Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung MU7000 / MU7002T TEST telewizora Ultra HD 2017 120Hz!

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, Adik-Xtreme napisał:

Najważniejsze, że w okresie gwarancji. Matryca do wymiany.

Dziś z kolei linia zniknęła. Ciekawe co w tym przypadku zrobi Samsung, bo gdy okaże się że przyjedzie serwisant a linii nie będzie... Mam na szczęście zdjęcia i wada skoro się już raz pojawiła może pewnie powrócić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. A jak to jest z tą przedlużaną gwarancją na 5 lat. Samsungcare czy jakoś tak. Obejmuje ona wszystkie podzespoły tv czy raczej wybrane? Co ciekawe zadałem pytanie Samsungowi i skierowano mnie do kilku serwisów w województwie małopolskim  gdzie każdy z nich podał różne ceny od 700zł do 1500zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy macie problemy z polaczeniem tego Tv przez smamsung smart view ? 

Znajduje mi tv, klikam i wyskakuje komunikat "Somthing went wrong. Please try again" 

I tak za kazdym razem. W sypialni mam samsunga J6200 i z nim laczy sie bez problemu. Jakies propozycje ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z podłączeniem laptopa do TV. 
Telewizor: Samsung MU7002 (55 cali) 
Laptop: MSI GL62 7RD z GeForce 1050 4GB 

Miałem problem z grami: FIFA 18 w każdej rozdzielczości rwała obraz i klatkowała. 
Podłączałem przez mini display port oraz przez hdmi. 
Problem jest taki, że podczas grania obraz smuży i rwie (mniej więcej jakby był wyświetlany w 15-20 fps). Problem występuje tylko po podłączeniu do powyższego telewizora. 
Na ekranie laptopa, na projektorze, innym telewizorze czy monitorze wszystko działa płynnie. Jednym słowem idealnie. 
Ustawiałem w telewizorze źródło jako PC ale to pomaga tylko trochę obraz dalej smuży i rwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak samo. Ustawiłem też jako konsola a nie PC. Jest lepiej ale nie tak jak być powinno.

Po podłączeniu i nie ustawianiu powyższych opcji to w grze (w sumie pogrywam okazyjnie tylko w fife) klatkuje a szybciej poruszające się obiekty smużą niemiłosiernie. Dla przypadku lecąca piłka zostawia smugę i tak jakby mryga zanikając. Ciężko to opisać

 

Dodam tylko, że na każdej rozdzielczości tak jest. Nawet w 720p. 

Aha podczas zmieniania rozdzielczości na pulpicie ładnie widać zmianę rozmiaru obiektów. Natomiast w grze nie ma różnicy bo w zakresie kilku rozdziałek od FHD do 4K wszystko wygląda tak samo a nie powinno.

Edytowane przez Bartek Stawski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten laptop ma HDMI 2.0? Bo jak nie to będziesz miał 30 Hz w 4K i stąd takie efekty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem. Też już poszedłem tym tropem. 

Nie mam HDMI 2.0 ale mam display port 1.2 a on obsługuje  Rozdzielczość do 3840 x 2160 w 60 Hz.

 

Zresztą nie w tym problem bo nawet jak zmienię w ustawieniach karty FHD w 60Hz a następnie w grze tak samo to i tak problem występuje. Nie smuży ale klatkuje

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Bartek Stawski napisał:

Nie mam HDMI 2.0 ale mam display port 1.2 a on obsługuje  Rozdzielczość do 3840 x 2160 w 60 Hz.

 

Ale DisplayPort obsługuje 3840 x 2160 w 60 Hz tylko jeśli podłączasz z wyświetlaczem lub aktywnym konwerterem posiadającym wejście DisplayPort.

W wersji 1.2 jeśli używasz pasywnego konwertera DP->HDMI ( Dual-Mode "DP++" ) to  Maksymalne pasmo (TMDS Clock = 300 MHz) to 9.00 Gbit/s 

co efektywnie pozwala na 1080p@144Hz lub 1440p@75Hz lub 2160p@30Hz

Więcej tu: https://en.wikipedia.org/wiki/DisplayPort

  • Plusik 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Czy moglibyście podać mi najlepsze bądź też swoje jakie macie ustawienia obrazu pod tryb gry, tak żeby jak najlepiej ukazać HDR? Z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś jak ustawić na stałe dźwięk na DTS albo Dolby D. Mam podłączone kino Onkyo przez HDMI ARC i jak oglądam youtube albo Netflix na zmianę, to ciągle mi wraca na PCM. Bitstream pozostaje. Jest to dość irytujące...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.09.2018 o 09:11, Crusio napisał:

Dziś z kolei linia zniknęła. Ciekawe co w tym przypadku zrobi Samsung, bo gdy okaże się że przyjedzie serwisant a linii nie będzie... Mam na szczęście zdjęcia i wada skoro się już raz pojawiła może pewnie powrócić.

Crusio, jak rozwiązał się Twój temat? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, maczu napisał:

Crusio, jak rozwiązał się Twój temat? 

Jutro powinien się rozwiązać, gdyż właśnie wtedy przyjeżdża serwisant. Ogólnie problem pojawiał się co kilka dni i znikał na kilka następnych. Postanowiłem więc załatwić wszystko z serwisem Samsunga - rozmowa była bardzo konkretna i póki co żadnych problemów. W dniu potwierdzenia wady przez pracownika Samsung Polska (na podstawie przesłanych zdjęć i opisu wady) przyjechał do mnie serwisant i mimo, że wady nie było w trakcie wizyty to nacisnął na obudowę z tyłu i samą matrycę kilka razy i cyk - wada się pojawiła, jak na zawołanie. Zrobił zdjęcie wady, spisał protokół i potwierdził mi, że to niestety częsta przypadłość w tych telewizorach. Dziś dzwonił, że ma już wszystkie części (nową matrycę i tylną obudowę) i na jutro jesteśmy umówieni na wymianę. Dam znać na pewno jak przebiegła całość. Póki co z kontaktu zarówno z Samsung Polska Szczecin oraz serwisem Samsung Polska Łódź jestem bardzo zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Crusio napisał:

Jutro powinien się rozwiązać, gdyż właśnie wtedy przyjeżdża serwisant. Ogólnie problem pojawiał się co kilka dni i znikał na kilka następnych. Postanowiłem więc załatwić wszystko z serwisem Samsunga - rozmowa była bardzo konkretna i póki co żadnych problemów. W dniu potwierdzenia wady przez pracownika Samsung Polska (na podstawie przesłanych zdjęć i opisu wady) przyjechał do mnie serwisant i mimo, że wady nie było w trakcie wizyty to nacisnął na obudowę z tyłu i samą matrycę kilka razy i cyk - wada się pojawiła, jak na zawołanie. Zrobił zdjęcie wady, spisał protokół i potwierdził mi, że to niestety częsta przypadłość w tych telewizorach. Dziś dzwonił, że ma już wszystkie części (nową matrycę i tylną obudowę) i na jutro jesteśmy umówieni na wymianę. Dam znać na pewno jak przebiegła całość. Póki co z kontaktu zarówno z Samsung Polska Szczecin oraz serwisem Samsung Polska Łódź jestem bardzo zadowolony.

Orientujesz się czy nowa matryca będzie taka sama jak zamontowana wcześniej czy może jakaś poprawiona/inna? Wczoraj zauważyłem u siebie pionową linie, ale znacznie cieńszą i w kolorze zielonym, która stale utrzymuje się w tym samym miejscu. W załączniku zdjęcie. Jutro zaczynam przygodę z serwisem gwarancyjnym Samsunga. 

IMG_20180926_173040.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, maczu napisał:

Orientujesz się czy nowa matryca będzie taka sama jak zamontowana wcześniej czy może jakaś poprawiona/inna? Wczoraj zauważyłem u siebie pionową linie, ale znacznie cieńszą i w kolorze zielonym, która stale utrzymuje się w tym samym miejscu. W załączniku zdjęcie. Jutro zaczynam przygodę z serwisem gwarancyjnym Samsunga. 

IMG_20180926_173040.jpg

Ktoś już przed nami pisał kilka stron wcześniej, że miał podobną przypadłość i dostał identyczną matrycę tylko z innego miesiąca produkcji (chyba nawet starszą). Ja myślę, że jest to losowa przypadłość i raczej chodzi o odpowiednie spasowanie obudowy z matrycą tak aby ona nie naciskała na jakieś elementy, gdyż tak jak pisałem w poprzednim poście, serwisant podczas wizyty kontrolnej u mnie wywołał wadę poprzez naciśnięcie na obudowę i matrycę.

W każdym razie od razu zgłaszaj do Samsunga i koniecznie dołącz zdjęcia z trybu testowego obrazu bo i tak będą o to prosili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2018 o 21:30, maczu napisał:

Orientujesz się czy nowa matryca będzie taka sama jak zamontowana wcześniej czy może jakaś poprawiona/inna? Wczoraj zauważyłem u siebie pionową linie, ale znacznie cieńszą i w kolorze zielonym, która stale utrzymuje się w tym samym miejscu. W załączniku zdjęcie. Jutro zaczynam przygodę z serwisem gwarancyjnym Samsunga. 

IMG_20180926_173040.jpg

Już po wymianie. Opóźniła się ona o jeden dzień ale nie było tragedii. Telewizor otrzymał nową matrycę i czarne plecki (są one jednorazowe). Wymiana trwała 15 minut i przebiegła bardzo sprawnie. Fabryczna matryca z telewizora miała datę produkcji z 11.2017 r. natomiast nowa jaką zamontowano 05.2017. Podpytałem serwisantów o fakt tej wady i co może ją powodować - dostałem tylko potwierdzenie, że często się zdarza tego typu wada a przyczyny mogą być na prawdę różne - transport, różnice temperatur itp. Po prostu się zdarza.

Na nową matrycę otrzymałem 2 letni okres gwarancji tak więc jest dobrze na przyszłość, gdyby ta sama lub inna wada miała wystąpić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2018 o 17:19, Crusio napisał:

Już po wymianie. Opóźniła się ona o jeden dzień ale nie było tragedii. Telewizor otrzymał nową matrycę i czarne plecki (są one jednorazowe). Wymiana trwała 15 minut i przebiegła bardzo sprawnie. Fabryczna matryca z telewizora miała datę produkcji z 11.2017 r. natomiast nowa jaką zamontowano 05.2017. Podpytałem serwisantów o fakt tej wady i co może ją powodować - dostałem tylko potwierdzenie, że często się zdarza tego typu wada a przyczyny mogą być na prawdę różne - transport, różnice temperatur itp. Po prostu się zdarza.

Na nową matrycę otrzymałem 2 letni okres gwarancji tak więc jest dobrze na przyszłość, gdyby ta sama lub inna wada miała wystąpić.

Crusio, Twój TV ile ma cali? Wygląda na 65, ale prosiłbym abyś potwierdził. W czwartek przyjechał Pan porobić zdjęcia usterki. Od niego nie dowiedziałem się w zasadzie niczego konkretnego o usterce i o tym modelu telewizora. Usłyszałem jedynie, że im więcej telewizory się psują tym lepiej bo ma dzięki temu pracę. Fantastycznie, ale mi w ogóle nie uśmiecha się psujący telewizor za blisko 6k ?

Dziś jeden człowiek z serwisu w Poznaniu zabrał TV i jeśli dobrze pójdzie to jutro do mnie wróci. Dziwi mnie fakt, że u Ciebie serwis przeprowadzono w domu w 15min, a tutaj powiedziano mi, że to absolutnie niemożliwe. Dodatkowo serwisant przyjechał jeden, także musiałem pomóc mu znosić TV do auta. Zapytałem serwisanta czy na matrycę otrzymam następne 24msc gwarancji i otrzymałem odp., że oni jako serwis nie mogą dać gwarancji, ale mogę tego zażądać w centrali Samsunga. Jak na razie uczucia mam mocno mieszane, ale zobaczymy. Dam znać jak TV wróci na swoje miejsce. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.10.2018 o 20:38, maczu napisał:

Crusio, Twój TV ile ma cali? Wygląda na 65, ale prosiłbym abyś potwierdził. W czwartek przyjechał Pan porobić zdjęcia usterki. Od niego nie dowiedziałem się w zasadzie niczego konkretnego o usterce i o tym modelu telewizora. Usłyszałem jedynie, że im więcej telewizory się psują tym lepiej bo ma dzięki temu pracę. Fantastycznie, ale mi w ogóle nie uśmiecha się psujący telewizor za blisko 6k ?

Dziś jeden człowiek z serwisu w Poznaniu zabrał TV i jeśli dobrze pójdzie to jutro do mnie wróci. Dziwi mnie fakt, że u Ciebie serwis przeprowadzono w domu w 15min, a tutaj powiedziano mi, że to absolutnie niemożliwe. Dodatkowo serwisant przyjechał jeden, także musiałem pomóc mu znosić TV do auta. Zapytałem serwisanta czy na matrycę otrzymam następne 24msc gwarancji i otrzymałem odp., że oni jako serwis nie mogą dać gwarancji, ale mogę tego zażądać w centrali Samsunga. Jak na razie uczucia mam mocno mieszane, ale zobaczymy. Dam znać jak TV wróci na swoje miejsce. 

Mój ma 55 cali i tak jak pisałem poprzednio, pierwsza wizyta - serwisant przyjechał w tym samym dniu (był sam jeden) kiedy otrzymałem telefon od Samsung Polska ze Szczecina ale to dlatego, że mieszkam w Łodzi a firma serwisująca też jest z Łodzi. Obejrzał telewizor, zrobił zdjęcie wady i dokumentu zakupu i powiedział mi, że odezwie się do mnie jak przyjadą nowe części na wymianę (matryca i tylna obudowa). Po ponad tygodniu od pierwszej wizyty telefon od niego, że ma już wszystkie części. Dwa dni później przyjechał (było ich wtedy dwóch). Każdy wiedział co ma robić - ja tylko rozłożyłem stół, żeby mieli na czym położyć telewizor. Cyk, pyk, 15 minut i całość złożona a stare części zabrane z powrotem. Mój podpis na protokole wymiany części a jego na mojej fakturze zakupu z datą wizyty i na koniec tylko informacja, że na wymienione części (matryca i tylna obudowa gwarancja jest liczona od nowa, czyli 2 lata). Na drugi dzień jeszcze telefon od Samsung Polska z pytaniami jak poszło ekipie serwisowej i na ile oceniam ich pracę. Dałem maksymalne oceny bo było na prawdę profesjonalnie.

Póki co telewizorek hula jak nowy i nie mam jakichkolwiek zastrzeżeń. U Ciebie zgoła inna sytuacja z tego co piszesz. Sam mam do czynienia na co dzień z różnymi ekipami montażowymi / serwisowymi i wiem jak jest, że co firma podwykonawcza to różne podejście do tematu klienta końcowego. Są ludzie, którym zależy bo dzięki temu klient wróci ale są też tacy którzy liczą tylko kasę i swój czas byle odbębnić zlecone zadanie - z takimi ludźmi kończę współpracę od razu. Może w takim razie warto zapytać Samsung Polska jak to powinno wyglądać? Wydaje mi się jednak, że nie tak jak w Twoim przypadku.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...