Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG 65E6V Test - Signature OLED 4K z HDR

Rekomendowane odpowiedzi

O tych 8 martwych pikselach wspominał już wcześniej ma_ko. Ja też mam chyba 2 martwe subpiksele, ale nie ma co przesadzać, bo ich nie widać z normalnej odległości, a przecież nikt nie będzie oglądał OLEDa z 50 cm. Gdyby to był monitor komputerowy 4k to inna sprawa - wtedy byłoby to bolesne.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiana podejścia w LG jest i to bardzo wyrazna, na nasza niekorzyść..., za kilka dni napiszę więcej.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i problem z stuck pixelem niestety wrócił :( ma_ko jak to teraz wygląda z serwisem?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, rick131 napisał:

No i problem z stuck pixelem niestety wrócił :( ma_ko jak to teraz wygląda z serwisem?

 

 

Jeśli pixel świeci na czarnym na biało to wymienią panel na 100% bo muszą :-)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ma_ko dzięki za szybką odpowiedź. A jak pixel świeci na niebiesko?

A i pytanie czekać na nową serię 2018....

Zgłaszał ktoś z tego tytułu rękojmię w emag (dawne agito)?

Edytowane przez rick131

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, rick131 napisał:

Ma_ko dzięki za szybką odpowiedź. A jak pixel świeci na niebiesko?

A i pytanie czekać na nową serię 2018....

Zgłaszał ktoś z tego tytułu rękojmię w emag (dawne agito)?

Jeśli w ogóle świeci to jest nie dopuszczalne, bad pixel nie uznają, świecący muszą...

 

Do serii 6 będziesz mieć zauważalny progres bo na serii 7 jaką miałem (a miałem tez E6) był progres w jakości obrazu i co najwazniejsze ekran jest zdecydowanie odporniejszy na wypalenia...

Z rękojmi chyba tez będą naprawiać..., a będzie trwało dłużej..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Jak obiecywałem  piszę o pojawieniu się wypaleń na ekranie telewizora  LG Oled G6 , jest to telewizor po wymianie na nowy z tytułu rękojmi .

Telewizor był wymieniony na nowy w roku ubiegłym koło lipca i do przerwy majowej nie miałem uwag do obrazu .

Właściwie z zaskoczenia pojawił się znajomy nie wyraźny pasek w dole ekranu widoczny na czerwonym tle.  Nie zamieszczam zdjęć bo  uszkodzenie panelu jest identyczne jak w wcześniejszych moich postach dotyczących poprzedniego egzemplarza .

Użytkowałem telewizor zgodnie z radami na forach , czyli zredukowałem kolor , kontrast i jasność o 50% na programach informacyjnych oraz raz w tygodniu wykonywałem ręczne czyszczenie  panelu z poziomu opcji .

Jak widać nie pomogło to wiele i właściwie po identycznym okresie jak w poprzednim modelu wystąpiło wypalenie ekranu   choć jest na razie mniej wyraźne niż poprzednio. 

Ponieważ sprzedawca wymieniał już raz sprzęt z takiego samego powodu to planuję zgłosić sprawę do zaopiniowania do serwisu i wystąpić do sprzedawcy z odstąpieniem od umowy z tytułu rękojmi.

Napiszę jak przebiegnie sprawa i jak zachowa się serwis LG .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.05.2018 o 08:05, abart68 napisał:

Witam wszystkich

Jak obiecywałem  piszę o pojawieniu się wypaleń na ekranie telewizora  LG Oled G6 , jest to telewizor po wymianie na nowy z tytułu rękojmi .

Telewizor był wymieniony na nowy w roku ubiegłym koło lipca i do przerwy majowej nie miałem uwag do obrazu .

Właściwie z zaskoczenia pojawił się znajomy nie wyraźny pasek w dole ekranu widoczny na czerwonym tle.  Nie zamieszczam zdjęć bo  uszkodzenie panelu jest identyczne jak w wcześniejszych moich postach dotyczących poprzedniego egzemplarza .

Użytkowałem telewizor zgodnie z radami na forach , czyli zredukowałem kolor , kontrast i jasność o 50% na programach informacyjnych oraz raz w tygodniu wykonywałem ręczne czyszczenie  panelu z poziomu opcji .

Jak widać nie pomogło to wiele i właściwie po identycznym okresie jak w poprzednim modelu wystąpiło wypalenie ekranu   choć jest na razie mniej wyraźne niż poprzednio. 

Ponieważ sprzedawca wymieniał już raz sprzęt z takiego samego powodu to planuję zgłosić sprawę do zaopiniowania do serwisu i wystąpić do sprzedawcy z odstąpieniem od umowy z tytułu rękojmi.

Napiszę jak przebiegnie sprawa i jak zachowa się serwis LG .

Niestety zmiana w obrazie choć trwała bo po kilku czyszczeniach nadal jest ,  to jest tak subtelna że nie można nawet zrobić zdjęcia .

Więc serwis traktuje to w tej chwili jako ,, naturalny powidok'' który za jakiś czas zniknie.

Rzeczywiście w poprzednim modelu pasek na dole był tak widoczny że nawet niektóre programy zmieniały kolory w jego obrębie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, seria 6 to jest naprawdę porażka na TV który śmiga jako ten główny..., ciśnij ich to nie zniknie..., moze się zredukuje trochę...,ale nie zniknie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu warto trochę popracować, aby ten "naturalny powidok" według LG, stał się "naturalnym wypaleniem" ;) Wtedy LG wymieni mu pewnie OLEDa. Oby tylko to się stało przed końcem gwarancji :) 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie dzisiaj nie spojrzę to same problemy z oled. Dlaczego to jest tak mocno promowane? 

  • Plusik 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, tonybcc napisał:

Gdzie dzisiaj nie spojrzę to same problemy z oled. Dlaczego to jest tak mocno promowane? 

Zauważ że to wątek dot 6 serii z 2016 roku. Tej serii nikt już nie sprzedaje. 7 seria radzi sobie lepiej z problemem wypaleń, a obecnie wchodzi już 8 seria na rynek. Po drugie - jak się lepiej rozejrzysz, to też można znaleźć mnóstwo użytkowników z problemami z ich LCD. Możnaby zadać przewrotnie pytanie - dlaczego LCD są też tak mocno promowane ? ;) 

  • Plusik 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak @Subman ale to nie jedny temat gdzie coś jest nie tak. Jak byłem kiedyś na Oled to teraz po przeczytaniu kilku tematów omijam jak żmij. 

 

  • Lubię 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, tonybcc napisał:

Tak @Subman ale to nie jedny temat gdzie coś jest nie tak. Jak byłem kiedyś na Oled to teraz po przeczytaniu kilku tematów omijam jak żmij. 

Nie mów, że nie ma tu tematów o różnych problemach z LCDkami... Pamiętaj, że na forum zjawiają się przede wszystkim użytkownicy mający problemy ze swoimi telewizorami. Zadowoleni użytkownicy nie szukają forów i nie widzisz ich opinii. Jak się boisz OLEDów, to masz wybór w postaci np. ZD9/Q9FN :) 

  • Lubię 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, tonybcc napisał:

Gdzie dzisiaj nie spojrzę to same problemy z oled. Dlaczego to jest tak mocno promowane? 

Zasada jest prosta : jeśli głównie oglądasz telewizję i informacje to nie kupujesz Oleda... bo i po co...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, tonybcc napisał:

 ale to nie jedny temat gdzie coś jest nie tak. Jak byłem kiedyś na Oled to teraz po przeczytaniu kilku tematów omijam jak żmij. 

Po pierwsze to wciąż stosunkowo nowa technologia, po drugie technologie z kontrolą pojedynczego piksela zawsze trapiły problemy z wypaleniami (plazmy i nawet też CRT). Zresztą żeby wypalić LCD trzeba się dobrze postarać ale to też możliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Damiano85 napisał:

Zasada jest prosta : jeśli głównie oglądasz telewizję i informacje to nie kupujesz Oleda... bo i po co...

Nie chciałbym znowu rozpętać tematu co oglądać na oledach , chciałbym jedynie delikatnie przypomnieć że to nie ekran do filmów tylko jak nazwa wskazuje telewizor.

Przynajmniej powinien wytrzymywać oglądanie takie jak moje czyli około 3 godzin informacji i tyleż samo filmów , jak tego nie potrafi to jest lipa , przynajmniej w serii 6.

Na razie czekam jak to będzie wyglądać  po 9 miesiącach i wtedy uderzę z poziomu rękojmi . 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się nowy soft 05.30.30. Macie jakieś spostrzeżenia na temat jego działania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.05.2018 o 21:21, abart68 napisał:

chciałbym jedynie delikatnie przypomnieć że to nie ekran do filmów tylko jak nazwa wskazuje telewizor.

Przynajmniej powinien wytrzymywać oglądanie takie jak moje czyli około 3 godzin informacji i tyleż samo filmów , jak tego nie potrafi to jest lipa , przynajmniej w serii 6.

Na razie czekam jak to będzie wyglądać  po 9 miesiącach i wtedy uderzę z poziomu rękojmi . 

Niestety muszę się zgodzić. Mam 65E6V od października 2016. Żona ogląda trochę programów informacyjnych, zwłaszcza z żółtym paskiem informacyjnym "Pilne". Tyle, że zawsze w trybie "ciemnym", nigdy na full.

I widać po tym czasie większe wypalenie/zużycie (nie powidoki, bo żadna procedura oczyszczania tego nie usuwa) pikseli odpowiedzialnych za kolor żółty:

IMG_20180712_201428.jpg

Tu o większym kontraście, bo na zdjęciu wyżej widać słabiej, niż w rzeczywistości:

IMG_20180714_110129.jpg

Widać to głównie na planszach żółtych i o czerwonym zabarwieniu. W pozostałych scenach raczej nie jest uciążliwy, jest w zasadzie prawie niezauważalny.

...ale jednak.

Edytowane przez kobolko
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, mjasinsk napisał:

To co pokazales to jest matrycacdo wymiany

Zrobiłbym to już dawno, gdyby LG miało jeszcze matryce 3D. Bo dopiero teraz oglądanie filmów w trójwymiarze nabrało sensu (4K pasywne).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a sprawdzałeś że nie ma? komuś niedawno chyba wymienili w c6 i chwalił sie tym na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, klaus71 napisał:

a sprawdzałeś że nie ma? komuś niedawno chyba wymienili w c6 i chwalił sie tym na forum

Ktoś pisał to już, że LG nie wymieniło w E6V, bo nie ma już do nich paneli. Ale sprawdzę osobiście

Dnia 12.12.2017 o 10:05, rick131 napisał:

Witam koledzy. I stało się mam sub piksela :( daje ostro po oczach. Co z tym robić - gwarancja czy rękojmia? TV kupione w kwietniu. Model 55E6V. Ma ktoś tak?

5a2f9bc0b526d_20171212_0955545332.jpg.7ae64e70ec4f77f70805c28f0bb35aaf.jpg

 

Dnia 12.12.2017 o 10:32, ma_ko napisał:

To nie Bad Pixel  :-)  pixel widoczny tylko na ciemnym ekranie "swieci" to stuck pixel?  Jak świecie na biało tzn masz w 100% wymianę panelu...

 

Dnia 12.12.2017 o 10:40, rick131 napisał:

:( no zdjęcie było na 100% planszy białej.

Tylko z tego co pisaliście na forum LG wymienia na nowszy model a ten jest bez 3D :(

stuck pixel jest nienaprawialny ??

reklamować w eMAg czy od razu w LG?

 

Dnia 12.12.2017 o 10:50, efel napisał:

Jeżeli faktycznie to się kwalifikuje do wymiany i  będą chcieli Ci wymienić na E7, to ze względu na brak 3D żądaj zwrotu kasy. Bez problemu to uzyskasz, bo prawnie są zobowiązani wymienić Ci produkt na nie gorszy niż miałeś. A że aktualnie takich nie produkują to muszą oddać kasę bezwarunkowo. 

Tak to mniej więcej brzmiało przy okazji wcześniejszego przypadku, jeśli chodzi o wymianę panelu 3D na panel 3D

Edytowane przez kobolko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, klaus71 napisał:

a sprawdzałeś że nie ma? komuś niedawno chyba wymienili w c6 i chwalił sie tym na forum

własnie mnie z tym, że moja jest zakrzywiona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, mjasinsk napisał:

własnie mnie z tym, że moja jest zakrzywiona

Ciężko mi będzie wcisnąć zakrzywiony panel w soundbar od E6V ?

  • Plusik 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...