Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, tortue napisał:

P.S. Czy model 55B7 ma folię na ekranie? Mój ma i to taką, która odchodzi w rogach i widać bąble. W instrukcji jest napisane, że niektóre modele mają folię i nie należy jej usuwać. Będę wdzięczny za informację. 

 

Dziękuje Ci za tamten post opisujący ten "sklep".

Zastanawiałem się właśnie nad zakupem od nich ze wzgledu na cene.

Moglbys podesłać jeszcze jakieś zdjęcia ? Bardziej oddalone ?

Ogólnie chciałem tam podjechać osobiście i  zobaczyc co biorę  a w tej chwili to nie wiem ....

Oni wystawili jakąś swoja fakture ?

Pytanie czy gwarancja jest 2 letnia tego pseudo sklepu ? czy producenta lg ? A jeżeli LG  to skoro to niemiecka dystrybucja to bedzie realizowana w Polsce ?

Kurczę na zbliżeniach  te uszkodzenia wyglądaja strasznie

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minutes ago, tortue said:

P.S. Czy model 55B7 ma folię na ekranie? Mój ma i to taką, która odchodzi w rogach i widać bąble. W instrukcji jest napisane, że niektóre modele mają folię i nie należy jej usuwać. Będę wdzięczny za informację. 

Mój miał, z naklejkami na rogach mówiącymi, żeby ją odkleić, co też uczyniłem.

11 minutes ago, ilidan said:

 

Dziękuje Ci za tamten post opisujący ten "sklep".

Zastanawiałem się właśnie nad zakupem od nich ze wzgledu na cene.

Moglbys podesłać jeszcze jakieś zdjęcia ? Bardziej oddalone ?

Ogólnie chciałem tam podjechać osobiście i  zobaczyc co biorę  a w tej chwili to nie wiem ....

Oni wystawili jakąś swoja fakture ?

Pytanie czy gwarancja jest 2 letnia tego pseudo sklepu ? czy producenta lg ? A jeżeli LG  to skoro to niemiecka dystrybucja to bedzie realizowana w Polsce ?

Kurczę na zbliżeniach  te uszkodzenia wyglądaja strasznie

Kurcze, ludzie, Wy się na prawdę nie boicie kupować tv z ponad 5k za pobraniem przez OLX? Ja nie kupię nic wysyłkowo z tego portalu za 50 zł, bo roi się od oszustów, a taki TV?

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Kamil Chaber napisał:

Mój miał, z naklejkami na rogach mówiącymi, żeby ją odkleić, co też uczyniłem.

Kurcze, ludzie, Wy się na prawdę nie boicie kupować tv z ponad 5k za pobraniem przez OLX? Ja nie kupię nic wysyłkowo z tego portalu za 50 zł, bo roi się od oszustów, a taki TV?

Wcześniej przez kilka dni weryfikowałem legalność sprzedającego oraz wybrałem opcję za pobraniem, czyli płatność po odebraniu przesyłki. 

Co do naklejek na ekranie to u mnie są 2 koloru czarnego w dolnych rogach. Z tyłu jest taka z tekstem, żeby zdjąć folię. Te z przodu są po prostu czarne. To plus info z instrukcji aby folii nie zdejmować spowodowało u mnie mętlik w głowie. Na razie folię zostawiam - tym bardziej że nie wiem jak skończy się przygoda z reklamacją. 

17 minut temu, ilidan napisał:

 

Dziękuje Ci za tamten post opisujący ten "sklep".

Zastanawiałem się właśnie nad zakupem od nich ze wzgledu na cene.

Moglbys podesłać jeszcze jakieś zdjęcia ? Bardziej oddalone ?

Ogólnie chciałem tam podjechać osobiście i  zobaczyc co biorę  a w tej chwili to nie wiem ....

Oni wystawili jakąś swoja fakture ?

Pytanie czy gwarancja jest 2 letnia tego pseudo sklepu ? czy producenta lg ? A jeżeli LG  to skoro to niemiecka dystrybucja to bedzie realizowana w Polsce ?

Kurczę na zbliżeniach  te uszkodzenia wyglądaja strasznie

Tak wystawili fakturę na firmę którą podałem wcześniej. Uszkodzenia nie widać przy widoku od przodu. Jutro zrobię jakieś zdjęcie zakrzywienia odbicia. Sprzedającego zdecydowanie nie polecam. Do tego teraz zgłupiałem z tą folią, bo u mnie ewidentnie widać że filia na ekranie jest i odchodzi już lekko. Jeśli okaże się, że nie powinna odchodzić to mam kolejny argument do reklamacji, ale tym razem na pewno nie będę chciał zatrzymać tv. 

Edytowane przez tortue

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, tortue napisał:

Wcześniej przez kilka dni weryfikowałem legalność sprzedającego oraz wybrałem opcję za pobraniem, czyli płatność po odebraniu przesyłki. 

Co do naklejek na ekranie to u mnie są 2 koloru czarnego w dolnych rogach. Z tyłu jest taka z tekstem, żeby zdjąć folię. Te z przodu są po prostu czarne. To plus info z instrukcji aby folii nie zdejmować spowodowało u mnie mętlik w głowie. Na razie folię zostawiam - tym bardziej że nie wiem jak skończy się przygoda z reklamacją. 

Tak wystawili fakturę na firmę którą podałem wcześniej. Uszkodzenia nie widać przy widoku od przodu. Jutro zrobię jakieś zdjęcie zakrzywienia odbicia. Sprzedającego zdecydowanie nie polecam. Do tego teraz zgłupiałem z tą folią, bo u mnie ewidentnie widać że filia na ekranie jest i odchodzi już lekko. Jeśli okaże się, że nie powinna odchodzić to mam kolejny argument do reklamacji, ale tym razem na pewno nie będę chciał zatrzymać tv. 

 

Ja na Twoim miejscu nawet jakby zaoferował 1000zł rekompensaty to nie zachowałbym tego telewizora przez to uszkodzenie na pewno nie jest już objęty gwarancja (jeżeli w ogóle był nią objęty) poza tym mnie osobiście bardzo irytowało by to uszkodzenie bo bądź co bądź  nie jest to  telewizor lcd z biedronki za 1000zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, tortue napisał:

Wcześniej przez kilka dni weryfikowałem legalność sprzedającego oraz wybrałem opcję za pobraniem, czyli płatność po odebraniu przesyłki. 

W czwartek napisałem, że to oszust. Szkoda, że tu nie zajrzałeś :( Ja generalnie kupuję w internecie jedynie od pewnych, zweryfikowanych na allegro lub na opineo sprzedawców, szczególnie gdy wydaje się tak duże pieniądze. Możesz zrobić też zdjęcie z tą odchodzącą "folią" ?

Tak swoją drogą to ciekawy jestem ile już godzin ma ten TV na liczniku.

Edytowane przez Subman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Współczuję koledze, ale podpinam się pod głosy mówiące o niekupowaniu takich drogich rzeczy z podejrzanych źródeł.

Ja również bym go nie zatrzymał. Kto wie czy coś w środku nie zostało też uszkodzone i odezwie się za jakiś czas...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Subman napisał:

W czwartek napisałem, że to oszust. Szkoda, że tu nie zajrzałeś :( Ja generalnie kupuję w internecie jedynie od pewnych, zweryfikowanych na allegro lub na opineo sprzedawców, szczególnie gdy wydaje się tak duże pieniądze. Możesz zrobić też zdjęcie z tą odchodzącą "folią" ?

Tak swoją drogą to ciekawy jestem ile już godzin ma ten TV na liczniku.

Pewnie że szkoda, ale w czwartek TV już jechał. Nie naciskali na zakup. Mi nie mówił że tv z polskiej dystrybucji, więc tutaj kłamstwa nie było. O stanie mogłem się zorientować po otrzymaniu TV i jego rozpakowaniu. Też najczęściej kupuję u zweryfikowanych, ale tutaj PODKREŚLAM nic nie wskazywało na oszusta - firma legalna, do zakupu nie namawiali, od razu propozycja pobrania. Może liczyli na to że nie zauważę uszkodzenia. Gdyby o tym napisali to człowiek świadomie podejmowałby decyzję. Zdjęcia folii i czarnej naklejki wrzucam. folia.thumb.jpg.bd93f941df6e797b1158526203f26748.jpgnaklejka.thumb.jpg.eca86ddf367e37da36a525c3d4225e67.jpg

Dzięki za rady. Dajcie proszę jeszcze znać co z tą folią. 

P.S. Jutro kontaktuję się z prawnikiem i składam reklamację. Jeśli sprzedawca pójdzie po rozum do głowy i otrzymam solidne zadośćuczynienie to zastanowię się nad pozostawieniem, ale po tym jak się wypowiadał myślę, że skończy się w UOKiK lub/i sądzie. 

Może żeruje na ludziach którzy odpuszczają takie sprawy? Tym razem tak nie będzie. Jeśli ktoś ma doświadczenia i rady jak skutecznie utrudniać takim firmom działalność to chętnie je poznam. 

Dobranoc. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, tortue napisał:

Też najczęściej kupuję u zweryfikowanych, ale tutaj PODKREŚLAM nic nie wskazywało na oszusta - firma legalna, do zakupu nie namawiali, od razu propozycja pobrania

Są na Allegro legalne firmy co sprzedają ''nowy'' towar,tak naprawdę handlują zwrotami,lub sprzętem po naprawie.W RTV,MediaExpert są czasami raty 0% do tego wniesienie ,rozpakowanie za 1zł.Naprawdę czasem lepiej dać 500,1000zł więcej i mieć ''częściowy''spokój z TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, tortue napisał:

Pewnie że szkoda, ale w czwartek TV już jechał. Nie naciskali na zakup. Mi nie mówił że tv z polskiej dystrybucji, więc tutaj kłamstwa nie było. O stanie mogłem się zorientować po otrzymaniu TV i jego rozpakowaniu. Też najczęściej kupuję u zweryfikowanych, ale tutaj PODKREŚLAM nic nie wskazywało na oszusta - firma legalna, do zakupu nie namawiali, od razu propozycja pobrania. Może liczyli na to że nie zauważę uszkodzenia. Gdyby o tym napisali to człowiek świadomie podejmowałby decyzję. Zdjęcia folii i czarnej naklejki wrzucam. folia.thumb.jpg.bd93f941df6e797b1158526203f26748.jpgnaklejka.thumb.jpg.eca86ddf367e37da36a525c3d4225e67.jpg

Dzięki za rady. Dajcie proszę jeszcze znać co z tą folią. 

P.S. Jutro kontaktuję się z prawnikiem i składam reklamację. Jeśli sprzedawca pójdzie po rozum do głowy i otrzymam solidne zadośćuczynienie to zastanowię się nad pozostawieniem, ale po tym jak się wypowiadał myślę, że skończy się w UOKiK lub/i sądzie. 

Może żeruje na ludziach którzy odpuszczają takie sprawy? Tym razem tak nie będzie. Jeśli ktoś ma doświadczenia i rady jak skutecznie utrudniać takim firmom działalność to chętnie je poznam. 

Dobranoc. 

Wygląda na to, że niektóre egzemplarze maja jednak folie na ekranie. Jeśli jest napisane by zerwać to trzeba zerwać ;) Widzę że z telewizorami robi się biznes jak z samochodami z Niemiec...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Folię mają na pewno te egzemplarze, które miały wymieniane martryce. Ktoś tu pisał że jak przyjechał do niego serwisant wymienić matrycę, to ta matryca miała folię i trzeba było zerwać. Być może w tym przypadku TV miał podobną historię.

Ja na bank bym walczył ze sprzedawcą i nigdy nie zgodziłbym się zostawić sobie tego TV, nawet jakby mi oddał połowę kasy. Nie wiadomo co z tym TV może się dziać za miesiąc, dwa, a ponieważ ma wyraźne uszkodzenie mechaniczne jest już po gwarancji bo serwis LG może odmówić naprawy/wymiany właśnie ze względu na to uszkodzenie...

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mądry Polak po szkodzie. Teraz już by pewnie nie zamówił u gościa, ale czasu cofnąć się nie da. Kolego walcz o swoje. Nie przyjmuj tego telewizora bo może okazać się miną która za miesiąc, dwa wybuchnie. Z opisu niestety podejrzewam, że zostaje Ci jedynie Sąd, UOKiK. Na plus tej całej sytuacji zostaje, że chociaż ten telewizor działa, bo równie dobrze mogła być uszkodzona matryca i w tedy ani kasy, ani oglądania tv.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój egzemplarz miał folię na ekranie, która w obu dolnych rogach była oznaczona naklejkami z rysunkiem strzałek sugerującym, że należy ją zerwać trzymając właśnie za te dwa narożniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od ponad roku folie mają tylko matryce..., wymieniane przez serwis....

Hmm..., jak cud miód malina cena to może być to egzemplarz po zwrotach od klientów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, ilidan napisał:

Dziękuje Ci za tamten post opisujący ten "sklep".

Zastanawiałem się właśnie nad zakupem od nich ze wzgledu na cene.

Ogólnie chciałem tam podjechać osobiście i  zobaczyc co biorę  a w tej chwili to nie wiem ....

Pisałem kilka dni temu (podobnie jak Subman), że coś z tym telewizorem jest nie tak, a sprawa opisana przez tortue ewidentnie to potwierdziła, więc przyznam się, że nie rozumiem jak jeszcze możesz brać pod uwagę zakup od kogoś takiego. Kupując tak drogi sprzęt nie ma co patrzeć na każdą złotówkę, tylko brać z pewnego źródła i mieć spokój ducha. 

 

11 godzin temu, tortue napisał:

P.S. Czy model 55B7 ma folię na ekranie? Mój ma i to taką, która odchodzi w rogach i widać bąble. W instrukcji jest napisane, że niektóre modele mają folię i nie należy jej usuwać. Będę wdzięczny za informację. 

Modele z polskiej dystrybucji nie mają folii na ekranie, a przynajmniej tak wynika z zakupów dokonywanych przez użytkowników. Z folią przyjeżdżają tylko panele wymieniane w ramach gwarancji, więc jest duża szansa na to, że dostałeś poserwisowy telewizor.

Edytowane przez vader_4747

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć widać ze to folia zabezpieczająca do ściągnięcia. ( żaden filt nie ma pod spodem pęcherzyków powietrza) :)

Czy tylko po serwisowe mają folie niewiem. Mój mial ściągnąłem i jest super. Miąłem nawet na rogach dodatkowe naklejki aby oderawać.

 

Co do dziwięku 5.1 jak puszczę w TV że wyjście jest tylko po optyku mam 5.1  jak mam włączone że głośniki TV i optyk to juz tylko 2.0. czy to normalne??

Niby logiczne że TV ma tylko 2.0 ale czemu odcina na wyjściu optycznym 5.1 do  nie wiem.  

 

Edytowane przez Moirte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Mierzwiak napisał:

Posprzątałbym przed robieniem takich zdjęć :lol:

HAHA. W domu remont i wszystkie bambetle leżą w jednym pokoju. 

7 godzin temu, byczeks napisał:

Mądry Polak po szkodzie. Teraz już by pewnie nie zamówił u gościa, ale czasu cofnąć się nie da. Kolego walcz o swoje. Nie przyjmuj tego telewizora bo może okazać się miną która za miesiąc, dwa wybuchnie. Z opisu niestety podejrzewam, że zostaje Ci jedynie Sąd, UOKiK. Na plus tej całej sytuacji zostaje, że chociaż ten telewizor działa, bo równie dobrze mogła być uszkodzona matryca i w tedy ani kasy, ani oglądania tv.

Dzięki za konstruktywny komentarz. Reklamacja napisana, z UOKiK już rozmawiałem i wiem jak dalej działać. Zobaczymy jak będzie dalej. A na marginesie to obraz wgniata w fotel (obraz w 4K przy ustawieniu technicolor), funkcje smart TV też ładnie śmigają. Postaram się w tym wątku skupić się na rozmowie o samym TV, tematy związane ze sprzedawcą poruszę w wątku do tego stworzonym. 

16 godzin temu, Subman napisał:

Tak swoją drogą to ciekawy jestem ile już godzin ma ten TV na liczniku.

Sprawdzone w menu serwisowym UTT 1 godzina. 

17 godzin temu, ilidan napisał:

 

Dziękuje Ci za tamten post opisujący ten "sklep".

Zastanawiałem się właśnie nad zakupem od nich ze wzgledu na cene.

Moglbys podesłać jeszcze jakieś zdjęcia ? Bardziej oddalone ?

Ogólnie chciałem tam podjechać osobiście i  zobaczyc co biorę  a w tej chwili to nie wiem ....

 

Ilidan, szczerze ODRADZAM,  a jak już się bardzo upierasz to tylko odbiór osobisty i jedź z jakimś znawcą tematu. 

Uwaga, bo na OLX wystawił kolejny taki sam model i wrzucił dokładnie te same zdjęcia, co w "moim" ogłoszeniu - a to znaczy, że albo sprzedaje coś czego nie ma, albo wrzuca przypadkowe fotki nie mające nic wspólnego z tym co aktualnie sprzedaje - zgłoszone do OLX jako oszustwo. 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, ilidan napisał:

Dziękuje Ci za tamten post opisujący ten "sklep".

Zastanawiałem się właśnie nad zakupem od nich ze wzgledu na cene.

Moglbys podesłać jeszcze jakieś zdjęcia ? Bardziej oddalone ?

Ogólnie chciałem tam podjechać osobiście i  zobaczyc co biorę  a w tej chwili to nie wiem ....

Ja się dziwię, że w ogóle jeszcze rozważasz kupno czegokolwiek od tego oszusta. Omijaj go szerokim łukiem. Ja bym nie kupował od niego niczego, nawet jeśli miałby to być osobisty zakup na miejscu. Kupisz OLEDa, a potem nici z jakiejkolwiek rękojmii, a nikt chyba nie chce potem chodzić po policji czy też sądach... Nie wiadomo też czy nie jest to sprzęt kradziony. Jeśli jest kradziony, to serwis LG może odmówić naprawy gwarancyjnej (mogą mieć bazę SN skradzionych OLEDów).

 

@tortue
Ja bym na razie niczego nie zdejmował z tego OLEDa, nawet jeśli jest to folia zabezpieczająca.  Możesz powiedzieć co Ci UOKiK zasugerował ? 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, ma_ko napisał:

Od ponad roku folie mają tylko matryce..., wymieniane przez serwis....

 

7 godzin temu, vader_4747 napisał:

Modele z polskiej dystrybucji nie mają folii na ekranie, a przynajmniej tak wynika z zakupów dokonywanych przez użytkowników. Z folią przyjeżdżają tylko panele wymieniane w ramach gwarancji, więc jest duża szansa na to, że dostałeś poserwisowy telewizor.

Swój egzemplarz 65B7V zakupiłem w Saturn.pl. Odebrałem go 1 marca. Zarówno stan opakowania jak i wszystkich elementów wewnątrz sugerował że, to jest nowy egzemplarz i tak jak pisałem wcześniej na ekranie była folia ochronna z oznaczeniami graficznymi w dolnych rogach sugerującymi, jak się tej foli pozbyć. Nic nie sprawiało wrażenia, że to model po 'przejściach'. Dodatkowo na tabliczce znamionowej jest informacja MANUFACTURED: FEBRUARY 2018, więc trochę mało czasu mieliby na serwisowanie go i ponowne sprzedawanie jako nowej sztuki. Oczywiście 100% gwarancji nie mam ale w każdym razie nic nie wskazywało na model poserwisowy i moim zdaniem otrzymałem nowy egzemplarz posiadający folię ochronną na ekranie.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minutes ago, +Kirek+ said:

 

Swój egzemplarz 65B7V zakupiłem w Saturn.pl. Odebrałem go 1 marca. Zarówno stan opakowania jak i wszystkich elementów wewnątrz sugerował że, to jest nowy egzemplarz i tak jak pisałem wcześniej na ekranie była folia ochronna z oznaczeniami graficznymi w dolnych rogach sugerującymi, jak się tej foli pozbyć. Nic nie sprawiało wrażenia, że to model po 'przejściach'. Dodatkowo na tabliczce znamionowej jest informacja MANUFACTURED: FEBRUARY 2018, więc trochę mało czasu mieliby na serwisowanie go i ponowne sprzedawanie jako nowej sztuki. Oczywiście 100% gwarancji nie mam ale w każdym razie nic nie wskazywało na model poserwisowy i moim zdaniem otrzymałem nowy egzemplarz posiadający folię ochronną na ekranie.

Ja to samo. Widocznie od jakiegoś czasu naklejają folie ochronne na matryce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tortue... nie obraź się ale... po pierwsze pisałeś o fakturze na firmę. W związku z tym UOKiK nic Ci nie pomoże bo... nie jesteś już konsumentem. Po drugie piszesz, że masz doświadczenie ze spedycją... to proszę napisz jak zamierzasz wykazać, że to nie Ty uszkodziłeś TV? Jestem za Tobą w tym sporze ale niestety, jesteś na straconej pozycji. Przecież wystarczyło podpisać odbiór przesyłki i poprosić kuriera aby chwile poczekał. Złożył by podpis, że pomimo braku śladów towar jest uszkodzony i miałbyś świadka. A tak nie masz nic... ponadto oby się nie okazało, że sprzedawca wyłączył rękojmię...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Subman napisał:

Ja się dziwię, że w ogóle jeszcze rozważasz kupno czegokolwiek od tego oszusta. Omijaj go szerokim łukiem. Ja bym nie kupował od niego niczego, nawet jeśli miałby to być osobisty zakup na miejscu. Kupisz OLEDa, a potem nici z jakiejkolwiek rękojmii, a nikt chyba nie chce potem chodzić po policji czy też sądach... Nie wiadomo też czy nie jest to sprzęt kradziony. Jeśli jest kradziony, to serwis LG może odmówić naprawy gwarancyjnej (mogą mieć bazę SN skradzionych OLEDów).

 

Spokojnie już zdecydowałem że nabęde Oleda w jakiejś sieciówce waham się pomiędzy Saturnem,Neonet a RTV Euro AGD, ktoś z Was kupował w jakimś z tych sklepów ?

 

Zastanawiam sie teraz czy mam sie sugerowac foliami na ekranie i w razie co życzyć sobie innego modelu bez  folii na ekranie mowiąc że ten prawdopodobnie jest z wymiany gwarancyjnej ? Bo teraz troszke zamieszaliscie w tym temacie i sam nie wiem co o tym sądzić ?

Swoja drogą ciekawe czy jakieś przedświąteczne promocje z telewizorami dadzą ?

Edytowane przez ilidan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Kamil Chaber napisał:

Ja to samo. Widocznie od jakiegoś czasu naklejają folie ochronne na matryce.

Widać,że jest różnie ja kupowałem w styczniu w media 55 wersje C kolega nastepnego dnia również kupił i nie było  foli na ekranie wyłącznie z tyłu była.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, basterall napisał:

Tortue... nie obraź się ale... po pierwsze pisałeś o fakturze na firmę. W związku z tym UOKiK nic Ci nie pomoże bo... nie jesteś już konsumentem. Po drugie piszesz, że masz doświadczenie ze spedycją... to proszę napisz jak zamierzasz wykazać, że to nie Ty uszkodziłeś TV? Jestem za Tobą w tym sporze ale niestety, jesteś na straconej pozycji. Przecież wystarczyło podpisać odbiór przesyłki i poprosić kuriera aby chwile poczekał. Złożył by podpis, że pomimo braku śladów towar jest uszkodzony i miałbyś świadka. A tak nie masz nic... ponadto oby się nie okazało, że sprzedawca wyłączył rękojmię...

Spoko. Nie mam 5 lat żeby się za byle co obrażać.

Uprzejmie zwracam uwagę, że nieuwaznie czytasz posty.

1. Napisałem o fakturze ale nigdzie nie jest napisane że na firmę. Faktura jest na osobę prywatną. Wiele firm takie faktury wystawia zamiast paragonów. Po drugie mam protokół podpisany przez kuriera dokładnie taki jak opisujesz ?. Takze swiadek zdjecia i wszystko jest jak trzeba aby reklamować. Co tez wlasnie czynię. 

Pozdrowienia

10 minut temu, ilidan napisał:

 

Spokojnie już zdecydowałem że nabęde Oleda w jakiejś sieciówce waham się pomiędzy Saturnem,Neonet a RTV Euro AGD, ktoś z Was kupował w jakimś z tych sklepów ?

Swoja drogą ciekawe czy jakieś przedświąteczne promocje z telewizorami dadzą ?

Ceny spadają z tygodnia na tydzien. Neo24 (grupa Neonet) ma swój outlet na allegro gdzie możesz czasem znaleźć coś taniej - jasno opisują co jest nie tak najczęściej uszkodzone opakowanie handlowe i już z automatu leci obniżka min 10%. Wielokrotnie u nich kupowałem i było ok. Outlet ma też oleole (grupa eurortvagd) również kupowałem i było ok. Saturn i media Markt mają na ogół sporo wyższe ceny. Wszystkie ww sieci mają towar bezpośrednio od producentów (Wiem bo moja firma to wozi). Stawialbym na neo lub oleole. Tyle mojej opinii. Mam nadzieję że będzie pomocna. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tortue napisał:

Sprawdzone w menu serwisowym UTT 1 godzina. 

Nie sugeruj się tym. Licznik UTT można wyzerować w każdej chwili.

Edytowane przez byczeks
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...