Skocz do zawartości

Pytanie

Witam,

Kupiłem niedawno swój pierwszy telewizor (jak absurdalnie by to nie brzmiało). Kierowany różnymi testami, relacjami, recenzjami wybrałem model LG z technologią OLED. Od początku mam problem z ciemnymi scenami wyswietlanymi na telewizorze. Czerń jest bardzo głęboka, ale już przejście pomiędzy czernią, a innym ciemnym kolorem (szarym/niebieskim) jest dość sztuczny i często zarysowuje się żółta "granica", coś w rodzaju takiego glow-effectu wokół tej czerni. Najprościej będzie to chyba pokazać na dwóch przkładowych filmach (proszę nie zwracać uwagi na głosy w tle) : 

https://www.youtube.com/watch?v=R4JGvU0gfUU&ab_channel=KarolK

https://www.youtube.com/watch?v=4HDL_ra-TDo&ab_channel=KarolK

 

Inked20220110-174121-Moment-LI.jpg
ciri1.png

To fragmenty seriali z Netflixa. Posiadam Netflixa w wersji Standard (2 urządzenia, FHD). O ile rozumiem "ziarnistość" wynikającą ze słabszej jakości materiału o tyle trudno mi jest uwierzyć, że OLED nie daje rady odtworzyć takiego video w sposób akceptowalny dla oka. Problem pojawia się na Netflixie, ale także przy odtwarzaniu filmów z youtube'a. Nie ma tego problemu przy odtwarznaiu wysokiej jakości materiałów testowych z Youtube.

Czy ktoś z was miał taki efekt na swoim telewizorze? W czym może być problem?

Zgłosiłem ten efekt do serwisu. Serwisant LG stwierdził, że telewizor działa poprawnie, a winę ponosi słabej jakości materiał filmowy. Mam jednak kolegę, który poasiada również LG OLED i tego problemu nie ma (porównywaliśmy te same fragmenty seriali). Serwisant nie umiał tego wytłumaczyć.

Trudno mi jest się pogodzić z faktem, że wysokiej klasy telewizor za kilka tysięcy złotych daje gorszy obraz niż zwykły laptopowy LCD.

Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

22 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Myślę że na początek sprawdź czy masz dobrze ustawione wszystko w Netflix. Obraz FHD jest rozciągnięty do 4K, przy niskim bitrate sygnału źródłowego może tak wyglądać, ale jeżeli wspominasz że materiały z youtuba wyglądają podobnie to proponuję wejdź na tym portalu w sekcję testy i poczytaj test jakiegoś OLED-a od LG, często są tam proponowane ustawienia obrazu (co wyłączyć a co nie) tak aby wyglądał jak najlepiej bez kalibracji. Pozdrawiam.

Ważne też na jakim trybie oglądasz itd itp. Tutaj masz link do ustawień Netflixa https://hdtvpolska.com/netflix-4k-filmy-wymagania-jak-wlaczyc-hdr-lista/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 8.02.2022 o 08:54, afflux napisał:

Myślę że na początek sprawdź czy masz dobrze ustawione wszystko w Netflix.

Dzięki za odpowiedzi. Na netflixie wszystko jest w porządku, chociaż napiszę im jeszcez zapytanie czy spotkali się z czymś takim. Zrobiłem test na Netflixie w wersji Premium - obraz jest lepszy (te przykładowe seriale są dostępne w 4K - tak przynajmniej twierdzi informacja w lewym górnym rogu ekranu). Bitrate również jest wtedy w okolicach 15Mb/s. Obraz jest więc lepszy jakościowo, ale problem jednak istnieje, chociaż w nieco mniejszym stopniu. Co ciekawe w wersji premium netflixa te seriale są dostępne w Dolby Vision i nagle mój telewizor zmienia dostępne tryby obrazu - znika m.in. "Eco" i "Optymalizacja Gry", za to pojawia się tryb "Kino domowe".

W dniu 8.02.2022 o 21:02, 9000 napisał:

Wejdź też na kanał https://www.youtube.com/channel/UCcCYOO2uYPnG-21WDOWdwew i poczytaj jak wyłączyć wszystkie te upłynniacze i jak ustawić obraz. 

Dzięki - przeglądałem już wcześniej ten kanał. Zgodnie ze wskazówkami udało się powyłączać większość "ulepszaczy". Niestety niewiele to zmienia. Swoją drogą, jest to pewien absurd, że w telewizorach pojawia się milion parametrów, ulepszaczy, których włączenie w zasadzie zazwyczaj tylko psuje obraz.

 

Walcze dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 12.02.2022 o 12:12, santo144 napisał:

Dolby Vision i nagle mój telewizor zmienia dostępne tryby obrazu - znika m.in. "Eco" i "Optymalizacja Gry", za to pojawia się tryb "Kino domowe".

Możliwe że tutaj jest "pies pogrzebany", tak jak pisałem wcześniej tryb na którym oglądasz to musi być kino lub filmmaker , tryby ECO, lub sport nie nadają się do filmów. Jeżeli jednak nadal będziesz miał takie artefakty to zgłoś to do LG. Jeszcze raz Cię namawiam abyś na stronie HDTV poczytał test OLEDa od LG, możliwe że masz ustawione zbyt dużą ostrość, lub redukcję szumu , albo nie daj Boże oglądasz na trybie sklepowym. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 14.02.2022 o 07:20, afflux napisał:

Możliwe że tutaj jest "pies pogrzebany", tak jak pisałem wcześniej tryb na którym oglądasz to musi być kino lub filmmaker , tryby ECO, lub sport nie nadają się do filmów. Jeżeli jednak nadal będziesz miał takie artefakty to zgłoś to do LG. Jeszcze raz Cię namawiam abyś na stronie HDTV poczytał test OLEDa od LG, możliwe że masz ustawione zbyt dużą ostrość, lub redukcję szumu , albo nie daj Boże oglądasz na trybie sklepowym. Pozdrawiam.

Niemal zawsze oglądam w trybie Kino lub Filmmaker. Efekt, który opisuję pojawia się zawsze niezależnie od jakichkolwiek ustawień. Czytałem teksty o OLED, które znalazłem  oraz które podpowiedzieliście w tym wątku. Część ustawień, o których mowa w ogóle nie jest dla mnie dostępna (interface różni się od tego co przedstawione jest w opisach). To co się dało ustawiałem, przestawiałem na różne już sposoby.

Zgłosiłem sprawę do LG. Po kilku dniach, kiedy już upewniono się, że mam dowód zakupu i podbitą kartę gwarancyjną dostałem odpowiedź, że ponieważ technik raz już był i stweirdził, ze według niego nie ma problemu, to nie ma podstaw do reklamacji.

Czy ktokolwiek z Was miał kiedyś taki efekt na swoim telewizorze z technologią OLED? Bo jeżeli tak i "to tak ma być", to to jest najbardziej beznadziejny i absurdalny produkt jaki kiedykolwiek wymyślono i sprzedano.

Jeżeli dalej to tak będzie wyglądać, to chyba spróbuję podejść do sklepu i poprosić, żebym mógł na jakimś wystawowym telewizorze puścić swojego Netflixa i zobaczyć jaki będzie efekt. Ewentualnie kupić jakiegoś taniego, małego OLEDa i porównać go z moim. Chociaż oba rozwiązania wydaja mi się dosyć groteskowe. Jak nisko trzeba upaść, żeby dostać jakiś porządny produkt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
3 godziny temu, santo144 napisał:

Czy ktokolwiek z Was miał kiedyś taki efekt na swoim telewizorze z technologią OLED? Bo jeżeli tak i "to tak ma być", to to jest najbardziej beznadziejny i absurdalny produkt jaki kiedykolwiek wymyślono i sprzedano.

Nie. Jakiś czas temu płaciłem za Netflix i obraz był ładny. Wątpię aby pogorszyła się aż tak bardzo jakość filmów na Netflixie. Męcz ich, nie może tak źle wyglądać obraz. Ewentualnie przywróć do ustawień fabrycznych, ja kiedyś namie szałem w ustawieniach TV i miałem bardzo ciemny, reset pomógł. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 22.02.2022 o 19:42, afflux napisał:

Nie. Jakiś czas temu płaciłem za Netflix i obraz był ładny. Wątpię aby pogorszyła się aż tak bardzo jakość filmów na Netflixie. Męcz ich, nie może tak źle wyglądać obraz. Ewentualnie przywróć do ustawień fabrycznych, ja kiedyś namie szałem w ustawieniach TV i miałem bardzo ciemny, reset pomógł. 

Próbowałem na różnych kontach Netflixa (swoim i brata). 

Przywracałem do ustawień fabrycznych - to w zasadzie pierwsza rzecz jaka mi przyszła do głowy kiedy odkryłem problem.

Niestety nic nie pomaga.

Serwis LG umywa ręce. Uznali, ze skoro raz już technik był i mnie zbył, to nie ma podstaw do dalszego drążenia tematu. Spróbuję jeszcze raz reklamacji z rękojmi przez sklep. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)

A więc na początek poukładajmy to sobie, problem jest gdy oglądasz Netflix lub You Tube? Z tego co wyczytałem materiały wysokiej jakości z You Tube - czyli w 4K i HDR wyglądają zadowalająco, tak? 

Na Twoim miejscu spróbowałbym jeszcze z innym źródłem obrazu, nie wiem czy posiadasz odtwarzacz Blu Ray , ale jeżeli tak to zobacz jak wyglądają filmy z Blu Ray-a, bo u mnie na starszym OLED-dzie B9 wyglądają świetnie. Jeżeli będą wyglądały kiepsko to - myśląc logicznie - albo masz uszkodzony procesor który przeskalowuje obraz do 4K, lub masz włączona jakąś funkcję która tak pogarsza jakość. Drugą opcję możemy chyba wykluczyć, ponieważ robiłeś reset TV. Więc coś musi być uszkodzone, czy to procesor? Nie wiem. Ja bym zaryzykował i oddał ten TV na rękojmię za niezgodność umowy z towarem - powołując się na materiały reklamowe ze strony LG - "W kwestii jakości obrazu OLED deklasuje technologię LED. OLED to doskonała czerń i wierna paleta barw dzięki milionom samoświecących pikseli, co przekłada się na niepowtarzalne wrażenia wizualne." to fragment opisu B13"

https://www.lg.com/pl/telewizory/lg-oled65b13la

Jak zwrócą kasę kupił bym nowy OLED, one naprawdę maja piękny obraz.

 

Powodzenia.

Edytowane przez afflux

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Na telewizorze oglądam jedynie Netflixa, HBO GO oraz Youtube. Na wszystkich występuje problem.

Ale jeżeli odtworzę np. taki film: 

To wszystko jest w zasadzie okej.

 

Z innych źródeł - podłaczałem laptopa po HDMI i puszczałem filmy (niestety miałem jedynie takie w 1080p). Problem występuje.

Odtwarzacza Bluray nie mam, ale to ciekawe, że o tym wspominasz. Serwisant mówił właśnie o tym, że "Proszę sobie podpiąć odtwarzacz Bluray i będzie Pan miał świetny obraz". Bardzo to spoko, ale ja chciałbym mieć świetny obraz (albo chociaż na tyle znośny, żeby dało się to oglądać) zawsze.

Dzięki za podpowiedź, spróbuję jeszcze raz reklamacji z rękojmi.

Pozdrawiam 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mała aktualizacja.

Dzisiaj była premiera HBO Max w Polsce, więc miałem okazję obejrzeć Diunę w 4K na moim TV.

Film odpalił się, w prawym górnym rogu pokazał się napis "Dolby Vision". Tryb obrazu w TV: "Dolby Vision Kino domowe". Wyglądało całkiem nieźle. Diuna ma sporo ciemnych scen, ale mimo to przez właściwie 2 godziny oglądania efekt, o którym mowa w tym temacie właściwie się nie pojawiał, lub pojawiał się marginalnie. Ja go dostrzegałem, ale moja żona już nie. Pomyślałem już, że się czepiam i może ten OLED rzeczywiście po prostu neinadaje się do oglądania czegokolwiek gorszego niż 4K.

Pod koniec filmu akcja dzieje się tuż przed świtem, a więc sceny są spowite w takim surowym półmroku. I w tych warunkach zaczęliśmy (ja wraz z siedzącą obok mnie żoną) w pewnym momencie dostrzegać, że coś dzieje się niedobrego z obrazem. W przeciągu 30-50 sekund filmu obraz zmienił się na tragiczny. Silne jasne kontury postaci, wrażenie "płaskości" twarzy i obiektów. Do tego całość była coraz ciemniejsza. Z początku pomyślałem, ze potęgujący mrok to umyślny zabieg, ale w pewnym momencie prawie niczego nie dało się zobaczyć, a w filmie wrzała akcja. Przerwałem więc seans pilotem, wyszedłem do Menu HBO Max. Uruchomiłem film jeszcze raz mniej więcej od momentu, w którym zaczęliśmy dostrzegać problem. I nagle obraz był zupełnie inny, o wiele jaśniejszy. Z tą czernią coś działo się wciąż nie tak, ale było wyraźnie lepiej. Obraz sceny, którą oglądałem dosłownie przed chwilą, po ponownym uruchomieniui filmu był zupełnie inny.

Bardzo dziwne. Na Netflixie przynajmniej umiałem odtworzyć problem, zapamiętać scenę, w której problem się uwidaczniał i ona zawsze była odtwarzana tak samo. Tu stało się coś dziwnego. Chwilę się podoktoryzowałem, pomyślałem, że może procesor, albo jakaś elektronika się przegrzewa po czasie i stąd takie kwiatki, ale telewizor jest zimny. 

W końcu udało mi się odtworzyć efekt, albo przynajmniej tak mi się wydaje. Ten tragiczny ciemny obraz otrzymuje kiedy przełączę tryb obrazu z "Kino domowe" na "Kino". Ale czy to możliwe, że telewizor sam zmienia sobie tryb w trakcie oglądania filmu? Jeśli tak, to dlaczego? I dlaczego na tak o wiele gorszy? W trakcie oglądania tych scen nikt niczego nie dotykał, nie zmieniło się też światło otoczenia (panowały ciemności).

Dodatkowo (nie jestem pewien czy to może mieć związek) telewizor niekiedy sam z siebie "gubi" połączenie z soundbarem, pomimo, że połączony jest z nim kablem HDMI (ARC) - co też staje się powoli irytujące - ale sądziłem, że to problem "niekompatybilności", soundbar mam z Samsunga. Jednak nigdy nei zdarzyło się, żeby telewizor zmienił sobie tryb obrazu podczas oglądania (o ile rzeczywiście się tak stało).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Napiszę krótko, ponieważ nie dodałem tego w tamtym poście. Jakość obrazu z platform takich jak Netflix, Amazon, Apple TV lub teraz HBO MAX może zmieniać się płynnie. Wszystko zależy od Twojego łączą internetowego, obciążenia serwerów na tych platformach itp. Blu Ray ma stały bitrate. Platformy już nie, zdarzało mi się że podczas oglądania filmu spadała jakość ogladanego materiału, dlatego proponowałem Blu Ray do sprawdzenia. Mam nadzieję że rozwiążesz problem z OLED-em. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
58 minut temu, afflux napisał:

Napiszę krótko, ponieważ nie dodałem tego w tamtym poście. Jakość obrazu z platform takich jak Netflix, Amazon, Apple TV lub teraz HBO MAX może zmieniać się płynnie. Wszystko zależy od Twojego łączą internetowego, obciążenia serwerów na tych platformach itp. Blu Ray ma stały bitrate. Platformy już nie, zdarzało mi się że podczas oglądania filmu spadała jakość ogladanego materiału, dlatego proponowałem Blu Ray do sprawdzenia. Mam nadzieję że rozwiążesz problem z OLED-em. 

Bluray tez ma zmienny bitrate, jednak w stosunku do streamingu jest on najczęściej dużo wyższy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
1 godzinę temu, Nygus napisał:

Bluray tez ma zmienny bitrate, jednak w stosunku do streamingu jest on najczęściej dużo wyższy

Oczywiście masz rację, chodziło mi o to że gdy na nośniku jest chwilowy bitrate 30 Mb to taki trafia na TV, streaming wahania ma wręcz nieograniczone. Film może mieć zadane przykładowo 30 Mb, a na odbiornik z powodu słabego internetu lub chwilowy z nim problemów, może docierać połowa z tego lub nawet 1Mb i widać to na ekranie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Kolejny raz był serwisant z LG. Zauważył jaskrawe przejścia, zaburzenie wyświetlanego obrazu, ale uznał, że nie jest to problem telewizora. Winny jest Netflix, HBO, Youtube, wszystko na raz, ale nie telewizor.

W dniu 9.03.2022 o 09:30, afflux napisał:

Jakość obrazu z platform takich jak Netflix, Amazon, Apple TV lub teraz HBO MAX może zmieniać się płynnie. Wszystko zależy od Twojego łączą internetowego, obciążenia serwerów na tych platformach itp.

Mam ustawioną opcję (przynajmniej w Netflixie), że nawet gdybym miał gwałtowne pogorszenie internetu to materiał powinien przestać być odtwarzany, a nie pogorszyć jakość. Zreszta nie mówimy tu o "pikselozie", która byłaby rzeczywiście efektem słabej jakośc materiału, tylko o zupełnie innym efekcie.

Da się podejrzeć bitrate podczas oglądania. W FHD bitrate cały czas wynosi ok. 2-3Mb i utrzymuje zadaną rozdzielczość. W 4k jest to około 15 Mb - również bez skoków. A mimo to negatywny efekt obrazu występuje.

Dodatkowo zauważyłem taką rzecz. Dobrze ogląda się na tym telewizorze około godziny 18-19, kiedy jest szarówka za oknem. Efekt aż tak nie razi w oczy. Najgorzej jest kiedy zapada noc i w pokoju jest bardzo ciemno. Postaram się jeszcze porównać tą samą scenę w dzień i w nocy. 

Mój kolega również ma LG OLED, muszę znaleźć w końcu chwilę czasu i podjechać również do niego i przetestować sceny, w których widzę błędy wyśietlanego obrazu. 

Póki co zgłoszę się z raportem serwisanta do sklepu, ale raczej już spodziewam się odpowiedzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Osobiscie odkryłeś wielka prawdę skrywana/zakrzyczana przez tabuny płatnych troli (dziś ich duuuzo mniej). Dobrze zauważyłeś nowożytne oled LG generalnie są super tylko przy dobrym 4K, pozostałe rzeczy wyglądają zwyczajnie, a czasem wręcz kiepskawo (poza czernią). Brawo Ty 👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A to gówniany materiał z netflix na FHD tv będzie wyglądał dobrze? noo na pewno.. mam stara plazmę panasa vt30 i to co tam się odprawia(netflix) w ciemnych/szarych scenach aż odrzuca...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Bo VT30 tez idealnym tv nie jest i nigdy nie był, ale wierz mi jakbyś odpalił sobie to na nowiutkim Łoledzie LG to byś kapcie zgubił jak słabo to wyglada. 😐

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No nie bardzo...bo znam osoby mające lg'ki które jadą tylko na netflixie. Ostatnio byłem też oglądać panasa oledzika u znajomego, testowałem remuxy bd/uhd/yt/netflixa.

Także po tych seansach gdyby neonet nie anulował mi zamówienia na 65B1 byłyby już u mnie...

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
10 godzin temu, santo144 napisał:

Kolejny raz był serwisant z LG. Zauważył jaskrawe przejścia, zaburzenie wyświetlanego obrazu, ale uznał, że nie jest to problem telewizora. Winny jest Netflix, HBO, Youtube, wszystko na raz, ale nie telewizor.

Być może miałeś pecha i trafił ci się jakiś niedouczony amator, a nie fachman, jednak po twoim opisie sytuacji, przyznałbym wstępnie rację serwisantowi.

Jakość sygnału może być bardzo różna i będzie to po prostu widać. Paradoksalnie, czym lepszy telewizor, tym gorzej, ponieważ wyraźniej pokaże mankamenty.

Ja generalnie nie narzekam, choć wszystkie moje OLED używają w 99,9% sygnału FHD - oglądana jest przede wszystkim telewizja z N, czasem Netflix, a czasem (i tu jest istny horror) Player :) 

W każdym razie jest na pewno lepiej niż na najlepszym LCD.

Oczywiście, to moja subiektywna i niezbyt lubiona przez forumowe trole (widzę po nagłówkach ignorowanych postów, że tu pracowicie piszą te swoje rewelacje ;) ) opinia...

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
On 3/29/2022 at 10:19 AM, santo144 said:

Mój kolega również ma LG OLED, muszę znaleźć w końcu chwilę czasu i podjechać również do niego i przetestować sceny, w których widzę błędy wyśietlanego obrazu. 

Póki co zgłoszę się z raportem serwisanta do sklepu, ale raczej już spodziewam się odpowiedzi...

Czy w twoim przypadku nastąpił jakiś postęp? Od paru tygodni jestem w posiadaniu tego samego modelu, tylko w rozmiarze 55 cali i też niestety nie jest kolorowo. Dodam tylko, że u mnie artefakty objawiają się głównie w materiale poniżej 4K lub przy sygnale z telewizji naziemnej, ale Diuna na HBO Max w ciemnych scenach faktycznie jak dla mnie pozostawia sporo do życzenia, telewizor ewidentnie gubi detale i rozmywa obszary w większe "placki". 

 Po więcej zapraszam do mojego wątku:

 

Edytowane przez Piecyk8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Hej, 

Dzięki za odpowiedź. Nie, postęp żaden, niestety musze się chyba powoli przyzwyczajać do tego.

Wczoraj trafiłem przez przypadek na pewien filmik na youtube a następnie na temat na forum, z którego wynika, że efekt o którym tu rozmawiamy nazywa się Near Black Chrominance Overshoot i znany jest już od 2018 roku!

Frustrujący jest fakt, że pomimo, że temat jest tak długo znany, niewiele się w tym temacie dzieje, a mimo to reklamy, sprzedawcy, recenzenci nawet się słowem nie zająkną, że taki problem w ogóle istnieje.

Podsyłam linki do filmu i do tematu.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mam ten sam tv i ten sam problem. Żadne ustawienia nie pomagają... Trzeba było kupić chyba jednaj zwykłego LCD za połowę ceny i ,,codzienny" obraz byłby dużo bardziej zadowalający. Jeśli komuś by się udało w cudowny sposób rozwiązać problem, to dajcie znać. Może w końcu jakiś ,,specjalista z Bożej łaski" z LG wymyśli coś i dadzą jakąś nakładkę czy aktualizację oprogramowania!!!!!! Najlepiej robić reklamy z bluray, zachęcać do kupna a później mieć klientów w du... i zostawić z problemem samym sobie i wciskać że obraz jest po prostu zaje... DRAMAT!!!!!

Pozdrawiam niezadowolonych z badziewia LG za prawie 6000 ziła. Reszcie czytających odradzam zakupu!!!!  

  • Haha 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...