Skocz do zawartości
Gmeru

Testujemy nowy LG OLED C9. Pierwsze wrażenia!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych użytkowników C9,

czy ktoś z Was spotkał się z problemem "zacinania się" interfejsów NETFLIX / HBO po ostatnich aktualizacjach?

jest to mega irytujące...

co radzicie zrobić w takiej sytuacji? Ustawienia fabryczne? Reinstalka apek?

z góry dziękuję za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
On 12/30/2019 at 10:50 PM, tommek82 said:

Witam

Jestem zainteresowany zakupem C9 65 cali. Mam pytanie apropos tego filmu:

https://youtu.be/HYETrHc0yPg?t=412

Jakiej długości jest kabel zasilający? Czy da się go zdemontować i wymienić na dłuższy? Bo jeśli nie to trochę kiszkowato to zrobili. W obecnie używanym LG 55SK8100 jest zwykły "ósemkowy" kabel, który miał bodajże 150 cm długości i musiałem zakupić dłuższy bo brakowało, a tu może nie być takiej opcji.

Drugie pytanko dotyczy minimalnej odległości od ściany. Prośba o info od osób używających podobnego typu uchwytu jak ten LINK ALLEGRO. Ile przy maksymalnym dociśnięciu do ściany odstaje ten OLED od ściany?

 

cześć,

nabyłem trochę nowszy model oled65c11lb, ale wydaje się, że gniazdo zasilające rozwiązane jest w ten sam sposób. Mam dwa pytania:
1. czy komuś się udało wymienić ten kabel samodzielnie?
2. gdzie nabyć dłuższy kabel (co najmniej 2 metry)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, 1maciej napisał:

cześć,

nabyłem trochę nowszy model oled65c11lb, ale wydaje się, że gniazdo zasilające rozwiązane jest w ten sam sposób. Mam dwa pytania:
1. czy komuś się udało wymienić ten kabel samodzielnie?
2. gdzie nabyć dłuższy kabel (co najmniej 2 metry)?

Aż taki problem wklepać w google:

LG C9 POWER CABLE

Chyba nic nie zmienili między C9 a C11

Wybierz grafika i wszystko będziesz widział/wiedział 

Kabel zrobisz sobie sam chyba że masz 2 lewe ...

 

Tak wygląda pod klapką:

IMG-2039.jpg

Edytowane przez Eleonor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie 

Chciałbym poprosić użytkowników o pomoc w sprawie rozwiązania problemu z telewizorem LG C9. 

Jestem posiadaczem tego odbiornika od kilku dobrych lat i do tej pory wszystko b.dobrze aż do teraz. 

Otóż w piątek TV straci sygnał z dekodera Canal + (4K). Wydawać by się mogło, że to banał , pewnie kabel HDMI lub coś równie prostego.

Niestety ale nie. Próbowałem już chyba wszystkiego i nadal tkwię w tym samym punkcie. 

Co rozbiłem do tej pory  :

- zmiana kabla HDMI ( 3 różne i za każdym razem to samo)

- podpięcie dekodera pod inny port HDMI (znowu nic, porty HDMI działają poprawianie bo bez problemu np. podpinam lapka)

- aktualizacja softu w TV (mam najnowszy) 

- reset fabryczny TV - zrobiony chyba też ze 3 razy i ciągle nic !

- o wyłączeniu zasilania z gniazdka nawet  nie wspominam bo kilkanaście razy było robione

Teraz najlepsze, mam w domu muliroom i próbowałem podpiąć drugi dekoder , standardowy bez żadnych nagrywarek itp. i też to samo, TV nie może się z nim połączyć (brak sygnału) 

Instalacja antenowa jest dobra, antena podpięta pod TV i wszystkie programy są widoczne (oczywiście nie mogę ich oglądać ale widzę pozycje na liście) 

Mało tego przytargałem drugi TV (Panasonic) aby sprawdzić czy ten dekoder 4K nie jest uszkodzony i bez problemu w 2 min łączy się z telewizorem. 

Jeszcze jeden interesujący sumptom, po odłączeniu od zasilania, dekoder łączy się z TV, pokazuje się ekran z logo producenta i informacją że nawiązuje połączenie, trwa to jakieś 15 sec i później znowu TV pokazuje, że utracił sygnał , normalnie cuda. 

 

Może ktoś z użytkowników miał podobną sytuację ? 

Bardzo proszę o wszelkie podpowiedzi i sugestie bo już nie wiem co robić. 

Z góry wielkie dzięki ! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, AkaiRyu napisał:

Witam Serdecznie 

Chciałbym poprosić użytkowników o pomoc w sprawie rozwiązania problemu z telewizorem LG C9. 

Jestem posiadaczem tego odbiornika od kilku dobrych lat i do tej pory wszystko b.dobrze aż do teraz. 

Otóż w piątek TV straci sygnał z dekodera Canal + (4K). Wydawać by się mogło, że to banał , pewnie kabel HDMI lub coś równie prostego.

Niestety ale nie. Próbowałem już chyba wszystkiego i nadal tkwię w tym samym punkcie. 

Co rozbiłem do tej pory  :

- zmiana kabla HDMI ( 3 różne i za każdym razem to samo)

- podpięcie dekodera pod inny port HDMI (znowu nic, porty HDMI działają poprawianie bo bez problemu np. podpinam lapka)

- aktualizacja softu w TV (mam najnowszy) 

- reset fabryczny TV - zrobiony chyba też ze 3 razy i ciągle nic !

- o wyłączeniu zasilania z gniazdka nawet  nie wspominam bo kilkanaście razy było robione

Teraz najlepsze, mam w domu muliroom i próbowałem podpiąć drugi dekoder , standardowy bez żadnych nagrywarek itp. i też to samo, TV nie może się z nim połączyć (brak sygnału) 

Instalacja antenowa jest dobra, antena podpięta pod TV i wszystkie programy są widoczne (oczywiście nie mogę ich oglądać ale widzę pozycje na liście) 

Mało tego przytargałem drugi TV (Panasonic) aby sprawdzić czy ten dekoder 4K nie jest uszkodzony i bez problemu w 2 min łączy się z telewizorem. 

Jeszcze jeden interesujący sumptom, po odłączeniu od zasilania, dekoder łączy się z TV, pokazuje się ekran z logo producenta i informacją że nawiązuje połączenie, trwa to jakieś 15 sec i później znowu TV pokazuje, że utracił sygnał , normalnie cuda. 

 

Może ktoś z użytkowników miał podobną sytuację ? 

Bardzo proszę o wszelkie podpowiedzi i sugestie bo już nie wiem co robić. 

Z góry wielkie dzięki ! 

Może jakaś nowa aktualizacja W TV lub dekoderze coś zmieniła. Twój dekoder to Ultrabox 4k?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No też tak obstawiam, ale nie mam jak wrócić do poprzedniej wersji softu. Mogłem jedynie zresetować do ustawień fabrycznych i to jest to co zrobiłem. Niestety nie zadziałało :( Tak dekoder to Ultrabox 4K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kilka dni temu się zaczęły, nie było mnie w domu w tamtym tygodniu, dowiedziałem się w piątek jak wróciłem.

Można jakoś wgrać wcześniejszą wersję softu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 05.30.10  ujrzała światło dzienne 28/09/2022 więc przeszło 3 tygodnie temu

AkaiRyu  - można ale to wyższy poziom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Eleonor napisał:

 05.30.10  ujrzała światło dzienne 28/09/2022 więc przeszło 3 tygodnie temu

AkaiRyu  - można ale to wyższy poziom

Być może ale wdrażane jest w różnym czasie zależy od kraju i pewnie nie każdy Tv dostaje powiadomienie w tym sam czasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, maniak84 napisał:

Być może ale wdrażane jest w różnym czasie zależy od kraju i pewnie nie każdy Tv dostaje powiadomienie w tym sam czasie.

Ja miałem w poniedziałek

Niewiem czy serwis coś tu pomoże i czy będzie chciał. Na zagranicznych forach piszą ludzie że mają problemy po tej aktualizacji ale akurat z dźwiękiem po hdmi arc ale być może ten soft powoduje też inne problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kurde coś muszę zrobić, przecież nie mogę mieć TV, na którym nie mogę oglądać kanałów telewizji. No chyba serwis mnie nie zleje tak bezczelnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, AkaiRyu napisał:

No kurde coś muszę zrobić, przecież nie mogę mieć TV, na którym nie mogę oglądać kanałów telewizji. No chyba serwis mnie nie zleje tak bezczelnie ?

No bez telewizji da się obejść Ja osobiście nie korzystam. Tylko serwisy Vod i konsole. Ale spróbuje to sprawdzić pożyczę ten dekoder i zobaczę czy u mnie będą te same problemy. Wygląda mi to na błąd typu że TV źle odczytuje ustawienia z dekodera na temat rozdzielczości. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@AkaiRyu,  tak jak piszą wyżej koledzy, pewnie nowe oprogramowanie (dekodera lub tv) jest przyczyną Twoich problemów.

O ile masz możliwość pobaw się rozdzielczością w dekoderze i popróbuj na różnych ustawieniach podłączać tv.

Są sposoby na przywrócenie poprzedniego softu (reset fabryczny niestety nic nie da), ale to jak pisał @Eleonor wyższa szkoła jazdy to tego często ryzykowna.

Pewnie Cię nie pocieszę, ale pozostaje uzbroić się w cierpliwość. Może wypuszczą w miarę szybko jakąś łatkę lub nowy soft.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będę wdzięczny za każdą podpowiedz, dodam jeszcze , że też szedłem tym tropem, na tym drugim TV ustawiałem rozdzielczość HD i FHD i na żadnym nie poszło. Tak więc dekoder już z zamkniętymi oczami mogę obsługiwać :(

Edytowane przez AkaiRyu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To mam jeszcze jeden pomysł. Trochę szalony ;)

Może jest to jakaś forma problemu z HDCP?

Jeśli masz spróbuj użyć jakiegoś rozdzielacza HDMI lub HDCP stripper  po drodze dekoder->tv. Może zadziała.

p.s.

@AkaiRyu ten pomysł to tak kompletnie na tzw."czuja"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie mam takiego rozdzielacza, zastanawiam się też nad zakupem czegoś takiego:

https://geex.x-kom.pl/wiadomosci/co-to-jest-common-interface-i-gdzie-mozna-to-zastosowac/

No szkoda mi 200 PLN wydawać ale jak mam czekać pół roku na nową łatkę to może nie będę miał wyjścia.

Możecie coś polecić sensownego jako CI ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za info. Na szybko przed pracą zrobiłem aktualizacje ale nie to nie dało na pierwszy rzut oka, będę się bawił jeszcze jak wrócę do domu we wtorek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za info. Na szybko przed pracą zrobiłem aktualizacje ale nie to nie dało na pierwszy rzut oka, będę się bawił jeszcze jak wrócę do domu we wtorek.

 

Cześć raz jeszcze, udało się pomogła aktualizacja softu, trzeba było wyłączyć tylko ultra HD Deep Colour i śmiga aż miło. 

Dzięki raz jeszcze wszystkim za każdą sugestie i chęć pomocy. Naprawdę bardzo to doceniam.Oby nic wam się nie psuło :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, czy macie ostatnio problemy z aplikacja Netflix na tym TV?

 

Konkretnie sytuacja wygląda tak:

1) po zakończeniu oglądaniu odcinka serialu/filmu nie można wyjść do strony głównej klawiszem BACK, tzn nic nie mozna zrobic, odtwarzanie trwa dalej np napisów

2) włączając jakiś serial/film za pierwszym razem buforuje bardzo długo, jednak jesli zrobi sie back i wlaczy jeszcze raz od razu rusza odtwarzanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, Tomek Kaminski napisał:

Hej, czy macie ostatnio problemy z aplikacja Netflix na tym TV?

 

Konkretnie sytuacja wygląda tak:

1) po zakończeniu oglądaniu odcinka serialu/filmu nie można wyjść do strony głównej klawiszem BACK, tzn nic nie mozna zrobic, odtwarzanie trwa dalej np napisów

2) włączając jakiś serial/film za pierwszym razem buforuje bardzo długo, jednak jesli zrobi sie back i wlaczy jeszcze raz od razu rusza odtwarzanie

Zero problemów u mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...