Subman 1 061 Napisano 20 Grudnia 2017 O tych 8 martwych pikselach wspominał już wcześniej ma_ko. Ja też mam chyba 2 martwe subpiksele, ale nie ma co przesadzać, bo ich nie widać z normalnej odległości, a przecież nikt nie będzie oglądał OLEDa z 50 cm. Gdyby to był monitor komputerowy 4k to inna sprawa - wtedy byłoby to bolesne. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 21 Grudnia 2017 Zmiana podejścia w LG jest i to bardzo wyrazna, na nasza niekorzyść..., za kilka dni napiszę więcej. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rick131 5 Napisano 7 Marca 2018 No i problem z stuck pixelem niestety wrócił ma_ko jak to teraz wygląda z serwisem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 7 Marca 2018 29 minut temu, rick131 napisał: No i problem z stuck pixelem niestety wrócił ma_ko jak to teraz wygląda z serwisem? Jeśli pixel świeci na czarnym na biało to wymienią panel na 100% bo muszą :-)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rick131 5 Napisano 7 Marca 2018 (edytowane) Ma_ko dzięki za szybką odpowiedź. A jak pixel świeci na niebiesko? A i pytanie czekać na nową serię 2018.... Zgłaszał ktoś z tego tytułu rękojmię w emag (dawne agito)? Edytowane 7 Marca 2018 przez rick131 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 7 Marca 2018 13 minut temu, rick131 napisał: Ma_ko dzięki za szybką odpowiedź. A jak pixel świeci na niebiesko? A i pytanie czekać na nową serię 2018.... Zgłaszał ktoś z tego tytułu rękojmię w emag (dawne agito)? Jeśli w ogóle świeci to jest nie dopuszczalne, bad pixel nie uznają, świecący muszą... Do serii 6 będziesz mieć zauważalny progres bo na serii 7 jaką miałem (a miałem tez E6) był progres w jakości obrazu i co najwazniejsze ekran jest zdecydowanie odporniejszy na wypalenia... Z rękojmi chyba tez będą naprawiać..., a będzie trwało dłużej.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 9 Maja 2018 Witam wszystkich Jak obiecywałem piszę o pojawieniu się wypaleń na ekranie telewizora LG Oled G6 , jest to telewizor po wymianie na nowy z tytułu rękojmi . Telewizor był wymieniony na nowy w roku ubiegłym koło lipca i do przerwy majowej nie miałem uwag do obrazu . Właściwie z zaskoczenia pojawił się znajomy nie wyraźny pasek w dole ekranu widoczny na czerwonym tle. Nie zamieszczam zdjęć bo uszkodzenie panelu jest identyczne jak w wcześniejszych moich postach dotyczących poprzedniego egzemplarza . Użytkowałem telewizor zgodnie z radami na forach , czyli zredukowałem kolor , kontrast i jasność o 50% na programach informacyjnych oraz raz w tygodniu wykonywałem ręczne czyszczenie panelu z poziomu opcji . Jak widać nie pomogło to wiele i właściwie po identycznym okresie jak w poprzednim modelu wystąpiło wypalenie ekranu choć jest na razie mniej wyraźne niż poprzednio. Ponieważ sprzedawca wymieniał już raz sprzęt z takiego samego powodu to planuję zgłosić sprawę do zaopiniowania do serwisu i wystąpić do sprzedawcy z odstąpieniem od umowy z tytułu rękojmi. Napiszę jak przebiegnie sprawa i jak zachowa się serwis LG . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 15 Maja 2018 Dnia 9.05.2018 o 08:05, abart68 napisał: Witam wszystkich Jak obiecywałem piszę o pojawieniu się wypaleń na ekranie telewizora LG Oled G6 , jest to telewizor po wymianie na nowy z tytułu rękojmi . Telewizor był wymieniony na nowy w roku ubiegłym koło lipca i do przerwy majowej nie miałem uwag do obrazu . Właściwie z zaskoczenia pojawił się znajomy nie wyraźny pasek w dole ekranu widoczny na czerwonym tle. Nie zamieszczam zdjęć bo uszkodzenie panelu jest identyczne jak w wcześniejszych moich postach dotyczących poprzedniego egzemplarza . Użytkowałem telewizor zgodnie z radami na forach , czyli zredukowałem kolor , kontrast i jasność o 50% na programach informacyjnych oraz raz w tygodniu wykonywałem ręczne czyszczenie panelu z poziomu opcji . Jak widać nie pomogło to wiele i właściwie po identycznym okresie jak w poprzednim modelu wystąpiło wypalenie ekranu choć jest na razie mniej wyraźne niż poprzednio. Ponieważ sprzedawca wymieniał już raz sprzęt z takiego samego powodu to planuję zgłosić sprawę do zaopiniowania do serwisu i wystąpić do sprzedawcy z odstąpieniem od umowy z tytułu rękojmi. Napiszę jak przebiegnie sprawa i jak zachowa się serwis LG . Niestety zmiana w obrazie choć trwała bo po kilku czyszczeniach nadal jest , to jest tak subtelna że nie można nawet zrobić zdjęcia . Więc serwis traktuje to w tej chwili jako ,, naturalny powidok'' który za jakiś czas zniknie. Rzeczywiście w poprzednim modelu pasek na dole był tak widoczny że nawet niektóre programy zmieniały kolory w jego obrębie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 21 Maja 2018 Kurcze, seria 6 to jest naprawdę porażka na TV który śmiga jako ten główny..., ciśnij ich to nie zniknie..., moze się zredukuje trochę...,ale nie zniknie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 21 Maja 2018 Może po prostu warto trochę popracować, aby ten "naturalny powidok" według LG, stał się "naturalnym wypaleniem" Wtedy LG wymieni mu pewnie OLEDa. Oby tylko to się stało przed końcem gwarancji 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 21 Maja 2018 Gdzie dzisiaj nie spojrzę to same problemy z oled. Dlaczego to jest tak mocno promowane? 1 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 21 Maja 2018 2 minuty temu, tonybcc napisał: Gdzie dzisiaj nie spojrzę to same problemy z oled. Dlaczego to jest tak mocno promowane? Zauważ że to wątek dot 6 serii z 2016 roku. Tej serii nikt już nie sprzedaje. 7 seria radzi sobie lepiej z problemem wypaleń, a obecnie wchodzi już 8 seria na rynek. Po drugie - jak się lepiej rozejrzysz, to też można znaleźć mnóstwo użytkowników z problemami z ich LCD. Możnaby zadać przewrotnie pytanie - dlaczego LCD są też tak mocno promowane ? 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tonybcc 148 Napisano 21 Maja 2018 Tak @Subman ale to nie jedny temat gdzie coś jest nie tak. Jak byłem kiedyś na Oled to teraz po przeczytaniu kilku tematów omijam jak żmij. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 21 Maja 2018 Przed chwilą, tonybcc napisał: Tak @Subman ale to nie jedny temat gdzie coś jest nie tak. Jak byłem kiedyś na Oled to teraz po przeczytaniu kilku tematów omijam jak żmij. Nie mów, że nie ma tu tematów o różnych problemach z LCDkami... Pamiętaj, że na forum zjawiają się przede wszystkim użytkownicy mający problemy ze swoimi telewizorami. Zadowoleni użytkownicy nie szukają forów i nie widzisz ich opinii. Jak się boisz OLEDów, to masz wybór w postaci np. ZD9/Q9FN 1 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damiano85 535 Napisano 21 Maja 2018 29 minut temu, tonybcc napisał: Gdzie dzisiaj nie spojrzę to same problemy z oled. Dlaczego to jest tak mocno promowane? Zasada jest prosta : jeśli głównie oglądasz telewizję i informacje to nie kupujesz Oleda... bo i po co... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raus 145 Napisano 21 Maja 2018 1 godzinę temu, tonybcc napisał: ale to nie jedny temat gdzie coś jest nie tak. Jak byłem kiedyś na Oled to teraz po przeczytaniu kilku tematów omijam jak żmij. Po pierwsze to wciąż stosunkowo nowa technologia, po drugie technologie z kontrolą pojedynczego piksela zawsze trapiły problemy z wypaleniami (plazmy i nawet też CRT). Zresztą żeby wypalić LCD trzeba się dobrze postarać ale to też możliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 22 Maja 2018 23 godziny temu, Damiano85 napisał: Zasada jest prosta : jeśli głównie oglądasz telewizję i informacje to nie kupujesz Oleda... bo i po co... Nie chciałbym znowu rozpętać tematu co oglądać na oledach , chciałbym jedynie delikatnie przypomnieć że to nie ekran do filmów tylko jak nazwa wskazuje telewizor. Przynajmniej powinien wytrzymywać oglądanie takie jak moje czyli około 3 godzin informacji i tyleż samo filmów , jak tego nie potrafi to jest lipa , przynajmniej w serii 6. Na razie czekam jak to będzie wyglądać po 9 miesiącach i wtedy uderzę z poziomu rękojmi . 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommor 70 Napisano 10 Lipca 2018 Pojawił się nowy soft 05.30.30. Macie jakieś spostrzeżenia na temat jego działania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 14 Lipca 2018 (edytowane) Dnia 22.05.2018 o 21:21, abart68 napisał: chciałbym jedynie delikatnie przypomnieć że to nie ekran do filmów tylko jak nazwa wskazuje telewizor. Przynajmniej powinien wytrzymywać oglądanie takie jak moje czyli około 3 godzin informacji i tyleż samo filmów , jak tego nie potrafi to jest lipa , przynajmniej w serii 6. Na razie czekam jak to będzie wyglądać po 9 miesiącach i wtedy uderzę z poziomu rękojmi . Niestety muszę się zgodzić. Mam 65E6V od października 2016. Żona ogląda trochę programów informacyjnych, zwłaszcza z żółtym paskiem informacyjnym "Pilne". Tyle, że zawsze w trybie "ciemnym", nigdy na full. I widać po tym czasie większe wypalenie/zużycie (nie powidoki, bo żadna procedura oczyszczania tego nie usuwa) pikseli odpowiedzialnych za kolor żółty: Tu o większym kontraście, bo na zdjęciu wyżej widać słabiej, niż w rzeczywistości: Widać to głównie na planszach żółtych i o czerwonym zabarwieniu. W pozostałych scenach raczej nie jest uciążliwy, jest w zasadzie prawie niezauważalny. ...ale jednak. Edytowane 14 Lipca 2018 przez kobolko 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjasinsk 162 Napisano 14 Lipca 2018 To co pokazales to jest matrycacdo wymiany 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 14 Lipca 2018 8 minut temu, mjasinsk napisał: To co pokazales to jest matrycacdo wymiany Zrobiłbym to już dawno, gdyby LG miało jeszcze matryce 3D. Bo dopiero teraz oglądanie filmów w trójwymiarze nabrało sensu (4K pasywne). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 700 Napisano 14 Lipca 2018 a sprawdzałeś że nie ma? komuś niedawno chyba wymienili w c6 i chwalił sie tym na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 14 Lipca 2018 (edytowane) 15 minut temu, klaus71 napisał: a sprawdzałeś że nie ma? komuś niedawno chyba wymienili w c6 i chwalił sie tym na forum Ktoś pisał to już, że LG nie wymieniło w E6V, bo nie ma już do nich paneli. Ale sprawdzę osobiście Dnia 12.12.2017 o 10:05, rick131 napisał: Witam koledzy. I stało się mam sub piksela daje ostro po oczach. Co z tym robić - gwarancja czy rękojmia? TV kupione w kwietniu. Model 55E6V. Ma ktoś tak? Dnia 12.12.2017 o 10:32, ma_ko napisał: To nie Bad Pixel :-) pixel widoczny tylko na ciemnym ekranie "swieci" to stuck pixel? Jak świecie na biało tzn masz w 100% wymianę panelu... Dnia 12.12.2017 o 10:40, rick131 napisał: no zdjęcie było na 100% planszy białej. Tylko z tego co pisaliście na forum LG wymienia na nowszy model a ten jest bez 3D stuck pixel jest nienaprawialny ?? reklamować w eMAg czy od razu w LG? Dnia 12.12.2017 o 10:50, efel napisał: Jeżeli faktycznie to się kwalifikuje do wymiany i będą chcieli Ci wymienić na E7, to ze względu na brak 3D żądaj zwrotu kasy. Bez problemu to uzyskasz, bo prawnie są zobowiązani wymienić Ci produkt na nie gorszy niż miałeś. A że aktualnie takich nie produkują to muszą oddać kasę bezwarunkowo. Tak to mniej więcej brzmiało przy okazji wcześniejszego przypadku, jeśli chodzi o wymianę panelu 3D na panel 3D Edytowane 14 Lipca 2018 przez kobolko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjasinsk 162 Napisano 14 Lipca 2018 8 godzin temu, klaus71 napisał: a sprawdzałeś że nie ma? komuś niedawno chyba wymienili w c6 i chwalił sie tym na forum własnie mnie z tym, że moja jest zakrzywiona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 15 Lipca 2018 11 godzin temu, mjasinsk napisał: własnie mnie z tym, że moja jest zakrzywiona Ciężko mi będzie wcisnąć zakrzywiony panel w soundbar od E6V ? 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach