nie wymianiają wypalonych OLEDów. W Polsce LG natomiast wymienia wypalone matryce OLED. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yoszek 15 Napisano 5 Października 2017 1 minutę temu, Subman napisał: Problemem jest LG w USA i UK - tam faktycznie nie wymianiają wypalonych OLEDów. W Polsce LG natomiast wymienia wypalone matryce OLED. Chłopie,trzymam kciuki że tak jest,bo nie ukrywam że załamałem się po tym jak to zobaczyłem i że tydzień i jest to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 5 Października 2017 (edytowane) 2 minuty temu, reddeath napisał: a jaki masz dokładnie model? Masz w mojej stopce OLED 65C7V. A pilota mam Logitech Harmony 350 - ten najtańszy. I tak go rzadko używam - praktycznie jedynie gdy chcę wyświetlić rozdzielczość na Netflixie lub gdy potrzebuję wejść do menu serwisowego. 1 minutę temu, Yoszek napisał: Chłopie,trzymam kciuki że tak jest,bo nie ukrywam że załamałem się po tym jak to zobaczyłem i że tydzień i jest to samo. Tak jest, bo było podanych na tym forum wiele przypadków wypalonych OLEDów i LG Polska po prostu je wymienia w ramach gwarancji Edytowane 5 Października 2017 przez Subman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yoszek 15 Napisano 5 Października 2017 5 minut temu, Subman napisał: Tak jest, bo było podanych na tym forum wiele przypadków wypalonych OLEDów i LG Polska po prostu je wymienia w ramach gwarancji Jeszcze jedna sprawa. Zakupiony Tv był w RTV Euro w ich sklepie online. Kurier dostarczył tv i fakturę ale nie było kwitka z gwarancja. W opcjach na stronie mogę wykonać [beeep]likat ale jest napisane że bez pieczątki oraz podpisu sprzedawcy będzie nie ważna. Wiesz może czy sama faktura na zakupiony towar z pieczątką i wszystkim i ten wydrukowany [beeep]likat karty gwarancyjnej wystarczy im jako dowód? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 5 Października 2017 35 minut temu, Yoszek napisał: Jeszcze jedna sprawa. Zakupiony Tv był w RTV Euro w ich sklepie online. Kurier dostarczył tv i fakturę ale nie było kwitka z gwarancja. W opcjach na stronie mogę wykonać [beeep]likat ale jest napisane że bez pieczątki oraz podpisu sprzedawcy będzie nie ważna. Wiesz może czy sama faktura na zakupiony towar z pieczątką i wszystkim i ten wydrukowany [beeep]likat karty gwarancyjnej wystarczy im jako dowód? Niestety nie mam pojęcia co w takim przypadku. Zadzwoń do serwisu LG i powiedz im o tym. Jak odmówią (raczej nie powinni), to dzwoń do RTV Euro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PadrePioo 8 Napisano 6 Października 2017 15 godzin temu, reddeath napisał: Witam mam pytanie odnośnie netflix na LG Oled b6. U mnie jest taka sytuacje, że nie wiem jak sprawdzić w jakiej rozdzielczości jest wyświetlany obraz. Nie ma żadnych informacji. Mam tylko informację, że materiał jest wyświetlany w Ultra 4k bądź DV. Po 2 zastanawia mnie druga rzecz, a mianowicie jak sprawdzam na tv apkę i wchodzę w sprawdź sieć wyskakuje, że mam 4m/s a w przypadku aplikacji netflix na Playstation 4 Pro wyskakuje mi , że mam koło 40 mb/s. W skrócie dlaczego taka różnica jest i jak sprawdzić w jakiej rozdzielczości odtwarzany jest materiał? Kumpel ma np na pilocie przycisk info ale ja takiego nie znalazłem. Mam dokładnie taki sam problem. Netflix cały czas tnie obraz buforują go co chwile. Sprawdzam w ustawieniach i pokazuje mi się prędkość do 20Mbps. Ściągam HBO go tam w ustawieniach sprawdzam i 250Mbps. ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 6 Października 2017 15 godzin temu, reddeath napisał: nie kojarzysz jak taki pilot się nazywa? Ja mam coś takiego: https://www.x-kom.pl/p/263252-pilot-uniwersalny-one-for-all-smart-control-bluetooth.html Często w x-kom jest promocja i można go wyrwać za 99 zł. Jest przycisk info i działa w Netflix. Dodatkowo ten pilot jest lepszy od najtańszego harmony, bo można sobie zaprogramować 'sceny' i makra. Jest z tym trochę roboty, aplikacja służy tylko do wgrywania konfiguracji konkretnych urządzeń, resztę trzeba siedzieć z instrukcją w ręku i wklepywać kody, ale ogólnie to polecam tego pilota, za tą kasę nie znajdzie się lepszego i bardziej funkcjonalnego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vader_4747 790 Napisano 6 Października 2017 16 godzin temu, Yoszek napisał: Jeszcze jedna sprawa. Zakupiony Tv był w RTV Euro w ich sklepie online. Kurier dostarczył tv i fakturę ale nie było kwitka z gwarancja. W opcjach na stronie mogę wykonać [beeep]likat ale jest napisane że bez pieczątki oraz podpisu sprzedawcy będzie nie ważna. Wiesz może czy sama faktura na zakupiony towar z pieczątką i wszystkim i ten wydrukowany [beeep]likat karty gwarancyjnej wystarczy im jako dowód? Nie powinno być żadnych problemów, a jeżeli chcesz mieć gwarancję na papierze to możesz zwrócić się do sklepu o wystawienie takiego dokumentu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ara295 0 Napisano 6 Października 2017 17 godzin temu, Subman napisał: @Yoszek To jest faktycznie prawdopodobnie wypalenie, choć ponownie dość nietypowe. Zgłaszaj to do LG Polska w ramach gwarancji - LG nikomu jeszcze nie odmówiło wymiany matrycy OLED nawet w przypadku wypalenia . Z drugiej strony rozmawiając z LG nie używaj słowa "wypalenie". Daj nam oczywiście znać co odpowie LG. Dowolny pilot "Logitech Harmony" (np. model 350) ma przycisk Info, a dodatkowo będziesz miał możliwość wejścia do menu serwisowego. A czy za pomocą tego pilota jest możliwość wejścia bezpośrednio do smart tv? Pytam bo mam one for all 6440 i tam nie mam takiej opcji. Mogę obsługiwać praktycznie każdą inna funkcję tylko poza tą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 6 Października 2017 2 godziny temu, ara295 napisał: A czy za pomocą tego pilota jest możliwość wejścia bezpośrednio do smart tv? Pytam bo mam one for all 6440 i tam nie mam takiej opcji. Mogę obsługiwać praktycznie każdą inna funkcję tylko poza tą. Wybierz sobie inną konfigurację telewizora w one for all. Na moim one for all (7980) smart tv otwiera się przyciskiem 'Menu'. Twój też ma ten przycisk więc nie powinno być problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yoszek 15 Napisano 6 Października 2017 3 godziny temu, vader_4747 napisał: Nie powinno być żadnych problemów, a jeżeli chcesz mieć gwarancję na papierze to możesz zwrócić się do sklepu o wystawienie takiego dokumentu. Ok dzięki. Na wszelki wypadek przejdę się do RTV i poproszę o nową kartę gwarancyjną. Zadzwoniłem do LG. Facet spytał mnie czy owe plamy widać na ich obrazku testowym-tym z kwiatami w tv. Powiedziałem że nie to kazał mi wysłać maila z opisem mojego problemu i zdjęciem tego. Tak zrobiłem. W odpowiedzi dostałem info że w zaistniałej sytuacji mogą mi zaproponować wizytę serwisanta który "sprawdzi poprawną działalność urządzenia"-cokolwiek to znaczy w ich pojęciu. Wysłałem dane i na razie czekam na odpowiedź. Czyli w sumie teraz wszystko zależy od tego co powie owy facet i na kogo trafię. Oraz to jakie mają wytyczne traktować takie problemy.Boję się że przyjdzie,włączy ten obrazek testowy,powie że jest ok bo działa i tyle z tego będzie.... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PadrePioo 8 Napisano 6 Października 2017 7 godzin temu, PadrePioo napisał: Mam dokładnie taki sam problem. Netflix cały czas tnie obraz buforują go co chwile. Sprawdzam w ustawieniach i pokazuje mi się prędkość do 20Mbps. Ściągam HBO go tam w ustawieniach sprawdzam i 250Mbps. ?? Czy możecie sprawdzić na swoich tv czy po aktualizacji do najnowszego Softu tez macie ten problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Snookerman 38 Napisano 6 Października 2017 Niestety po prawie całym roku używania LG OLED 65B6J stwierdziłem, że są wypalenia, czy jak go tam zwał, które są widoczne na czerwonych, różowych i lila tłach. Nie zauważałem tego wcześniej, ale po podpowiedzi Submana (pozdrawiam) sprawdziłem to używając różnych plansz i przyznam, że jestem podłamany. Kilkukrotne czyszczenie matrycy nie pomaga. Widać wypalony pasek programów informacyjnych, zdjęcie załączam. Telewizor był używany niecałe 2000 godz. Jak to sie ma do "gwarancji" LG o co najmniej 100000 godzin działania matrycy? Zgłaszam reklamację, dopóki jeszcze mogę, o wyniku poinformuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yoszek 15 Napisano 6 Października 2017 4 minuty temu, Snookerman napisał: Niestety po prawie całym roku używania LG OLED 65B6J stwierdziłem, że są wypalenia, czy jak go tam zwał, które są widoczne na czerwonych, różowych i lila tłach. Nie zauważałem tego wcześniej, ale po podpowiedzi Submana (pozdrawiam) sprawdziłem to używając różnych plansz i przyznam, że jestem podłamany. Kilkukrotne czyszczenie matrycy nie pomaga. Widać wypalony pasek programów informacyjnych, zdjęcie załączam. Telewizor był używany niecałe 2000 godz. Jak to sie ma do "gwarancji" LG o co najmniej 100000 godzin działania matrycy? Zgłaszam reklamację, dopóki jeszcze mogę, o wyniku poinformuję. Czekam na info czy Ci uznają. Sam czekam na telefon na ustalenie terminu na przyjazd serwisanta. I przyznam że boję się że powie mi że nie ma bata nie ma wymiany. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 6 Października 2017 @Snookerman Jak jest wypalona matryca, to żadne czyszczenie już nie pomoże. Jedyne co możesz teraz zrobić, to zgłosić to do LG Polska w ramach gwarancji i jest bardzo duża szansa, że wymienią Ci matrycę. Co do liczby godzin - pełna zgoda - 2000 godzin ma się nijak do 100 tys godzin. To ledwie 2%. Oczywiście LG odpowiedziałoby że to nie czas, kiedy wyjdzie wypalenia, ale czas po którym jasność matrycy zmaleje o 50%, ale bardzo duży niesmak pozostaje. Ja na swoim C7 mam obecnie 1700 godzin - na razie wciąż nie widzę wypaleń, ale to pewnie kwestia czasu, kiedy coś w końcu się pojawi bo programy informacyjne też lecą przez ok. 20% czasu dziennie 6 minut temu, Yoszek napisał: Czekam na info czy Ci uznają. Sam czekam na telefon na ustalenie terminu na przyjazd serwisanta. I przyznam że boję się że powie mi że nie ma bata nie ma wymiany. Przeszukaj ten wątek, E6 czy też EG910 - wszystkie zgłoszone wypalenia OLEDów zostały pozytywnie ropatrzone przez LG Polska - matryce były zawsze wymieniane. Jeśli by Ci odmówili (nie sądzę) to zażadaj wskazania zapisu który mówiłby, że wypalenia nie podlegają gwarancji (nie ma takiego zapisu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yoszek 15 Napisano 6 Października 2017 6 minut temu, Subman napisał: @Snookerman Jak jest wypalona matryca, to żadne czyszczenie już nie pomoże. Jedyne co możesz teraz zrobić, to zgłosić to do LG Polska w ramach gwarancji i jest bardzo duża szansa, że wymienią Ci matrycę. Co do liczby godzin - pełna zgoda - 2000 godzin ma się nijak do 100 tys godzin. To ledwie 2%. Oczywiście LG odpowiedziałoby że to nie czas, kiedy wyjdzie wypalenia, ale czas po którym jasność matrycy zmaleje o 50%, ale bardzo duży niesmak pozostaje. Ja na swoim C7 mam obecnie 1700 godzin - na razie wciąż nie widzę wypaleń, ale to pewnie kwestia czasu, kiedy coś w końcu się pojawi bo programy informacyjne też lecą przez ok. 20% czasu dziennie Przeszukaj ten wątek, E6 czy też EG910 - wszystkie zgłoszone wypalenia OLEDów zostały pozytywnie ropatrzone przez LG Polska - matryce były zawsze wymieniane. Jeśli by Ci odmówili (nie sądzę) to zażadaj wskazania zapisu który mówiłby, że wypalenia nie podlegają gwarancji (nie ma takiego zapisu). Jest taki zapis. Zobacz. http://www.lg.com/pl/wsparcie/pomoc-produktowa/CT20198005-1428561538732-others Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 6 Października 2017 Przed chwilą, Yoszek napisał: Jest taki zapis. Zobacz. http://www.lg.com/pl/wsparcie/pomoc-produktowa/CT20198005-1428561538732-others Ja piszę o gwarancji którą otrzymałeś wraz z telewizorem, a nie o zapisach na stronie LG. Była już o tym mowa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yoszek 15 Napisano 6 Października 2017 Przed chwilą, Subman napisał: Ja piszę o gwarancji którą otrzymałeś wraz z telewizorem, a nie o zapisach na stronie LG. Była już o tym mowa... No rozumiem,szukałem sporo czasu jakiegoś info w necie gdzie w Polsce odmówili wymiany po wypaleniu no ale nic nie znalazłem . No cóż....obyś miał rację. To mnie tak męczy że grając w cokolwiek cały czas patrzę się na te ciemne miejsca maksymalnie skupiając na nich wzrok. Jest to strasznie widoczne w grach gdzie to ja kontroluję kamerę. Nie chciałbym z tym zostać na stałe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 6 Października 2017 28 minut temu, Yoszek napisał: No rozumiem,szukałem sporo czasu jakiegoś info w necie gdzie w Polsce odmówili wymiany po wypaleniu no ale nic nie znalazłem . No cóż....obyś miał rację. To mnie tak męczy że grając w cokolwiek cały czas patrzę się na te ciemne miejsca maksymalnie skupiając na nich wzrok. Jest to strasznie widoczne w grach gdzie to ja kontroluję kamerę. Nie chciałbym z tym zostać na stałe. Chyba nie ma osoby, która nie byłaby wkurzona taką sytuacją. Telewizor jest przecież bardzo drogi, a tu takie rzeczy zaczynają się pojawiać. Tym bardziej jest to dziwne, że samo LG chwali OLEDa jaki to on jest wspaniały do gier... Fakt, ale nie wspominają nic o statycznych obrazach, których przecież w grach jest w bród. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach