Skocz do zawartości
Maciej Koper

TEST: Samsung JS8500 55" SUHD Ultra HD 4K 3D LED LCD Tizen

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 27.09.2017 o 17:38, filipczarek80 napisał:

Upgrade File(USB type) Wersja 1510.4

Zaktualizowałem, ale żadnych zmian nie widzę bynajmniej na pierwszy rzut oka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę żadnych znaczących zmian w szybkości i jakości działania. 

(TV przywróciłem do ustawień fabrycznych)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja spora ale nic nie wnoszaca przynajmniej ja nic nie widze nowego poprawionego

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aktualizacja spora ale nic nie wnoszaca przynajmniej ja nic nie widze nowego poprawionego

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka


Jak u Was dziala wlaczane tv
U mnie ostatnio jest tak ze.jak wylacze tv pilotem to przez ok 40 sek nie moge go włączyć

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.11.2017 o 00:41, Piteron napisał:

Jak u Was dziala wlaczane tv
U mnie ostatnio jest tak ze.jak wylacze tv pilotem to przez ok 40 sek nie moge go włączyć

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
 

Cześć.

Ja obecnie nie mam żadnego problemu z włączaniem i wyłączaniem TV a oprogramowanie mam zaktualizowane do najnowszej nic nie wnoszącej wersji.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, ja na razie nie robie tej aktualizacji 1510.4, bo na zagranicznych forach nawet namawiają aby nie robić tego, bo są potem problemy a samsung umywa ręce.. wiec ja sie wstrzymuje jeszcze poki co

..śledzę temat..jak to się dalej potoczy moj tv chodzi dobrze i nie widzę potrzeby aby cos władować o czym nawet nikt nie ma pojęcia..czy to czasem nie będzie taka bomba z opóźnionym zapłonem..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, helicox napisał:

witam, ja na razie nie robie tej aktualizacji 1510.4, bo na zagranicznych forach nawet namawiają aby nie robić tego, bo są potem problemy a samsung umywa ręce.. wiec ja sie wstrzymuje jeszcze poki co

..śledzę temat..jak to się dalej potoczy moj tv chodzi dobrze i nie widzę potrzeby aby cos władować o czym nawet nikt nie ma pojęcia..czy to czasem nie będzie taka bomba z opóźnionym zapłonem..

No ja już dawno jestem po aktualizacji ale na dzień dzisiejszy nie odnotowałem żadnych problemów ale potwierdzam nic się nie zmieniło na lepsze czy gorsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystko jest oki, ale chcialbym dociec, co to za aktualizacja skoro niczego nie dotyczy i to o tak dużej pojemności..byc moze gdzies cos pozmieniali, ale nie sprawdzałes wszystkiego..ale poki dla ciebie wszystko jest oki..być może usuneli jakies apps, albo czegos nie obsługuje telewizor..tego nie wiemy..bo przecież nic nie dzieje sie bez przyczyny..ciekawi mnie czemu nigdzie samsung nie publikuje danych na temat tej aktualizacji ani zadnych info..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2017.12.01Upgrade File(USB type) Wersja 1520.2, 

zainstalowałem i znów nie dostrzegam zmian jaja sobie z nas chyba robią? A może Wy coś zauważcie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, marcintip napisał:

2017.12.01Upgrade File(USB type) Wersja 1520.2, 

zainstalowałem i znów nie dostrzegam zmian jaja sobie z nas chyba robią? A może Wy coś zauważcie ?

Również nie widzę żadnych znaczących zmian.

Support Samsung Polska twierdzi że nie posiada informacji co wnosi w/w aktualizacja. Wydaje im się że są to jakieś drobne poprawki. Podobno główna siedziba Samsunga nie udziela żadnych informacji jakie poprawki wprowadzono.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co zauważyłem, to poprawa funkcjonowania pilota smart. Na wcześniejszym sofcie przy jednym przesunięciu w prawo lub lewo przesuwał o kilka na raz, teraz już tak nie jest. Już myślałem, że pilot dogorywa... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy od niedawna zauważyłem dziwną poświate z boku tv nigdy wcześniej tego nie było co to może być ?? Na fotce widać trochę tej poświaty.

20171222_131417.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Bociek powiedz mi co z tym Twoim Tv? Ja u siebie zauważyłem to samo A może nawet gorzej....Tv zakupione we wrześniu 2015 więc już po gwarancji...pomocy że strony Samsunga brak...zdiagnozowales może co to jest? Matryca? 

20180226_144529.jpg

Do tego jeszcze te krawędzie....masakra...jakieś pomysły? Podpowiedzi?

20180226_144351.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaka dalsza historia zgłoszenia-naprawy. Mam podobny problem po 2 latach użytkowania JS8500  55" tylko plamka jest szersza. Mam guard do 2020 roku.  Gdzie zgłosić do serwisu korzystając z telefonu ze strony samsunga czy do sklepu- kupiony samsung ŁÓdź?  Na jasnym obrazie jest gorzej.

20180910_171405.jpg

20180910_171310.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc. Zglos do nich przez strone Samsunga... opisz problem poślij foty... zarejestrują szkode, odpiszą do Ciebie jaka dalsza droga...zapewne tez ktoś zadzwoni...

U mnie niestety wypieli się bo już było po gwarancji.... oczywiście autoryzowany serwis jest w stanie naprawić TV czyli wymienić matryce ale koszt tej operacji to … uwaga.... 4800 pln.

Pozdrawiam i powodzenia. Daj znac jak poszlo bo jestem ciekaw, nadal z nimi walcze na pisma i kwity choć zapewne nie wygram ale coz.. :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie. Macie może  problem z playerem i tvp vod

Nie dzialaja mi te serwisi juz jakis czas. Mam komunikat  platform error.  Robilem  jiz reset  smarta i nic 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2018 o 21:30, Piteron napisał:

Panowie. Macie może  problem z playerem i tvp vod

Nie dzialaja mi te serwisi juz jakis czas. Mam komunikat  platform error.  Robilem  jiz reset  smarta i nic 

Playerpl - używam i działa dobrze.

Może zaktualizuj oprogramowanie (jak ściągałem oprogramowanie z strony - nie przez TV) a później przywróć ustawienia fabryczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oprogramowanie mam najnowsze dostepne bodajrze 1530. Player tez najnowszy. Resety juz robilem kilkanaście  razy i nic 

 Sprawe zgłosiłem  do Playera ale cisza od miesiąca 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powitać wszystkich, dawno mnie tu nie było. Trochę sobie pomarudzę na nasz tv. Mój, już po gwarancji, zarzuca mnie ciągle jakimiś nowymi niemiłymi niespodziankami. Jeszcze w zeszłym roku przestał się kontaktować z soundbarem automatycznie (potrzebny manualny restart bądź wybranie źródła dźwięku). Od niedawna stan, w którym rozpoznaje ciągle podłączone słuchawki, bez soundbaru nie posłuchałbym. Na krańcach matrycy zaczynają się te "wycieki podświetlenia". Może nie tak rażące jak pokazywane tu w wcześniej ale już widoczne na ciemnym tle. Dodatkowo posłuszeństwa odmawia pilot z żyroskopem. Sam np. włącza pointera. 

Szybkość działania to inna kwestia. U Was też tak to muli po włączeniu? Brak responsywności przy próbie włączenia  aplikacji bądź  zmiany źródła.

Wizyta w serwisie raczej nie ma sensu ale chyba ich odwiedzę. Tanio nie było przy zakupie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę  ze nie tylko u mne dzieja sie różne dziwne tematy.  Telewizor jest zamulony smart  prawie nie dziala. Mam takie wrażenie  ze 2 ostatnie aktualizacje zrobily niezly balagan. Ja wiecej Samsunga nie kupie

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo ja. Jeszcze niedawno polecałem zakup Samsunga czy to rodzinie czy znajomym a teraz wręcz odwrotnie. Omijać szerokim łukiem. Ten tv niszczeje w takim tempie, że za rok będę wyrzucał 4 letni sprzęt. I żebym jeszcze go kupił nawet za 3 tyś. ale kosztował ponad dwa razy tyle. A co do smarta to tak jak u Ciebie Piteron. Aplikacje bądź same się wyłączają, bądź nie można ich włączyć. Mam w sypialni 9 letniego tv z chińskim boxem i jest dwa razy lepiej. I pod względem podświetlenia i szybkości funkcji smart.

  • Lubię 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wiekowego  juz c650 i dziala od nowosci. Jedyne co bylo robione to wykiana betetii w pilocie . W ks plyta glowna glosnik niskotonowy pilot smart i moduł zasilacza.  Razem ze mna tv kupowal.znajomy z tym ze on kupil Panasonica. Z jego tv od momentu  zakupu nic sie nie dzialo z moim pasmo  nieszczęść. 

  • Plusik 2
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swoja 55 zakupiłem w listopadzie 2015roku, w lutym 2017 roku miałem wyciek światła po środku z lewej strony krawędzi matrycy. Telewizor był jeszcze na gwarancji wiec dostałem nowy panel.Na ta chwile tv strasznie zamula przy włączeniu na dodatek wyskoczyło mi prześwietlenie w lewym dolnym rogu ( na zdjęciu), był serwisant stwierdził że nie jest to do naprawy i czekam na info z samsunga,jak nie otrzymam nowego panela, wymiany na nowy tv lub zwrotu kosztów to sie naprawdę wkurw... dać za tv prawie 7000 zł za takiego bubla,szkoda slow

20181127_170804.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...