Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, Eleonor napisał:

Kupiłeś go jako nowy czy stał na wystawie ? 

Wystawione mają zdjętą przednią folie - tylnej nie ruszają

 

Jako nowy, był zapakowany w oryginalne opakowanie. Chyba niemożliwe, że folia jest tak idealnie naklejona że jej nie widzę? Z tyłu folia miała kropki przez co od razu zauważyłem, że jest naklejona, z przodu nic takiego nie widać.

Edytowane przez przemek505

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź plansze i godziny w menu, jeśli plansze będą w miarę ok a godzin nie za dużo (czyli nie np. tysiąc) to ja bym w obecnej sytuacji mimo wszystko taki TV trzymał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, raus napisał:

Sprawdź plansze i godziny w menu, jeśli plansze będą w miarę ok a godzin nie za dużo (czyli nie np. tysiąc) to ja bym w obecnej sytuacji mimo wszystko taki TV trzymał.

Bez pilota np. harmony lub telefonu bez podczerwieni to nie mam jak sprawdzić ile h pracuje. Po rozpakowaniu obejrzałem telewizor dokładnie i nie zauważyłem żadnych śladów użytkowania. Raczej niemożliwe żeby tak dobrze zapakowali żeby nie zostawić śladów na tv. Tym bardziej sprawdzałem pod światło matrycę z przodu w poszukiwaniu folii i nie było żadnych odcisków palców czy jakichkolwiek innych śladów użytkowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 99,99% folia powinna być w oryginale. Ja swojej też nie widziałem. Paznokieć załatwił sprawę. Chyba że w fabryce pokpili sprawę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, STELVIO napisał:

Na 99,99% folia powinna być w oryginale. Ja swojej też nie widziałem. Paznokieć załatwił sprawę. Chyba że w fabryce pokpili sprawę.

Jak wrócę z pracy to jeszcze raz zobaczę czy faktycznie jest ta folia czy jej nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że jak jest to lepiej żeby ją ściągnąć z przodu i z tyłu. Oczywiście jak stwierdzisz że tv zostaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, STELVIO napisał:

Chodzi o to że jak jest to lepiej żeby ją ściągnąć z przodu i z tyłu. Oczywiście jak stwierdzisz że tv zostaje.

Tylną folię i tak ściągnąłem, bo telewizor powiesiłem na uchwycie, więc stwierdziłem, że po zawieszeniu ściągnę przednią i tutaj właśnie niespodzianka bo nie znalazłem miejsca w którym folia byłaby widoczna. Zobacze dziś jeszcze raz.

A czy jest jakiś inny sposób oprócz pilota harmony lub telefonu z podczerwienią na sprawdzenie ile h telewizor był włączony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie znam innego sposobu. Może ktoś inny się wypowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, przemek505 napisał:

A czy jest jakiś inny sposób oprócz pilota harmony lub telefonu z podczerwienią na sprawdzenie ile h telewizor był włączony?

Witaj.

Spróbuj aplikacją na androida LG TV Plus, po podłaczeniu obu urządzeńhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.lge.app1 do jednej sieci wifi.

Mogę się mylić 🙂

Edytowane przez Gatar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Gatar napisał:

Witaj.

Spróbuj aplikacją na androida LG TV Plus, po podłaczeniu obu urządzeńhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.lge.app1 do jednej sieci wifi.

Mogę się mylić 🙂

Raczej po wifi nie pójdzie bo już próbowałem aplikację AnyMote i nie ma tej opcji odpowiedzialnej za menu serwisowe. Zreszta gdzieś w necie czytałem, że po wifi nie ma tej opcji menu serwisowego musi być pilot lub urzadzenie z ir.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2019 o 09:52, Marcin Łuksza napisał:

W menu serwisowe wchodzę kodem 0413.

IMG_20190922_094059a.jpg

UTT to jest całkowity czas „pracy” TV, czas przez jaki matryca działa, wyświetla obraz. A OLED Comp. itd to jest licznik wykonanych kompensacji matrycy.

Jeżeli liczby widoczne na zdjęciu powyżej podzielimy, czyli 1185 podzielone przez 293, otrzymamy średni czas pracy pomiędzy kompensacjami wynoszący 4.044h. Czyli kompensacje matrycy są wykonywane co 4 godziny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, Juras Juras napisał:

U mnie dziś serwis zabrał oleda lg65b7-v 

20 lipca tego roku była wymieniona matryca i ją właśnie reklamuję na tzw banding i zafarb.

Panowie coś tam podglądali pusciłem im plansze plus film gdzie widoczne są pasy i tv został zabrany.

Także goła ściana pozostała.

 

Witam

Wczoraj tv zabrane a dziś pan z serwisu dzwoni i mówi że on nic nie widzi.

Że obraz jest ładny i wszystko jest oki.

To tłumacze Panu aby pościł sobie plansze to raz dwa podpowiadam że panowie porobili zdjęcia tego zafarbu.

Tłumaczę że widoczne są pasy pionowe które są widoczne kiedy obraz przesuwa się w zdłóż ekranu.

Szczególnie jest to widoczne w szarych scenach. A najlepiej widać to w ciemnym pokoju.

Te pasy można już nawet zobaczyć podczas oglądania meczu piłki noznej.

Wysłałem panu z serwisu fotkę z planszy Greya gdzie widać pasy i zafarb.

Oraz poleciłem zapuścić filmik z zimą i wtedy napewno zobaczy różowy śnieg po bokach ekranu.

Zaznaczylem że nie przyjmę tv z serwisu z powyższymi wadami.

A jak już przywiozą to w ich obecności zapuszczam plansze i filmy na których to wszystko widać.

Wiem że jeśli chodzi o banding to żona też go nie widziała dopuki jej nie pokazałem i teraz nawet częściej niż ja wyłapuje te pasy.

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze ci współczuje. Wywalona kupa kasy za sprzęt i tak udręka.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj panowie z serwisu przywieźli tv i twierdzili że wszystko jest oki.

Że oni nic nie robili.

Od razu na wstępie zapowiedziałem że telewizor odbiorę po sprawdzeniu .

Od razu zauważyłem że jednak coś dlubali kolory rozjechane a płynność obrazu tragiczna.

Zapuściłem plansze i jak widać pasy tak dalej widać.

Następnie nc+   mecz piłki nożnej i banding widoczny jeszcze bardziej niż wcześniej a z 1m to praktycznie cały obraz w pionowych kreskach przy ruchu obrazu.

Pan twierdzi że on nic nie widzi , że jest oki.

Na co mówię Panie chyba coś nie tak .

Przecież widać to jak byk.

Doszli do tego że palcem pokazywałem gdzie są te pasy.

Pan dalej twierdzi że on nie widzi.

Ale kiedy zalaczylem Markopolo to aż 5letnia córka dziwołała się że ona widzi pasy wręcz rwało się dziecko aby panu to pokazać na co pan uparcie twierdzi że on nic takiego nie widzi.

Z odległości 1m to koszmar ponad połowa telewizora w pocieniowanych paskach od góry na dół z tym że po prawej stronie gruba widoczna krecha.

Na kolejne odpowiedzi że nic nie widać że jest oki odpowiedziałem że telewizora nie odbieram że szkoda moich nerwów itd.

Na co Pan może bym jednak pozostawił tv i jeszcze poczekał.

On pobawił się w ustawienia obrazu i wg niego jest lepiej.

Na co kategorycznie odmówiłem i kazałem zabierać tv spowrotem.

W odmowie napisałem powód (widoczny nadal banding podczas oglądania filmów, meczów.)

Co do zafarbu minimalnie chyba był mniejszy ale może to wina zimnej matrycy.

Podsumowując tv wrócił z fatalnym obrazem i z popsutą płynnością.

I co najważniejsze jeszcze w większym stopniu widoczny jest banding.

Nie wiem co tam robili czy zapuścili długą kompensację i stąd takie efekty czy co.

Tv zabrany a ja dzwonię na infolinię Lg.

 

 

 

  • Plusik 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Juras Juras napisał:

Muchy szok.

Gdzie Ty trzymasz tv.

Ja mam specjalne szmatki do czyszczenia AGD itd.

 

dokładniej chodzi o muszki owocówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Użytkownicy forum. Szukam możliwie najtańszej opcji kina domowego 5.1 do mojego C7, które pozwoli mi na odtwarzanie plików mkv 4k UHD HDR z dźwiękiem DTS-HD MA z zewnętrznego dysku USB. Przeglądam internet i łatwo jest kupić teoretycznie spełniający moje wymagania zestaw Samsunga HT-J4550, ale czy to będzie działać?

Bardzo dziękuję za każdą odpowiedź i pomoc.

PS

Piszę w temacie B7 ponieważ cieszy się większą popularnością niż topic o C7.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, gret2013 napisał:

Czym czyścicie ekrany? Ja ma w siebie pełno kropeczek od much i nie wiem jak się za to zabrać.

Najlepsza rzecz do czyszczenia jaka się sprawdziła u mnie po wielu innych produktach to
https://www.sklep-sidolux.pl/produkt/sidolux_professional_plaskie_ekrany.php
ale podejrzewam, że wszystko o podobnym składzie będzie ok.
Ważne żebyś nie spryskał tym bezpośrednio ekranu (widziałem efekty jak ktoś tak urządził ekran) tylko na jakąś ściereczkę z mikrofibry- tylko też nie tyle żeby się z niej lało ale żeby była tylko zwilżona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, pizza_the_hut napisał:

Drodzy Użytkownicy forum. Szukam możliwie najtańszej opcji kina domowego 5.1 do mojego C7, które pozwoli mi na odtwarzanie plików mkv 4k UHD HDR z dźwiękiem DTS-HD MA z zewnętrznego dysku USB. Przeglądam internet i łatwo jest kupić teoretycznie spełniający moje wymagania zestaw Samsunga HT-J4550, ale czy to będzie działać?

Bardzo dziękuję za każdą odpowiedź i pomoc.

PS

Piszę w temacie B7 ponieważ cieszy się większą popularnością niż topic o C7.

Szukaj dalej, bo nie znalazłem nigdzie informacji że ten  Samsung HT-J4550 jak podłączysz do niego dysk USB odtworzy Ci pliki mkv 4K z HDRem. Wygląda na to że to jest podstawowy odtwarzacz BluRay z epoki FULL HD. Jeżeli podłączysz dysk USB do telewizora, to obraz będziesz miał piękny, ale dźwięk będzie ograniczony tylko do tego co jest w stanie przesłać HDMI-ARC czyli podstawowe Dolby Digital albo DTS. Żeby spełnić Twoje wymagania potrzebujesz takiego zestawu jak ten Samsung, ale zdolnego do odtwarzania 4K z HDR, co pewnie nie będzie tanie (o ile w ogóle takie zestawy istnieją, nie wiem, nie znam się) 

22 godziny temu, gret2013 napisał:

Czym czyścicie ekrany? Ja ma w siebie pełno kropeczek od much i nie wiem jak się za to zabrać.

Tylko i wyłącznie wilgotna ściereczka - łatwo usuniesz wszelkie kupy i inne smarki, a później na sucho ściereczka z mikrofibry. Wszelkie specyfiki do ekranów LCD sobie odpuść, bo to niepotrzebny wydatek i narażanie się na ryzyko że coś w składzie takiego specyfiku będzie, co uszkodzi warstwę polaryzatora matrycy OLED. Producent w instrukcji obsługi wyraźnie pisze żeby czyścić tylko tak jak napisałem.

Oczywiście możesz kupić co chcesz i czyścić tym oleda, może będzie spoko, a może będziesz miał potężny problem, to są w końcu tylko Twoje ciężko wydane pieniądze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do Was dotyczące Światłowodu Orange i naszego TV B7.

Posiadam prawie od roku internet światłowodowy Orange 100 Mb.
TV jest podłączony do sieci przez wi-fi i znajduje się w odległości może 3 m od TV.
Router (FUN BOX 3.0) rozgłasza jednocześnie dwie sieci wi-fo 2,4 Ghz i 5 Ghz - nazwy zmieniłem na różne żeby wiedzieć do jakiego rodzaju sieci się łącze.
Telewizor podłączony do sieci 2,4 w przeglądarce przy użyciu strony fast.com pokazuje prędkość sieci około 50 - 60 Mb - pozostałe urządzenia typu telefony (android czy IOS) lub laptop pokazują zbliżone prędkości.
Natomiast przy podłączeniu TV przez sieć 5 Ghz prędkość na TV wynosi 1,6 Mb lub w tych okolicach - gdzie inne moje urządzenia podłączone do tej samej sieci 5 Ghz pokazują prędkość danych 100 mb lub nawet 110 mb. Sprawdzałem to jednocześnie na kilku telefonach i tablecie czy laptopie i tam zawsze prędkość to blisko 100 Mb.

Również przy podłączeniu soundbara SK10Y łączy się on z siecią 2,4 Ghz bez problemu natomiast z siecią 5 Ghz nie chce łączyć się wcale.

Najlepsze jest to że wcześniej wszystko działało bez problemu i zaczęło się tak dziać kilka miesięcy temu.

Pierwszym moim krokiem było zgłoszenie do Orange. Wymienili mi router na nową sztukę (ten sam model) - problem nie ustąpił.
Dodam że firmware jest najnowszy.

Kolejnym krokiem był telefon do LG ze zgłoszeniem usterki.

I tutaj najlepsze.

Po wysłaniu zgłoszenia do serwisu następnego dnia otrzymałem telefon z LG z informacją że wymiana modułu sieciowego w TV czy soundbarze nie pomoże i że problem jest znany oraz że w routerach UPC ten problem też występował ale został usunięty a Orange o problemie zostało również poinformowane jakiś czas temu ale jeszcze nie zdążyli tego naprawić.

Pan z infolinii poinformował również żeby spróbować zmienić nazwy sieci żeby się różniły między sobą - co zrobiłem już wcześniej ale nie przyniosło rezultatu.

Po kolejnym telefonie z Orange przyjęli zgłoszenie - powiedzieli, że nic im nie wiadomo o problemach z obsługą sprzętu LG i będą się odzywać.

Pytanie do Was czy mieliście taki problem i czy ewentualnie udało Wam się w jakiś sposób go rozwiązać.


 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie dalsze przeboje z lokalnym serwisem LG.

Otrzymałem info telefoniczne z serwisu że posiłkowali się działem technicznym i wydają opinie że tv jest sprawne a delikatne pasy o których cały bój idzie to cecha wszystkich matryc oled.

Wcześniej dzwoniono z LG z infolinii  i przekazano mi że musi zakończyć się procedura serwisowa i dobrze by było przyjąć tv a następnie już zgłaszać do działu reklamacji.

Zgodziłem się odebrać tv jutro mają przywieść.

Ale poproszę o adnotacje iż faktycznie występuje tzw banding i porobię kolejne foty i dalej ale już z tytułu reklamacji będę zgłaszał.

Przecież to są jakieś jaja.

Sceny nocne w filmie mam oglądać z paskami a i również niektóre mecze piłki nożnej przecież to się w głowie nie mieści.

W domu 15letnia plazma LG śmiga do tej pory a tu matryca z 2019r oled się wyłożyła przecież to jakaś paranoja.

No nic zobaczymy w jakim stanie tv przywiozą.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...