Skocz do zawartości
pmcomp

4K UltraBOX+ od nc+ - pierwsze wrażenia z użytkowania dekodera 4K!

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe czy coś pomoże kabel HDMI 2.0 ? Jaki macie kabel podpięty pod ultraboxa ? Ja mam HDMI 1.4 i też według mnie obraz jest gorszy niż w mediabox ciekawe co na to nc plus ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ciekawe czy coś pomoże kabel HDMI 2.0 ? Jaki macie kabel podpięty pod ultraboxa ? Ja mam HDMI 1.4 i też według mnie obraz jest gorszy niż w mediabox ciekawe co na to nc plus
Powiem tak, nowe produkcje, transmisje, jakieś koncerty wyglądają super. Ale denerwuje ta mniejsza ostrość i częsty komunikat o zabezpieczeniach przed kopiowaniem, oraz mam wrażenie że twardy dysk chodzi cały czas i trochę za głośno. Kabel od wczoraj 2.0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komunikat HDCP rzeczywiście raz się pojawił. Nie wiem, czy ktoś pamięta problemy nboxa sprzed 10-11 lat głównie z telewizorami sony? Do dzisiaj mam kabelek i-hdmi, który był rozwiązaniem. Tu wystarczyło przełączyć na moment źródło w ampli i komunikat zniknął

Różnic w obrazie 1080 nie zanotowałem. Mam podpięte oba dekodery równocześnie do TV OLED (pod to samo hdmi przez ampli). Porównuję z biało-czarnym wifi premium (czy jakoś tak się nazywa).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niestety NC PLUS jak zwykle olało stałych klientów. 15 zeta abo za dekoder. Co więcej zaproponowałem że przejde na wyższy abo superpremium gdzie dla nowych dekoder jest free i konsultant powiedział ze to nic nie zmienia. Jak zwykle duże brawa za jakość obsługi Klienta. Musiałbym upaść na głowę żeby za ten kawałek plastiku zapłacić 700zeta (mniej wiecej raz na 5 lat jest wymiana dekodera ) Przedłuzyłem ta cholerna umowę ze względu na Canal+. No dobra wylałem łzy ale jeżeli jakośc 4K jest w przybliżeniu taka jak na kanałach FTA które ogladam na dekderze wbudowanym w tv to jednak jest duża różnica w stosunku do FHD. Myslę, że pod koniec przyszłego roku oferta będzie już każdego operatora i miejmy nadzieję dojdzie HDR. Juz orange startuje z ofertą. Znajomy ma miec ten ich dekoder Samsunga w najbliższym czasie więc zobacze jak to działa i jaka jest jakość. W ogóle to jeżeli uznać że dekoder samsunga jest 4K to dekoder nc plus chyba nie jest pierwszym na rynku a zdaje się, że tak jest przedstawiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, mjasinsk napisał:

niestety NC PLUS jak zwykle olało stałych klientów. 15 zeta abo za dekoder. Co więcej zaproponowałem że przejde na wyższy abo superpremium gdzie dla nowych dekoder jest free i konsultant powiedział ze to nic nie zmienia. Jak zwykle duże brawa za jakość obsługi Klienta.

na wszystkich operatorów działa tylko jedno - wypowiedzenie umowy - jak to zrobisz to natychmiast dostaniesz telefon z BOK i w ramach promocji dostaniesz conajmniej to samo co dla nowych - przynajmniej kiedyś tak było

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, klaus71 napisał:

na wszystkich operatorów działa tylko jedno - wypowiedzenie umowy - jak to zrobisz to natychmiast dostaniesz telefon z BOK i w ramach promocji dostaniesz conajmniej to samo co dla nowych - przynajmniej kiedyś tak było

Tak bylo kiedys, teraz ich to nie rusza, a co do meczu to moim zdaniem audio bylo do bani, zbyt cicho i jakosc obrazu ostatnio byla lepsza

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak bylo kiedys, teraz ich to nie rusza, a co do meczu to moim zdaniem audio bylo do bani, zbyt cicho i jakosc obrazu ostatnio byla lepsza
 
To był mój pierwszy mecz. W takim razie może być jeszcze lepiej. Audio hm.. nie wiem sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, mjasinsk napisał:

niestety NC PLUS jak zwykle olało stałych klientów. 15 zeta abo za dekoder. Co więcej zaproponowałem że przejde na wyższy abo superpremium gdzie dla nowych dekoder jest free i konsultant powiedział ze to nic nie zmienia. Jak zwykle duże brawa za jakość obsługi Klienta. Musiałbym upaść na głowę żeby za ten kawałek plastiku zapłacić 700zeta (mniej wiecej raz na 5 lat jest wymiana dekodera ) Przedłuzyłem ta cholerna umowę ze względu na Canal+. No dobra wylałem łzy ale jeżeli jakośc 4K jest w przybliżeniu taka jak na kanałach FTA które ogladam na dekderze wbudowanym w tv to jednak jest duża różnica w stosunku do FHD. Myslę, że pod koniec przyszłego roku oferta będzie już każdego operatora i miejmy nadzieję dojdzie HDR. Juz orange startuje z ofertą. Znajomy ma miec ten ich dekoder Samsunga w najbliższym czasie więc zobacze jak to działa i jaka jest jakość. W ogóle to jeżeli uznać że dekoder samsunga jest 4K to dekoder nc plus chyba nie jest pierwszym na rynku a zdaje się, że tak jest przedstawiany.

Za chwilę będziesz miał okazję skończyć umowę przed czasem bez konsekwencji finansowych. Wtedy zawierasz nową umowę z 4K.

A teraz weź sobie 4K na 14 (+14) dni, żeby obejrzeć meczyki:)

Ja tak robię - trzeba dostosować się do "reguł" gry nc+.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Barnaba napisał:

Komunikat HDCP rzeczywiście raz się pojawił. Nie wiem, czy ktoś pamięta problemy nboxa sprzed 10-11 lat głównie z telewizorami sony? Do dzisiaj mam kabelek i-hdmi, który był rozwiązaniem. Tu wystarczyło przełączyć na moment źródło w ampli i komunikat zniknął

Hmm, kolejny raz komunikat o błędzie HDCP:o Wykrakałem, czy co? 

Satkurier napisał o pewnym rozwiązaniu problemu: konwerter hdcp 2.2->1.4 ale, kurczę, powinno to działać bez błędu na nowoczesnym sprzęcie:angry2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo, na dodatek jak w nocy wyłącze dekoder i rano chce go włączyć to muszę czekać z 20 sekund zanim się uruchomi:/ może jakaś aktualizację powinno dać.

Edytowane przez Kiba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.11.2017 o 22:48, Barnaba napisał:

Niestety wszelkie sposoby wymiany "starego" dekodera na 4K w ramach obecnej umowy zawiodły:(

Chyba nigdy nie zrozumiem marketingu tej firmy.

Biorę więc ten 4K na osobną umowę - obejrzę 4 mecze i zwracam. Akurat po 14 dniach;)

A ponieważ wyłączają Universal Channel, to nadarza się okazja do skrócenia umowy...Zobaczymy co dalej

Bez problemu wymieniłem mediaboxa na 4K w ramach zawartej już umowy

 

Kiedy wyłączają uniwersal ??

18 godzin temu, Barnaba napisał:

Za chwilę będziesz miał okazję skończyć umowę przed czasem bez konsekwencji finansowych. Wtedy zawierasz nową umowę z 4K.

A teraz weź sobie 4K na 14 (+14) dni, żeby obejrzeć meczyki:)

Ja tak robię - trzeba dostosować się do "reguł" gry nc+.

Kiedy to będzie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że niektórym wymieniają. Mi nie chcieli - pewnie za długo jestem ich klientem;)

Kanał wyłączają z końcem roku, a podobno muszą zawiadomić klientów miesiąc przed, czyli mało czasu zostało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A najlepsze jest to ze nagrany mecz w 4k nie moge odtworzyc, pisze mi tak : Zawartosc zapisana na tej karcie wygasla ? a nagrywam telewizorem dzieki karcie i modulowi, wychodzi tylko ze materialy sa chronione dzieki DRM i jeszcze cos extra, nie mam pewnosci ale strumien jest chyba zapisywany z kodowaniem Nagra i prawdopodobnie przy odtwarzaniu jest dekodowany, nie wiem, jutro do Samsunga bede dzwonil ale bynajmniej nie tylko materialy w 4k jak rowniez zauwazylem ze programy z Discovery HD, premierowe maja taki sam problem

1.JPG

2.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się dowiedziałem to 4k ultrabox + współpracuje tylko z multiroom standard. Brak możliwości utrzymania multiroomu premium trzeba z niego zrezygnowąć. Czyli wielka DUUUUU.A. To znaczące ograniczenie multiroomu, jak dla mnie jest to nie do przyjęcia. No bo jak. Nagrywam sobie film i chcę go zobaczyć w sypialni na 2 dekoderze a tu du.pa nie ma takiej możliwości. Jedyne co to można ogladać programy w wczasie rzeczywistym. Duży krok w tył, słowem strzał w kolano.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje problemy z pojawiającym się błędem HDCP i z włączaniem Tv gdy dekoder ustawiony był na 2160p pomógł kabelek HDMI2.0za 60 pln z amazona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na moje problemy z pojawiającym się błędem HDCP i z włączaniem Tv gdy dekoder ustawiony był na 2160p pomógł kabelek HDMI2.0za 60 pln z amazona.
Czasami tego błędu nie mam długo a czasem wyskakuje kilka razy pod rząd. Z tego co wyczytałem na forum, Maciej Koper pisał o kablach hdmi, pomóc noże kabel z oznaczeniem premium. Zobaczę tego z amazona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na moje problemy z pojawiającym się błędem HDCP i z włączaniem Tv gdy dekoder ustawiony był na 2160p pomógł kabelek HDMI2.0za 60 pln z amazona.
Zapodaj linka, tyle tego jest że głowa boli. Rozumiem że to kabel klasy premium,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na moje problemy z pojawiającym się błędem HDCP i z włączaniem Tv gdy dekoder ustawiony był na 2160p pomógł kabelek HDMI2.0za 60 pln z amazona.
Zapodaj linka, tyle tego jest że głowa boli. Rozumiem że to kabel klasy premium,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy widzicie obraz podzielony na 4 czesci z widocznymi miejscami laczen ? to ma byc 4k ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak widzę to. Niezła obora. Ale od 40 minuty wyraźna poprawa. Obraz żyleta. 

Edytowane przez kummer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poprawili, wczesniej im sie 4*HD 1080 rozjezdzalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...