Skocz do zawartości
pmcomp

4K UltraBOX+ od nc+ - pierwsze wrażenia z użytkowania dekodera 4K!

Rekomendowane odpowiedzi

Ale teraz dźwięk przycina. 
Nie znam się ale chyba z przesyłem nie wyrabiają. Cóż, to jest 4K w powijakach. A my testujemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie jak wypada media player w tym dekoderze 4k nc+ ?

Chodzi mi o filmy z usb (mkv 4k hdr dolby atmos) po 60gb itd. Czy dekoder ma problemy z tym ?

Dekoder był by podlączony do Denona z Dolby atmos i ciekawi mnie czy przesle Atmosa. Czy ktos juz sprawdzal ?

Z gory dzieki za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj wymieniłem sobie bez żadnego problemu w ramach mojej umowy 4K ULTRABOX+ i widzę, że nie mam możliwości oglądania HBO GO czy też tak macie. Jutro zadzwonię do konsultanta bo dzisiaj po 30 min oczekiwania dałem się na spokój.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.12.2017 o 23:41, Dariusz Sieber napisał:

Witam, mam pytanie jak wypada media player w tym dekoderze 4k nc+ ?

Chodzi mi o filmy z usb (mkv 4k hdr dolby atmos) po 60gb itd. Czy dekoder ma problemy z tym ?

Dekoder był by podlączony do Denona z Dolby atmos i ciekawi mnie czy przesle Atmosa. Czy ktos juz sprawdzal ?

Z gory dzieki za odpowiedz.

Nie ma szans na coś takiego... a na pewno nie z takiego dekodera...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny mecz był wczoraj: Bayern-PSG :)

Niestety często widoczne było "łączenie" 4 ćwiartek ekranu:(

To dalej testy, okres "dziecięcy" czy normalne zjawisko przy przesyłach satelitarnych 4K?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Barnaba napisał:

Niestety często widoczne było "łączenie" 4 ćwiartek ekranu:(

Technologia 4K - czyli 4 Kawalki- czyli jest ok :) a tak na powaznie to mi prywatnie  obraz sie nie podoba, liczylem na wyzsza jakosc, cos jak na HOTBIRD 4K1  w HDR HLG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2017 o 19:55, klaus71 napisał:

ty serio?

naprawdę widzisz lepsze skalowanie/deinterlacing w procku tunerowym za 30 euro w stosunku do procka z tv za pewnie także 30 euro ?

moze po prostu nie działało gdzieś cadence detection, bo w skalowaniu to pewnie różnią się tylko defaultami np dla wyostrzania

Nie wiem, jak to jest zrobione ale potwierdzam spostrzeżenia kolegi @pmcomp:)

Wczorajszy mecz Real-Borussia miałem okazję porównać na obu dekoderach podłączonych (przez ampli) tym samym kabelkiem do OLEDA 65B7.

Zdecydowanie lepszy obraz (wyraźniejszy, więcej szczegółów) miał dekoder 4K w porównaniu do Premium WiFi.

Ten sam 36 kanał na obu dekoderach. Oczywiście ta sama instalacja satelitarna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież Premium WiFi to dekoder  full hd.

no to ja nie piłem do takiego porównania tylko do porównania dwóch dekoderów 4k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2017 o 22:42, klaus71 napisał:

a czym sie tu ma cieszyć? w praktyce nie ma różnicy czy upscal zrobi tv czy tuner

 

48 minut temu, klaus71 napisał:

przecież Premium WiFi to dekoder  full hd.

no to ja nie piłem do takiego porównania tylko do porównania dwóch dekoderów 4k

Nie wiem, co piłeś;) ale odnosiłeś się do porównania dekodera 4K i mediaboxa na kanałach upscalowanych fullhd->4K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok coś chyba rzeczywiście mi sie pomyliło

czyli na obu tunerach oglądałeś kanał w full hd? i mimo to upscal zrobił mediabox zauważalnie lepiej niż tv?

no to jesteś w tej połowie która tak uważa - druga uważa że obraz full hd z mediaboxa jest jednak gorszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, klaus71 napisał:

ok coś chyba rzeczywiście mi sie pomyliło

czyli na obu tunerach oglądałeś kanał w full hd? i mimo to upscal zrobił mediabox zauważalnie lepiej niż tv?

no to jesteś w tej połowie która tak uważa - druga uważa że obraz full hd z mediaboxa jest jednak gorszy

Ręce opadają:( Chyba, że jednak z tymi "połówkami" coś jest na rzeczy;)

Nie wiem także, o co Ci chodzi z tym mediaboxem? Nie znam osobiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Kkaus71 ja zrozumiałem to tak, iż według twojej oceny nie ma różnicy w obrazie wyświetlanym za pomocą mediaboxa i dekodera 4K.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od tygodnia jestem posiadaczem ultra box 4k i czasami występuje u mnie problemem z HDCP. Ktoś ma jakieś sugestie? Kabel wymieniłem, przepialem porty I nadal zdarza mu się wyświetlacz komunikat niezgodności HDCP. Tv to Sony xe9005

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Od tygodnia jestem posiadaczem ultra box 4k i czasami występuje u mnie problemem z HDCP. Ktoś ma jakieś sugestie? Kabel wymieniłem, przepialem porty I nadal zdarza mu się wyświetlacz komunikat niezgodności HDCP. Tv to Sony xe9005

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


Sugestie są takie że tak po prostu jest. Pomaga podobno kabel klasy premium, jeszcze nie sprawdzałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sugestie są takie że tak po prostu jest. Pomaga podobno kabel klasy premium, jeszcze nie sprawdzałem.
Podpięte na takim kablu również się pojawia komunikat (nie zawsze) Zeskit HDMI Cable 6.5ft (4K 60Hz HDR UHD 4:4:4) - HDCP 2.2 - HDMI 2.0 High Speed 18Gbps - 3D Audio Return Ethernet 2160p 1080p - for Samsung Xbox PlayStation PS3 PS4 nVidia Apple TV Fire TV Netflix https://www.amazon.co.uk/dp/B01E070YUO/ref=cm_sw_r_cp_apa_h0rpAb2WZZWS8

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podpięte na takim kablu również się pojawia komunikat (nie zawsze) Zeskit HDMI Cable 6.5ft (4K 60Hz HDR UHD 4:4:4) - HDCP 2.2 - HDMI 2.0 High Speed 18Gbps - 3D Audio Return Ethernet 2160p 1080p - for Samsung Xbox PlayStation PS3 PS4 nVidia Apple TV Fire TV Netflix https://www.amazon.co.uk/dp/B01E070YUO/ref=cm_sw_r_cp_apa_h0rpAb2WZZWS8

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

Może niech jakiś specjalista, np. Maciej Koper, się wypowie. Pewnie nic z tym nie zrobimy. Ja mam jeszcze gorzej ponieważ mam taki komunikat często.

Ale przynajmniej wiem że kabel niewiele tu pomoże, zaoszczędziłem parę złotówek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co Ci Maciej pomoże ???

"Wina" leży po stronie producenta boxa i producenta TV. Oba urządzenia nie dogadują się ze sobą. Problem leży w oprogramowaniu jednego lub obu urządzeń.

Box z moim OLEDem LG 55E6 współpracuje bezproblemowo. 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potwierdzam... cały czas występują problemy z wyświetlanym komunikatem o HDCP.
Maciek Koper .... pomocy !!!!!!!
Pomaga odłączenie kabla od gniezda i wpiecie z powrotem, no ale to nie rozwiązanie

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pomaga odłączenie kabla od gniezda i wpiecie z powrotem, no ale to nie rozwiązanie

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

No jasne że nie. Proszę wyżej wywołanego do tablicy Macieja o jakiś konentarz/poradę. A poza tym..... zdrowych, wesołych, rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, pmcomp napisał:

A co Ci Maciej pomoże ???

"Wina" leży po stronie producenta boxa i producenta TV. Oba urządzenia nie dogadują się ze sobą. Problem leży w oprogramowaniu jednego lub obu urządzeń.

Box z moim OLEDem LG 55E6 współpracuje bezproblemowo. 

Pozdro

Całkiem bezproblemowo? Nigdy nie zobaczyłeś komunikatu? Mi kilka razy "wyskoczył" z oledem B7, ale w konfiguracji z ampli. Pomagało wyłączenie na moment wzmacniacza, więc to nie za duży problem. Ale to były testy - już oddałem boxa. Za kilka dni nowy egzemplarz, już z nową umową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potwierdzam... cały czas występują problemy z wyświetlanym komunikatem o HDCP.
Maciek Koper .... pomocy !!!!!!!
Hehehe.
Maciej Ci sprzedał ten box, czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to był obiecywany test tego boxa.

Może się doczekamy.

To już mój trzeci ultrabox 4k nc+. W każdym egzemplarzu coś nie tak.

TV to KD55-A1 i nie sądzę żeby miał wady.Tak twierdzą konsultanci z SONY.

Cierpliwie czekam na opinie Maćka.....

Edytowane przez Danek Piasecki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...