pawel973 2 Napisano 20 Sierpnia 2024 Dostałem odpowiedź od Philipsa. Wkleję, może się komuś przyda. Niestety sprawdziłem wszystko, ustawienia, zezwolenia itd. i nic, wszystko było ok i dalej to samo. Wpadłem na pomysł, żeby jednak odinstalować w tv w aplikacjach, najnowszą aktualizację Google Cast. I to pomogło! Wrócił obraz z telefonu! Aplikacja jest teraz widoczna pod nazwą Chromecast built-in a nie Google Cast. Czyli wygląda na to, że to Google coś spieprzyło. Artykuł dotyczy telewizorów Philips z systemem Android z 2015 r. i nowszych. Sytuacja Chromecast nie działa poprawnie ze zgodnymi aplikacjami (np. YouTube). Występuje dowolny z poniższych problemów: Nie można prawidłowo nawiązać połączenia Cast Telewizor nie może zostać znaleziony przez urządzenie mobilne Telewizor zawiesza się podczas przesyłania Casting działa chwilowo, po czym zostaje niespodziewanie przerwany Lista kontrolna Upewnij się, że: Oprogramowanie telewizora jest aktualne Telewizor jest podłączony do Internetu Odpowiedź Ten problem można rozwiązać, aktualizując odpowiednią aplikację systemową — „Google Cast Receiver” lub „Wbudowany Chromecast” (w zależności od modelu telewizora i wersji systemu Android) do najnowszej dostępnej wersji. 1. Sprawdź wersję oprogramowania swojego Chromecasta Telewizory z Androidem M: Naciśnij przycisk „Domek” na pilocie i wybierz: [Ustawienia] > [Zarządzaj aplikacjami] > [Aplikacje systemowe] > [Odbiornik Google Cast]. Telewizory z systemem Android N i O: Naciśnij przycisk „Domek” na pilocie i wybierz: [Ustawienia] > [Zarządzaj aplikacjami] > [Aplikacje systemowe] > [Wbudowany Chromecast] Lub Naciśnij przycisk „Ustawienia” na pilocie i wybierz: [Zarządzaj aplikacjami] > [Wbudowany Chromecast] Telewizory z Androidem P i R: Naciśnij przycisk „Menu” na pilocie i wybierz: [Często używane ustawienia] > [Zarządzaj aplikacjami] > [Zobacz wszystkie aplikacje] > przewiń w dół do [Aplikacje systemowe] > [Wbudowany Chromecast] Lub Naciśnij przycisk „Domek” na pilocie i wybierz: [Ustawienia] > [Ustawienia Androida]* > [Preferencje urządzenia] > [Wbudowany Chromecast] *Tylko w niektórych modelach 2. Zaktualizuj Chromecast Jeśli automatyczne aktualizacje aplikacji nie są wyłączone w ustawieniach Sklepu Google Play, telewizor automatycznie zaktualizuje tę aplikację po połączeniu z Internetem. W przeciwnym razie konieczna jest ręczna aktualizacja w aplikacji Sklep Google Play. Jeśli Twoja aplikacja wymaga aktualizacji, po wybraniu Chromecasta w Sklepie Play powinien pojawić się przycisk Aktualizuj. W razie jakichkolwiek pytań lub dodatkowych informacji, uprzejmie prosimy o kontakt poprzez "odpowiedź" na ten e-mail, co pozwoli nam zachować ciągłość korespondencji. Z poważaniem, Daryna Wsparcie Techniczne Philips TV & Audio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fiskomp2 6 Napisano 7 Listopada 2024 W dniu 7.12.2021 o 23:45, pawel973 napisał: Dostępna jest nowa aktualizacja. Właśnie ściągam. Najważniejsze, co mnie zdziwiło, to to, że mamy nowszą wersję androida. Taki TCL po 4 latach topowy model na miniledach (65X10) olał i od dwóch lat nie ma aktualizacji, nawet na oficjalnej stronie wsparcia zniknął. o tych wszystkich ujadaczy, co wróżyli, że to szmelc i metr mułu. Telewizorek do tej pory u mnie jest i ma sie jak najbardziej ok, świeci po 8-10 godzin dziennie, nic się nie wiesza, obraz dalej po kalibracji super, ambi świeci - żadna dioda nie padła. Matryca czysta (szczelna). Nie żałuję zakupu szczególnie w tych pieniądzach, za które został zakupiony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach