Skocz do zawartości

kuku07

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2 Neutral

O kuku07

  • Tytuł
    VHS
  • Urodziny 17.05.1983

Profile Information

  • Lokalizacja
    HSB
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Gratuluję. Może się umówimy i pokażesz mi jak czyścisz tą powłokę, oczywiście zapłacę za dojazd i poświęcony czas, cenę ostatecznie dogadamy, co Ty na to?
  2. Odpowiedź serwisu na zgłoszenie usterki dotyczącej wady powłoki antyrefleksyjnej, niby człowiek wiedział a jednak się łudził. "Dzień dobry. Po wyrażeniu swojej opinii na stronie Samsunga dotyczącej modelu S95b, zostałem poinformowany abym skontaktował się z najbliższym centrum serwisowym, które na pewno pomoże rozwiązaniu mojego problemu, więc wierząc w zapewnienia Samsunga kontaktuję się z państwem w celu otrzymania pomocy w usunięciu tej wady, chodzi mi o tą nieszczęsną powłokę antyrefleksyjną, mówiąc ładnie nie jest najlepszej jakości i to nie tylko moja opinia. Telewizor kupiony został około 6 miesięcy temu i choć starałem się tego unikać jak mogłem, ciężko aby na matrycy nie pojawił się jakiś ślad wymagający wyczyszczenia, kupiłem do tego celu delikatną mikrofibrę i dosłownie muskając matrycę starałem się przeczyścić w dwóch miejscach matrycę nie korzystając z żadnych środków, efekt tego taki, że powłoka antyrefleksyjna w tych miejscach zeszła i kiepsko to wygląda, tym bardziej, że światło pada na matrycę co potęguje tą wadę i jest to widoczne zarówno na wyłączonym jak i włączonym telewizorze podczas wyświetlania ciemnych scen, dlatego proszę o pomoc i odpowiednie kroki w rozwiązaniu mojego problemu. Zdjęcie startej powłoki antyrefleksyjnej przesyłam w załączniku. Dziękuję i oczekuję na odpowiedź." "W dniu czw., 8.02.2024 o 10:10 rtvww@wp.pl <rtvww@wp.pl> napisał(a): "na jakiej podstawie twierdzicie państwo, że jest to usterka z mojej winy ?" " rtvww@wp.pl 14:13 (2 godziny temu) do mnie "Witam Stwierdzam jedynie fakt usterki która powstała w wyniku działania klienta , opieram się na informacjach które zawarł Pan w swojej wiadomości . My też niejednokrotnie czyścimy ekrany i nie zdarzyło nam się doprowadzić ekranu do takiego stanu ." "Super, dziękuję za odpowiedź. Więc proszę o przyjazd i sprawdzenie tej usterki, tak jak zaleca Samsung, przy okazji zobaczę jak powinno wyglądać prawidłowe wyczyszczenie matrycy, skoro tyle matryc zostało przez Was wyczyszczone, to nie będzie problemu a ja z chęcią zobaczę żeby uniknąć na przyszłość tej usterki. Proszę o podanie gdzie mam zgłosić państwa przyjazd w tym celu?"
  3. Dokładnie. Ja również wiem że ten model nie jest bez wad np. wkurzający pilot który się przywiesza, ślady na matrycy, których nie można doczyścić, choć tu przyznam, że miałem w jednym miejscu jakiś niewielki ślad i udało się go doczyścić suchą mikrofibrą praktycznie nie zostawiając śladu, oczywiście wszystko z wyczuciem i delikatnie, to już może nie wina tego modelu, ale szkoda, że pilot po którejś aktualizacji przestał obsługiwać Canal plus box 4k, ale mimo tych wad i tak uważam go za udany zakup, raz że cena fajna, obraz serwisów stremingowych również stoi na wysokim poziomie, bo to przecież głównie tym kierujemy się podczas zakupu, bynajmniej ja.
  4. Też się z chęcią dowiem, bo u mnie też się to pojawiło, oprócz tego po najnowszej aktualizacji nie mogę już pilotem od tv obsługiwać dekodera Canal Plus box 4K.
  5. Cześć. Czy korzystał już ktoś z Was z możliwości oddania tego telewizora z powodu schodzącej powłoki oleofobowej? Powiem Wam, że wiedziałem o tej przypadłości, dlatego robiłem to najdelikatniej jak potrafię, bez żadnych specyfików itp. czyściutką ściereczką z mikrofibry i tak na nic się to zdało już pozostał widoczny ślad usuniętej powłoki, masakra jakaś. Może ktoś podpowie jak to ogarnąć i czy wogóle to możliwe ?
  6. Dokładnie, też mam takie wrażenie, aż mi nie pasuje się tu udzielać i wyrażać swoją opinię, bo ja to taka naciągana klasa średnia jestem.
  7. Cześć Zauważyłem taki efekt, najlepiej to widać podczas oglądania meczu, gdy jest zbliżenie na zawodnika, który jest w ruchu widać wtedy wokół niego taką białą poświatę, też to zauważyliście?
  8. A tak z czystej ciekawości zapytam, jeśli to nie tajemnica, to jak ogólnie go czyścisz jakimś środkiem, czy może ściereczką na sucho? Póki co, jeszcze nie miałem potrzeby go czyścić, ale wolę zapytać na wszelki wypadek
  9. Tak prosty, wiedziałem, żeby zwrócić na to uwagę, dlatego po wyjęciu z pudla dokładnie sprawdziłem i jest ok.
  10. Dokładnie, też tak uważam i najlepsze, że nic z tym nie jesteśmy w stanie zrobić.
  11. Siemka. Jeśli to nie problem, to wyrażę swoją opinię dotyczącą Samsunga S95 którego posiadam od 3mies. Zacznę od tego co mnie irytuje-słaba powłoka oleofobowa na matrycy, która przy czyszczeniu potrafi schodzić, dodam, że są to opinie wielu użytkowników, którzy tego doświadczyli, więc coś w tym musi być na rzeczy, nie mam dzieci, więc może uda się to zminimalizować, ale wolę się nie przyglądać z bliska, czy jest jakieś zabrudzenie, bo najzwyczajniej strach się brać za czyszczenie, no nie powinno tak być. Kolejna rzecz, strasznie giętka ta matryca, łapiąc za róg czuć że się wygina przy niewielkim nakładzie siły i będzie problem, bo telewizor będę musiał w najbliższym czasie przenieść do innego mieszkania po skończonym remoncie, tyle dobrego, że wszystkie steropiany zostawiłem i będzie trzeba od nowa delikatnie go spakować, gdyby nie to forum i opinie użytkowników pewnie pozbyłbym się kartonu i byłoby ciężko donieść go w całości. Przycinki podczas korzystania z menu ustawień, brak guzika na pilocie do bezpośredniego wejścia w ustawienia. Mrugający obraz po wejściu menu. Jeśli natomiast chodzi o zalety, oczywiście jakość obrazu korzystając z serwisów streamingowych, sam ustawiłem go pod siebie i mnie odpowiada. Bardzo ergonomiczny, minimalistyczny i intuicyjny pilot, choć jak pisałem, kilka guzików bym dołożył. Dodam, że to mój pierwszy qd oled nigdy wcześniej nie miałem tej klasy telewizora i w sumie póki co mimo tych wpadek o których pisałem jestem zadowolony. A i jeszcze ostatni ważny dla mnie aspekt, to cena, ostatecznie wyniósł mnie 6500zł. Sony czy LG niestety to sporo droższa półka, na którą nie mógł bym sobie pozwolić.
  12. Też macie taki efekt, że jak wychodzę tym "domkiem" np. z Netflixa to mignie matryca i się rozjaśni, wchodzę z tego ekranu w ustawienia i się przyciemnia, macie tak samo?
  13. Siemka. Może mi podpowiecie co jest nie tak, mam canal plus box 4k, pilotem od telewizora mogłem włączać i wyłączać telewizor jak i dekoder, nic nie przestawiałem i nagle dało radę zmieniać już kanały pilotem od telewizora, ale jak oglądałem np. Netflixa i chciałem wrócić do oglądania Cyfry miałem jakiś komunikat dotyczący automatycznego źródła i musiałem wtedy cofnąć i było ok. teraz jak to zmieniłem, ustawiłem dekoder Canal plus, producenta (bo modelu takiego nie ma) mogę tylko włączać i wyłączać pilotem od telewizora, nie ma opcji zmiany kanałów, nie wiem, czy ten pilot sam już się uczy po czasie, czy co jest nie tak? Może mieliście podobnie i coś doradzicie?
  14. Chodzi o to, że mimo to, że miałem w ustawieniach zaznaczoną opcje ustawień "Wszystkie źródła", to te ustawienia nie mimo to nie były takie same dla tv sat jak dla Apple tv i to dlatego obraz był ciemniejszy, oczywiście jak wszystkie ustawienia zrobiłem identyczne jak dla tv sat, to jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...