Jump to content

dragen

Użytkownik
  • Content Count

    128
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

15 Good

About dragen

  • Rank
    VCD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No nieźle, wyszedłeś na tym mega, gratuluję. Ciekawe jak Twoje spostrzeżenia względem KS? Może sam się zmotywuję, sprzedam swój tv i kupię C8? Boje się tylko o jasność w dzień ;( Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
  2. Jasne że lepiej na konto, zainwestuj w LG, ostatnio było niezłe promo, poczytaj, zastanów się.. Może ktoś doradzi na forum, szkoda KS9500 bo dobry tv, ale co zrobić.. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
  3. To pilnuj sobie żeby był FALD jako cecha tego produktu. Ciekawe co wymyślą.. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
  4. Tak to już jest z Samsungiem "otwierana obudowa nie jest już tak szczelna " to mówił mi technik jak zmieniał u mnie matrycę. Nie wiem ile w tym prawdy, może chciał asekurować się przed cloudingiem który mógłby wystąpić na tej wymienianej? Na dodatek niby FALD a sam widziałem na dole zewnętrzną listwę doświetlającą co potwierdził fachmen.. Dostałeś nowa skrzynkę do tv? Sprawdź oprogramowanie, ja też zauważyłem mniejszą jasność po wymianie, wcześniej wręcz wypalało oczy, teraz trochę slabo..ktoś tutaj na forum kiedyś napisał że zmniejszyli jasność matryc tych nowych, hmm, pewnie prowokowały jakieś wady.. Co do pixeli? jak jeszcze powalczysz z 2 razy i będzie to samo to wtedy zaproponują zwrot kasy. Zależy od Ciebie. Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka
  5. Daj znać co technicy zadecydują, zabrzmi trochę perwersyjnie i rasistowsko, ale nie daj sobie wcisnąć ciemnoty i walcz o swoje.
  6. Pamiętaj, jeśli zaproponują wymianę matrycy, nie oznacza to że będzie lepiej, niestety trafiają się matryce ze zwrotów, pewnie od bardziej świadomych klientów..., testuj przy techniku ile się da, i jak cokolwiek zauważysz od razu interweniuj ( w tym temacie znajdziesz na co możesz zwracać uwagę " kolega z tego forum przez to przechodził i w końcu oddali mu kasę którą przeznaczył na jakiegoś Soniaka, ale ile się biedny namęczył to już jego..
  7. Jak gwarancja, to serwisant przychodzi do domu albo na oględziny, albo jeśli ma wymienić jakąś część, lub zabrać zepsuty tv. Jak jest nie naprawialne lub nie mają nowych części to idzie info do centrali o zwrot kosztów. Co do rękojmi, to sklep jeśli ma możliwość naprawy to najpierw z niej korzysta, a gdy nie przynosi ona efektu lub okazuje się że nie ma części, wtedy możesz rościć najlepiej zwrot kasy lub jeśli jest opcja wymianę na inny model o podobnych parametrach. Czy musisz do rękojmi zawozić tv? Wydaje mi się że tak, ale ja bym zadzwonił do sklepu i zapytał. Zwrot kasy wydaje się najlepszą opcją, niewiele dołożysz do nowszego Falda lub czegoś innego. I sam wybierzesz gdzie, niekoniecznie ceny tych nowych w Brand Store będą atrakcyjne rynkowo. Pytanie jaki masz target?
  8. Ile już masz tv? Ktoś tutaj już opisywał podobny problem... Musisz poszukać i zapytać jak rozwiązał problem. Jeśli chodzi o serwis to przychodzą do domu, nie musisz odwozić, to za ciężkie bydle..., wcześniej trzeba przesłać im fotki i zgłoszenie które muszą zaakceptować, nie jest łatwo, ja np. musiałem używać mega argumentów i wręcz walczyć żeby mi uznali przebarwienia matrycy które było widać gołym okiem... Ale wątpię żeby wymieniali teraz matrycę, o ile ją jeszcze mają, i oby nie była że zwrotów, upomnij się o zwrot kasy, nie wiem czy teraz proponują jakieś inne rozwiązania, na pewno zwrot wchodzi w grę, pytanie kiedy i za ile go kupiłeś, i ile będziesz musiał dołożyć do nowego tv w technologii FALD Co do zanikania obrazu? Jeśli masz ps4 pro wejdź w menu serwisowe ( lub jak ktoś woli safe mode ) i ustaw w HDCP na sztywno HDMI z auto na 1.4 only Tutaj jest przykładowy filmik.
  9. Właśnie ekran zakrzywiony daje większe poczucie głębi.. znajomi też traktują to jako fajny bajer Seria J jest trochę inna, immo powinieneś widzieć większą różnice, choćby ze względu na rodzaj podświetlenia matrycy w serii Q Ciekawe czy ktoś obiektywnie wypowie się jako były właściciel Ks9500, opinie o Q9FN są różne, na pewno nie jednoznaczne, dużo jest osób lekko zawiedzionych, inni znowu same superlatywy..
  10. Mam pytanie do kolegów którzy mają tv z tematu, czy ktoś z Was miał może wcześniej model KS9500? Zastanawiam się czy warto robić przesiadkę, KS9500 to też kawał dobrego tv, ale czy skok jakościowy będzie aż taki duży? Czym tak naprawdę konkretnym ten tv przebije KS-a, na pewno obraz..ale czy aż tak? Czy przejście z ekranu zakrzywionego na płaski będzie w miarę ok? Co przemawia za tym żeby się zdecydować? Nie mam dużo czasu na decyzję, obawiam się trochę tych wad i trafienia na taki egzemplarz.
  11. Witam, mam podobny dylemat co kolega, podepnę się pod wątek żeby nie śmiecić, może uda się rozwinąć temat dla kolejnych nie zdecydowanych osób. U mnie w grę wchodzą też 43 cale, mam parę modeli na które nie mogę się zdecydować, idealnie żeby był najlepszy stosunek ceny do jakości. Chyba że któryś parametr będzie warty dołożenia kasiory. Tak jak np. napisał Gmeru o modelu NU7472 i szerokiej palecie. Tv będzie pod Netflixa i YT, PS4 pro, i Xbox one X. Dobrze żeby Smart tv był w miarę ok, nie wiem na ile HDR i ogólnie ekran w tv poniżej jest naprawdę niezły w tej półce. Będę jak i pewnie kolega wdzięczny za każdą sugestię i pomoc. Samsungi , różne półki cenowe, ceny naj z allegro ( sferisy, Ole Ole, Redcoon itd ) UE43MU6172 - 1589 UE43NU7472 - 2203 UE43NU7442 - 2099 UE43NU7122 - 1426 LG z matrycą IPS,nie wiem czy to dobra opcja? LG 43UK6500 - 1585 LG 43UK6750 - 1699 Chwalone jeszcze tańsze modele ; Toshiba 43T6863DG 43'' 4K UHD HDR - 1529 Philips 43PUS6503 4K SMART UHD Ultra - 1349 Sharp LC-40UI7352E HDR SMART kl.A 40cali - 1345 Lub opcja najdroższa SONY KD49XF7077 4K Ultra HD Smart TV HDR -2509
  12. Mam pytanie, czy ktoś z Was miał problem na swoim Smart tv z aplikacją YouTube? Po 1,5 roku bezawaryjnego użytkowania tv ( Ks9500 ) czasami nie wyświetlają się miniaturki, są czarne tła. Nie wiem skąd to się wzięło, może po jakiejś aktualizacji? Cache nie się rady? Lub sama aplikacja jest skopana, próbowałem wszystkiego, reset routera (Upc), wyłączenie firewalla itd, nowe dnsy w tv - 8888, 8844, ponowna instalacja aplikacji, dzisiaj pełny reset tv w Samsungu( działało przez chwilę, po 30 min znowu to samo ) Wiele osób ma taki problem jak czytam na forach, ale żadnych konkretnych porad. Może ktoś zna rozwiązanie, będę wdzięczny za pomoc.
×
×
  • Create New...