Skocz do zawartości
Gmeru

Test przełomowego Samsung OLED S95B. Najlepszy telewizor OLED na rynku!

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, DrVanSteiner napisał:

@kuku07 serio? Oczekujesz uznania reklamacji za fizyczne zdarcie powłoki?
Miałem S95B, teraz S90C i czyszczę mikrofibrą + wodą kranową i nic nie mam przebarwionego, ani tym bardziej zdartego.
Nie wiem jak Ty czyściłeś, że uszkodziłeś powłokę. I czy to Samsung, czy Sony, czy LG, czy Panasonic nikt nie uwzględnia reklamacji z powodu fizycznego uszkodzenia.

Gratuluję.

Może się umówimy i pokażesz mi jak czyścisz tą powłokę, oczywiście zapłacę za dojazd i poświęcony czas, cenę ostatecznie dogadamy, co Ty na to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym fachowca z Samsunga proponowałam a była taka możliwość że zrobię odcisk palca na niedotkniętym fragmencie matrycy a oni ją wyczyszczą. Odpowiedz prosta my nie świadczymy takich usług. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Na  avforums  jest dużo przykładów  wadliwych paneli  samsunga z filtrem antyrefleksyjnym.Powłoka  antyrefleksyjna jest wadliwa, ulega uszkodzeniu. Zdjęcie z avforums.Można  tylko  współczuć klientom którzy kupili telewizory z tego typu panelem.Trzeba kupić telewizor z panelem LG bez filtra  antyrefleksyjnego. Zdecydowanie nie polecać  samsunga.

565cfe05-6a10-430e-9bf9-129e84dfcac3-jpe

Edytowane przez grundig
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@grundig10/10

kumpel kupił ten pożal się Boże galaxy s24 ultra od Samsunga zleciał mu z biurka i pękła matryca mówił ostatni raz wcześniej miał telefony od Apple i ramka cała poobijana ale wyświetlacz lekkie rysy jedynie miał także ja produktów Samsunga też polecić nie mogę a ich wyniki w testach to sobie mogą o ludzie niedoświadczeni opierać nie ja 

  • Plusik 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, kuku07 napisał:

Gratuluję.

Może się umówimy i pokażesz mi jak czyścisz tą powłokę, oczywiście zapłacę za dojazd i poświęcony czas, cenę ostatecznie dogadamy, co Ty na to?

W wodę kranową to i ja nie wierzę, ale z wodą destylowaną w takim S95C czy tragicznym Philips Evnia QD-OLED mogę się założyć 🙂 

Niemniej jednak sony A95L nawet destylowaną wodą boję się myć, bo się wypina na klienta 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, qazar napisał:

W wodę kranową to i ja nie wierzę, ale z wodą destylowaną w takim S95C czy tragicznym Philips Evnia QD-OLED mogę się założyć 🙂 

Niemniej jednak sony A95L nawet destylowaną wodą boję się myć, bo się wypina na klienta 😁


twierdził że od potu a serwis twierdzi ze zalane i odpłatna naprawa w stanach znajomy utopił na deszczu słuchawki dal do serwisu i mu wymienili także to nie wina producenta tylko podejścia serwisu jakie mają wytyczne a jak już wspominano tysiące razy samsung traktuje czyszczenie jako winę użytkownika więc rozwiązanie proste idę do sklepu oglądam telewizory patrzę Philips outam qd OLED sprzedawca tak więc pytanie a macie coś z matrycą od Lg tak mamy ten model a to poproszę proste ja nie rozumiem po co się spinać i udowadniać samsungowi Sony philipsowi itp ze wielbłądami nie jesteśmy wystarczy nie kupować i tyle jak Lg spierd..  jak Samsung matryce to też będę omijał szerokim łukiem dla mnie i chyba wszystkich nie będących fanboy Samsunga wiadoma sprawa że coś z tą matrycą jest nie tak Samsung oczywiście nie przyzna się do błędów a serwisanci wiadoma sprawa wytyczne korpo wina użytkownika i tyle można by cały potop napisać i tak to nic nie zmieni oni tak czytają to co wy piszecie jak prezydent opinie ministra przed podjęciem decyzji o ułaskawieniu byłych posłów PiS 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest w USA ale we Francji, to jeżeli masz problem z tym czyszczeniem, a serwis nie potrafi naprawić to tv oddajesz to sklepu. Bierzesz z półki co tam ci odpowiada. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Polsce kultura obslugi klienta ma 20 lat. W USA czy w Europie Zachodniej ze 100.

Stad roznica.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie interesuje też dlaczego każdy chwali. HDTV również. A nie ostrzega klienta o tym że mogą pojawić się problemy z czyszczeniem. Może ktoś z HDTV odpowie na to pytanie. Dla mnie ostrzeganie byłoby uczciwe. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jest jeszcze jeden problem  z filtrem antyrefleksyjnym w telewizorach  OLED z panelem Samsunga.

W linku dwa komentarze  ,jedna osoba czyściła ekran OLED wodą,  druga osoba   spirytusem i zeszła powłoka antyrefleksyjna.

OLED

https://eu.community.samsung.com/t5/tv/anti-glare-coating-off-oled-tv-55s90c/td-p/8676713

Jak wygląda ten problem( tęczowe odbicia)  w QLED SAMSUNG

 

https://www.avsforum.com/threads/samsung-65-qn90b-vs-s95b-for-bright-rooms-reflections-and-glare.3259534/?nested_view=1&sortby=oldest

https://eu.community.samsung.com/t5/tv/anti-glare-screen-problem-ceiling-light-reflections/td-p/1559374/page/3

Edytowane przez grundig

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy z technicznego punktu widzenia jest możliwość aby pod matrycą oleda pojawiły się robaki. Chodzi np. O mikromuszki pojawiające się wokół roślin a w nocy tv. Wiem że w przypadku matryc LCD była taka możliwość ale czy w przypadku konstrukcji oleda jest taka możliwość. Gościu który kupił ode mnie ten nieszczęsny model twierdzi, że coś mu tam wlazło a samsung nie chce naprawić i żebym ja to naprawiał z rękojmi.

Twierdzi, że technicy Samsunga powiedzieli mu że samsung nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez owady i zwierzęta, bo to siła wyższa na która producent nie ma wpływu.

  • Haha 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz jakieś zdjęcia tych mikromuszek pod matrycą oled to wklej na forum.

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W lcd  taka usterka  jest możliwa..Widziałem takie uszkodzenia na  linii montażowej w fabryce  telewizorów. W OLED  jeszcze takiej usterki nie widziałem.W internecie  są  zdjęcia i filmy z robakami pod matryca lcd..Przykład.Pod matrcą jest polaryzator i podświetlenie, mały robak może tam wejść i będzie widoczny

 

Edytowane przez grundig
  • Zmieszany 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gadał mi o tym. Zdjęć nie przesłał. 
To srał go pies. Cwaniaczek coś kombinuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.02.2024 o 09:15, Michal1992 napisał:

Czy z technicznego punktu widzenia jest możliwość aby pod matrycą oleda pojawiły się robaki. Chodzi np. O mikromuszki pojawiające się wokół roślin a w nocy tv. Wiem że w przypadku matryc LCD była taka możliwość ale czy w przypadku konstrukcji oleda jest taka możliwość. Gościu który kupił ode mnie ten nieszczęsny model twierdzi, że coś mu tam wlazło a samsung nie chce naprawić i żebym ja to naprawiał z rękojmi.

Twierdzi, że technicy Samsunga powiedzieli mu że samsung nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez owady i zwierzęta, bo to siła wyższa na która producent nie ma wpływu.

A rękojmia obowiązuje w wypadku sprzedaży przez osobę prywatna? 
Czemu masz mu naprawiać, to „jego mikromuszki” jak coś, zgoda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że obowiązuje zgodnie z art. 556 kodeksu cywilnego. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę (rękojmia). W uchwale z 21 marca 1977 III CZP 11/77 Sąd Najwyższy wyjaśnił, że odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne rzeczy sprzedanej odnosi się także do rzeczy używanych, nie obejmuje ona jednakże odpowiedzialności za takie zmniejszenie wartości lub użyteczności rzeczy, które jest normalnym następstwem jej prawidłowego używania. Z kolei z art. 558 § 1 wynika, że Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Zatem aby ustrzec się odpowiedzialności z rękojmi należałoby ja ograniczyć lub wyłączyć w drodze umowy między stronami.

Pytanie jest żle postawione. Nie chodzi o to czy obowiązuje, bo jeśli nie ma umowy wyłączającej lub ograniczącej to oczywiście, ze tak. Tylko czy te mikromuszki to jest wada fizyczna produktu za które ponosi odpowiedzialność. I czy jest to to udowodnienia w sądzie. 

ja zawsze podkreślam. Gwarancja nie ma znaczenia. Najlepsza, najbardziej korzystna z punktu widzenia prawa jest rękojmia. I tylko na niej należy opierać żądania. Gorzej jeśli kupiliśmy produkt w firmie krzak, to wtedy lepiej dochodzić roszczeń od producenta. Bo co z tego że w sądzie wygramy, skoro komornik „nie ściągnie”

Gwarancja jest dobrowolna. W gwarancji można sobie określić termin np. 1 roku jak w przypadku produktów firmy Apple, czy 6 miesięcznych w przypadku np. Kabli USB C wielu producentów. Co nie oznacza, że jeżeli taki iPhone przestanie działać w 15 roku nic nie zrobimy. Oczywiście z gwarancji nic bo ona jest dobrowolna i termin upłynał, natomiast z rękojmi możemy pociągnąć sprzedawcę. Dlatego jeśli usłyszycie w sklepie że np. Firma x daje na kable 6 miesięcy gwarancji - to nie rezygnujcie tylko od razu wyskakujecie z formułką OK, ale ja zgłaszam roszczenie z rękojmi. A nawet od razu zgłaszajcie z rękojmi. 

Ja tak zrobiłem z s95b. Pierwsze roszczenie z rękojmi. Sprzedawca wymienia matrycę i płytę główną. Palec plama i kolejne zgłoszenie - odstąpienie od umowy. Żądanie zwrotu ceny. W gwarancji nie miałbym takich uprawnień. Chyba, ze z dokumentu gwarancyjnego by to wynikało. Nigdy nie czytałem gwarancji firmy Apple. Ale kiedy utopiłem airpodsy w morzu śródziemnym i przestały działać to firma wymieniła mi je od ręki. Pomimo, że teoretycznie była to moja wina. Tyle, że nie ma co porównywać polityki firmy Apple to Samsunga, który z uporem maniaka twierdzi „uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika” Mimo tego że określenie uszkodzenie mechaniczne jest wątpliwe prawnie i wielokrotnie zwracał na to uwagę UOKiK i Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumenta w Warszawie w licznych orzeczeniach. Samsung napewno te orzeczenia zna i o nich słyszał. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę problemu, żeby kupującemu przekazać wszelkie dokumenty związane z zakupem tv. Jak chce z rękojmi skorzystać to niech idzie z dokumentami do sklepu. Tylko po co męczy sprzedającego?. Przecież kupił tv używany, zapewne z dużą bonifikatą co do ceny nowego.
I skąd wiadomo, że to muszka. Zdjęć nie dał. Może pojedyńczy piksel, którego gwarancja nie obejmuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko pytanie czy sprzedawca w rozumieniu ustawy to także osoba prywatna,czy tylko przedsiębiorca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmiotem występującym w umowie sprzedaży może być każdy podmiot prawa cywilnego (osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna, której ustawa przyznaje zdolność prawną, tzw. ułomna osoba prawna).

Jeżeli ustawodawca chciałby ograniczyć  się tylko do przedsiębiorcy, to posłużył by się pojęcie przedsiębiorca a nie sprzedawca. Dodatkowo jeśli by to zrobił - widzę 2 problemy. Po pierwsze przepisy kc regulowałyby tylko sprzedaż na linii przedsiębiorca - konsument. Brak byłoby zatem uregulowań dotyczących sprzedaży pomiędzy 2 osobami fizycznymi. Co zatem robić, jeśli zakupiony z drugiej ręki samochód miałby liczne wady ukryte. Nic nie można byłoby zrobić. Bo brak prawnych uregulowań tych kwestii  Zatem należy wyprowadzić wniosek że prawodawca w przepisach dotyczących umowy sprzedaży nie ograniczył się tylko do umowy zawieranej między przedsiębiorcą i konsumentem. Byłoby to nielogiczne i bardzo karkołomne.

Na marginesie ilekroć w ustawie jest mowa o przedsiębiorcy - ustawodawca posługuje się tym pojęciem. Tutaj tak nie jest zatem przepisy o sprzedaży stosuje się do wszystkich osób zarówno fizycznych jak i prawnych. 

ebola1972 jeśli kupił na paragon to ok, można próbować. Choć jeśli dojdzie do sprawy sądowej to nie będzie odpowiadał pierwotny sprzedawca np. Elektromarket tylko osoba która sprzedała. Można to łatwo wykazać przed sądem. Jeśli pozwany elektromarket będzie chciał uwolnić się od odpowiedzialności to wystarczy że przedłoży informację od Samsunga, że towar był pierwotnie na kogo innego zarejestrowany. Sąd pozew - oddali, obciąży kosztami i tyle zyska.  Dlatego zawierając umowę kupna sprzedaży rzeczy używanych należy sobie wyłączyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Oczywiście nie obowiązuje to w przypadku rzeczy których wady sprzedawca podstępnie zataił. Moi znajomi czasami nawet mówią jest tyle problemów natury cywilnej z umowami sprzedaży i tyle pułapek że na wole to oddać rodzinie niż bawić się w sprzedaż gdzieś na olx czy allegro. Bo jeśli ktoś jest świadomy to mogę mieć problem. Nawet jeśli wyłączę rękojmię, to i tak potem będzie konieczność wykazywania że ta wada nie była podstępnie zatajona. 

Kumpel ostatnio do mnie mówił nawet jako radca prawy dr nauk prawnych, specjalista z zakresu prawa cywilnego, znając liczne judykaty (orzeczenia sądowe) nic nie sprzedaję bo mi się zwyczajnie nie chce po sądach latać. Wolę używać do końca aż wyzionie ducha lub ewentualnie oddać rodzinie niż bawić się w sprzedaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi ci o czyszczenie to powiem tak wujek ma the frame i tam jest mat. Zero problemów z czyszczeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 29.02.2024 o 17:00, Gregory-86 napisał:

Jeśli chodzi ci o czyszczenie to powiem tak wujek ma the frame i tam jest mat. Zero problemów z czyszczeniem.

Nie wiem, czy zauważyłeś, ale mowa o oled 😅 No, ale co się dziwić po kimś kto się katuje na marnych WEB-ach i jeszcze za to płaci 🤣 I to na zniebieszczonym, ściemniającym się soniaczu ze zwalonym dv 🤭

W dniu 26.02.2024 o 11:03, Michal1992 napisał:

S95d ma nową powłokę. Mat. Ciekawe czy wyeliminowali problemy poprzedników. 

Mat w oled? 😺 Za takie coś powinni wsadzać do więzienia 😂 LMAO

 

W dniu 9.02.2024 o 11:54, qazar napisał:

Niemniej jednak sony A95L nawet destylowaną wodą boję się myć, bo się wypina na klienta 😁

No tak, lepiej u🤬ny tv mieć 😁 Brawo ty 😏

Edytowane przez Usl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...