ma_ko 313 Napisano 21 Lipca 2017 Masz chyba rację bo zwaliłem to na nowy panel jaki mam, ale zdecydowanie "pogorszyło" się ,wiec albo wejdzie nowy soft z poprawką, labo trzeba poszukać możliwości powrotu. najgorsze jest to że on instalował się z "automatu"... Nie wiem czy nie warto zrobić "twardego" resetu TV po tej instalacji. Generalne na francuskim forum gdzie ludzie dośc mocno grzebią w tym TV to zalecają przy każdej aktualizacji "twardy reset"... Choć wada jest że ponoć cały system się wtedy czyści i pełna historia czyszczeń ekranu i procedur i obawiam się że może być widoczna taka procedura i LG może przy ewentualnych problemach kwestionować jakieś tematy napraw gwarancyjnych np... OK Uzupełaniam info. reset do ustawień fabrycznych powinien pomóc bo ponoć "czasem" nakładają się na siebie softy..., reset zwykły z menu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommor 70 Napisano 21 Lipca 2017 I co reset do ustawień fabrycznych pomógł? Mam skalibrowany i na razie nie chcę od początku go ustawiać. Robiłem twardy reset po zainstalowaniu softu ale nic się nie zmieniło. Z tego co zrozumiałem Lg wie o wadach softu, a więc nie wiem czy reset pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 21 Lipca 2017 Moim zdaniem tak. Wbijałem dziś kalibrację od "nowa" choć i tak czeka mnie nowa ze względu na wymianę matrycy 2 dni temu...,ale skończyła się "skokowość" na programach TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 21 Lipca 2017 @ma_ko Co oznacza że skończyła się "skokowość" ? Chodzi o skokową zmianę jasności ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 21 Lipca 2017 Płynności obrazu po najnowszej aktualizacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommor 70 Napisano 23 Lipca 2017 Niestety, pomimo przywrócenia ustawień fabrycznych "zająknięcia" się zdarzają. A więc jest to wina softu, a nie sposobu jego instalacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 23 Lipca 2017 U mnie zero problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romadra 0 Napisano 25 Lipca 2017 Witam, jestem nowym, na razie szczęśliwym posiadaczem Oled-a Lg 55e6. Oled zastąpił zacną plazmę Kuro Pioneera i muszę szczerze powiedzieć, że godnie zastąpił. Legendarna czerń plazmy Kuro musiała ustąpić czerni Oleda. Obraz jest wspaniały, kolor, mikrokontrast, biel, no i smolista absolutna czerń, która w każdym obrazie daje niesamowite wrażenie. Przy dobrym źródle, obraz jest moim zdaniem, referencyjny. Jestem fanem piłki nożnej i wbrew opiniom na tym forum jak dla mnie obraz jest płynny bez żadnych smużeń - o wiele lepszy niż na plazmie. Niestety telewizor ten obnaża każdą niedoskonałość sygnału i na wielu programach widać albo np. braki szczegółów w cieniach lub morę w ciemnych partiach obrazu ale jest to tylko i wyłącznie wina nadawcy. Telewizor odtwarza wszystko jeszcze nie trafiłem na plik, na którym by poległ. Używam serwera Plex i przesyłam wszystko bez problemu na telewizor , również filmy z napisami - polecam to rozwiązanie. Korzystałem też z serwera Win7 i DLNA ale te rozwiązania mają swoje wady. Jak na razie znalazłem dwie małe wady i proszę forumowiczów o pomoc, może ktoś zna rozwiązanie. Pierwsza to wygaszacz, który włącza się przy oglądaniu zdjęć, przeglądania internetu lub słuchania muzyki z teledysków. Telewizor uznaje jakby żadna treść nie była odtwarzana i włącza ten nieszczęsny wygaszacz. Nie znalazłem nigdzie czasu po jakim się włącza ani regulacji tego parametru. Druga nieco irytująca wada to ikona funkcji "mute" (wyciszenia) głośników tv. Ikona ta przy słuchaniu przez amplituner non stop "skacze" po ekranie i nie chce zniknąć. Czekam na wszelkie sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mjasinsk 162 Napisano 25 Lipca 2017 ustaw głośnośc na 1 i po kłopocie...chyba W sporcie niestety jakośc sygnału jest drażniąca szczególnie mojra wokól piłkarzy nawet na stosunkowo nieżłym canal + sport może doprowadzić do szału Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romadra 0 Napisano 26 Lipca 2017 Używam pilota uniwersalnego, który sam odpala tv, dekoder i amplituner, konfiguruje odpowiednio wejścia i ... wycisza tv. Wtedy właśnie pojawia się wędrująca ikonka wyciszenia i trzeba szukać oryginalnego pilota żeby włączyć głośność po czym zciszyć do zera. Programiści Lg nie popisali się chyba, że o czymś nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 26 Lipca 2017 22 godziny temu, romadra napisał: Niestety telewizor ten obnaża każdą niedoskonałość sygnału i na wielu programach widać albo np. braki szczegółów w cieniach lub morę w ciemnych partiach obrazu ale jest to tylko i wyłącznie wina nadawcy. To niestety nie materiał jest tu winny tylko elektronika użyta przez LG. LG w serii 6 niestety tak ma i obcina ciemne partie obrazu przez co nie widzisz szczegółów. Za te "mory" jak to nazwałeś również winna jest elektronika. Tegoroczna 7 seria poprawiła dość znacząco obie powyższe dolegliwości, ale i tak LG nie ma się co równać do np. Sony A1 (który ma tę samą matrycę OLED co LG z serii 6 i 7). Niestety Sony A1 jest o wiele droższym telewizorem niż Twój LG E6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 26 Lipca 2017 23 godziny temu, romadra napisał: Jestem fanem piłki nożnej i wbrew opiniom na tym forum jak dla mnie obraz jest płynny bez żadnych smużeń - o wiele lepszy niż na plazmie. To dlatego, że jesli dobrze pamiętam kurak nie miał żadnego uplynniacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 26 Lipca 2017 2 godziny temu, Subman napisał: To niestety nie materiał jest tu winny tylko elektronika użyta przez LG. LG w serii 6 niestety tak ma i obcina ciemne partie obrazu przez co nie widzisz szczegółów. Za te "mory" jak to nazwałeś również winna jest elektronika. Tegoroczna 7 seria poprawiła dość znacząco obie powyższe dolegliwości, ale i tak LG nie ma się co równać do np. Sony A1 (który ma tę samą matrycę OLED co LG z serii 6 i 7). Niestety Sony A1 jest o wiele droższym telewizorem niż Twój LG E6. Przestań już. SONY ma inne wady, które wyszły podczas testów wykonanych przez Macieja. Odsyłam tamże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 27 Lipca 2017 7 godzin temu, pmcomp napisał: Przestań już. SONY ma inne wady, które wyszły podczas testów wykonanych przez Macieja. Odsyłam tamże. Nie musisz mnie nigdzie odsyłać, bo wiem o tym. Ma pewne wady - tak, ale w tych parametrach o któych pisał romadra, Sony jest po prostu lepszy od LG i to też powinieneś wiedzieć. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 27 Lipca 2017 Subman po wyłączeniu przesuwnego PIXELA część "wad" w stosunku do Sony znika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marsellus_w 62 Napisano 27 Lipca 2017 Dnia 18.07.2017 o 13:23, abart68 napisał: Serwis LG faktycznie działa bardzo szybko , ja zgłosiłem problem z tytułu rękojmi ze wskazaniem na wymianę urządzenia , i co prawda sklep potwierdził że dostarczy nowy TV ale dziś mija już ze 12 dzień bez telewizji i filmów a wiem że mój TV zawieźli do serwisu do naprawy. Można przypuszczać że albo tak długo czekają na nowy albo jako nowy będą chcieli mi wcisnąć mój z wymienioną matrycą . Korzyść .........od kilkunastu dni więcej czytam forum i książki a reszta to nerwica. Nie wiem co to za sklep,ale gdybyś wybrał opcję proponowaną przez LG to już dawno miałbyś wymienioną matrycę na nową i byłoby po problemie.Jak już ktoś tu wcześniej pisał robią to u Ciebie w domu i zajmuje to max kilkadziesiąt minut. Procedura w sklepie-tym bardziej z tytułu rękojmi trwa długo.Samo zgłoszenie ze sklepu do serwisu potrafi trwać 3 dni robocze( przyjęcie zgł.od kilenta,wysłanie do serwisu,odpowiedź serwisu,potwierdzenie...itd itd.,łącznie z tym,że TV krąży w samochodach kurierów.brrr.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 27 Lipca 2017 3 godziny temu, marsellus_w napisał: Nie wiem co to za sklep,ale gdybyś wybrał opcję proponowaną przez LG to już dawno miałbyś wymienioną matrycę na nową i byłoby po problemie.Jak już ktoś tu wcześniej pisał robią to u Ciebie w domu i zajmuje to max kilkadziesiąt minut. Procedura w sklepie-tym bardziej z tytułu rękojmi trwa długo.Samo zgłoszenie ze sklepu do serwisu potrafi trwać 3 dni robocze( przyjęcie zgł.od kilenta,wysłanie do serwisu,odpowiedź serwisu,potwierdzenie...itd itd.,łącznie z tym,że TV krąży w samochodach kurierów.brrr.) Nie napiszę jaki to sklep no chyba że nie dotrzymają terminu a dziś wyznaczyli że przywożą nowy G6 w najbliższy wtorek . Co do serwisu to zależy gdzie jest od reki załatwiane , w moim przypadku serwis tak czy inaczej chciał zabrać telewizor , a jak już do nich trafił to okazało się że nie tylko matryca była do wymiany ale jakiś podzespół w elektronice jaki nie wiem . Całość trwała około 8 dni , więc nie każdy przypadek jest taki sam. Korzyść z rękojmi jest taka że będę miał nowy TV ( prawdopodobnie lepsiejszy albo i nie) z nową gwarancją na 24 miechy i nową Rękojmią na 24 miesiące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 27 Lipca 2017 9 godzin temu, ma_ko napisał: Subman po wyłączeniu przesuwnego PIXELA część "wad" w stosunku do Sony znika... Tak - pamiętam, że o tym pisałeś. Muszę to sprawdzić, ale z drugiej strony wyłączenie przesuwnego piksela jest cholernie niebezpieczne - no chyba że ktoś ogląda film na całym ekranie (bez pasków) bez żadnych stałych logotypów. 5 godzin temu, abart68 napisał: w moim przypadku serwis tak czy inaczej chciał zabrać telewizor , a jak już do nich trafił to okazało się że nie tylko matryca była do wymiany ale jakiś podzespół w elektronice jaki nie wiem . Hmmm, ta sprawa z elektroniką jest bardzo ciekawa, bo to by oznaczało, że to wypalenie u Ciebie mogło być skutkiem uszkodzonej elektroniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 27 Lipca 2017 No właśnie , ale nikt nie chce napisać lub powiedzieć co wymieniono . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romadra 0 Napisano 27 Lipca 2017 Dnia 26.07.2017 o 22:28, Subman napisał: To niestety nie materiał jest tu winny tylko elektronika użyta przez LG. LG w serii 6 niestety tak ma i obcina ciemne partie obrazu przez co nie widzisz szczegółów. Za te "mory" jak to nazwałeś również winna jest elektronika. Tegoroczna 7 seria poprawiła dość znacząco obie powyższe dolegliwości, ale i tak LG nie ma się co równać do np. Sony A1 (który ma tę samą matrycę OLED co LG z serii 6 i 7). Niestety Sony A1 jest o wiele droższym telewizorem niż Twój LG E6. Jeszcze raz powtórzę: "Niestety telewizor ten obnaża każdą niedoskonałość sygnału i na wielu programach widać albo np. braki szczegółów w cieniach lub morę w ciemnych partiach obrazu ale jest to tylko i wyłącznie wina nadawcy" Przy dobrym sygnale, a takich jest na szczęście sporo obraz jest absolutnie bez żadnych wad, są szczegóły w cieniach i brak jakiejkolwiek mory. Jestem szczególnie uczulony na jakość obrazu i jest bez zarzutu. Jeżeli chodzi o Sony A1 to również brałem go przy zakupie pod uwagę ale konstrukcja "leżącego" panelu na szafce czy problematyczny, odstający montaż na ścianie skreślił ten model z mojej listy. Jeżeli chodzi o obraz to na moich testach nie zauważyłem żadnej róznicy w stosunku do Lg E6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 27 Lipca 2017 9 minut temu, romadra napisał: Jeszcze raz powtórzę: "Niestety telewizor ten obnaża każdą niedoskonałość sygnału i na wielu programach widać albo np. braki szczegółów w cieniach lub morę w ciemnych partiach obrazu ale jest to tylko i wyłącznie wina nadawcy" To nie jest prawdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 27 Lipca 2017 @romadra Tak jak powiedział Xisiek - nie jest to prawdą (niestety). Jest sporo materiałów które o tym mówią: np. http://www.avsforum.com/2017-lg-oled-tv-improvements/ i są też praktyczne testy: http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/lg-55b7-kontra-sony-55a1.html , https://www.youtube.com/watch?v=CI0C8UTCtCg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rick131 5 Napisano 30 Lipca 2017 Cześć, czy ktoś próbował używać systemowego odtwarzacza muzyki tak aby wyświetlany był tekst piosenki. Mam ładnie otagowane pliki wraz z okładkami ale za nic na świecie nie chce wyświetlać tekstu - komunikat brak słów. Jakaś niedoróbka w webos 3.0? Próbowałem pól <UNSYNCEDLYRICS> i <LYRICS>. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 30 Lipca 2017 Śmiać się czy płakać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommor 70 Napisano 30 Lipca 2017 No niezły Picasso. A tak poważnie co się stało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach