Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, byczeks napisał:

Nie sugeruj się tym. Licznik UTT można wyzerować w każdej chwili

Tak wiem.

Ale tak czy siak nie ma duzego przebiegu. Widzę to tak. Tv wyprodukowano w Polsce w pazdzierniku 2017 na rynek niemiecki. Ktoś nieumiejetnie się z nim obchodzi. np w sklepie i uderza w ramkę. Strzela matryca. Matryca jest wymieniana (stad folia i czarne naklejki na ekranie) i tv kupuje wspomniany handlarz z PL który sprzedaje towar jako nowy. Takie mam podejrzenie.

Mam znajomych w serwisie i fabryce LG która robi wspomniane tv więc dopytam jeszcze. 

Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, tortue napisał:

1. Napisałem o fakturze ale nigdzie nie jest napisane że na firmę.

 

19 godzin temu, tortue napisał:

Tak wystawili fakturę na firmę którą podałem wcześniej.

???????????????????????????????????????????????????????????

  • Plusik 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, gangi007 napisał:

 

???????????????????????????????????????????????????????????

Zróbmy tak: napiszę o co dokładnie chodziło, gdyby ktoś nie śledził korespondencji od początku lub gdzieś nieprecyzyjnie się wyraziłem, za co przepraszam. 

Tekst "Tak wystawili fakturę na firmę którą podałem wcześniej" odnosi się do pytania "Oni wystawili jakąś swoja fakture ?"i odpowiada na pytanie czy jest nazwa firmy (sprzedawcy) na fakturze. Nazwa firmy sprzedającej jest: Online Marcin Suwała (o tym też jest napisane). Nie podawałem innej firmy.

Wyjaśniłem chyba wszystkie niejasne kwestie. Prośba z mojej abyśmy już porzucili temat semantyki na rzecz dyskusji o telewizorach które nas interesują i sprowadzają na to forum. 

Z góry dzięki

2 godziny temu, Subman napisał:


Ja bym na razie niczego nie zdejmował z tego OLEDa, nawet jeśli jest to folia zabezpieczająca.  Możesz powiedzieć co Ci UOKiK zasugerował ? 

W UOKiK zasugerowali w sumie to co już chyba każdy wie. Złożenie reklamacji na odpowiednim druku i wysłanie reklamacji oraz wszelkich materiałów dowodowych na adres siedziby sprzedającego. Reklamacja prawie napisana. Jeszcze sprawdzam ze znajomymi z LG czy folia + czarne naklejki oznaczają, że była wymieniana matryca. Jutro powinienem mieć info. Jeśli matryca była wymieniana to to również opiszę w reklamacji. 

  • Plusik 2
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, tortue napisał:

Zróbmy tak: napiszę o co dokładnie chodziło, gdyby ktoś nie śledził korespondencji od początku lub gdzieś nieprecyzyjnie się wyraziłem, za co przepraszam. 

Tekst "Tak wystawili fakturę na firmę którą podałem wcześniej" odnosi się do pytania "Oni wystawili jakąś swoja fakture ?"i odpowiada na pytanie czy jest nazwa firmy (sprzedawcy) na fakturze. Nazwa firmy sprzedającej jest: Online Marcin Suwała (o tym też jest napisane). Nie podawałem innej firmy.

Wyjaśniłem chyba wszystkie niejasne kwestie. Prośba z mojej abyśmy już porzucili temat semantyki na rzecz dyskusji o telewizorach które nas interesują i sprowadzają na to forum. 

Z góry dzięki

W UOKiK zasugerowali w sumie to co już chyba każdy wie. Złożenie reklamacji na odpowiednim druku i wysłanie reklamacji oraz wszelkich materiałów dowodowych na adres siedziby sprzedającego. Reklamacja prawie napisana. Jeszcze sprawdzam ze znajomymi z LG czy folia + czarne naklejki oznaczają, że była wymieniana matryca. Jutro powinienem mieć info. Jeśli matryca była wymieniana to to również opiszę w reklamacji. 

 

Jeżeli masz znajomego w LG to podpytaj  czy faktycznie folie na wyświetlaczu oznaczaja tv z wymiany gwarancyjnej, jezeli tak to bede mial do na uwadze kupujac swoj egzemplarz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak zmieniając temat - jakby ktoś szukał dobrych jakościowo materiałów na Netflixie, to dziś można obejrzeć Anihilację. Jakością obrazu dorównuje Okja, zero ziarna. W DV wygląda to bardzo dobrze, choć oczywiście do filmów 4k HDR na BD jednak brakuje i to widać.

  • Plusik 2
  • Lubię 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minutes ago, Subman said:

Tak zmieniając temat - jakby ktoś szukał dobrych jakościowo materiałów na Netflixie, to dziś można obejrzeć Anihilację. Jakością obrazu dorównuje Okja, zero ziarna. W DV wygląda to bardzo dobrze, choć oczywiście do filmów 4k HDR na BD jednak brakuje i to widać.

U mnie moja dziś puściła "Ona się doigra" i jeśli chodzi o sam serial, to nie wiem, wygląda głupio, ale obraz dosłownie wyłazi z TV. Zerknijcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli macie bardzo lekki banding nie zwracajcie od razu TV. 1 zdjęcie 23 luty widać lekkie pionowe pasy, praktycznie niewidoczne podczas użytkowania. Drugie z teraz. To z widoczną zieloną klawiaturą jest z 23 lutego. Obecnie nie znalazłem contentu w którym bym go już widział. Owszem zaryzykowałem ale mógłbym nawet i 5 razy kupować TV i nie był by pewnie idealny. Jak widać muszą trochę pochodzić te telewizory. Już wtedy był on niewidoczny podczas filmów/gier... TV używałem od 13 lutyego. 

IMG_20180312_235128_HHT.thumb.jpg.d3dfe3daaac7e433c8e299c148621893.jpg5aa706d7864ec_IMG_20180223_211623_HHT(2).thumb.jpg.f85d71d0f58b5bd85097869f28569da4.jpg

  • Plusik 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po lekturze tego i innych watkow na necie kupilem oleda LG. Jak kolega pare postow wyzej też dostałem z Saturna B7 65" z folią na ekranie i też wyglądał na nówkę z data produkcji luty 2018. Cena atrakcyjna, bo z ówczesnej promo za 9570zl - 400zl zwrotu.

Moje wrazenia z uzytkowania sa poki co w wiekszosci pozytywne. Z drobnostek: wbudowana przegladarka www - raz odpalilem i wiecej nie zamierzam. Szkoda nerwow, taka ergonomia. Ale caly ten WebOS tez jest srednio szybki i ergonomiczny, ale to mowi czlowiek, ktory nie ma zadnego obeznania w systemach na TV konkurencji i pisze z perspektywy uzytkownika PCta. Wiec moze w zestawieniu z nimi nie wypada zle, ale z PC juz blado...

Najwieksza wada jaka zauwazylem jest wolny port ethernet w telewizorze o przepustowosci niewystarczajacej do przeslania oryginalnego materialu w 4k HDR. W zaleznosci od bitrate odtwarzany obraz potrafi przycinac co chwile lub w co bardziej "intensywnych" scenach. Myslalem, ze to u mnie cos nie tak, ale lipa jest globalna - czytam na zagranicznych forach, ze zlacze w TV ma max 100 mbps, a to potrafi byc za mało na materiały w najwyższej jakosci. A dla nich sie przeciez bralo TV z takiej a nie innej półki. Jesli ktos jest w stanie podpowiedziec jakies wygodne rozwiazanie, to poprosze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Dzizes Dzizes napisał:

Po lekturze tego i innych watkow na necie kupilem oleda LG. Jak kolega pare postow wyzej też dostałem z Saturna B7 65" z folią na ekranie i też wyglądał na nówkę z data produkcji luty 2018. Cena atrakcyjna, bo z ówczesnej promo za 9570zl - 400zl zwrotu.

Moje wrazenia z uzytkowania sa poki co w wiekszosci pozytywne. Z drobnostek: wbudowana przegladarka www - raz odpalilem i wiecej nie zamierzam. Szkoda nerwow, taka ergonomia. Ale caly ten WebOS tez jest srednio szybki i ergonomiczny, ale to mowi czlowiek, ktory nie ma zadnego obeznania w systemach na TV konkurencji i pisze z perspektywy uzytkownika PCta. Wiec moze w zestawieniu z nimi nie wypada zle, ale z PC juz blado...

Najwieksza wada jaka zauwazylem jest wolny port ethernet w telewizorze o przepustowosci niewystarczajacej do przeslania oryginalnego materialu w 4k HDR. W zaleznosci od bitrate odtwarzany obraz potrafi przycinac co chwile lub w co bardziej "intensywnych" scenach. Myslalem, ze to u mnie cos nie tak, ale lipa jest globalna - czytam na zagranicznych forach, ze zlacze w TV ma max 100 mbps, a to potrafi byc za mało na materiały w najwyższej jakosci. A dla nich sie przeciez bralo TV z takiej a nie innej półki. Jesli ktos jest w stanie podpowiedziec jakies wygodne rozwiazanie, to poprosze...

Podepnij Hdmi i z kompa/laptopa przesyłaj film

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie można bezprzewodowo? U mnie jedynym urządzeniem podpiętym do routera jest NAS Synology. Wszystkie inne ( a mam ich sporo), łącznie z telewizorem B7V działają bezprzewodowo. Netflix ( z TV i z Mi Boxa) w materiałach HDR, bez przycinania i w idealnej jakości, a nie mam jakiegoś super szybkiego internetu. Kable do internetu, to taki relikt sprzed kilku lat...

Edytowane przez drozdek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szanowna Pani , Szanowni Państwo pragnę się podzielić uwagami na temat pracy serwisu. W dniu wczorajszym  tj. 12.03.2018 przyjechał do mnie serwis LG z Warszawy z ul. Młynarskiej ta interwencja spowodowana była  zleceniem resetowania sygnału WiFi po wyłączeniu telewizora. Pan serwisant był bardzo uprzejmy i sympatyczny wszystko co trzeba w telewizorze naprawił  ( oczywiście poza matrycą , która ma teraz 4 paski)a usterka polegała na zrywaniu połączenia WIFI po wyłączeniu telewizora. Takich ludzi potrzeba , wielki szacunek. Ale i tu koniec miłych informacji ponieważ okazało się,  że poprzedni serwis RAGZ z Łodzi  działający na zlecenie Media Markt Gwarancja PLus wykasował poprzednie godziny pracy sprzętu ( po jasną cholerę )  telewizor został wyzerowany teraz ma 300 godz. pracy i prawie 60 kompensacji.  Autoryzowany Serwis  LG RAGZ poprzez nie wiadomo czemu przeprowadzoną operację czyszczenia pamięci  doprowadził do tego , że brak jest historii w pamięci telewizora włączeń i wyłączeń telewizora z prądu ,  wyłączeń z pilota, brak informacji kiedy prowadzona była kompensacja i cała historia pracy przez 3 miesiące od daty zakupu. Po co wyczyszczono pamięć czemu to miało służyć. To jest po prostu skandal tym działaniem pozbawiono mnie argumentów , ponieważ ta chronologia pozwalała i dawała mi szasnę udowodnienia moich racji.Zdjęcie z ilością godzin pracy i kompensacji jest namiastką tego co dawała opcja Power OFF teraz z winy  pracownika autoryzowanego serwisu LG  wydaje się jedyna droga wiedzie przez sąd konsumencki lub powszechny. Tadeusz Grotkowski
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, drozdek napisał:

A nie można bezprzewodowo? U mnie jedynym urządzeniem podpiętym do routera jest NAS Synology. Wszystkie inne ( a mam ich sporo), łącznie z telewizorem B7V działają bezprzewodowo. Netflix ( z TV i z Mi Boxa) w materiałach HDR, bez przycinania i w idealnej jakości, a nie mam jakiegoś super szybkiego internetu. Kable do internetu, to taki relikt sprzed kilku lat...

Z tym się akurat nie zgodzę. Z moich doświadczeń wynika, że połączenie kablowe jest stabilniejsze i zazwyczaj szybsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie nie ma różnicy... Więc, po co kable? Zgodzę się o tyle, że faktycznie jeszcze 3-4 lata temu, przy starszych sprzętach, można było zauważyć różnicę na plus dla kabla. Dzisiaj takiej różnicy nie widzę, przynajmniej w odbiorze mediów. Jak ktoś się bardzo uprze, to z pewnością, na przyrządach pomiarowych wykaże, że kabel jest lepszy, nawet dzisiaj. Jednak przeciętne ucho i oko ludzkie już tej różnicy nie zauważy. Przynajmniej w kwestii połączeń internetowych...

Edytowane przez drozdek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Dzizes Dzizes napisał:

Najwieksza wada jaka zauwazylem jest wolny port ethernet w telewizorze o przepustowosci niewystarczajacej do przeslania oryginalnego materialu w 4k HDR. W zaleznosci od bitrate odtwarzany obraz potrafi przycinac co chwile lub w co bardziej "intensywnych" scenach. Myslalem, ze to u mnie cos nie tak, ale lipa jest globalna - czytam na zagranicznych forach, ze zlacze w TV ma max 100 mbps, a to potrafi byc za mało na materiały w najwyższej jakosci. A dla nich sie przeciez bralo TV z takiej a nie innej półki. Jesli ktos jest w stanie podpowiedziec jakies wygodne rozwiazanie, to poprosze...

Nie widziałem jeszcze filmu który miałby bitrate większy niż 100 Mbit. Mam trochę filmów 4K HEVC na swoim serwerze NAS i każdy odtwarza się bez zająknięcia. Bitrate z reguły mają coś koło 50-60 Mbit, więc ethernet w TV ma jeszcze trochę zapasu. Przypominam że kodek HEVC jest około 2 razy lepszy niż x264. Film zakodowany w x264 musiałby mieć dwa razy większy bitrate dlatego dzisiaj już nie spotyka się praktycznie filmów 4K zakodowanych w 264. Być może coś u Ciebie z siecią jest nie tak że Ci się to tnie, albo wina samego pliku z filmem.

6 minut temu, drozdek napisał:

Jak dla mnie nie ma różnicy... Więc, po co kable? Zgodzę się o tyle, że faktycznie jeszcze 3-4 lata temu, przy starszych sprzętach, można było zauważyć różnicę na plus dla kabla. Dzisiaj takiej różnicy nie widzę, przynajmniej w odbiorze mediów. Jak ktoś się bardzo uprze, to z pewnością, na przyrządach pomiarowych wykaże, że kabel jest lepszy, nawet dzisiaj. Jednak przeciętne ucho i oko ludzkie już tej różnicy nie zauważy. Przynajmniej w kwestii połączeń internetowych...

Niby tak, natomiast WiFi jest bardzo podatne na zakłócenia. W teorii powinno śmigać bez problemu, ale w praktyce różnie z tym bywa. Szczególnie w dzisiejszych czasach gdy urządzeń przybywa. Czasami WiFi zakłóca jakiś sprzęt którego w ogóle byśmy nie podejrzewali o to i bardzo ciężko zdiagnozować takie problemy. Dlatego rozwiązanie jest proste: bierzesz kabel, podłączasz i o ile kabel jest nieuszkodzony nie ma prawa nie działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, efel napisał:

Nie widziałem jeszcze filmu który miałby bitrate większy niż 100 Mbit. Mam trochę filmów 4K HEVC na swoim serwerze NAS i każdy odtwarza się bez zająknięcia. Bitrate z reguły mają coś koło 50-60 Mbit, więc ethernet w TV ma jeszcze trochę zapasu.

50-60 Mb to średni bitrate - w szczycie często przekracza 100 Mbit. Poniżej np. wykresik z filmu Batman: Gotham by Gaslight z UHD BD.

ZxOsNjDl.png

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, grotek napisał:
Pan serwisant był bardzo uprzejmy i sympatyczny wszystko co trzeba w telewizorze naprawił  ( oczywiście poza matrycą , która ma teraz 4 paski)a usterka polegała na zrywaniu połączenia WIFI po wyłączeniu telewizora. Takich ludzi potrzeba , wielki szacunek.

Co do pierwszej części zgoda natomiast umawiał się ze mną około miesiąca temu, że przyjedzie zająć się dźwiękiem który pogorszył się po wymianie matrycy. Do dziś tego nie zrobił.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O problemie ze 100Mbps na eth pisałem kilkadziesiąt stron temu. Niestety ten port nie wyrabia przy materiałach o dużym bitrate, u mnie np. widać to było przy John Wick 2, co parędziesiąt sekund freeze na 0,5 sekundy - nieoglądalne. Sieć w domu  mam 1Gbps, switche, kable, więc to wyłączna wina telewizora. Rozwiązania są dwa - albo odtwarzanie z innego urządzenia podpiętego do telewizora przez HDMI, albo podpięcie dysku do telewizora przez USB. Wifi - nieee, nawet najlepsze routery to raptem 108Mbps, a większość to góra 54Mbps, i realnie wyciąga się koło 30-40 Mbps - to za mało do treści 4K/HDR, no chyba że Netflix, ale oni mają max. 15Mbps w tej chwili tak czy siak. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam ten temat, ale ciężko przebrnąć przez 140 stron. Mam dwa pytania, które były tu poruszane ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.

1.Netflix, Punisher - ogólnie film dość ciemny i czasami w niektórych momentach kiedy jest hmm "czarny ekran" między scenami widać taki szary Pas. Widziałem wcześniej na planszach testowych coś takiego. Telewizor mam już 10 dni, więc ewentualny czas na reklamacje ciągle jest. Co robić?

2.TV przykręcony do ściany przy pomocy uchwytu, kiedy patrzę na niego z boku widać jak lekko z prawej strony ekran jest wygięty "od ściany", normalne? Bo Ciężki czy też mam się zacząć już martwić? 

Najbardziej drażni ten ciemniejszy szary pas. Plus walka z Atmosem i jego niemożliwością przesłania na ampli :D ehm kupujesz coś z 10k i takie problemy :D

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Yorgione napisał:

Tak czytam ten temat, ale ciężko przebrnąć przez 140 stron. Mam dwa pytania, które były tu poruszane ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.

1.Netflix, Punisher - ogólnie film dość ciemny i czasami w niektórych momentach kiedy jest hmm "czarny ekran" między scenami widać taki szary Pas. Widziałem wcześniej na planszach testowych coś takiego. Telewizor mam już 10 dni, więc ewentualny czas na reklamacje ciągle jest. Co robić?

2.TV przykręcony do ściany przy pomocy uchwytu, kiedy patrzę na niego z boku widać jak lekko z prawej strony ekran jest wygięty "od ściany", normalne? Bo Ciężki czy też mam się zacząć już martwić? 

Najbardziej drażni ten ciemniejszy szary pas. Plus walka z Atmosem i jego niemożliwością przesłania na ampli :D ehm kupujesz coś z 10k i takie problemy :D

Oled są mniej lub bardziej krzywe, jesli to jest po całości ekranu to olej to...\

Co do pierwszej wkestii to niestety obawiam się ze na dziś LG cię  oleje, chyba ze skorzystasz z wymiany z sklepu...

Tylko jesli wcześniej nie sprawdzisz (przed zakupem) to taka loteria może trwać, ale masz prawo do jak najbardziej równego ekranu..., ale idealnych OLED nie ma są poporstu lepsze lub gorsze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, plast napisał:

Wifi - nieee, nawet najlepsze routery to raptem 108Mbps, a większość to góra 54Mbps, i realnie wyciąga się koło 30-40 Mbps - to za mało do treści 4K/HDR, no chyba że Netflix, ale oni mają max. 15Mbps w tej chwili tak czy siak. 

No to jesteśmy w domu. Ten telewizor kupiłem specjalnie do Netflixa :) I jestem zadowolony: z oleda, z Netflixa i z wi-fi w B7V :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko, gorzej jak Netflix zwiększy bitrate ;). Chociaż raczej spodziewam się odwrotnego kierunku niestety, bo idą na ilość, a nie na jakość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Dzizes Dzizes napisał:

Po lekturze tego i innych watkow na necie kupilem oleda LG. Jak kolega pare postow wyzej też dostałem z Saturna B7 65" z folią na ekranie i też wyglądał na nówkę z data produkcji luty 2018. Cena atrakcyjna, bo z ówczesnej promo za 9570zl - 400zl zwrotu.

 

W saturnie  jest 65cali za  9500zl ? Bo ja widze tu za 10500 - 400zl od lg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Yorgione napisał:

1.Netflix, Punisher - ogólnie film dość ciemny i czasami w niektórych momentach kiedy jest hmm "czarny ekran" między scenami widać taki szary Pas. Widziałem wcześniej na planszach testowych coś takiego. Telewizor mam już 10 dni, więc ewentualny czas na reklamacje ciągle jest. Co robić?

Zdarzały się takie błędy w przypadku treści z Dolby Vision puszczanych nawet bezpośrednio z aplikacji na telwizorze. Zamiast czarnego ekranu w przerwach międzu ,,cięciami" pojawiał się szary. Ostatnia aktualizacja to naprawiła, mimo że teoretycznie miała dotyczyć jedynie treści DV puszczanych z zewnętrznych źródeł. Także zobacz swoją wersję softu i zaktualizuj do wersji 04.70.65 , jeżeli to nie pomoże to trzeba szukać gdzieś indziej źródła problemu.

Tu masz soft: http://www.lg.com/pl/wsparcie/oprogramowanie?keyword=OLED55B7V&search=OLED55B7V&superCateId=

No chyba, że to co opisujesz to po prostu banding, więc wtedy aktualizcja nic nie zdziała.

Edytowane przez vader_4747

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Yorgione napisał:

Tak czytam ten temat, ale ciężko przebrnąć przez 140 stron. Mam dwa pytania, które były tu poruszane ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.

1.Netflix, Punisher - ogólnie film dość ciemny i czasami w niektórych momentach kiedy jest hmm "czarny ekran" między scenami widać taki szary Pas. Widziałem wcześniej na planszach testowych coś takiego. Telewizor mam już 10 dni, więc ewentualny czas na reklamacje ciągle jest. Co robić?

2.TV przykręcony do ściany przy pomocy uchwytu, kiedy patrzę na niego z boku widać jak lekko z prawej strony ekran jest wygięty "od ściany", normalne? Bo Ciężki czy też mam się zacząć już martwić? 

Banding w Oledzie to trochę jak Clouding w LCD. Będzie mniejszy lub większy w każdym egzemplarzu. W przypadku modeli 55" można trafić na egzemplarz niemal idealny. Jeśli widzisz ten problem ,,od święta" to ja bym nie wymieniał. Nawet na najlepszym egzemplarzu trafisz w końcu na scenę, w której coś tam zobaczysz.

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...