God of War – recenzja gry
Podsumowanie
God of War moim zdaniem jest, bez wątpienia, w obrębie produkcji wysokobudżetowych, jest grą tej generacji. Produkcja Santa Monica Studio stanowi kulminację dążeń zarówno gier AAA, jak i kinowych ambicji Sony. Wszystko prowadziło do tego punktu, a teraz – kiedy poprzeczka została ustawiona tak wysoko – inne gry będą miały niezwykle trudne zadanie by dorównać fali sejsmicznej, jaką niewątpliwie pozostawił po sobie najnowszy GoW. Co więcej, najnowsza odsłona przygód Kratosa pozostawia po sobie niezwykłe trwałe piętno, nie tylko jako świetna mechanicznie gra, która dostarcza masę rozgrywki, ale właśnie także jako opowieść, wraz z reżyserią, przesłaniem, tonem i aktorstwem. Jest to także pokaz możliwości graficznych PS4, jak i technologii HDR oraz szerokiej palety barw (szkoda, że konsola chodzi jak Jumbo Jet, ale nie można mieć wszystkiego).
Cena: 249 zł
Grę na PS4 dostarczył wydawca – Sony Polska (data premiery 20.04.2018)
Gra testowana na telewizorze Ultra HD Samsung Q7C
Plusy:
- Referencyjne zastosowanie HDR i szerokiej palety barw
- Świetna fabuła, postaci, aktorstwo
- Bogata tematyka gry
- Satysfakcjonujący i złożony system walki
- Dużo możliwości dopasowywania ekwipunku i specjalnych mocy
- Długa ale urozmaicona rozgrywka z możliwością przedłużenia opcjonalnymi wyzwaniami
Minusy:
- Czasami w zagadkach szwankowały hitboxy
- Lekki recykling wrogów
(189)