ma_ko 313 Napisano 3 Lipca 2017 Też masz rację..., ale "to ponoć"uatrakcyjnia i wzmaga zainteresowanie. Choć przyznam ze odkryłem zaletę powidoków...,przestałem oglądać kanały info i gęby polityków...(bez wskazania opcji)... :-) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 498 Napisano 3 Lipca 2017 55E6 ... 4 miesiące używania, żadnych powidoków. Z tym, że u mnie telewizor nie gra po klikanaście godzin na dobe na TVN24 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 3 Lipca 2017 1 godzinę temu, ma_ko napisał: Np Loewe po mimo stosowania tych samych matryc co LG twierdzi że ma lepszy mechanizm niż LG regulujący kwestie powidoków i wypaleń. Wiec śmiem przypuszczać, że Sony lub Panasonic z tym sobie też nie poradziła lepiej jak z obróbka obrazu od LG... Z drugiej strony może być trudno to stwierdzić bo obie Firmy podają, że mają specjalnie wyselekcjonowane panele od LG i być może mogą mieć mniejszy problem z tymi zjawiskami... Poza tym ich sprzedaż w stosunku do Oled LG jest marginalna, co proporcjonalnie da mniejszą skalę zgłaszanych problemów i śladową o nich informację..., co faktycznie może nie dać realnego obrazu ewentualnego problemu.. Loewe może sobie twierdzić... Bez dowodów w postaci niezależnych testów, są to jedynie puste słowa. A odnośnie wyselekcjonowania paneli - to już zupełny kosmos... Czyli co - LG samo selekcjonuje sobie gorsze panele, a Loewe dają lepsze sztuki ?!? A odnośnie jakości Sony i Panasonic, to mają oczywiście przewagę w postaci lepszego processingu i postprocessingu obrazu i ja pewnie bym też się skusił na Sony (Sony ma lepszą gradację kolorów niż Panasonic) , ale różnica w cenie jest po prostu zbyt duża - 8 tys między LG C7 a Sony A1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 3 Lipca 2017 Wystarczy ze jest lepsza kontrola jakości i już będą różnice... Za cienki jestem żeby twierdzić że "know how" Loewe czy Panasonica jednak są gorsze w tej materii od LG. wręcz przeciwnie śmiem uważać że są lepsi od nich. Ja rozumiem że kupiłeś LG i już świata nie widzisz poza nimi..., cała reszta jest be i tyle. Ja kupiłem z pełną dozą obaw że to właśnie LG i ich zaplecze jest dla mnie najsłabszym ogniwem w tej technologi... Ty tak ufasz tym wszystkim testom "niezależnych" portali?? serio?? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
2015 44 Napisano 3 Lipca 2017 Sprawa prosta. Firma LG Display oferuje panele OLED RGBW. 55/65". Proszę nie mylić z LG TV. Na bazie produktu LG Display producenci tworzą swoje modele TV. Na bazie własnych algorytmów procesorów AV. Reguła taka, że Tajwański MediaTec ma monopol na chipy AV. Kto może to nadpisuje i kosztuje się na tzw. biblioteki sterujące. Np. Taki Philips ma nowy procesing P5, SONY nadal pisze na bazie doskonałego procka EXtreame. Panas TV raczej już się nie podniesie po kosztownej przygodzie z PDP od PIONEER SA, TCL to ogromne zagrożenie dla europejskiego rynku TV. tANIO, DUŻO I BEZ ZBĘDNYCH OPCJI. Chyba, że VESTEL (Turcja) ich poratuje w Iraku, Iranie, Kazachstanie, Arabii Saudyjskiej czy na ścianie wschodniej w Polsce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 3 Lipca 2017 (edytowane) 2 godziny temu, ma_ko napisał: Wystarczy ze jest lepsza kontrola jakości i już będą różnice... Jaka kontrola jakości ? Czy Ty sobie wyobrażasz że LG wpuści do swojej frabryki inżynierów Loewe i oni będą sobie robić testy i selekcjonować panele ?!? 2 godziny temu, ma_ko napisał: Za cienki jestem żeby twierdzić że "know how" Loewe czy Panasonica jednak są gorsze w tej materii od LG. wręcz przeciwnie śmiem uważać że są lepsi od nich. Jeśli mają te "know how" to dlaczego nikt z nich nie produkuje paneli OLED ? Loewe czy też Panasonic mają know-how, ale jedynie w obróbce obrazu, ale jak widać nie mają wystarczającego know-how aby wyprodukować panele OLED. 2 godziny temu, ma_ko napisał: Ja rozumiem że kupiłeś LG i już świata nie widzisz poza nimi..., cała reszta jest be i tyle. A gdzie ja to niby napisałem ? Przecież wyraźnie napisałem, że Panasonic i Sony mają lepszy postprocessing obrazu niż LG. Czy czasami starasz się czytać ze zrozumieniem ? 2 godziny temu, ma_ko napisał: Ty tak ufasz tym wszystkim testom "niezależnych" portali?? serio?? A Ty ufasz we wszystie reklamy producentów ? Serio ??? Edytowane 3 Lipca 2017 przez Subman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 3 Lipca 2017 Kontrola jakości w LG i wymogi z jakimi te ekrany mają trafić dla odbiorcy docelowego... Czemu nie mają jeszcze OLED jesteś taki oblatany w "technicznych" niuansach z innych stron , a tego nie wiesz? Bo żadna z tych Firm nie chciała postawić własnie na ten typ paneli, mieli i mają zaawansowane prace (pisze o sony i panasonic) bo LOewe nigdy zawsze matryce bierze od innych.. Poza tym LG sprytnie opatentowało jeden mały drobiazg który nie pozwala innym produkować w tej specyfikacji paneli... A technologie Panasonica czy Sony które chyba pierwsze pokazało OLED sa dużo droższe od tych LG i niestety ekonomia wzięła górę... Czytam ze zrozumieniem uwierz, czytam..., i na razie grzecznie się nie przypierdalam.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 3 Lipca 2017 5 godzin temu, ma_ko napisał: Choć przyznam ze odkryłem zaletę powidoków...,przestałem oglądać kanały info i gęby polityków...(bez wskazania opcji)... :-) He,he i oto chodzi, zamiast minusów szukamy plusów 4 godziny temu, ma_ko napisał: Ja kupiłem z pełną dozą obaw że to właśnie LG i ich zaplecze jest dla mnie najsłabszym ogniwem w tej technologi... Akurat tutaj, muszę zgodzić się w 100%, mam identyczne przemyślenia - oled jest całkiem okej, natomiast zaplecze inżynierskie LG ma jedno z najgorszych na rynku. Czego dowodem lepsze OLED (już w "pierwszej edycji" bazującej na produkcie LG) od Sony, Philipsa i Panasonica. 1 godzinę temu, Subman napisał: Jeśli mają te "know how" to dlaczego nikt z nich nie produkuje paneli OLED ? Loewe czy też Panasonic mają know-how, ale jedynie w obróbce obrazu, ale jak widać nie mają wystarczającego know-how aby wyprodukować panele OLED. Know how (taki pełniejszy) to tak na moje oko raczej ma Samsung, który trzaska samodzielnie małe OLEDZiki do urządzeń mobilnych. A inni nie produkują dużych paneli OLED sami - bo jest zupełnie nieopłacalne przy obecnym rynku :).. Oficjalnych danych nie znalazłem, ale z wypowiedzi ludzi z LG można przyjąć, że w 2016 wyprodukowali ok. 1 mln paneli oled do tv, biorąc pod uwagę globalny rynek lcd tv, który w 2016r przygarnął z okolic 220 mln sztuk, tworzenie fabryki paneli to gra nie warta świeczki. Ekonomicznie dużo bardziej opłaca się "dopieszczać" panel OLED LG niż samemu w to wchodzić, tym bardziej że ja osobiście ciężko widzę przyszłości OLED jeżeli nie nastąpi przełom w odporności tych organików na wyższe napięcia - przypominam HDR w specyfikacji szczytowej dochodzi do 10 000 nit, a oled od dwóch generacji się tłamsi w poziomach rzędu 700nit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 3 Lipca 2017 Sony, Philips i Panasonic opracowywali swoje SoCi do obróbki obrazu przez lata i stąd ta przewaga. LG ma tu oczywiście zaległości, ale czy mają najgorsze zaplecze inżynierskie ? Myślę, że gdyby te zaplecze inżynierskie miało tyle samo czasu na opracowanie algorytmów processingu obrazu co Sony czy Panasonic, to byście teraz pisali, że LG ma jedno za najlepszych zapleczy inżynierskich. Sony i Panasonic bazują na tym, nad czym pracowali i dopieszczali przez wiele, wiele lat. A jeśli chodzi o małe OLEDziki to LG Display właśnie dogaduje się z Apple i Google. Apple ma zainwestować blisko 3 mld USD w fabrykę OLEDów LG do ich smartfonów lub applewatch'a. Co do przyszłości OLEDów to LG musi zmierzyć się z kilkoma problemami - trwałością matryc (wypalenia), jasności i kosztów produkcji. Co do kosztów produkcji to już być może w 2018/2019 roku obniżą się one, gdy LG opanuje do końca metodę drukowania materiałów organicznych. Według niektórych informacji przy obecnej metodzie próżniowego osadzania marnuje się 70% materiału organicznego, a przy metodzie nadruku - jedynie 20%. Co do zwiększenia trwałości i jasności paneli na razie brak jest jakichkolwiek informacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 3 Lipca 2017 17 minut temu, Subman napisał: gdyby te zaplecze inżynierskie miało tyle samo czasu na opracowanie algorytmów processingu obrazu co Sony czy Panasonic, to byście teraz pisali, że LG ma jedno za najlepszych zapleczy inżynierskich. Sony i Panasonic bazują na tym, nad czym pracowali i dopieszczali przez wiele, wiele lat. Przyznam, że nie rozumiem dlaczego chłopcy z LG mają w materii "dopieszczania" gorsze warunki od Sony czy Panasonica? 20 minut temu, Subman napisał: Co do kosztów produkcji to już być może w 2018/2019 roku obniżą się one, gdy LG opanuje do końca metodę drukowania materiałów organicznych. Według niektórych informacji przy obecnej metodzie próżniowego osadzania marnuje się 70% materiału organicznego, a przy metodzie nadruku - jedynie 20%. To z głowy piszę, więc mogę nieidealnie pamiętać - ale już teraz (back 2016) LG podobno ma dużo wyższe uzyski dobrych paneli. Nie wiem też jak wygląda to przy dużych przekątnych, ale przy małych ponoć koszty wytworzenia panelu OLED są już od jakiegoś czasu na poziomie panelu LCD (to jest dość pewne info). W ogóle to mam wrażenie, że LG przy oledach dużo rzeczy robi "po cichaczu" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 3 Lipca 2017 Witam ponownie Jestem świeżo po wizycie serwisanta z LG ,sprawdzał wszystko miernikami i innymi zabawkami oraz wchodził w menu serwisowe . Stwierdził : Panel był nowy w chwili zakupu i nie pochodzi z ekspozycji . Na podstawie godzin pracy i innych danych z ekranu serwisowego stwierdził że telewizor użytkowany był normalnie i zgodnie z wytycznymi producenta LG. Stwierdził trwałe uszkodzenie matrycy ( czyli trwałe wypalenie powidoku - TVN24) oraz konieczność wymiany panelu na nowy w ramach gwarancji , czyli niby OK. Tu niestety zaczyna się problem bo serwisant wyraźnie sugeruje skorzystanie z rękojmi i żądanie od sklepu nowego telewizora lub zwrotu pieniędzy lub wymiany na inny z wyrównaniem kwoty. Twierdzi że jeżeli LG wymieni teraz panel ( a zrobią to bez problemu) to jeżeli za kolejne 5 miesięcy wystąpi taka usterka to droga rękojmi będzie zamknięta. Czas na zastanowienie mam do 11.00 do 3 lipca czyli jutro a napiszę że sam nie wiem z czego skorzystać .? Więc bardzo proszę o sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 3 Lipca 2017 16 minut temu, abart68 napisał: Czas na zastanowienie mam do 11.00 do 3 lipca czyli jutro Jakby co, 3 lipca jest dzisiaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 3 Lipca 2017 Sklep nie wiem jak to jest czy też nie ma możliwości "wymiany" samej matrycy, tego nie wiem. Ale obawiam się że to droga dość kłopotliwa. Z drugiej strony skoro znów wystąpi taka usterka to LG znów naprawi tak? No bo rozumiem,że nie inaczej. Próba rozmowy ze sklepem? Można spróbować tylko nie rozumiem tego "ultimatum" czasowego na decyję? Łaskę robią? Wymiana matrycy na miejscu? Czy TV do serwisu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
abart68 43 Napisano 3 Lipca 2017 3 minuty temu, kobolko napisał: Jakby co, 3 lipca jest dzisiaj Zwykła pomyłka , no bez przesady oczywiście 4 lipca 2 minuty temu, ma_ko napisał: Sklep nie wiem jak to jest czy też nie ma możliwości "wymiany" samej matrycy, tego nie wiem. Ale obawiam się że to droga dość kłopotliwa. Z drugiej strony skoro znów wystąpi taka usterka to LG znów naprawi tak? No bo rozumiem,że nie inaczej. Próba rozmowy ze sklepem? Można spróbować tylko nie rozumiem tego "ultimatum" czasowego na decyję? Łaskę robią? Wymiana matrycy na miejscu? Czy TV do serwisu? Podobno jest tak że sklep i tak zgłasza TV do LG a oni oczywiście stwierdzają że do naprawy , ponieważ ja chciałem dobry telewizor a nie uszkodzony to mogę wybrać czy zgadzam się na naprawę prze sklep czy chcę nowy , oczywiście wybrałbym nowy bo naprawianego raczej nie. Też wydaje mi sie że LG wymieniając panel powinno dać kolejną gwarancję skoro stwierdzają że użytkuję prawidłowo. A ultimatum tłumaczył procedurą że musi zamknąć sprawę wymiany do dnia jutrzejszego ???????? (może to prawda). Telewizor chcą zabrać na wymianę panelu do serwisu , sklep też zabierze telewizor czy wymieni na nowy czy sam panel . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 3 Lipca 2017 Ale też widzę pozytyw, LG jednak przyznaję że to jest jakaś tam ich wina i podlega to gwarancji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 3 Lipca 2017 1 godzinę temu, abart68 napisał: Stwierdził trwałe uszkodzenie matrycy ( czyli trwałe wypalenie powidoku - TVN24) oraz konieczność wymiany panelu na nowy w ramach gwarancji , czyli niby OK. No to ja bym nie cudował - skoro potwierdza uszkodzenie i że wymienia to bym nie rezygnował z tego i nie wydłużał sobie ścieżki na sprzedawcę. LG nabroiło niech LG wymienia. PS. Tłumaczenie serwisanta jest z gatunku dziwnych, jak sam słusznie zauważasz skoro jest wada to jeśli będzie znowu to per analogia kolejny panel i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 3 Lipca 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, abart68 napisał: Tu niestety zaczyna się problem bo serwisant wyraźnie sugeruje skorzystanie z rękojmi i żądanie od sklepu nowego telewizora lub zwrotu pieniędzy lub wymiany na inny z wyrównaniem kwoty. Twierdzi że jeżeli LG wymieni teraz panel ( a zrobią to bez problemu) to jeżeli za kolejne 5 miesięcy wystąpi taka usterka to droga rękojmi będzie zamknięta. Czas na zastanowienie mam do 11.00 do 3 lipca czyli jutro a napiszę że sam nie wiem z czego skorzystać .? Więc bardzo proszę o sugestie. To na Twoim miejscu wybrałbym opcję rękojmii i wymiany na inny telewizor lub zwrot pieniędzy. Kup sobie DX900 tak jak pisałeś i powinieneś być zadowolony. Edytowane 3 Lipca 2017 przez Subman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 3 Lipca 2017 4 minuty temu, Subman napisał: Kup sobie DX900 tak jak pisałeś i powinieneś być zadowolony. Też nie będzie zadowolony, bo po OLEDzie wieczorem halo bije po oczach, a i kąty nie te, więc zabraknie mu kontrastu. Coś za coś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Subman 1 061 Napisano 3 Lipca 2017 (edytowane) 5 minut temu, kobolko napisał: Też nie będzie zadowolony, bo po OLEDzie wieczorem halo bije po oczach, a i kąty nie te, więc zabraknie mu kontrastu. Coś za coś. halo w DX900 praktycznie nie istnieje, kontrast bardzo dobry, kąty będą oczywiście o zdecydowanie gorsze niż w OLEDzie no i w szybkich scenach może pojawić się smużenie, ale będzie miał za to wyższą jasność. Aż strach teraz pomyśleć co będzie z moim C7 za 6 miesięcy Edytowane 3 Lipca 2017 przez Subman Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 3 Lipca 2017 12 minut temu, kobolko napisał: Też nie będzie zadowolony, bo po OLEDzie wieczorem halo bije po oczach, a i kąty nie te, więc zabraknie mu kontrastu. Coś za coś. W dx900, zabraknie kontrastu jak się wyłączy wygaszanie strefowe, w przeciwnym wypadku kontrast jest na takim poziomie, ze do niczego oleda nie potrzebujesz. Zobacz na wyniki testu i pomiary 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 3 Lipca 2017 (edytowane) 34 minuty temu, Subman napisał: halo w DX900 praktycznie nie istnieje, Dopóki nie zgasisz światła i nie będziesz schodził z osi ekranu. Przy oświetleniu zewnętrznym rzeczywiście problem jest marginalny. 21 minut temu, Xisiek napisał: W dx900, zabraknie kontrastu jak się wyłączy wygaszanie strefowe, w przeciwnym wypadku kontrast jest na takim poziomie, ze do niczego oleda nie potrzebujesz. Co Ci po strefach przy rozgwieżdżonym niebie (ja akurat jestem fanem SF) Trzeba sobie zadać pytanie, czego oczekujesz od TV (a właściwie od technologii), bo każdy ma swoje ułomności W każdym razie mi taki obraz nie do końca odpowiada: https://youtu.be/SievBBp9DoQ?t=3m3s Edytowane 3 Lipca 2017 przez kobolko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommor 70 Napisano 3 Lipca 2017 3 godziny temu, abart68 napisał: Witam ponownie Jestem świeżo po wizycie serwisanta z LG ,sprawdzał wszystko miernikami i innymi zabawkami oraz wchodził w menu serwisowe . Stwierdził : Panel był nowy w chwili zakupu i nie pochodzi z ekspozycji . Na podstawie godzin pracy i innych danych z ekranu serwisowego stwierdził że telewizor użytkowany był normalnie i zgodnie z wytycznymi producenta LG. Stwierdził trwałe uszkodzenie matrycy ( czyli trwałe wypalenie powidoku - TVN24) oraz konieczność wymiany panelu na nowy w ramach gwarancji , czyli niby OK. Tu niestety zaczyna się problem bo serwisant wyraźnie sugeruje skorzystanie z rękojmi i żądanie od sklepu nowego telewizora lub zwrotu pieniędzy lub wymiany na inny z wyrównaniem kwoty. Twierdzi że jeżeli LG wymieni teraz panel ( a zrobią to bez problemu) to jeżeli za kolejne 5 miesięcy wystąpi taka usterka to droga rękojmi będzie zamknięta. Czas na zastanowienie mam do 11.00 do 3 lipca czyli jutro a napiszę że sam nie wiem z czego skorzystać .? Więc bardzo proszę o sugestie. Z tego co się orientuję to reklamacja drogą rękojmi jest korzystniejsza dla konsumenta i lepiej chroniona przez prawo. Co do zwrotu pieniędzy to nie odbywa się to na twoje życzenie, sklep ma obowiązek naprawić sprzęt ew. wymienić na nowy. Z tego co pamiętam to zwrotu gotówki możesz się domagać po dwóch nieudanych naprawach - ale warto to sprawdzić. Albo reklamacja jest zasadna albo nie, sugerowanie że jeśli w wymienionej matrycy stanie się to samo, to nie będzie podlegać reklamacji jest zwyczajnie nie zgodne z prawem. Mogło by to tylko świadczyć o technologicznej wadzie produktu i wprost prowadzić do wymiany na inny bądź zwrotu gotówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 688 Napisano 3 Lipca 2017 1 godzinę temu, kobolko napisał: Co Ci po strefach przy rozgwieżdżonym niebie (ja akurat jestem fanem SF) Polecam obejrzeć dx900 na żywo, nawet przy gwieździstym niebie, zrozumiesz po co strefy. PS. Pokazywanie czerni (dowolnego) LCD pod kątem jest bezsensu, bo wiadomo że "płowieje". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobolko 33 Napisano 3 Lipca 2017 4 minuty temu, Xisiek napisał: Polecam obejrzeć dx900 na żywo, nawet przy gwieździstym niebie, zrozumiesz po co strefy. PS. Pokazywanie czerni (dowolnego) LCD pod kątem jest bezsensu, bo wiadomo że "płowieje". Oglądałem. Z resztą, na fragmencie filmu widać świecenie/spadek kontrastu w miejscu pracy stref nawet na wprost ekranu. Ja widzę różnicę, i mam też świadomość, że będą tacy, którym w kontekście wysokiej jasności ekranu w ogóle nie będzie to albo przeszkadzało, albo nie będą tego widzieć. Jak napisałem, każdą technologia na swoje zalety i wady. I każdy musi sam określić, które z wad jest w stanie przełknąć na korzyść zalet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 4 Lipca 2017 (edytowane) Jeśli Dx900 to tylko pod warunkiem że TV jest używany do oglądania na wprost, inaczej korzyści i zalety tego ekranu biorą w łeb i to tak konkretnie w łeb..., faktycznie czasem przeszkadzać może strefowe podświetlanie, ale to niuans (choć przy szybkich przejściach scen zauważalny) ja to nazywam taką jadąca łuną..., efekt jest może go wyolbrzymiam, ale jest. Halo tak jak już napisane jest ale nie dużo bardziej, poświata widoczna od tych OLED... Ekran bardzo jasny. Resztę zalet takich typowych dla użytkownikach opisywałem już. Ciężki wybór wiele zalet ale i wad i to taka dość ważna dla dużej części użytkowników "kąty" Wracając do samej naprawy, Nie wiem jaki masz kontakt ze sklepem a oni z LG bo jeśli sklep nie ma problemów jako dystrybutor to może i wymian na nowy im przejdzie bez problemu... Choć szczerze naprawa w LG też Ok, masz nowy panel i pełną gwarancję. Ważne że nie olali tematu i to na PLUS dla LG. Co jak co i tak kłopot i koszty kalibracji w plecy... Edytowane 4 Lipca 2017 przez ma_ko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach