Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, surfer30 napisał:

Korzystam od czasu do czasu, oczywiście bez rejestracji. I by było jasne, nawiązując do kilku wypowiedzi wcześniejszych, używam przeglądarki w tv. Więc jej zniknięcie by mnie zabolało. Co do zawartości tego serwisu. Wydaje się że bardzo szybko wchodzą nowości, większość w niezłej jak na serwis internetowy rozdzielczości. Teraz mamy sytuację nadzwyczajną więc czasami u mnie niestety film się zawiesi , bo zbyt wiele osób naraz go ogląda. Zdarzyło no się też chyba 3 razy, że po kilku/kilkunastu minutach film w ogóle się zatrzymał tak jakby nagle zablokowano dostęp.
Jeszcze mały off top. Na Fejsie subskrybuję grupę "dobry film na wieczór" i z niej mam większość informacji o nowościach lub ciekawych filmach (i lokalizacjach, gdzie je można obejrzeć).

Jasne , ja ze swojej strony mogę polecić serwis e-kino.tv , dobrej jakości materiały , w miarę na bieżąco dodawane filmy , czasami potrafi wywalić z filmu , kwarantanna niestety robi swoje . Ale jeśli ma się stabilne łącze powinno być Ok . Poza tym alltube.pl tez polecam zajrzeć . Spoko dzieki za rekomendacje oblukam i tą grupę 

Edytowane przez Damianos19932

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



. Wstyd się przyznawać do zakupów czegoś co w ciągu 2 lat było wymieniane 2 razy, teraz będziesz miał awarie tuż po okresie gwarancji i tego ci życzę takiego mocnego wypalenia jak poniżej.
IMG_20191223_161952.thumb.jpg.866efbc95fa0a8bfce40e639c4066ba8.jpg


No comment...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Gdybym kupił nowy samochód i w ciągu dwóch lat raz by w nim wymieniali silnik a później okazało się ze cały jest do wymiany to bym się śmiał i nazywał go właśnie szrotem. To pokazuje jaką cudowna technologia OLED. Jeden się załapie na awarie w czasie gwarancji, a 20 innych się nie załapie i kupujcie nowego oleda za 13 tysięcy no dawać pieniążki LG buahaha. Wstyd się przyznawać do zakupów czegoś co w ciągu 2 lat było wymieniane 2 razy, teraz będziesz miał awarie tuż po okresie gwarancji i tego ci życzę takiego mocnego wypalenia jak poniżej.
IMG_20191223_161952.thumb.jpg.866efbc95fa0a8bfce40e639c4066ba8.jpg
Dowartościowujesz się jak źle pożyczysz innym w internetach? Tak naprawdę to wsciekasz się chyba sam na siebie, a nie na OLEDa wszak ktoś ogarnięty zauważy, że TV nie ma numerów seryjnych i 12m-cy gwarancji zamiast 24er... :)

Tutaj na dowód od czego zaczęła się Twoja frustracja:
https://hdtvpolska.com/forum/index.php?/topic/50298-LG-OLED-B7-okropne-pasy-na-calej-szerokosci-ekranu#entry503433

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, JohnnyCash napisał:


 

 


No comment...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Dowartościowujesz się jak źle pożyczysz innym w internetach? Tak naprawdę to wsciekasz się chyba sam na siebie, a nie na OLEDa wszak ktoś ogarnięty zauważy, że TV nie ma numerów seryjnych i 12m-cy gwarancji zamiast 24er... :)

Tutaj na dowód od czego zaczęła się Twoja frustracja:
https://hdtvpolska.com/forum/index.php?/topic/50298-LG-OLED-B7-okropne-pasy-na-calej-szerokosci-ekranu#entry503433

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 

 

W innym wątku napisałem;

Brudziszewski jest tylko i wyłącznie potwierdzeniem zasady, ze niezadowolony klient będzie cały czas wszystkim opowiadał jaki to nieszczęście go spotkało. W tym przypadku po prostu zadowoleni użytkownicy siedzą w domach i oglądają filmy i inne takie tam treści na swoich oledach...

  • Plusik 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też swego czasu byłem mega zły na oleda LG . Że taka technologia itd.

Ale u mnie bardziej zaznaczała się niewiedza serwisu i walka z nimi o moje racje.

Całe szczęście że LG stanęło na wysokości zadania i po niecałych dwóch latach dostałem nowego 65b9.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jedynie z trwałości jestem niezadowolony.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Nygus napisał:

W innym wątku napisałem;

Brudziszewski jest tylko i wyłącznie potwierdzeniem zasady, ze niezadowolony klient będzie cały czas wszystkim opowiadał jaki to nieszczęście go spotkało. W tym przypadku po prostu zadowoleni użytkownicy siedzą w domach i oglądają filmy i inne takie tam treści na swoich oledach...

Ciekawe dlaczego się „obraził” na oleda jako technologie a nie na sprzedawcę, który jak wyglada w jego wątku, nie jest do końca uczciwy i sprzedał mu nie w 100% sprawny sprzęt. Rozumiem motywy kupującego, chce mieć dobry sprzęt jak najtaniej, ale to znowu jakby kolejny przykład, ze co tanie to drogie. Albo, ze w „podejrzanie” niskiej cenie jest ukryty jakiś problem, który może później mocno zaboleć. Odreagowuje ewidentny swój błąd wyładowującego się na wszystkim dookoła.

Edytowane przez Nygus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po 2 latach użytkowania pojawiło się coś takiego. Martwy piksel ? Można to jakoś usunąć ? Teraz jak wiem, że jest to strasznie mnie to denerwuje i ciągle się tam patrzę...

20200412_140019.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie po 2 latach użytkowania pojawiło się coś takiego. Martwy piksel ? Można to jakoś usunąć ? Teraz jak wiem, że jest to strasznie mnie to denerwuje i ciągle się tam patrzę...
20200412_140019.thumb.jpg.8229c6adf6b90b69721dcf2681e25d9c.jpg
Martwy piksel ma to do siebie, że jest... martwy, więc już nic z nim nie zrobisz... Szukaj więcej, niekoniecznie muszą być na białym kolorze, u mnie najwięcej było na czerwonej planszy testowej... Aha, możesz mieć do 3ech martwych na białym i chyba do 8śmiu na kolorze, żeby panel kwalifikował się do wymiany...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, JohnnyCash napisał:

Martwy piksel ma to do siebie, że jest... martwy, więc już nic z nim nie zrobisz... Szukaj więcej, niekoniecznie muszą być na białym kolorze, u mnie najwięcej było na czerwonej planszy testowej... Aha, możesz mieć do 3ech martwych na białym i chyba do 8śmiu na kolorze, żeby panel kwalifikował się do wymiany...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 

Właśnie widać go tylko na białym i szarym kolorze. Na innych np. niebieski czy czerwony jest niewidoczny.

Edit: na czerwonym naliczyłem 5...

Od czego się one zrobiły ? Dbałem cały czas o telewizor 

 

 

Na niebieskim jest 1 martwy pixel, na zielonym 4, czerwonym 6 i białym 4.

Co mogę z tym fantem zrobić? Nie wiem od kiedy są... wczoraj zauważyłem pierwszego na białym tle. Czemu się one zrobiły ? Dbałem cały czas przez te 2 lata o telewizor.

Edytowane przez medzik1992

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie widać go tylko na białym i szarym kolorze. Na innych np. niebieski czy czerwony jest niewidoczny.
Edit: na czerwonym naliczyłem 5...
Od czego się one zrobiły ? Dbałem cały czas o telewizor 
 
 
Na niebieskim jest 1 martwy pixel, na zielonym 4, czerwonym 6 i białym 4.
Co mogę z tym fantem zrobić? Nie wiem od kiedy są... wczoraj zauważyłem pierwszego na białym tle. Czemu się one zrobiły ? Dbałem cały czas przez te 2 lata o telewizor.
Jak mawiał klasyk: łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo... Były słabej jakości i padły, jeśli TV na gwarancji to szykuj miejsce na nowy, jeśli już po to i tak bym zgłosił ten fakt do serwisu...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostało parę dni do 2 lat jak kupiłem ten telewizor od sklepu przez Allegro. Jak mogę to zgłosić, co muszę posiadać i gdzie zgłosić?

2 godziny temu, JohnnyCash napisał:

Jak mawiał klasyk: łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo... Były słabej jakości i padły, jeśli TV na gwarancji to szykuj miejsce na nowy, jeśli już po to i tak bym zgłosił ten fakt do serwisu...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 

Znalazłem tylko fakturę z przyblakłym paragonem. Zamawiałem ze sklepu przez Allegro. Karty gwarancyjnej nie mam w żaden sposób podbitej. Coś jeszcze mogę zdziałać w tej sprawie ? Telewizor był zakupiony dokładnie 18 kwietnia 2018 roku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, JohnnyCash napisał:

Zgłoś przez stronę LG

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 

No dobrze ale skoro mają wymienić matrycę to może być tak, że dostanę gorszą lub jakąś z bandingiem, pasami lub wrażliwą na powidoki. Wątpię, że wymienią mi zaraz na nowy telewizor z powodu paru martwych pikseli na kilkaset tysięcy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, medzik1992 napisał:

No dobrze ale skoro mają wymienić matrycę to może być tak, że dostanę gorszą lub jakąś z bandingiem, pasami lub wrażliwą na powidoki. Wątpię, że wymienią mi zaraz na nowy telewizor z powodu paru martwych pikseli na kilkaset tysięcy

wolisz zostać z tym co masz teraz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No dobrze ale skoro mają wymienić matrycę to może być tak, że dostanę gorszą lub jakąś z bandingiem, pasami lub wrażliwą na powidoki. Wątpię, że wymienią mi zaraz na nowy telewizor z powodu paru martwych pikseli na kilkaset tysięcy
Nie na kilkaset tysięcy, a na kilka milionów :) Zgłaszaj, ptaszki śpiewają, że matryc do modelu 2017 już nie ma i dają nowe telewizory :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, JohnnyCash napisał:

Nie na kilkaset tysięcy, a na kilka milionów :) Zgłaszaj, ptaszki śpiewają, że matryc do modelu 2017 już nie ma i dają nowe telewizory :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 

Zgłoszę to dzisiaj ale szczerze to wątpię,że dadzą nowy telewizor 😄 jakby tak mieli każdemu dawać nowy telewizor po 2 latach użytkowania starego za darmo to by LG z torbami poszło 😛

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgłoszę to dzisiaj ale szczerze to wątpię,że dadzą nowy telewizor jakby tak mieli każdemu dawać nowy telewizor po 2 latach użytkowania starego za darmo to by LG z torbami poszło
Ja dostałem, nawet większy niż miałem, kilka innych osób tutaj również... Daj znać jak się sprawą skończyła :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, JohnnyCash napisał:

Ja dostałem, nawet większy niż miałem, kilka innych osób tutaj również... Daj znać jak się sprawą skończyła :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 

Sprawę zgłosiłem na chacie konsultantowi, najpierw padło pytanie czy martwe piksele są widocznie na planszy testowej w ustawieniach (tam są widoczne tylko 2 no ale nic nie mówiłem...) i czy zrobiłem odświeżanie pikseli. Na wszystko odpowiedziałem twierdząco. Podałem swoje dane i mam czekać na telefon od serwisanta, który ma przyjść, zobaczyć i ewentualnie naprawić usterkę. Podesłałem również zdjęcia wypalonych pikseli, które sam zaproponowałem - co jest trochę dziwne. 

Będzie się ze mną kontaktował serwisant by ustalić datę dogodną dla mnie. Jeśli serwisant będzie chciał zabrać telewizor do siebie czyli do innego miasta ok.100 km bo spodziewam się, że serwisant jest w większym mieście to czy mogę odmówić ? Mimo wszystko nie chcę by zabierali telewizor...

Pytałem czy mogą wymienić tv na nowy. Otrzymałem odpowiedź: Decyzja zależy od serwisu podczas wizyty serwisowej, jeżeli serwis stwierdzi, że sprzętu nie da się naprawić z różnych przyczyn.

Edytowane przez medzik1992

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawę zgłosiłem na chacie konsultantowi, najpierw padło pytanie czy martwe piksele są widocznie na planszy testowej w ustawieniach (tam są widoczne tylko 2 no ale nic nie mówiłem...) i czy zrobiłem odświeżanie pikseli. Na wszystko odpowiedziałem twierdząco. Podałem swoje dane i mam czekać na telefon od serwisanta, który ma przyjść, zobaczyć i ewentualnie naprawić usterkę. Podesłałem również zdjęcia wypalonych pikseli, które sam zaproponowałem - co jest trochę dziwne. 
Będzie się ze mną kontaktował serwisant by ustalić datę dogodną dla mnie. Jeśli serwisant będzie chciał zabrać telewizor do siebie czyli do innego miasta ok.100 km bo spodziewam się, że serwisant jest w większym mieście to czy mogę odmówić ? Mimo wszystko nie chcę by zabierali telewizor...
Pytałem czy mogą wymienić tv na nowy. Otrzymałem odpowiedź: Decyzja zależy od serwisu podczas wizyty serwisowej, jeżeli serwis stwierdzi, że sprzętu nie da się naprawić z różnych przyczyn.
No i super, teraz siadaj na murku i czekaj na rozwój sytuacji :) Raczej na pewno serwisant nie będzie zabierał Twojego TV na serwis - ryzyko spore podczas transportu, korzyści nijakie bo matryce wymieni w domu czy serwisie jednakowo sprawnie :) U mnie było tak: zgłosiłem przez www martwe piksele, zadzwonił serwis, potem dział wymian, przyjąłem propozycję i za jakiś tydzień serwis przywiózł nowy TV - najlepsze jest to, że nikt poza mną tych martwych pikseli na oczy nie widział, nie prosili mnie o żadne foto, a jednak TV został wymieniony...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, JohnnyCash napisał:

No i super, teraz siadaj na murku i czekaj na rozwój sytuacji :) Raczej na pewno serwisant nie będzie zabierał Twojego TV na serwis - ryzyko spore podczas transportu, korzyści nijakie bo matryce wymieni w domu czy serwisie jednakowo sprawnie :) U mnie było tak: zgłosiłem przez www martwe piksele, zadzwonił serwis, potem dział wymian, przyjąłem propozycję i za jakiś tydzień serwis przywiózł nowy TV - najlepsze jest to, że nikt poza mną tych martwych pikseli na oczy nie widział, nie prosili mnie o żadne foto, a jednak TV został wymieniony...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
 

Nieźle. Wydaje mi się, że to zależy od miasta. Jak np. serwisant będzie miał na stanie matrycę to wymienią i tyle. Oby tylko nie na gorszą... bo telewizor mam 2 lata i żadnego wypalenia. A gram sporo po dziesiątki godzin na konsoli :P

A jak to wygląda z przygotowaniem tv ? Muszę go zdjąć ze ściany czy serwis wszystko sam zrobi i odkręci ?

A serwis co Tobie powiedział przez telefon ?

Edytowane przez medzik1992

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nieźle. Wydaje mi się, że to zależy od miasta. Jak np. serwisant będzie miał na stanie matrycę to wymienią i tyle. Oby tylko nie na gorszą... bo telewizor mam 2 lata i żadnego wypalenia. A gram sporo po dziesiątki godzin na konsoli
A jak to wygląda z przygotowaniem tv ? Muszę go zdjąć ze ściany czy serwis wszystko sam zrobi i odkręci ?
A serwis co Tobie powiedział przez telefon ?
W Warszawie serwis nie wchodzi w ogóle do mieszkania, wystawiłem im stary TV na klatkę, oni zostawili nowy, podpisałem papier wymiany i cześć, całość trwała może minutę...

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawę zgłosiłem na chacie konsultantowi,

Byłeś u konsultanta, na chacie...

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzwonił do mnie serwisant, żebym mu powiedział co się dzieje z telewizorem. Mówił, że jeśli widzę je tylko na obrazie statycznym i nie świecą to raczej LG nie uzna tego. Zdjęcia mogę mu podesłać i wyśle do LG co z tym robimy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Na moim LG po ok 20 miesiącach pojawiło się takie wypalenie. Widoczne jest najbardziej na planszy magenta i żółtej. Niemniej jednak zauważyłem, że coś jest nie tak podczas oglądania filmu i dopiero zacząłem testować. Czy myślicie, że jest szansa, że zostanie to objęte gwarancją? c5014ea2b3c015d03a5ebfd71d00137c.jpg&key=1d49159c008a357bd303123f635626930912a32672a4999becfba3179172fa40b7341c0f07c9ccc5e10394ffc4017c8d.jpg&key=12c25715b14e97bf463c4077441f0c174fad0b7f1e95281db0b11df1389edcffa2c1e42ca9e078d3a355d6f502657ffa.jpg&key=18b235a6c8f3341e1d4a115f67a21ddf251bde15144fffba84b96cacc5ed0250233ca5241724fd0ba0b593aa0433af34.jpg&key=90c4e6923df73baf51e8e890780f361d6394ac65db4fe3c9648c94aea835a20a5d94cde79fa8b17e955f4487eedb71f2.jpg&key=8bb0411b59da0e474a3f701244b18f0e33c2ae0fc297b3199baf11c25d2e1daf

 

Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witajcie,
 
Na moim LG po ok 20 miesiącach pojawiło się takie wypalenie. Widoczne jest najbardziej na planszy magenta i żółtej. Niemniej jednak zauważyłem, że coś jest nie tak podczas oglądania filmu i dopiero zacząłem testować. Czy myślicie, że jest szansa, że zostanie to objęte gwarancją? c5014ea2b3c015d03a5ebfd71d00137c.jpg&key=1d49159c008a357bd303123f635626930912a32672a4999becfba3179172fa40b7341c0f07c9ccc5e10394ffc4017c8d.jpg&key=12c25715b14e97bf463c4077441f0c174fad0b7f1e95281db0b11df1389edcffa2c1e42ca9e078d3a355d6f502657ffa.jpg&key=18b235a6c8f3341e1d4a115f67a21ddf251bde15144fffba84b96cacc5ed0250233ca5241724fd0ba0b593aa0433af34.jpg&key=90c4e6923df73baf51e8e890780f361d6394ac65db4fe3c9648c94aea835a20a5d94cde79fa8b17e955f4487eedb71f2.jpg&key=8bb0411b59da0e474a3f701244b18f0e33c2ae0fc297b3199baf11c25d2e1daf
 
Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
 
 
 
 
Nie chcę być niemiły, ale w tym poście jest kilka podobnych przypadków, sprawdź po prostu jak się skończyły :)

Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...