Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED 55" C8 | TEST | Telewizor ThinQ na 2018r z technologią Ultra HD Dolby Vision

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, Zbigniew Barchanowicz napisał:

Na raty można kupić jak najbardziej przez Internet i zgodnie z prawem masz 14 dni na zwrot bez podawania przyczyny

Jeśli jest opcja rat 0% online i dostawa tv do domu, to jak najbardziej. Natomiast jeśli raty tylko w sklepie stacjonarnym, to już u nich robi się problem z prawem do 14-to  dniowego zwrotu.

Edytowane przez Kmicic13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Kmicic13 napisał:

Jeśli jest opcja rat 0% online i dostawa tv do domu, to jak najbardziej. Natomiast jeśli raty tylko w sklepie stacjonarnym, to już u nich robi się problem z prawem do 14-to  dniowego zwrotu.

RTV EURO AGD ma obecnie "Raty 0%" i sprzęt można zamówić przez neta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, mjasinsk napisał:

na modelu c6 ale modele c7 i c8 mają problemy z wypalaniem bez najmniejszych wątpliwości.

Jakoś nie kojarzę, że na forum ktoś tu zgłaszał problemy z wypalaniem w C8, naprawdę były takie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O C8 osobiście nic nie słyszałem.

BTW Jaki macie patent na czyszczenie matrycy z kurzu, tak żeby nie było smug ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Astromatrix napisał:

ktoś tu zgłaszał problemy z wypalaniem w C8, naprawdę były takie?

Jeszcze nie było - wiem na pewno, bo jestem pierwszym posiadaczem serii 8 na tym forum (przepłaciłem kupiłem z pierwszej dostawy na Polskę) i śledzę forum dokładnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Astromatrix napisał:

Jakoś nie kojarzę, że na forum ktoś tu zgłaszał problemy z wypalaniem w C8, naprawdę były takie?

zgadzam się ale dane wziałem stąd:

https://www.avforums.com/threads/poll-has-your-oled-tv-suffered-burn-in-note-your-vote-will-be-public.2197134/

podejrzewam że zmiany w technice kompensacji zmieniły temat na korzysc ale mam też podejrzenie że ta korzysc polega na wydłużeniu w czasie i po dłuzszym okresie użytkowania stosunek procentowy będzie się zmieniał na niekorzyśc 2017 i 2018

 

Oczywiście pomijam tu test rtings.com który rozwalił temat modeli 2017

 

podobno hdtvtest ma przeprowadzic taki test jak Rtings.com z seria 8,

Edytowane przez mjasinsk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, mjasinsk napisał:

zgadzam się ale dane wziałem stąd:

https://www.avforums.com/threads/poll-has-your-oled-tv-suffered-burn-in-note-your-vote-will-be-public.2197134/

podejrzewam że zmiany w technice kompensacji zmieniły temat na korzysc ale mam też podejrzenie że ta korzysc polega na wydłużeniu w czasie i po dłuzszym okresie użytkowania stosunek procentowy będzie się zmieniał na niekorzyśc 2017 i 2018

 

Serio? 1,9% oznacza problem wypalaniem? Ankieta obejmuje oledy wszystkich producentów, nie tylko LG.

Jeżeli taka ankieta jest w ogóle wiarygodna to świadczy jedynie o tym, że seria matryc z 2016 była jakimś nieporozumieniem bo blisko 30% to jakiś kosmos.

Bardziej od tej ankiety czy wydumanych testów jest istotne jak telewizor zachowuje się w normalnym użytkowaniu. Brak doniesień o wypalaniu się np. modelu C8 na forum, gdzie użytkownicy są zakręceni na punkcie swoich tv i wychwytują nawet najdelikatniejszy zafarb czy świszczenie podczas pracy świadczy raczej o tym że problem nie istnieje.

  • Lubię 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przyszło Ci do głowy, że problem nie istnieje, gdyż jeszcze nie zdążył zaistnieć. To jest przecież nowy model. Czas pokaże. Miejmy nadzieję, że problem został w jakimś stopniu zminimalizowany, teraz jednak za wcześnie to oceniać.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo model C8 jest na tyle "świeży" że jest jeszcze zbyt wcześnie aby wystąpiło wypalanie i dlatego nikt tego nie zgłasza choć wolałbym aby tak nie było bo przymierzam się do zakupu tego modelu

2 minuty temu, Nurnik napisał:

Nie przyszło Ci do głowy, że problem nie istnieje, gdyż jeszcze nie zdążył zaistnieć. To jest przecież nowy model. Czas pokaże. Miejmy nadzieję, że problem został w jakimś stopniu zminimalizowany, teraz jednak za wcześnie to oceniać.

Wysłane z mojego HTC U11 przy użyciu Tapatalka
 

No właśnie, napisaliśmy to w tym samym czasie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, Astromatrix napisał:

Serio? 1,9% oznacza problem wypalaniem? Ankieta obejmuje oledy wszystkich producentów, nie tylko LG.

Jeżeli taka ankieta jest w ogóle wiarygodna to świadczy jedynie o tym, że seria matryc z 2016 była jakimś nieporozumieniem bo blisko 30% to jakiś kosmos.

Bardziej od tej ankiety czy wydumanych testów jest istotne jak telewizor zachowuje się w normalnym użytkowaniu. Brak doniesień o wypalaniu się np. modelu C8 na forum, gdzie użytkownicy są zakręceni na punkcie swoich tv i wychwytują nawet najdelikatniejszy zafarb czy świszczenie podczas pracy świadczy raczej o tym że problem nie istnieje.

ASTRO zwróć uwage na próbę :) tzn jej wielkość. Zresztą w komentarzach na AVS forum podkreślają ze dla seri 8 jest jeszce zbyt wcześnie na wyciąganie wnisokó. Oczywiscie życzę wsytskim żeby sie nie wypalalo ale patrzac na kazdy telefon który mialem z AMoledem , na probel serii 6 , problem mniesjzy ale jednak znaczacy serii 7 troche w to nie wierze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, mjasinsk napisał:

ale patrzac na kazdy telefon który mialem z AMoledem

Ja już miałem kilka modeli tel. z amoledem i na żadnym nie miałem wypaleń, nigdy, a korzystam jak mam ochotę, nie zważając na żadne stałe elementy itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie chcę robic offtopu ale na obecnym sgs8+ którego używam od roku od pewnego czasu widze na bialym tle regularne kwadraty na całej powierzchni ekranu. (niestety ni eda sie tego zrobic zdjęceim) początkowo myslałem ze to powidok po ikonkach ale jest cały czas i kwadraty sa mniejsze niz ikonki. Może to nie wypalenie ale inna cech amoleda. Typowe wypalenie miałem od case z okienkiem na SGS6

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest ktoś kto łączy C8 z WiFi 5Ghz (2,4 wył mam) poprzez Router UPC Connect Box?

Ustawienia na ConnectBoxie tj: WPA2-PSK, zakres kan. 20/40/80Mhz (auto), Tryb 802.11n/ac mieszany

Zauważałem ze co jakiś czas gubi połączenie... i trzeba ponownie wpisywać hasło. ? Nie muszę chyba dodawać ze jest to wkurwiające przy oglądaniu materiałów z VOD!

Edytowane przez CeZaR83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Astromatrix napisał:

Jeżeli taka ankieta jest w ogóle wiarygodna to świadczy jedynie o tym, że seria matryc z 2016 była jakimś nieporozumieniem bo blisko 30% to jakiś kosmos..

Te prawie 30% to brak wypaleń:

" I have a 2016 Panel without burn in.  154 vote(s)  29.4% "

Edytowane przez stanec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym się poradzić, TV mam tydzień, pojawił się chyba martwy piksel, czy zniknie po czyszczeniu? TV mogę jeszcze oddać, nie wiem tylko czy jest sens. Z odległości półtorej metra nie widać, zresztą to jest w rogu więc wgl nie przeszkadza. Ale sam fakt, że coś takiego ma miejsce trochę mnie zaniepokoił/wkurzył.

IMG_20190125_184458.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie mi pojawił się również na zielonym w miesięcznym fz800 tyle że prawie na środku ekranu.

Zobaczymy co będzie dalej.

IMG_20190125_185642.thumb.jpg.fad82ac3cb84fbdb54ef09d5b05faf41.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U siebie widziałem 8 martwych pikseli, widocznych tylko na czerwonej planszy. Jakby to ująć... mam to gdzieś :)

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, Paweł Usinowicz napisał:

Chcialbym się poradzić, TV mam tydzień, pojawił się chyba martwy piksel, czy zniknie po czyszczeniu? TV mogę jeszcze oddać, nie wiem tylko czy jest sens. Z odległości półtorej metra nie widać, zresztą to jest w rogu więc wgl nie przeszkadza. Ale sam fakt, że coś takiego ma miejsce trochę mnie zaniepokoił/wkurzył. 

Jeden martwy piksel to za mało aby serwis wymienił ci matryce. Możesz oddać albo czekać aż pojawi sie ich wiecej i wtedy reklamować...

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że nie ma sensu oddawać, bo kupując ponownie zapłacę więcej bo teraz już nie jest dostępny za 9100. Tego nie widać, ale się zdziwiłem, na moim starym 3 letnim Samsungu nie miałem ani jednego takiego piksela (albo po prostu nie zauważyłem xD). Trochę się zdziwiłem, ale widzę że u innych dzieje się podobnie.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Paweł Usinowicz napisał:

Myślę że nie ma sensu oddawać, bo kupując ponownie zapłacę więcej bo teraz już nie jest dostępny za 9100. Tego nie widać, ale się zdziwiłem, na moim starym 3 letnim Samsungu nie miałem ani jednego takiego piksela (albo po prostu nie zauważyłem xD). Trochę się zdziwiłem, ale widzę że u innych dzieje się podobnie.

Jak brak z nim innych kłopotów, to nie oddawalbym. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, robert6969 napisał:

Jak brak z nim innych kłopotów, to nie oddawalbym

Będę mu się teraz uważnie przyglądał ;) dzisiaj puszczę jeszcze na noc czyszczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie warto puszczać nic to nie zmieni. Pixel umarł i tyle.

W mojej starej dziewięcioletniej plaźmie Panasonic też żadnych martwych niema do dziś ale to inna technologia inny producent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, CeZaR83 napisał:

Czy jest ktoś kto łączy C8 z WiFi 5Ghz (2,4 wył mam) poprzez Router UPC Connect Box?

Ustawienia na ConnectBoxie tj: WPA2-PSK, zakres kan. 20/40/80Mhz (auto), Tryb 802.11n/ac mieszany

Zauważałem ze co jakiś czas gubi połączenie... i trzeba ponownie wpisywać hasło. ? Nie muszę chyba dodawać ze jest to wkurwiające przy oglądaniu materiałów z VOD!

Mam dokładnie taki router, normalnie połączony z TV zarówno kablem i Wifi.

No ale odłączyłem kabel na 2 godziny, nie było żadnego zerwania połączenia przez Wifi.

Co do moich ustawień, mam jedno inaczej: 802.11 a/n/ac, natomiast sprawdź może ręczne ustawienie kanału na jeden z polecanych na forum np. 36.

Edytowane przez robert6969

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...