Skocz do zawartości
Maciej Koper

Samsung MU7000 / MU7002T TEST telewizora Ultra HD 2017 120Hz!

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie to samo firmware i one x i jest ok ale sprawdz czy kolor uhd masz ustawiony na tym hdmi co konsola jest podpieta chyba w menager urządzeń szukaj. Nie pamiętam po za domem jestem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj (16.01.2019r.) pojawiła się na stronie Samsunga nowa aktualizacja w wersji 1262.0
Oczywiście brak listy zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robił ktoś aktualizację? Jakieś uwagi? Ja zrobiłem ale moich problemów nie rozwiązała chodzi o efekt pudru po powrocie z trybu "innego niż film" ponownie na tryb film. Jedne co to możliwe że obraz ciut lepiej wygląda na naziemnej hd 1 i 2. Ktoś coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.01.2019 o 13:47, harry.wesoly napisał:

Robił ktoś aktualizację? Jakieś uwagi? Ja zrobiłem ale moich problemów nie rozwiązała chodzi o efekt pudru po powrocie z trybu "innego niż film" ponownie na tryb film. Jedne co to możliwe że obraz ciut lepiej wygląda na naziemnej hd 1 i 2. Ktoś coś?

Czy próbowałeś znanego patentu na pudrowe twarze  z "HDR+ On, Reset obrazy, HDR+off, reset obrazu" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.11.2018 o 10:19, eraelpeha napisał:

Softa mam najnowszego ... myśle że restart tu nic nie da ale spróbuje ... gorzej jak to będzie matryca czy coś ? ehh ten szajsung ? ostatnia rzecz jaką kupiłem z tej firmy :) ... w filmiku ten sam objaw na 1.07 ... 

 

 

Hej,

w temacie mignięć i PS4 znajomy testował różne zmiany HDRów YUV itp - nic nie działało. Znalazł w ustawieniach PS4: Settings -> System menu opcje "Enable HDCP", po jej wyłączeniu mignięcia mu ustały. Sprawdź może tę opcję u siebie.

Pozdrawiam
mimeczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie po aktualizacji wejście uhd w tv na konsole było wyłączone już wszystko działa thx za podpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możecie mi powiedzieć dlaczego pomimo WYŁĄCZENIA automatycznej aktualizacji mam wersję 1262 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś w kwestii znikania Odbiornika (HDMI) ktoś wymyślił? Ostatnio zauważyłem że nie znika, ale i tak nie działa głośność pilotem od Tv i w efekcie też trzeba resetować poprzez wyjęcie wtyczki z prądu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktokolwiek? Bo to już dzieje się dwa razy dziennie...

Szkoda, że nie można edytować postów... Ma ktoś jakiś email do tej firmy krzak żeby zgłosić reklamację. Z tego co czytam formularz od 3 lat nie działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystko ok. Zrób może przywracanie ustawień fabrycznych albo zadzwoń do samsunga i poproś aby zdalnie zrobili Ci przywracanie ustawień do fabrycznych bo ta opcja zdaje się czyści jeszcze bardziej tv. Może to Ci pomoże. Ja jestem z mojego mu7042 mega zadowolony. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten tv to jedno wielkie rozczarowanie, migający obraz na PS4 Pro i wadliwe gniazdo zasilania. Poprzedni samsung był super i działał mi 10 lat, nadal u kogoś działa ale to badziewie to ogromny błąd. Co to za TV który ma tak duży problem wśród użytkowników z zanikaniem obrazu? To podstawowa funkcja TV której Samsung nie ogarnął! To jest jedyna rzecz która mnie w nim wkurza, żeby pograć w cokolwiek trzeba poczekać kilka minut po włączeniu aż się telewizorek "wymiga". Jedyna wada ale bardzo poważna a po prawie roku użytkowania mam tego dosyć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też był ten problem, ale nie na PS4 tylko PC po długich miesiącach odkryłem o co chodzi. W momencie jak ktoś w innym pokoju włączył światło na innym bezpieczniku i inna faza! obraz gasł na kilka sekund! Sprawdziłem wszystkie gniazda HDMI w TV i w amplitunerze. Nawet listwę przeciwprzepięciową wymieniłem - nic. Okazało się, że pomaga zmiana kabla HDMI i to nie na jakiś mega drogi premium (był High Speed) tylko po prostu fizycznie grubszy dałem. Zapewne chodziło o ekranowanie lepsze. Drugi problem z "pudrem" sam ustąpił. I zostało nieszczęsne wywalanie odbiornika HDMI i sterowanie głośnością pilotem od TV. Dziwię się, że u nikogo to się nie dzieję, albo nabrali wody w usta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.04.2019 o 23:55, deusexe napisał:

Coś w kwestii znikania Odbiornika (HDMI) ktoś wymyślił? Ostatnio zauważyłem że nie znika, ale i tak nie działa głośność pilotem od Tv i w efekcie też trzeba resetować poprzez wyjęcie wtyczki z prądu...

A co to za odbiornik? Może to odbiornik jest wadliwy, albo po prostu nie kompatybilny z telewizorem? Czy masz w obu urządzeniach włączone HDMI-CEC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie nie jest to wina amplitunera (Onkyo TX-RZ800) bo to się dzieje tylko z tym telewizorem, no po wyciągnięciu kabla z prądu od tv zaczyna działać. Gdy zrobię ten manewr z amplitunerem problem nie ustępuje. Po za tym jak pisałem wcześniej problem ewoluuje, bo na starszym firmware znikała opcja z menu telewizora "odbiornik HDMI", a teraz pozostaje, ale nie reaguje po naciśnięciu na pilocie TV VOL- +...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie koniecznie może oznaczać winę tv, może amplituner wysyła jakieś niezgodne komendy poprzez HDMI i ogłupia tym telewizor, więc pomaga zimny restart telewizora.

Tak czy siak pisz osobno do Onkyo i osobno do Samsunga, że jest niekompatybilność między nimi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK na razie Samsung odpisał, że mam dzwonić na infolinię i podać numer zgłoszenia to przeprowadzą diagnostykę online... zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś już robił diagnostykę online? Ile to trwa? Jakie rezultaty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmian nie dostrzegam w nowym firmware, po kontakcie z infolinią Pan mi tylko przywrócił do ustawień fabrycznych telewizor (nic to nie dało, od razu w czasie konfiguracji podczas gdy wszedłem w app Youtube tv "zgubił" amplituner) i zalecił sprawdzić na innym amplitunerze i tv ?‍♂️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lista wsparcia kończy się na modelach z 2018 roku.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...