Skocz do zawartości
Maciej Koper

Panasonic TX-65DX900 ( DX900 ) TEST - Ultra HD Premium LCD LED

Rekomendowane odpowiedzi

Taki piękny łuk widać w scenach podświetlenia, ja myślałem że "strefy" i ich podświetlanie mogą przybierać kształty typu prostokąt, lub kwadrat..., a tu piękny łuk.

Znów jestem tylko "laikiem" więc może mi Pan rozjaśni...czy może być inaczej bo nawet technik z Panasonica zaniemówił...

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, ma_ko napisał:

Taki piękny łuk widać w scenach podświetlenia, ja myślałem że "strefy" i ich podświetlanie mogą przybierać kształty typu prostokąt, lub kwadrat..., a tu piękny łuk.

Znów jestem tylko "laikiem" więc może mi Pan rozjaśni...czy może być inaczej bo nawet technik z Panasonica zaniemówił...

Na DX900 strefy mają wyraźnie zdefiniowany kształt geometryczny, który jest prostokątem bliskim kwadratowi. Narzuca to budowa telewizora. Diody zainstalowane są w perforowanych odbłyśnikach, których kształt zapobiega przeciekaniu światła z jednej strefy do drugiej.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, bo w konfrontacji z "Custom Care" Pseudo Panasonic Polska myślałem że jestem idiotą..., ale ponoć nie jedynym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia robione na wprost, zejście z osi plama dalej na "miejscu" czy to jest jednolitość? Na szarościach to koszmar...

To "tak" ma być...?? Hmm...ciekawe..., a ciekawsze jest to że "tak" od początku nie było...

 

Mogę wrzucić inne kolorki...

IMG_2921 (002).JPG

IMG_2926.JPG

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I pomyśleć że miałem kupić ten tv...
Co jak co, ale serwis to mega ważna rzecz..
U Ciebie to wygląda jak clouding ale na każdym kolorze i nie tylko widoczny w nocy.
Postrasz ich federacją praw konsumentów, że nagłośnisz sprawę jeśli będą się tak zachowywać. Sorry za taką kasę tv powinien być wymieniany od ręki...

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sorry za taką kasę tv powinien być wymieniany od ręki...


Raczej naprawiany, lub wymieniona matryca, lub inne elementy za to odpowiedzialne, ale cały tv... wątpię. Samochody są dużo droższe, a jak trafisz na felerny to nikt go nie wymienia tylko naprawia.
A tak naprawdę to wątpię ze cokolwiek z tym zrobią, taka prawda, polskie realia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety z przykrością stwierdzam realia Panasonic Polska...

Choć najlepszy tekst z BOK to że nie "oni' są "stroną" zapytałem czy wiec stroną jest Samsung Polska??Skoro BOK Panasonic nie jest stroną..., więc delikatnie mi zasugerowano bym się "walił" i napisał reklamację bo Oni już ze mną nie będą gadać...

A stało się to po tym jak 50 dni nikt nie raczył się z Panasonic skontaktować, czy też udzielić odpowiedzi na moje zgłoszenie...

Najfajniejsze jest to że ja nikogo nawet nie nagabywałem, nie przypominałem się grzecznie czekałem do czasu..., po ponad 70 dniach od zgłoszenia stwierdziłem że czas działać..., to wtedy się okazało że "jestem" big problemem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ma_ko.

Wszystko to niestety dzis norma.

Moj pierwszy dx902 wygladal tak, ze doprowadzilnby do placzu zakonnice. Sam bylem tak wkur&*ny, ze wymienilem tv na Samsunga.

W UK ludzie wymieniali po kilka razy swoje egzemplarze w poszukiwaniu optymalnego, do czasu kiedy Panasonic nie zmienil podejscia i zaczal odsylac konsumentow juz przy pierwszym podejsciu "na drzewo". 

W Polsce jak  podejrzewam dziki zachod mieliscie od poczatku, choc brak reakcji na zgloszenie ( ticket w systemie?!) przez 70 dni, swiadczyc moze o tym, ze polski oddzial nie trzyma firmowych standardow.

Zadziwiajace jest przy tym opisana tutaj, m.in. przez Ciebie, spolegliwosc LG, ktora przyjdzie nam chyba juz niebawem tylko wspominac. Radzilbym  wiec zalatwiac wszelkie problemy z matrycami jak najszybciej, poki ta polityka nie ulegnie zmianie.   

Edytowane przez binary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego trzeba, jasno i czytelnie pisać o problemach i sytuacjach z serwisem na forach, facebook itd. To że z częscią Panasonica tak było to wiem i wiedziałem kupując...

Tak na marginesie zaznaczę nie z przekąsem jakim to "idealnym" egzemplarzem dysponował ten i inne które portale że nie zauważył "wad" pisząc "peanową" recenzję...

Lekką ręką wydając "rekomendacje"...

 

A szarość się nie przesuwa, jest w miejscu (plama) tylko patrząc od kątem się zmniejsza (serwisant z Panasonic dziś to potwierdził) co więcej ma "bardzo" duże spektrum odcieni barw (plama)...

 

A by było śmiesznie Panasonic wysnuł teorię że kalibracja (skalibruj.pl) wyciągnęła te błędy matrycy...HAHHA...

Po czym dziś na trybie THX okazało się że jest jeszcze lepiej...(znaczy lepiej widać plamę)

 

A padł też argument kurzu, zonk..w pomieszczeniu pracuje HEPA.... :-) a w domu klima...

IMG_2871.JPG

Edytowane przez ma_ko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, ma_ko napisał:

A by było śmiesznie Panasonic wysnuł teorię że kalibracja (skalibruj.pl) wyciągnęła te błędy matrycy...HAHHA...

Hehe Grubo :wacko:

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BYŚMY SIĘ DOBRZE ZROZUMIELI... USTAWIENIA KALIBRACYJNE UWIDACZNIAJĄ TE PLAMY STĄD PANASONIC POLSKA MUSIAŁ SPRAWDZAĆ CZY NA DOMYŚLNYCH JEST "LEPIEJ"..., nie nie jest...haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, ma_ko napisał:

 USTAWIENIA KALIBRACYJNE UWIDACZNIAJĄ TE PLAMY STĄD PANASONIC POLSKA MUSIAŁ SPRAWDZAĆ CZY NA DOMYŚLNYCH JEST "LEPIEJ".

Nie lubię tego pisać, ale z przykrością należy stwierdzić, że postawa Panasonica w tym przypadku jest absolutnie poniżej krytyki i ogólnie przyjętych standardów! Jeżeli panowie tak będzie robić dalej to z niskiego juz poziomu sprzedaży zacznie się ostra jazda w dół. Po prostu WSTYD.

Krótkie uzasadnienie- skoro producent umieszcza w swoim tv system/funkcjonalność CMS to ten tv także na działać jak najbardziej poprawnie po skorzystaniu przez uzytkownika z tej funkcji, a nie tylko w profilu fabrycznym!

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tryb THX 

Szczerze mam ochotę opisać to dosadniej ,ale cenzura forum nie pozwala..., dla mnie Panasonic przestał "istnieć" po tych akcjach.., jak producent i tylko wyłącznie z powodu opieki posprzedażnej...

Ale już przygotowuje dokumenty dla prawnika, mam gotowe pisma dotyczące całości "zaangażowania" BOK i Panasonic Polska w sprawę i wyśle to do centrali w EU i Japonii...

 

Czekam tylko pisemnej odmowy. Bo niczego innego się po tej firmie nie spodziewam...

 

By było jasne do momentu "kontaktu z opieką po sprzedażna w PL" moje zdanie co można nawet w tym wątku przeczytać było więcej niż pozytywne..

.Na dziś dla mnie to dno....

 

IMG_2939 (002).JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak na marginesie zaznaczę nie z przekąsem jakim to "idealnym" egzemplarzem dysponował ten i inne które portale że nie zauważył "wad" pisząc "peanową" recenzję...
Lekką ręką wydając "rekomendacje"...

Ja tez jeszcze 1,5 roku temu wierzyłem w testy, kupiłem kilka rzeczy "rekomendowanych", "polecanych" oraz "the best of..." i okazały się szmelcem. Człowiek się uczy całe życie i dziś wiem że nie ma czegoś takiego jak testy. To się tylko tak nazywa, a tak naprawdę jest to płatna reklama.
Pomysł realnie, czasopisma i redaktorzy musza za coś żyć. Firma dostarcza sprzęt do testu, ale oczekuje fajnego opisu (bo za niego płaci, a jak będzie źle to kolejnego nie dostarczą). Redaktor ma za co żyć, a dostawca sprzętu ma klientów. Widziałeś kiedyś test w którym zjechano by sprzęt z góry na dół? Raczej nie, mogą się pojawić pewne uchybienia żeby wyglądało to realniej, ale ogólnie musi być ok. Od tego ile dostawca sprzętu zapłacił zależy czy będzie dobrze opisany, super, czy nawet rekomendacja.
O ile dobrze kojarzę to testujący napisał że są zaprzyjaźnieni z Panasonic, wiec już wiesz skąd rekomendacja, w końcu to flagowy model zaprzyjaźnionej firmy.

Żeby było jasne nie twierdze ze DX900 to zły tv, ale na pewno nie można się kierować testami. Przy zakupie tv, ani żadnego innego sprzętu. W teście można zobaczyć i przeczytać to co ktoś chciał podkreślić na plus. O minusach przecież można nie wspomnieć lub je zmarginalizować do nie istotnych.
  • Lubię 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma_ko - jak dla mnie masz po prostu mega pecha. Trafiłeś po prostu na tragiczną wręcz, zaskakująco nierówną matrycę. Mój egzemplarz jest o niebo lepszy, w ogóle nie ma czego porównywać. Zadziwiające jest wręcz, że przy takim produkcie Panasonic odwalał taki cyrk i wsadzał takie badziewie. Jestem w stanie to zrozumieć w TV za małą kasę, ale na Boga, DX900 był referencją jeśli chodzi o Panasonica i odwalać takie kwiatki, gdzie była jakakolwiek kontrola jakości?

Innym tematem jest dla mnie serwis Panasonica, który w Polsce niestety działa tak, a nie inaczej, o czym pisałem już kiedyś szerzej. Powtórzę tylko, że serwis Panasonica w Polsce w zasadzie nie istnieje. Nie wiem jaka musiałby być wada żeby zareagowali. Taką matrycę w modelu DX900 to powinni wymieniać bez mrugnięcia okiem. Bo rozumiem, jak wada jest mała, jakaś mała plamka, drobne przebarwienie itp., ale w tym wypadku jest masakra i sprawa jak dla mnie powinna być załatwiona od ręki.

Gmeru, nie jesteście jakoś w stanie pomóc koledze? Przecież tutaj ewidentnie widać, że matryca jest do bani i tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez jeszcze 1,5 roku temu wierzyłem w testy, kupiłem kilka rzeczy "rekomendowanych", "polecanych" oraz "the best of..." i okazały się szmelcem. Człowiek się uczy całe życie .....

 

Żeby było jasne nie twierdze ze DX900 to zły tv, ale na pewno nie można się kierować testami. Przy zakupie tv, ani żadnego innego sprzętu. W teście można zobaczyć i przeczytać to co ktoś chciał podkreślić na plus. O minusach przecież można nie wspomnieć lub je zmarginalizować do nie istotnych.

 

A czym sie kierowac jesli nie testami?

Trzeba po prostu umiec wyciagnac wlasne wnioski.

Testy M.Kopra sa tak skonstruowane i zaprezentowane, zebysmy Ty, ja i inni bardziej wnikliwi czytelnicy, mogli dojsc do wlasnych konkluzji, Nie musiec wylacznie polegac na z gory pozytywnej rekomednacji, czy doszukiwac sie podtekstow miedzy wierszami. Nie musimy zliczac przymiotnikow, czy poetyckich okreslen, bo wszystko oparte jest na prezentacji profesjonalnie wykonanych pomiarow. Jezeli cos budzi watpliwosci, autor zawsze na nie odpowiada, badz koryguje wychwycone bledy. Techniki ktore opracowuje, zdaja sie sluzyc bardziej rzetelnej ocenie tj wylonieniu rzeczywistych faworytow, niz byc pomocne w sciemie. To ze ma wlasne preferencje, wynikajace z doswiadczeniania w pracy jaka na codzien wykonuje (kto ich nie ma), czy tez to, ze zostawia sobie pewne wiadomosci tylko dla siebie, co swiadczy o profesjonalnym podejsciu do tego co robi, nie sa powodem, aby czynic mu z tego tytulu zarzuty.

Na kulturalna i rzeczowa krytyke tez reaguje w sposob cywilizowany. Wejdz na drugie forum i sprobuj cos napisac zlego, chocby prawdziwego, na produkt promowany przez tamtejsza grupe interesow, a wylecisz razem ze swoim postem.

Tutaj mozna bez negatywnyvh konsekwencji, a w kazdym razie nikt tego nie zabrania, pisac o rzeczywistych wadach, czy problemach polecanych produktow i warto to wlasnie robic, zamiast wznosic zale na system, media i organizacje swiata. A ze produkuja szmec, to prawda. Dlatego warto wiedzic, ktory szmelc lepszy i jak unikanc problemow z nim zwiazanych, badz jak sobie z nimi poradzic w sytuacji, jesli nie uda sie ich uniknac. Od tego wlasnie jest forum.

 

 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie ja nie neguję testów bo DX900 miałem upatrzony wcześniej, tylko zastanawiające jest jaki idealny egzemplarz był dostarczony skoro problemów nie odnotowano...

Ten TV był kupowany co więcej nawet z pełną wiedzą wad technologicznych tego typu ekranów...

I nadal podkreślam ja do TV zarzutów nie mam, ja swoje "ale" mam do Panasonic Polska i podejścia... zgłoszenie reklamacyjne zarejestrowane w systemie 17.05.2017 roku dziś mamy 1.08.2017 rok..., a jedyny kontakt "bez mojej" interwencji od Panasonic Polska to z dnia 25.05 ankieta o "satysfakcji" klienta...

Oczywiście serwisant pokazał się dość szybko około tygodnia od zgłoszenia i tyle, zero odpowiedzi decyzji, kilka pytań serwisanta o przesłanie ustawień TV jakieś dodatkowe zdjęcie i dopiero po moim rabanie z 18.07 "wczoraj" był na kolejnej wizji lokalnej... (ewidentnie poinstruowany by mocno ograniczać "opinie" itd)....

Serio... Panasonic Polska rzygać mi się chce...dno.

 

BOK Panasonic Polska odpisuje już tylko  że nie jest "stroną"..., zastanawiam się czy mam dzwonić do Samsung ? Może oni...

Edytowane przez ma_ko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Mr.Hankey napisał:

Gmeru, nie jesteście jakoś w stanie pomóc koledze? Przecież tutaj ewidentnie widać, że matryca jest do bani i tyle...

Ale w jakiej formie byś widział tą Pomoc?

Ktoś by musiał znany i ustawiony z branży wziąć to na siebie, wtedy serwis by zareagował od ''kopa'' od razu by się przeprosiny posypały wraz z nowym DX900 wcześniej już sprawdzonym..

Aaa i wraz z całym tym zamieszaniem z pewnością znalazł by się odtwarzacz flagowy od Panasa za wystąpienie problemu, jako mały upominek na złagodzenie sprawy. ;)

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się telewizor zupełnie nie zepsuje (czyt. nie przestanie wyświetlać obrazu) to zawsze każdy producent ma spore pole manewru i może mówić, że różnice w jasnościach są np. zgodne z normami producenta, itp.

@ma_ko

Rękojmia daje ci zdecydowanie większe uprawnienia i chyba lepiej byłoby gdybyś zgłosił tę wadę sklepowi z tytułu właśnie rękojmii. Gwarancja, jak pewnie każdy prawnik Ci powie, to "dobrowolne oświadczenie producenta" i nie wiążą go żadne przepisy w Polsce. Przy rękojmii masz większe prawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na dziś info od Panasonic Polska , matryca do wymiany..., zobaczymy co dalej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Kupiłem ten TV parę dni temu(UK bo tam mieszkam) i zauwarzyłem że ma wgrany nowszy soft gdzie na stronie Panasonic jest wersja starsza.Dziwne :huh: Co on zmienia to nie wiem.

20170806_125230.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam DX800E po wymianie modułu z procesorem też mam nową wersje oprogramowania ,.Miałem problem z przekontrastowaniem i ostrością czasami przy uruchomieniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...