Maciej Mizgalski 0 Napisano 1 Lutego 2022 Witam Szanownych użytkowników C9, czy ktoś z Was spotkał się z problemem "zacinania się" interfejsów NETFLIX / HBO po ostatnich aktualizacjach? jest to mega irytujące... co radzicie zrobić w takiej sytuacji? Ustawienia fabryczne? Reinstalka apek? z góry dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1maciej 0 Napisano 11 Kwietnia 2022 On 12/30/2019 at 10:50 PM, tommek82 said: Witam Jestem zainteresowany zakupem C9 65 cali. Mam pytanie apropos tego filmu: https://youtu.be/HYETrHc0yPg?t=412 Jakiej długości jest kabel zasilający? Czy da się go zdemontować i wymienić na dłuższy? Bo jeśli nie to trochę kiszkowato to zrobili. W obecnie używanym LG 55SK8100 jest zwykły "ósemkowy" kabel, który miał bodajże 150 cm długości i musiałem zakupić dłuższy bo brakowało, a tu może nie być takiej opcji. Drugie pytanko dotyczy minimalnej odległości od ściany. Prośba o info od osób używających podobnego typu uchwytu jak ten LINK ALLEGRO. Ile przy maksymalnym dociśnięciu do ściany odstaje ten OLED od ściany? cześć, nabyłem trochę nowszy model oled65c11lb, ale wydaje się, że gniazdo zasilające rozwiązane jest w ten sam sposób. Mam dwa pytania: 1. czy komuś się udało wymienić ten kabel samodzielnie? 2. gdzie nabyć dłuższy kabel (co najmniej 2 metry)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 280 Napisano 11 Kwietnia 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, 1maciej napisał: cześć, nabyłem trochę nowszy model oled65c11lb, ale wydaje się, że gniazdo zasilające rozwiązane jest w ten sam sposób. Mam dwa pytania: 1. czy komuś się udało wymienić ten kabel samodzielnie? 2. gdzie nabyć dłuższy kabel (co najmniej 2 metry)? Aż taki problem wklepać w google: LG C9 POWER CABLE Chyba nic nie zmienili między C9 a C11 Wybierz grafika i wszystko będziesz widział/wiedział Kabel zrobisz sobie sam chyba że masz 2 lewe ... Tak wygląda pod klapką: Edytowane 11 Kwietnia 2022 przez Eleonor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkaiRyu 0 Napisano 23 Października 2022 Witam Serdecznie Chciałbym poprosić użytkowników o pomoc w sprawie rozwiązania problemu z telewizorem LG C9. Jestem posiadaczem tego odbiornika od kilku dobrych lat i do tej pory wszystko b.dobrze aż do teraz. Otóż w piątek TV straci sygnał z dekodera Canal + (4K). Wydawać by się mogło, że to banał , pewnie kabel HDMI lub coś równie prostego. Niestety ale nie. Próbowałem już chyba wszystkiego i nadal tkwię w tym samym punkcie. Co rozbiłem do tej pory : - zmiana kabla HDMI ( 3 różne i za każdym razem to samo) - podpięcie dekodera pod inny port HDMI (znowu nic, porty HDMI działają poprawianie bo bez problemu np. podpinam lapka) - aktualizacja softu w TV (mam najnowszy) - reset fabryczny TV - zrobiony chyba też ze 3 razy i ciągle nic ! - o wyłączeniu zasilania z gniazdka nawet nie wspominam bo kilkanaście razy było robione Teraz najlepsze, mam w domu muliroom i próbowałem podpiąć drugi dekoder , standardowy bez żadnych nagrywarek itp. i też to samo, TV nie może się z nim połączyć (brak sygnału) Instalacja antenowa jest dobra, antena podpięta pod TV i wszystkie programy są widoczne (oczywiście nie mogę ich oglądać ale widzę pozycje na liście) Mało tego przytargałem drugi TV (Panasonic) aby sprawdzić czy ten dekoder 4K nie jest uszkodzony i bez problemu w 2 min łączy się z telewizorem. Jeszcze jeden interesujący sumptom, po odłączeniu od zasilania, dekoder łączy się z TV, pokazuje się ekran z logo producenta i informacją że nawiązuje połączenie, trwa to jakieś 15 sec i później znowu TV pokazuje, że utracił sygnał , normalnie cuda. Może ktoś z użytkowników miał podobną sytuację ? Bardzo proszę o wszelkie podpowiedzi i sugestie bo już nie wiem co robić. Z góry wielkie dzięki ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak84 3 Napisano 23 Października 2022 8 godzin temu, AkaiRyu napisał: Witam Serdecznie Chciałbym poprosić użytkowników o pomoc w sprawie rozwiązania problemu z telewizorem LG C9. Jestem posiadaczem tego odbiornika od kilku dobrych lat i do tej pory wszystko b.dobrze aż do teraz. Otóż w piątek TV straci sygnał z dekodera Canal + (4K). Wydawać by się mogło, że to banał , pewnie kabel HDMI lub coś równie prostego. Niestety ale nie. Próbowałem już chyba wszystkiego i nadal tkwię w tym samym punkcie. Co rozbiłem do tej pory : - zmiana kabla HDMI ( 3 różne i za każdym razem to samo) - podpięcie dekodera pod inny port HDMI (znowu nic, porty HDMI działają poprawianie bo bez problemu np. podpinam lapka) - aktualizacja softu w TV (mam najnowszy) - reset fabryczny TV - zrobiony chyba też ze 3 razy i ciągle nic ! - o wyłączeniu zasilania z gniazdka nawet nie wspominam bo kilkanaście razy było robione Teraz najlepsze, mam w domu muliroom i próbowałem podpiąć drugi dekoder , standardowy bez żadnych nagrywarek itp. i też to samo, TV nie może się z nim połączyć (brak sygnału) Instalacja antenowa jest dobra, antena podpięta pod TV i wszystkie programy są widoczne (oczywiście nie mogę ich oglądać ale widzę pozycje na liście) Mało tego przytargałem drugi TV (Panasonic) aby sprawdzić czy ten dekoder 4K nie jest uszkodzony i bez problemu w 2 min łączy się z telewizorem. Jeszcze jeden interesujący sumptom, po odłączeniu od zasilania, dekoder łączy się z TV, pokazuje się ekran z logo producenta i informacją że nawiązuje połączenie, trwa to jakieś 15 sec i później znowu TV pokazuje, że utracił sygnał , normalnie cuda. Może ktoś z użytkowników miał podobną sytuację ? Bardzo proszę o wszelkie podpowiedzi i sugestie bo już nie wiem co robić. Z góry wielkie dzięki ! Może jakaś nowa aktualizacja W TV lub dekoderze coś zmieniła. Twój dekoder to Ultrabox 4k? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkaiRyu 0 Napisano 23 Października 2022 No też tak obstawiam, ale nie mam jak wrócić do poprzedniej wersji softu. Mogłem jedynie zresetować do ustawień fabrycznych i to jest to co zrobiłem. Niestety nie zadziałało Tak dekoder to Ultrabox 4K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak84 3 Napisano 23 Października 2022 w poniedziałek była aktualizacja Tv C9 o numerze 05.30.10 od kiedy masz te problemy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkaiRyu 0 Napisano 23 Października 2022 No kilka dni temu się zaczęły, nie było mnie w domu w tamtym tygodniu, dowiedziałem się w piątek jak wróciłem. Można jakoś wgrać wcześniejszą wersję softu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 280 Napisano 23 Października 2022 05.30.10 ujrzała światło dzienne 28/09/2022 więc przeszło 3 tygodnie temu AkaiRyu - można ale to wyższy poziom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak84 3 Napisano 23 Października 2022 4 minuty temu, Eleonor napisał: 05.30.10 ujrzała światło dzienne 28/09/2022 więc przeszło 3 tygodnie temu AkaiRyu - można ale to wyższy poziom Być może ale wdrażane jest w różnym czasie zależy od kraju i pewnie nie każdy Tv dostaje powiadomienie w tym sam czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkaiRyu 0 Napisano 23 Października 2022 Czyli co serwis i ponowne wgranie softu czy można macie jeszcze jakieś inne pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak84 3 Napisano 23 Października 2022 Teraz, maniak84 napisał: Być może ale wdrażane jest w różnym czasie zależy od kraju i pewnie nie każdy Tv dostaje powiadomienie w tym sam czasie. Ja miałem w poniedziałek Niewiem czy serwis coś tu pomoże i czy będzie chciał. Na zagranicznych forach piszą ludzie że mają problemy po tej aktualizacji ale akurat z dźwiękiem po hdmi arc ale być może ten soft powoduje też inne problemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkaiRyu 0 Napisano 23 Października 2022 No kurde coś muszę zrobić, przecież nie mogę mieć TV, na którym nie mogę oglądać kanałów telewizji. No chyba serwis mnie nie zleje tak bezczelnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak84 3 Napisano 23 Października 2022 Teraz, AkaiRyu napisał: No kurde coś muszę zrobić, przecież nie mogę mieć TV, na którym nie mogę oglądać kanałów telewizji. No chyba serwis mnie nie zleje tak bezczelnie ? No bez telewizji da się obejść Ja osobiście nie korzystam. Tylko serwisy Vod i konsole. Ale spróbuje to sprawdzić pożyczę ten dekoder i zobaczę czy u mnie będą te same problemy. Wygląda mi to na błąd typu że TV źle odczytuje ustawienia z dekodera na temat rozdzielczości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek 537 Napisano 23 Października 2022 @AkaiRyu, tak jak piszą wyżej koledzy, pewnie nowe oprogramowanie (dekodera lub tv) jest przyczyną Twoich problemów. O ile masz możliwość pobaw się rozdzielczością w dekoderze i popróbuj na różnych ustawieniach podłączać tv. Są sposoby na przywrócenie poprzedniego softu (reset fabryczny niestety nic nie da), ale to jak pisał @Eleonor wyższa szkoła jazdy to tego często ryzykowna. Pewnie Cię nie pocieszę, ale pozostaje uzbroić się w cierpliwość. Może wypuszczą w miarę szybko jakąś łatkę lub nowy soft. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkaiRyu 0 Napisano 23 Października 2022 (edytowane) Będę wdzięczny za każdą podpowiedz, dodam jeszcze , że też szedłem tym tropem, na tym drugim TV ustawiałem rozdzielczość HD i FHD i na żadnym nie poszło. Tak więc dekoder już z zamkniętymi oczami mogę obsługiwać Edytowane 23 Października 2022 przez AkaiRyu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek 537 Napisano 23 Października 2022 To mam jeszcze jeden pomysł. Trochę szalony Może jest to jakaś forma problemu z HDCP? Jeśli masz spróbuj użyć jakiegoś rozdzielacza HDMI lub HDCP stripper po drodze dekoder->tv. Może zadziała. p.s. @AkaiRyu ten pomysł to tak kompletnie na tzw."czuja" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkaiRyu 0 Napisano 23 Października 2022 No niestety nie mam takiego rozdzielacza, zastanawiam się też nad zakupem czegoś takiego: https://geex.x-kom.pl/wiadomosci/co-to-jest-common-interface-i-gdzie-mozna-to-zastosowac/ No szkoda mi 200 PLN wydawać ale jak mam czekać pół roku na nową łatkę to może nie będę miał wyjścia. Możecie coś polecić sensownego jako CI ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak84 3 Napisano 23 Października 2022 Moduł od Canal+ nie będzie dzialał nie jest kompatybilny z tym TV. Nowsze Modele Lg obsługuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkaiRyu 0 Napisano 23 Października 2022 (edytowane) Ech to niedobrze, zasugerowałem się info na stronie: https://pl.canalplus.com/pomoc/lista-wpieranych-modeli-telewizorow tam był LG OLED z 2020 Edytowane 23 Października 2022 przez AkaiRyu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak84 3 Napisano 24 Października 2022 Jest nowe oprogramowanie o numerze 05.30.11!!! Sprawdź czy już masz i napisz czy pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkaiRyu 0 Napisano 24 Października 2022 Dzięki bardzo za info. Na szybko przed pracą zrobiłem aktualizacje ale nie to nie dało na pierwszy rzut oka, będę się bawił jeszcze jak wrócę do domu we wtorek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AkaiRyu 0 Napisano 25 Października 2022 Dzięki bardzo za info. Na szybko przed pracą zrobiłem aktualizacje ale nie to nie dało na pierwszy rzut oka, będę się bawił jeszcze jak wrócę do domu we wtorek. Cześć raz jeszcze, udało się pomogła aktualizacja softu, trzeba było wyłączyć tylko ultra HD Deep Colour i śmiga aż miło. Dzięki raz jeszcze wszystkim za każdą sugestie i chęć pomocy. Naprawdę bardzo to doceniam.Oby nic wam się nie psuło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek Kaminski 0 Napisano 13 Lutego 2023 Hej, czy macie ostatnio problemy z aplikacja Netflix na tym TV? Konkretnie sytuacja wygląda tak: 1) po zakończeniu oglądaniu odcinka serialu/filmu nie można wyjść do strony głównej klawiszem BACK, tzn nic nie mozna zrobic, odtwarzanie trwa dalej np napisów 2) włączając jakiś serial/film za pierwszym razem buforuje bardzo długo, jednak jesli zrobi sie back i wlaczy jeszcze raz od razu rusza odtwarzanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eleonor 280 Napisano 13 Lutego 2023 36 minut temu, Tomek Kaminski napisał: Hej, czy macie ostatnio problemy z aplikacja Netflix na tym TV? Konkretnie sytuacja wygląda tak: 1) po zakończeniu oglądaniu odcinka serialu/filmu nie można wyjść do strony głównej klawiszem BACK, tzn nic nie mozna zrobic, odtwarzanie trwa dalej np napisów 2) włączając jakiś serial/film za pierwszym razem buforuje bardzo długo, jednak jesli zrobi sie back i wlaczy jeszcze raz od razu rusza odtwarzanie Zero problemów u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach