Skocz do zawartości
Grafii

Następca Plazmy - 65-75" - co wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Rozglądam się po woli za nowym TV, który zastąpiłby moją plazmę Panasonic 46" full hd. Gra dobrze ale skurczyła się przez tyle lat :) Nie znam się w ogóle na obecnych LCD, Oled, itp. Zawsze byłem zwolennikiem plazmy, bo ich obraz dla mnie jest bardziej naturalny i nie swieci po oczach jak żarówka. Niestety plazm juz nie ma bo ludzie sie bali rachunków za prąd, a tak naprawdę to mit ;)

Do rzeczy... pytanie na jaki TV zwrócić uwagę? Szukam czegoś w rozmiarze 65-75" choć chyba bardziej 75". Zależy mi na jak najlepszym obrazie, inne dodatki jak Smart TV (internet itp) jak beda to ok, jak nie to nie będę rozłączał, na 3D w ogóle mi nie zależy. Jak będzie odtwarzał multimedia to super, jak nie to tez nie będę rozpaczał. Zależy mi jednak na tym żeby obrazem powalił mój obecny TV i nie świecił jak żarówka (LCD które znam z czasów jak kupowałem plazmę 8 lat temu).

Źródło to głównie platforma Netia (obraz lepszy niż z dekodera nc+ który miałem ok. 5 lat). Netia nadaje w 1080p w odróżnieniu od nc+ 1080i. Dodatkowo filmy i materiały 4K, jak tv ich nie będzie odtwarzał to odkupię odtwarzacz 4K.

Z opisów spodobał mi się Panasonic DX900, ale on jest max 65", a raczej wolałbym coś większego.

Telewizor będzie wisiał na ścianie, odległość widza od TV ok 4,5m, kat oglądania od 0 do +- 15' od osi ekranu, pokój mocno nasłoneczniony, choć promienie nie padają bezpośrednio na ekran.

Na co zwrócić uwagę, co polecacie? Cena im niższa tym lepsza ale myśle że za 65" max 15tys, za 75" 20tys. I gdzie można live coś takiego zobaczyć? Choć nie wiem czy oglądanie w sklepie ma sens, bo każdy LCD w sklepie wyglądał lepiej niż moja plazma, a w domu żaden mu nie dorównał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaka dokładnie plazmę miałeś ? GT30 czy coś innego? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi