Hipke 1 Napisano 15 Stycznia 2018 Swoją drogą gwarancja na ten tv jest rok, czy dwa lata? I czy rękojmi jest przez cały okres gwarancji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 15 Stycznia 2018 Swoją drogą gwarancja na ten tv jest rok, czy dwa lata? I czy rękojmi jest przez cały okres gwarancji?24msc Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 15 Stycznia 2018 A jak zostanie wymieniona matryca to jest na nia tez 24 miesiace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 15 Stycznia 2018 A jak zostanie wymieniona matryca to jest na nia tez 24 miesiaceTo jeśli miałem matrycę wymieniana pół roku temu, to pomimo utraty gwarancji w maju na tv matryca nadal gwarancją objęta będzie? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Esko 5 Napisano 15 Stycznia 2018 dokladnie, poniewaz jest to najwazniejsza czesc tv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donnie_Darko 34 Napisano 24 Stycznia 2018 U mnie sprawa reklamacji dalej w toku. Wczoraj telefonicznie dowiedziałem się o tym, że matryce, którą zamówili dotarła do serwisu w poniedziałek. Lecz po otwarciu okazała się, że jest uszkodzona, prawdopodobnie do uszkodzenia doszło podczas transportu. Teraz mam oczekiwać na następną matrycę, mam nadzieję, że obejdzie się bez przeszkód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WinterX 14 Napisano 29 Stycznia 2018 Czy ktoś ma problem z wyświetleniem informacji o obrazie poprzez przycisk i+? Przy każdej próbie nic się nie wyświetla. Pomaga jedynie reset całkowity ustawień telewizora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CptPusheen 7 Napisano 2 Lutego 2018 Przed chwila zadzwonił Saturn, ze uznają reklamacje a jako, ze jest to już druga to zwrócą mi pieniądze, muszę tylko przywieźć TV do sklepu. Wygrana:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franus122 143 Napisano 2 Lutego 2018 Witam To tylko się cieszyć że sprawę załatwiłeś bardzo dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marten75 0 Napisano 6 Lutego 2018 Mam pytanie odnośnie funkcji anynet w 60ks7000. Jak włączam xboxa to telewizor włącza się na ostatnim programie jaki był ustawiony przed wyłączeniem i dalej muszę pilotem przestawić. Myślałem, że powinien włączyć się i przestawić na wejście hdmi gdzie mam xboxa. Anynet mam włączone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gambit 007 2 Napisano 6 Lutego 2018 Miałem podobny problem ,pomogło przepięcie Xboxa na inne wejście hdmi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gret2013 18 Napisano 12 Lutego 2018 Mój ks po wymianie matrycy w grudniu znów się zepsuł. Tym razem nie chce się włączyć miga tylko czarny ekran co jakiś czas, sporadycznie też pojawia się dźwięk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Donnie_Darko 34 Napisano 27 Lutego 2018 (edytowane) WitamSprawa się rozwiązała. Brak dostępnych matryc do KS7000. Odebrałem pieniądze ze sklepu i czekamy na nowe modele 2018. Tak więc dziękuję za wspólnie spędzony czas użytkownikom KS'a Edytowane 27 Lutego 2018 przez Donnie_Darko 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 27 Lutego 2018 WitamSprawa się rozwiązała. Brak dostępnych matryc do KS7000. Odebrałem pieniądze ze sklepu i czekamy na nowe modele 2018. Tak więc dziękuję za wspólnie spędzony czas użytkownikom KS'a Mój od piątku w serwisie. To znam już chyba odpowiedź co będzie dalej.Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patrick1989 0 Napisano 28 Lutego 2018 Witam, już kiedyś zadawałem to pytanie, ale nikt nie odpowiedział. TV sprawuje się u mnie idealnie od ponad roku, lecz nie wiem w jaki sposób wyczyścić matrycę z tłustych śladów. Nigdy nie miałem do czynienia z tak oporną matrycą. Ostatni pomysł, jaki mi pozostał, to alkohol izopropylowy. A Wy czym czyścicie matrycę? U mnie są paskudne ślady, wyglądają na tłuste i dodatkowo roztarłem je po matrycy ściereczka z mikrofibry :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Floras 1 Napisano 28 Lutego 2018 Mój od piątku w serwisie. To znam już chyba odpowiedź co będzie dalej.Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu TapatalkaHistoria z KS7000S zakończona. Szkoda. Wysłane z mojego BLA-L29 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ik26 5 Napisano 1 Marca 2018 19 godzin temu, patrick1989 napisał: Witam, już kiedyś zadawałem to pytanie, ale nikt nie odpowiedział. TV sprawuje się u mnie idealnie od ponad roku, lecz nie wiem w jaki sposób wyczyścić matrycę z tłustych śladów. Nigdy nie miałem do czynienia z tak oporną matrycą. Ostatni pomysł, jaki mi pozostał, to alkohol izopropylowy. A Wy czym czyścicie matrycę? U mnie są paskudne ślady, wyglądają na tłuste i dodatkowo roztarłem je po matrycy ściereczka z mikrofibry :/ Ja czyszczę chusteczkami do okularów + ścierka do luster albo ściereczką załączoną do telewizora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aerofan 12 Napisano 3 Marca 2018 Te cyrki z podświetleniem przy dolnej ramce mogą być spowodowane wadą konstrukcyjną - nacisk telewizora na podstawki ? U mnie tv wisi od nowości i nie ma żadnych odbarwień w żadnym miejscu. Nie odchodzi też ramka. Mam model 65. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rooland 1 Napisano 4 Marca 2018 Niekoniecznie, na poprzedniej stronie są zdjęcia z przebarwieniami a telewizor wiszący. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek85 0 Napisano 6 Marca 2018 Cześć Koledzy, Mam pytanie do was bo mam taki sam problem z matrycą w moim KS7000 jak wy. Powiedzcie mi proszę czy korzystaliście w tym wypadku z gwarancji czy rękojmi ? TV zakupiony w saturnie. Nie wiem czy najpierw zglosić ten fakt w saturnie czy od razu bezpośrednio do serwisu samsunga. Będę wdzięczny za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalmisiek 4 Napisano 22 Marca 2018 Witam. Czytam właśnie wasze komentarze na temat tej nieszczęsnej serii 7000. Z jednej strony cieszy mnie wiadomość że już niema dostępnych matryc do tych TV. Niestety u mnie matryca ma się dobrze. Najbardziej mnie denerwuje fakt szarpania obrazu przy włączonym auto motion plus ale tego gwarancja nie obejmuje. Gdyby nie ten szczegół to dla mnie TV rewelacyjny jest. Ale niestety jak oglądam TV to przy wyłączonym auto motion plus obraz ma równomierne mikro szarpnięcia a przy włączonym AMP obraz idzie płynniej ale szarpanie jest dużo bardziej widoczne. Rozmawiałem z serwisantem Samsunga na ten temat to on mi powiedział że to jest wina nadawcy TV. Telewizja jest nadawana w 1080i i telewizor musi sztucznie podnieść rozdzielczość do 4k dlatego jest szarpanie. Ja mu mówię że widocznie procesor dali zbyt słaby skoro nie wyrabia i szarpie a on mówi że TV jest super i zachwala wszystko jak nauczony na pamięć. Marzę o tym żeby coś z matrycą się u mnie stało przed końcem gwarancji i żeby kasę oddali bo to szarpanie mnie wykańcza nerwowo. Szkoda że autor tego testu nie napisał o tym bardzo denerwującym szczególe bo kupiłem ten TV sugerując się właśnie tym testem. Z jakimi spotkaliście się wadami matryc? Szukałem martwych pikseli ale nie znalazłem. Jedyne co zauważyłem to że mam lekko przyciemnione rogi oraz boki ekranu ale to pewnie od podświetlania krawędziowego. 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 23 Marca 2018 (edytowane) @kowalmisiek Jakich ustawień AMP używasz? Te szarpnięcia są wszędzie? Telewizja, YouTube, Netflix, Blu-ray, UHD? Edytowane 23 Marca 2018 przez Mierzwiak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalmisiek 4 Napisano 24 Marca 2018 (edytowane) 12 godzin temu, Mierzwiak napisał: @kowalmisiek Jakich ustawień AMP używasz? Te szarpnięcia są wszędzie? Telewizja, YouTube, Netflix, Blu-ray, UHD? Jakich bym nie używał problem jest zawsze i był wielokrotnie opisywany przez masę użytkowników serii ks7000. Problem jest podczas oglądania TV Sat. Jest tak zarówno na dekoderze sat jak i na komputerze z karta Sat. Pisałem o tym na różnych forach między innymi na forum Samsunga. Jak więcej osób zaczęło pisać w moim temacie na temat tego problemu to moderatorzy Samsunga przestali się odzywać i temat umarł. Ps na starym tv Samsung wszystko chodziło idealnie tylko tam to był inny system do redukcji drgań i rozmycia. U mojej dziewczyny też jest tv Samsunga. Starsza seria i niższy model ale też ma AMP I też szarpie obrazem u niej. Ten ich wynalazek AMP to jest jakiś syf. Edytowane 24 Marca 2018 przez kowalmisiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mierzwiak 221 Napisano 24 Marca 2018 A jak naziemna telewizja cyfrowa? Sprawdzałeś kanały oglądane przez tuner wbudowany w TV? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowalmisiek 4 Napisano 24 Marca 2018 (edytowane) Nie używam Tv naziemnej. Ale skoro wiele osób pisze o tym problemie to nie jest wina po stronie dekodera czy komputera tylko po stronie tv. Biorąc pod uwagę to że na starym tv z tym samym sprzętem wszystko działa dobrze wniosek jest taki że to tv ma problemy. Tu sobie poczytaj https://eu.community.samsung.com/t5/Sprzęt-Audiowizualny/Auto-motion-plus-tryb-PC/td-p/176652 Edytowane 24 Marca 2018 przez kowalmisiek 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach