Rybus85 11 Napisano 23 Listopada 2020 YouTube vanced. Odpalasz filmik i w rogu klikasz na streaming na tv. I lecisz bez reklam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
007marc 7 Napisano 23 Listopada 2020 @ronaldo864 @Rybus85 .. a czasami YouTube Vanced nie działa tylko pod Androidem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rybus85 11 Napisano 23 Listopada 2020 No tylko. Kolejny plus zielonego ludzika 😛 Przez aplikację YouTube dawno już nie oglądałem. Ja tak odpalam. I niech uschną komuś palce w google za te reklamy na yt. Rozumiem przed filmem. Ale oglądasz materiał 15-20min i przed reklama/y i w trakcie tylnie tak że uszy bolą co najmniej 3. W tym tempie to za chwilę będziemy mieli reklamy przerywane sporadycznie na filmik który chcemy obejrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
007marc 7 Napisano 23 Listopada 2020 20 minut ... może bym jeszcze "zdzierżył" ... ale ostatnio reklama pomiędzy każdym Utworem na YT !! Oczywiście mówimy w Temacie C9 czyli TV z WebOS ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronaldo864 39 Napisano 23 Listopada 2020 (edytowane) 7 godzin temu, 007marc napisał: @ronaldo864 @Rybus85 .. a czasami YouTube Vanced nie działa tylko pod Androidem ? Tak castując tabletem , bądź tel z androidem omijamy reklamy dzięki Youtube Vanced Edytowane 23 Listopada 2020 przez ronaldo864 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin255 4 Napisano 27 Listopada 2020 Panel wymieniony -30 minut i 2 lata gwarancji . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz Kubik 0 Napisano 28 Listopada 2020 W pilocie magic działa tylko włączenie/ wyłączenie, robiłem rozparowanie i ponowne parowanie, na tv wyświetla że parowanie pomyślne ale pilot w dalszym ciągu nie działa, sterowanie poprzez pilota zainstalowanego na smartfonie działa ok, macie jakieś pomysły ? Problem rozwiązany, odłączenie tv od zasilania przywróciło działanie pilota, zobaczymy czy problem nie powróci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebciof11 5 Napisano 1 Grudnia 2020 (edytowane) Witam,jestem po drugiej wymianie matrycy w swoim Oled C9,ponownie widzę mankament na matrycy w postaci białego pasu na ekranie,matryca pracuje od wczoraj,co z tym dalej robić? Edytowane 1 Grudnia 2020 przez sebciof11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak84 3 Napisano 1 Grudnia 2020 4 minuty temu, sebciof11 napisał: Witam,jestem po drugiej wymianie matrycy w swoim Oled C9,ponownie widzę mankament na matrycy w postaci białego pasu na ekranie,matryca pracuje od wczoraj,co z tym dalej robić? A jakie nierówności miałeś na poprzedniej matrycy podobnie czy gorzej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebciof11 5 Napisano 1 Grudnia 2020 (edytowane) 3 minuty temu, maniak84 napisał: A jakie nierówności miałeś na poprzedniej matrycy podobnie czy gorzej? 3 białe plamy,jedną będzie widać na zdjęciu. Edytowane 1 Grudnia 2020 przez sebciof11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak84 3 Napisano 1 Grudnia 2020 (edytowane) 20 minut temu, sebciof11 napisał: 3 białe plamy,jedną będzie widać na zdjęciu. Podobno z matrycami wymienianymi w ramach gwarancji tak bywa są takie opinie. Dlatego po kupnie nowego Tv zaleca się zwracać sprzęt i brać nowy egzemplarz. Te pasy to verical banding nierównomierne podświetlanie matrycy. A kiedy kupowałeś swoją C9 ? W zeszyłym czy obecnym roku? Edytowane 1 Grudnia 2020 przez maniak84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebciof11 5 Napisano 1 Grudnia 2020 (edytowane) 8 minut temu, maniak84 napisał: Podobno z matrycami wymienianymi w ramach gwarancji tak bywa są takie opinie. Dlatego po kupnie nowego Tv zaleca się zwracać sprzęt i brać nowy egzemplarz. Te pasy to verical banding nierównomierne podświetlanie matrycy. A kiedy kupowałeś swoją C9 ? W zeszyłym czy obecnym roku? 13 luty 2020,zastanawiam się nad kolejnym zgłoszeniem do LG albo ewentualną kompresją matrycy. Edytowane 1 Grudnia 2020 przez sebciof11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak84 3 Napisano 1 Grudnia 2020 7 minut temu, sebciof11 napisał: 13 luty 2020,zastanawiam się nad kolejnym zgłoszeniem do LG albo ewentualną kompresją matrycy. Kompensacja obrazu matrycy raczej nie pomoże a pasy z czasem mogą być bardziej widoczne. Jeżeli dopiero co to zauważyłeś to poczekaj jeszcze jakiś czas i sprawdzaj czy będą jakieś zmiany. A tak z ciekawości zapytam matrycę wymieniali Ci na miejscu czy odsyłałeś (pandemia) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebciof11 5 Napisano 1 Grudnia 2020 55 minut temu, maniak84 napisał: Kompensacja obrazu matrycy raczej nie pomoże a pasy z czasem mogą być bardziej widoczne. Jeżeli dopiero co to zauważyłeś to poczekaj jeszcze jakiś czas i sprawdzaj czy będą jakieś zmiany. A tak z ciekawości zapytam matrycę wymieniali Ci na miejscu czy odsyłałeś (pandemia) ? Na miejscu także tyle dobrego,sam serwis(Rzeszów),profesjonalnie podchodzą do klienta,ale wydaję mi się że proponowane matryce na wymianę są małym nieporozumieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniak84 3 Napisano 1 Grudnia 2020 Jeżeli to już trzecia to masz rację niezadobrze to świadczy o samej jakości matryc tak jakby przeznaczali na wymianę ewidentnie panele z gorszej partii. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin255 4 Napisano 1 Grudnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, sebciof11 napisał: ale wydaję mi się że proponowane matryce na wymianę są małym nieporozumieniem. Niby dlaczego ? Przy mnie otarte pudełko , matryca zafoliowana działa idealnie - na razie 😁 Edytowane 1 Grudnia 2020 przez marcin255 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebciof11 5 Napisano 1 Grudnia 2020 4 godziny temu, marcin255 napisał: Niby dlaczego ? Przy mnie otarte pudełko , matryca zafoliowana działa idealnie - na razie 😁 Ja nie mogę na ten moment tego stwierdzić,matryca matrycy nie równa Zgłoszenie do LG poszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 20 Grudnia 2020 Czy spotkał się ktoś z miganiem obrazu? Co kilkadziesiąt sekund niezależnie od źródła pojawia się albo cienka pozioma linia albo takie mignięcie na ułamek sekundy. Udało mi się to uchwycić na filmiku a później na zdjęciu (widać poziome linie po lewej, załączam foto z artefaktem i bez) https://www.youtube.com/watch?v=azJ6KmEbRaI Co teraz? Telewizor kupiony w listopadzie 2019 w Neonet na FV na firmę. Zgłaszać do Neonet czy do LG bezpośrednio? Gwarancja? Rękojmia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qazar 385 Napisano 21 Grudnia 2020 Jeśli na firmę to masz gwarancje 12 miesięcy a rękojmia Ci nie przysługuje, chyba że kupiłeś dodatkowe ubezpieczenie 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 700 Napisano 21 Grudnia 2020 1 godzinę temu, qazar napisał: Jeśli na firmę to masz gwarancje 12 miesięcy a rękojmia Ci nie przysługuje, chyba że kupiłeś dodatkowe ubezpieczenie a skąd takie informacje? LG chyba daje 24 miesięcy gwarancji także na firmę - przynajmniej 3 lata temu jak kupowałem tak było. rękojmia na firmę chyba też działa - właśnie 3 dni przed końcem 2 lat zepsuł mi się ekspres do kawy i była to druga naprawa z tytułu rękojmi i zwrot kasy 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 700 Napisano 21 Grudnia 2020 a tak przy okazji ktoś poleci expres automat z automatycznym spieniaczem mleka który wytrzyma 10 lat robiąc 5-10 kawek dziennie? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rybus85 11 Napisano 21 Grudnia 2020 20 minut temu, klaus71 napisał: a tak przy okazji ktoś poleci expres automat z automatycznym spieniaczem mleka który wytrzyma 10 lat robiąc 5-10 kawek dziennie? Bierz DeLonghi. Czołówka i ciężko to zajechać. Spieniacz bierz zewnętrzny. Jedno mniej do mycia 😛 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jasiek_31 187 Napisano 21 Grudnia 2020 25 minut temu, klaus71 napisał: a tak przy okazji ktoś poleci expres automat z automatycznym spieniaczem mleka który wytrzyma 10 lat robiąc 5-10 kawek dziennie? Ja używam Siemiensa i jestem zadowolony, EQ9, jeżeli możesz sobie pozwolić na wydanie kilku tysi. W wersji Connect jest tylko jeden ból, pomimo tego że możesz go uruchomić zdalnie, nie licz na kawkę czekającą o poranku bo ekspres za każdym razem się płuka (nie da się tego wyłączyć), więc w teorii kawę zrobić można, ale jak ktoś Ci filiżankę podstawi po tym jak się płukanie zakończy. Poza tą niedogodnością ekspres jest super. Ja mam wersję 500 z jednym młynkiem, jest jeszcze wyższy model z dwoma młynkami. Do tego Siemens oddaje teraz na konto do 500 złociszy za zakup. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 700 Napisano 21 Grudnia 2020 (edytowane) 35 minut temu, Rybus85 napisał: Bierz DeLonghi. Czołówka i ciężko to zajechać. Spieniacz bierz zewnętrzny. Jedno mniej do mycia 😛 a jak to się ma do Nivona i Jura ? Spieniacz zewn? ja chciałbym taki co wężyk od ekspresu wkładam do kartonu - wybieram rodzaj kawy i mam gotowe cokolwiek np. americano, latte, cappucino Edytowane 21 Grudnia 2020 przez klaus71 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rybus85 11 Napisano 21 Grudnia 2020 3 minuty temu, klaus71 napisał: a jak to się ma do Nivona i Jura ? Spieniacz zewn? ja chciałbym taki co wężyk od ekspresu wkładam do kartonu - wybieram rodzaj kawy i mam gotowe cokolwiek np. americano, latte, cappucino No to jest zewnętrzny Ja mam karafkę. I co 2-3 dni trzeba myć. Nivona nie wiem,nie miałem do czynienia. O Jura słyszałem dobre opinie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach