Arecki23 0 Napisano 16 Czerwca 2021 Zakładam właśnie, że zawieszenia tv są właśnie tym spowodowane. Tyle, że właściciele innych marek niż Sony jakoś na takie dolegliwości nie narzekają. Tizen i WebOs może są lepiej zoptymalizowane pod tym kątem. Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pit2020 3 Napisano 17 Czerwca 2021 Mam podobne podejrzenia. Ścieżek dźwiękowych całe multum i podobno ścieżki AC-4 są wirtualne. Kombinowanie z dźwiękiem przez nadawcę chyba zawiesza ten telewizor. Dostałem taką samą odpowiedź od Sony. Zamierzam napisać jeszcze raz, bo to co wklejają to są standardowe odpowiedzi. Oni nawet tego nie próbują analizować i przekazywać do działu technicznego. Napiszcie jeszcze raz, niech mają świadomość błędu w sofcie. @alojzy seria XH i XG niewiele się różnią, a soft chyba mają taki sam, zatem te same problemy u Ciebie wcale mnie nie zaskakują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grendel 4 Napisano 23 Czerwca 2021 Panowie mam możliwość kupna z drugiej ręki 65xf9005 ale też zastanawiam się nad 65xg9505. Mogę spokojnie dołożyć do 65xg9505. Czy problemy z prześwietlonymi napisami na netflixie (dolby vison) są tak sama dokuczliwe w modelu xg9505 jak to było szeroko opisywane w modelu xf9005? Będę wdzięczny za komentarze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
balon 1 Napisano 24 Czerwca 2021 Posiadam 9505XG i napisy walą po oczach przy DV, jedyne wyjście to zmienić ich kolor lub zmniejszyć podświetlenie. Mimo wszystko brałbym nowszy model, swoją drogą szwagier ma XH95 i tam też jest to samo. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
isiah11 1 Napisano 26 Czerwca 2021 Witam dziwne bo ja nie mam żadnych prześwietlonych napisów na DV ?włączyłem właśnie Wiedzmina na Netflix i jest ok . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arecki23 0 Napisano 6 Września 2021 Wyszedł najnowszy firmware v6.5076. Do pobrania na stronie producenta: https://tinyurl.com/b4yfhb6eStan zabezpieczeń z Lipca oraz drobne poprawki. Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 6 Września 2021 Wszystko fajnie. Ale mam inny problem. Po półtora roku pojawił się u mnie duch logo pewnej stacji i piaska informacyjnego. Kurdre nie ukrywam czasem zdażyło mi sie oglądać pare godzin dziennie ale przecież to matryca LCD. Mam jeszcze pół roku gwarancji i nie wiem co robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arecki23 0 Napisano 6 Września 2021 O kurde. To powidoki w LCD też są możliwe? Nie wiedziałem. Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 6 Września 2021 Pierwszy raz w życiu widzę coś takiego na LCD, po jakim czasie? Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 6 Września 2021 Napisałem wyżej. Tv mam półtora roku. Chyba trzeba będzie zareklamować. Co sądzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 6 Września 2021 Oczywiście reklamować, podejrzewam, że będziesz przecierał szlaki. Wysłane z mojego AGS2-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 6 Września 2021 Pytanie gdzie reklamować. W Sony czy do sklepu. Sklep i tak pewnie wyślę do serwisu i pewnie bedzie dłużej trwało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 6 Września 2021 Zdjęcie dobrze oddaje problem ja bym dzwonił do serwisu. Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwierzak14 3 Napisano 6 Września 2021 a co zrobić aby mieć takie niebieskie tło ekranu mikoko? u mnie tło ekranu jest zawsze czarnawe i ja też tą samą stację mam po kilka godzin dziennie i mam telewizor ok 17 m-cy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 6 Września 2021 Chyba ps5 odpaliłem w menu albo apke c+ online i max jasność Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
balon 1 Napisano 8 Września 2021 W dniu 6.09.2021 o 17:35, Arecki23 napisał: O kurde. To powidoki w LCD też są możliwe? Nie wiedziałem. Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka Możliwe bo sam miałem w poprzednim tv Panasonica. Pracował często jako monitor do kompa i zostały powidoki z przeglądarki i paska systemowego. Teraz już ukrywam pasek i używam częściej wygaszaczy ekranu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 8 Września 2021 Zgłoszenie serwisowe zarejestrowane. Sony mówiło ze nie powinno tak być i ze ostatnio mieli pare takich zgłoszeń. Babka powiedziała ze jak serwis potwierdzi wymiana tv bądź matrycy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zgody 0 Napisano 8 Września 2021 Tak powinno być, mam nadzieje ze dostaniesz jakiś nowy tv.Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 8 Września 2021 Mogli by dać model XH który wspiera ecp do mojego modułu cam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 15 Września 2021 Sprawa ma się tak. W czwartek zawiozłem tv do serwisu bo sami prosili. Normalnie mają usługę odbioru od klienta. No nic pognałem 30 km zostawiłem tv w serwisie. Technika nie było ale przyjęła pani zza biurka. W poniedziałek dzwoni serwisant że żadnych utrwaleń logo i pasków nie widzi. Dopytywał na którym to hdmi wpięty jest dekoder bo to może być wina kabla. To tłumacze mu ze powidoki widać niezależnie od źródła. Nawet jak wszystkie inne urządzenia są wyłączone. Samo menu tv. Mówił ze mają plansze testowe jednokolorowe i nie widać na nich żadnych powidoków i mam przyjechać odebrać tv. Trochę się zagotowałam, nic jadę do nich, tv spakowany gotowy do odbioru. Mówię im wyciągamy to pokaże. Dobrze ze akurat przyjechał z terenu serwisant. Odpala znów z pendriva jednokolorowe tła jedno bardzo jasne szare drugie ciut ciemniejsze. Widzi pan? Nic nie widać. Odpalam menu guid i pojawia się piękny powidok. Panie ale my mamy taka procedurę ze sprawdzamy na planszach testowych. Mowie mu to mam oglądać sobie tv na planszach testowych tak ? Powiedziałem ze tv nie odbiorę. Ostatecznie zapadła decyzja: tv do kartonu i zostaje. Teraz twa procedura akceptacji przez Sony. Pytam czy będzie wymiana matrycy. Serwisant mówił ze nie w tym modelu. Jak już, będzie wymiana zapewne na nowszy model. Trzymam kciuki za akceptację Sony. Serwis mi i im potwierdził. UfffAle teraz zastanawiam się jeśli dojdzie do wymiany tv to na jaki model. XG9505 to był najwyższy model tv LED. I teraz co? Odpowiednikiem jest XH9505 ale już na rok 2021 tak różowo nie jest. Model H95J nie występuje w rozmiarze 55 cali. X90J to niższy model. Odpowiednikiem może być X94J w 55 calach. Boje się ze mi wcisną X90J już bym wolał rok starszy XH9505 ponoć świetny model i bardzo udany. Pytanie czy będą mieli. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwierzak14 3 Napisano 16 Września 2021 a na jaką wartość miałeś ustawiona jasność przy codziennym oglądaniu telewizji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 16 Września 2021 25 z włączonym czujnikiem światła. Czyli nawet schodził poniżej 25 Wydaje mi się ze podświetlenie nie wpływa na powidoki. Podświetlenie jest za pikselami na matrycy. Przynajmniej tak mi się wydaje. Co innego kontrast Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baasior 3 Napisano 21 Września 2021 (edytowane) Panowie kiedyś ktoś się wypowiadał że ma w domu model xg95 oraz xh95. Chodzi mi o to, że jak ostatnio porównywałem sobie te modele na you tube (wiadomo kamera oraz ustawienia mogą trochę zafałszować) to zauważyłem na XH95 są zielonkawe twarze, niebieski jest też bardziej zielony, ogólnie obraz jest zbyt mocno nasycony zielenią. Ja tego nienawidzę i mam pytanie czy faktycznie tak jest. Wiem być możee prof kalibracja by to zmieniła ale XG ma bardzo fajne kolory bez kalibracji. Twarz jak ma byc biała jest biała, ciemna jest ciemna na nie czerwona jak burak często bywa a już na pewno nie wchodzi w zieleń. Na tym filmiku oraz paru innych widać o co mi chodzi. Edytowane 21 Września 2021 przez baasior Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 689 Napisano 21 Września 2021 Ludzie co Was wzięło, chcecie oceniać jakość obrazu na podstawie filmików ? A skąd wiecie, ze obraz był prawidłowo ustawiony czy skalibrowany, czy prawidłowo był ustawiony balans bieli w aparacie, czy zapis był poprawny na matrycy, czy nie zmieniała czegoś wasza przeglądarka/aplikacja/kompresja plus klucz czy wasz ekran jest prawidłowo ustawiony/skalibrowany/ma właściwa temperaturę barwowa/gamme itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikoko 60 Napisano 21 Września 2021 Był dziś kontakt w sprawie mojego tv. Przed przekazaniem sprawy do decyzji Sony zadano mi pytanie czy to utrwalenie powidokiu nastąpiło przy oglądaniu z dekodera przez hdmi czy bezpośrednio z modułu cam. Mówili ze przez hdmi mieli kilka takich przypadków a od modułu cam nie było zgłoszeń. Być może bardzo mało ludzi używa cam w tv stad maja taki wniosek. Co sądzicie. Mi się wydaje ze to bez różnicy z którego źródła idzie sygnał. I tak trafia na matryce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach